Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Útočník, který zabíjel u židovské školy v Toulouse, měl zřejmě kameru

Útočník, který zabil před židovskou školou v Toulouse čtyři lidi, měl na krku malou kameru, kterou si čin mohl nahrávat. Uvedl to francouzský ministr vnitra. Policie na to přišla díky záběrům bezpečnostních kamer před školou. Francie mezitím po vrahovi horečně pátrá a v regionu vyhlásila nejvyšší stupeň teroristického ohrožení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pouyti

Amici,co curali na mrtvoly Talibancu

maji tez kameru a nataceli video,aby doma chlubili jejich barbarstvi.

0/0
21.3.2012 4:31

brix

Re: Amici,co curali na mrtvoly Talibancu

Však je tady nikdo neomlouvá. Tihle konkrétní jsou považováni za zločince a jako zločinci budou také potrestáni.

0/0
21.3.2012 8:32

Bojová šalina

Měl-li vrah kameru...

... pak do týdne toto video někdo neznámý doručí televizní stanici Al-Jazeera.

0/0
20.3.2012 21:19

repulsive

podivuhodné jsou cesty

podivuhodné jsou cesty adonaje.

0/0
20.3.2012 19:08

zdarma

hmm...

Prosím o vysvětlení, co je to žid a proč to píší s velkým písmenem. Pokud je to náboženství, tak by měli psát třeba i Křesťan?

Pak by mě zajímalo, co to mají ti chlapečci na videu na hlavičkách, k čemu je to dobré.

0/0
20.3.2012 18:12

Anihilován 100 x.

Re: hmm...

tak opravdu správnej žid je větší rasista než my tady dohromady

+1/0
20.3.2012 18:17

waleyo

Re: hmm...

...řekl rasista nacista...

+1/0
20.3.2012 18:58

waleyo

Re: hmm...

To je dodnes neodstraněné dědictví německé okupace - za první republiky se psalo "žid", prtoež židovství se chápalo výhradně nábeožensky - nacisté za okupace zavedli do českého pravopisu výraz "Žid", aby z Židů udělali etnickou skupinu...

+2/0
20.3.2012 18:57

Lachenauerin

Re: hmm...

"Pak by mě zajímalo, co to mají ti chlapečci na videu na hlavičkách, k čemu je to dobré."

Kdyby vás to opravdu zajímalo, tak si to vyhledáte. Jako vhodné zdroje se pro takové příležitosti doporučují zejména knihy (k nalezení v knihovně či v knihkupectví), popřípadě i internetové stránky o judaismu.

0/0
20.3.2012 21:50

brix

Re: hmm...

Hmm, tak nevím proč ztrácíte čas v diskuzích a nejdete si to najít na webu - když vám to tedy ve škole ještě neříkali...

0/0
21.3.2012 8:30

nielblack

muslimové

Měli by se zaměřit na tu báječnou mírumilovnou muslimskou komunitu co si natahali do Francie. Teť jsou obviňováni různí neonacisté a antisemité. Až se zjistí, že to nebyli oni, tak se připustí, že by to mohli být muslimové a nakonec to dopadne tak, že nám bude přes média tlačeno do hlavy, že né všichni muslimové jsou špatní. A že to byl určitě čin nějakého zmateného jedince.

+2/0
20.3.2012 17:08

Anihilován 100 x.

Re: muslimové

tohle asi muslimové nebudou na druhou stranu pokud je to nějaký nacionalista tak mu asi ruplo z multi kulti, u mejch dětí na základce maj týden romský kuchyně a to jim k tomu včera hrála nějaká cikánská kapela no měl jsem to vědět dřív tak prckové měli včera bagetu;-D

0/0
20.3.2012 18:13

Celebrise

Komunita

Komunita má žít ve své komunitní zemi..

+3/0
20.3.2012 16:41

UPA Laborec 26

Re: Komunita

Co ti je do toho ?

0/0
20.3.2012 16:51

hooke

CO to je za reakce??

Jak je možné, že když někdo zastřelí nevinné děti, tak tady člověk najde antisemitské příspěvky, které redakce neodstrani??? Ten, kdo to udělal, je totální bestie a jeho čin zaslouží nejvyšší trest. Je mi hanba číst některé zdejší příspěvky!

+3/0
20.3.2012 16:33

Celebrise

Re: CO to je za reakce??

tak to necti a jdi ven je tam krasne..

0/0
20.3.2012 16:45

marat12345

Re: CO to je za reakce??

Vem to z té lepší stránky.... Holohlaví primitivové si dovolí pouze hýkat na diskuzních fórech, protože ven se sami bojí a pokud je jich míň jak dav, tak většinou dostanou před hubu. Takhle jsou aspoň neškodný.

+2/0
20.3.2012 17:53

brix

Je to ale hnus

jak se místní antisemité snaží za každou cenu takový skutek omlouvat !

+1/0
20.3.2012 15:41

Jem Hadar999

Re: Je to ale hnus

Pokud umim dobre cist, tak to tady nikdo zatim nicim neomluvil, pouze se tu napsalo, ze se staly i jine skutky a rozsahem rozhodne horsi. Co se tady na diskusich ale omluvilo bylo to "humanitarni bombardovani" v Libyi..RvEU

0/0
20.3.2012 15:47

waleyo

Re: Je to ale hnus

Milý hnědáku - napřed si přečti rezoluci RB OSN č. 1973 a pak se posle svých vlastní slvo přestan o tu válku zajímat, protže to byla občanská válka, nálety měly mandát RB OSN (ostatně o tu rezoluci požadala Radu bezpčensoti samotná Liga arabských států!) a Tobě jsou přece občanské války fuk, že? Sám to níže píšeš! ;)

+2/0
20.3.2012 16:03

Anihilován 100 x.

Re: Je to ale hnus

jj mandát ospravedlňující vraždění ;-D

0/0
20.3.2012 18:10

UPA Laborec 26

Re: Je to ale hnus

O jakem vrazdeni tu pises ? Vis vubec, co to je z pravniho hlediska henta vražda ? :-)

0/0
20.3.2012 18:13

Anihilován 100 x.

Re: Je to ale hnus

čus z právního hlediska ano z morálního je to zabití člověka to jsem měl na mysli

+1/0
20.3.2012 18:15

UPA Laborec 27

Re: Je to ale hnus

Ve valce se zabiji. Bohuzel...

0/0
20.3.2012 18:17

Anihilován 100 x.

Re: Je to ale hnus

to jo ale jednou je to důvod k zásahu a divkým rezolucím a v druhém k ostrým prosbám a to mi jaksi principielně vadí

0/0
20.3.2012 18:19

waleyo

Re: Je to ale hnus

S tou vátkou se obrať na Moskvu a Peking - to jsou žáby na prameni zásahu proti Assadovi...

0/0
20.3.2012 19:01

podotek

Bezletová zóna neznamená nálety ve prospěch jedné strany ...

Libye leží v troskách. Ze země, která se v Africe vyšplhala z posledního na první místo a která byla motorem postupné nové emancipace tohoto kontinentu, bude zřejmě díky „humanitární akci“ NATO druhé Somálsko.

Jednou větou: aby rezoluce nabyla platnosti je požadován výslovný souhlas, který chybí. Z toho dále vyplývá, že zdržený hlas nemůže být automaticky interpretován jako souhlas. Navíc OSN není v žádném případě odborně definovaný zvláštní prostor, ve kterém by platilo něco jako „explicitní právo zvyku Spojených národů“.

http://blisty.cz/art/60067.html

0/0
20.3.2012 20:34

Jem Hadar999

Kolik asi deti, o kterych se tady nedocteme

zahynulo po bombardovani Libye francouzskym letectvem? Za ty Merkozy smutek asi nedrzel a dost mozna by se tim dal vysvetlit celej utok..

+2/0
20.3.2012 15:19

waleyo

Re: Kolik asi deti, o kterych se tady nedocteme

Ja zábavné, jak se dojímáš na arabskými obětmi bombardování letadel NATO v Lybii a arabské oběti náletů a ostřelování syrské vlády jsou Ti šumafuk... Že by opět pověstný dvojí metr? ;)

0/0
20.3.2012 15:39

Jem Hadar999

Re: Kolik asi deti, o kterych se tady nedocteme

Obcanska valka je mi fuk. V Libyi slo o agresi cizich statu. Tento podstatny detail ti zrejme unika, ale podle toho co pises tak ani ne, protoze je ti to jedno..

0/0
20.3.2012 15:44

waleyo

Re: Kolik asi deti, o kterych se tady nedocteme

Jo tákl! Já myslel, že Ti jde o životy dětí a jejich ochranu a ne o to, v jakém konflktu a ten život přišly... ;)

Jenže s tím diferencováním sis troíchu naběhl "enetlegente", protože loni na jaře v Libyi vypukla občanská válka - takže by Ti mrtvé děti v ní - podle Tvých vlastních slov - měly být fuk! ;) Včil mudruj kecko! ;)

0/0
20.3.2012 15:59

Celebrise

Re: Kolik asi deti, o kterych se tady nedocteme

Uz to neber..

+2/0
20.3.2012 16:50

waleyo

Re: Kolik asi deti, o kterych se tady nedocteme

Já - narozdíl od Tebe - opravdu neberu. ;)

0/0
20.3.2012 17:03

nielblack

Re: Kolik asi deti, o kterych se tady nedocteme

má pravdu předsedo  už to neber.

0/0
20.3.2012 17:12

waleyo

Re: Kolik asi deti, o kterych se tady nedocteme

Jasně - já jsem blázen, jen vy dva jste letadlo, co? ;)

+1/0
20.3.2012 17:59

Anihilován 100 x.

Re: Kolik asi deti, o kterych se tady nedocteme

mě to jedno není ale právě těm francouzským mírotvorcům vraždícím v lybii je to tak nějak najednou jedno že v sýrii umírá daleko více lidí, jak dojemné

0/0
20.3.2012 18:12

waleyo

Re: Kolik asi deti, o kterych se tady nedocteme

Jenže v případě Lybie se RB OSN k činu rozhoupala - v případě Sýrie se nejspíš nerozhoupe, protože Rusko a Čína nechtějí, aby se rozhoupala k akci - nanejvýš k prázdným kecům... Pokud nechápeš o čem mluvím, přečti si Chartu OSN a v ní zpsob hlasování v RB.

0/0
20.3.2012 19:00

podotek

Re: Kolik asi deti, o kterych se tady nedocteme

Hlasování o rezoluci 1973 se vztahovalo na čl. 27 odst. 3 Charty OSN, který v podobném případě vyžaduje výslovně souhlas přinejmenším všech států s právem veta (pododstavec 1). V anglickém textu je tento 'výslovný souhlas' formulován slovy 'affirmative vote', nikoliv pouze 'vote', což lze přeložit jako 'souhlasně' (v německém překladu se tento výraz chápe – a překládá – rovněž v aktivním, pozitivním smyslu: bejahend, bestätigend).

Zdržení se hlasu ze strany Ruska a Číny nebyl tedy akt souhlasu, jak ho v takovém případě vyžaduje charta OSN, a nemůže být tedy interpretováno jako 'vyslovený souhlas'. Zdržení se hlasování nemůže být rovněž automaticky interpretováno jako souhlas s odvoláním na zvyklostní právo / právo zvyku (common law / established right), které má zapotřebí naplnění několika předpokladů. Pravděpodobně tím nejzávažnějším je zásada 'souhlasného, společného právního vědomí / přesvědčení' a nikoliv jen 'většinově etablovaného prohlášení / většinového souhlasu'.

0/0
20.3.2012 20:40

Jem Hadar999

Na Lidovkach pisou, ze ty mrtve

prevezou do Izraele. Proc by to delali, kdyz to byli mozna Francouzi a utocnik mohl byt prakticky kdokoliv a klidne i zid..8-o8-o

0/0
20.3.2012 15:08

waleyo

Re: Na Lidovkach pisou, ze ty mrtve

Protože pro Židy je to Svatá země - Ty by sis nechtěl vybrat, kde budeš pochován?

0/0
20.3.2012 15:18

Jem Hadar999

Re: Na Lidovkach pisou, ze ty mrtve

Me je to jedno, ja jsem ateista. To co pises naznacuje, ze zide ruznych narodnosti nemusi vzdycky prosazovat zajmy vlastni zeme a tim padem muzou prosazovat pouze zajmy Izraele..

+1/0
20.3.2012 15:21

waleyo

Re: Na Lidovkach pisou, ze ty mrtve

:))) To že člověk chce být pochován v nějaké lokalitě, ještě nezakládá jeho loajalitu ke státu, který se v té lokalitě nachází. Například Arafat si taky přál být pohřben v Jeruzalémě - znamená to tedy, že za svého života byl loajální k Izraeli? ;)

A propos - pro ortodoxní Židy je stát Izrael vlastně porušováním judaistické ideologie, takže je opravdu na osobním rozhodnutí každého Žida, zda tomu státu loajální být chce nebo ne - ten stát totiž Židům pohřbení na svém území odepřít nemůže ani když mu ti lidé loajální nebyli - Izrael je totiž stát pro všechny Židy bez výjimky, takže si nesmí klást podmínky kterého Žida přijme za svého občana, ani kterého Žida nechá na svém území pohřbít! ;)

0/0
20.3.2012 15:32

Jem Hadar999

Re: Na Lidovkach pisou, ze ty mrtve

Pokud se tam Arafat narodil, tak proc ne. Vzdyt to pises, ze Izrael je stat pro vsechny zidy, cili je zrejme tam jsou silne vazby a Izraelci otevrene prohlasuji, ze si vpodstate kupujou jednotlive staty. Staci se podivat kdo dela prezidenta ve Francii..

0/0
20.3.2012 15:38

waleyo

Re: Na Lidovkach pisou, ze ty mrtve

:))) Jenže Arafat se narodil v Káhiře! ;)

Co se Izraele týče - vznikl jako azylový stát pro Židy, takže pokud je nějaký Žid v diaspoře nespokojen, napadán nebo prostě chce mít únikovou možnost, tak si klidně může požádat o občanství Izraele a pokud prokáže svůj židovský původ, dostane je - ale žádat o izraelské občanství rozhodně není pravidlem pro všechny Židy, jak se tady mermomocí snažíš vykonstruovat - ony jsou s tím totiž spojeny i některé potenciálně dost nepříjemné povinnosti - jako je třeba služba v izraelské armádě a to není žádný pionýrský tábor! Proč by běžný americký Žid s občanstvím USA nebo Kanady žádal o izraelské občanství, když by to pro něj mohlo znamenat narukovat na 3 roky do armády a být nasazen do bojových misí, když v USA a Kanadě mají armádu dobrovolnickou a je tam mizivá šance, že by musel jít riskovat život do války? ;)

0/0
20.3.2012 15:45

Jem Hadar999

Re: Na Lidovkach pisou, ze ty mrtve

No tak vazby USA Izrael jsou tak silne, ze jim USA bez namitek prenechaly pulku nuke arzenalu..:-)

0/0
20.3.2012 15:50

waleyo

Re: Na Lidovkach pisou, ze ty mrtve

:))) To Ti osobně potvrdil Evlis s Jimem Morrisonem, viď? ;)

0/0
20.3.2012 15:55

waleyo

Re: Na Lidovkach pisou, ze ty mrtve

A ten údajný izraelský výrok (kterého Izraelce?) o kupování států mi prosím nalinkuj - rád bych zjistil jaké nesmysly se mi to zase snažíš podsunout. ;)

A co se francouzského prezidenta týče - pokud vím tak dvojí občanství nemá a izraelské ani tak nějak dostat nemůže, protože Židem není - jeho matka je totiž francouská katolička a po otci (který je v jeho případě řeckým Židem) se podle Halachy židovství nedědí. ;)

0/0
20.3.2012 15:48

waleyo

Re: Na Lidovkach pisou, ze ty mrtve

Pardon - napravuji jednu nepřesnost - židovského otce (řecko-židovského) měla Sarkozyho matka (jeho otec byl coby maďarský šlechtic samozřejmě křesťan) - máma Sarkozyho matky byla francouzská katolička, takže už ani jeho matka nebyla Židovka (neměla židovskou, ale křesťanskou matku) - a Sarkozy sám vyrostl jako katolík, takže v jeho případě o nějakém židovství nelze mluvit - Sarkozy by nebyl Židem ani podle norimberských zákonů! ;)

0/0
20.3.2012 15:54

-p-

Re: Na Lidovkach pisou, ze ty mrtve

Dekuji za krasne vysvetleni. Bohuzel si myslim, ze hazite perly svinim.

0/0
20.3.2012 15:59

waleyo

Re: Na Lidovkach pisou, ze ty mrtve

Já vím, ale přece ho tu nenechám lhát jen tak, ne?!  ;) K vítězství zla stačí, aby dobří lidé nedělali nic... :(

0/0
20.3.2012 16:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.