Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žádný alkohol ani infarkt, ukázala pitva řidiče belgického autobusu

Policie švýcarského kantonu Valais vyloučila, že by za tragickou nehodu belgického autobusu s dětmi mohly zdravotní potíže nebo přítomnost alkoholu v krvi řidiče. Na tiskové konferenci také padlo tvrzení, že ve skutečnosti nikdo ani neviděl řidiče manipulovat s videem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ntk_

stále do kola, že stěna je kolmá... Ale není !

to nevidíte ? že není kolmá ? se tam jděte projet a přesvědčte se sami !

0/0
17.3.2012 15:10

Honza13

Re: stále do kola, že stěna je kolmá... Ale není !

Nebazíruj na několika desetinách stupně.

0/0
18.3.2012 23:12

Trabant Combi

Myslím si,že

aj riešenie výklenku na odstávku bolo projekčný a konštrukčný chudobinec,keby tam tá stena tak somársky nebola naprojektovaná a vyhotovená tak by následky boli ďaleko miernejšie.Škoda,že týmto smerom sa vo vyšetrovaní nikto nezaoberá a ani odstránením tejto zrúdy!!!!!!

0/0
17.3.2012 11:11

ch_geo

Re: Myslím si,že

Neplytvejte energii na chatu bezvyznamneho deniku a podavejte navrhy na

adressu : ETH (Eidgenossische Technische Hochschule) Rämistrasse 101 

8092 Zürich Schweiz. Piste prosim pod zn.

"Brouk Pytlik prace vseho druhu". Odmena za vitezny navrh nebyla jeste v

jeji vysi stanovena, ale vyplacena bude v CHF

0/0
17.3.2012 11:51

tuan4

Re: Myslím si,že

................odpověď si dostala!

A tvoje reakce?

0/0
17.3.2012 12:17

editus

Re: Myslím si,že

Nic proti, ale asi málo jezdíš v tunelech, nebo si nevšímáš, jinak bys věděl, že podobné odstavné plochy jsou stavěny ve většině tunelů. A rozhodně si nemyslím, že je to ledabyle projektované. Mnohem pravděpodobnější je, že odstavná plocha poslouží jako dočasná ochrana v případě nenadálých situací, které v tunelu nastanou. Např si představ, že kamion, nebo bus přestane v tunelu jet, v tom případě může mnohem bezpečněji zastavit na odstavné ploše a neohrozí ostatní projíždějící auta. O situaci, která nastala ve Švýcarsku jsem ještě nikdy předtím neslyšel. Je to bohužel tragédie, ale to že v tunelu auto narazí čelně do zdi je souhra nešťastných událostí. A znova opakuji, je mnohem pravděpodobnější, že odstavná plocha více pomůže, než se stane podobná situace...

0/0
17.3.2012 12:17

Trabant Combi

Re: Myslím si,že

nie som proti odstavným plochám,ja som len kritizoval tvarovanie výjazdu z toho konkrétneho,mohol to byť dlhší oblúk a nie len priečne stena na,ktorej sa autobus roztrepal.

0/0
18.3.2012 14:34

Modrý a zelený blesk

Re: Myslím si,že

Zajímalo by mne, co byste psal, kdyby autobus spadl z mostu či do propasti, jak se teď stalo v Peru...?

0/0
17.3.2012 12:32

konipas03

Když střelí přední guma

.... je vymalováno... :-(

0/0
17.3.2012 8:46

Modrý a zelený blesk

Re: Když střelí přední guma

Stává se běžně a  bez nehod...

0/0
17.3.2012 10:49

tuan4

Re: Když střelí přední guma

....................i v tunelu?

0/0
17.3.2012 12:16

Modrý a zelený blesk

Re: Když střelí přední guma

Jo. Málokdy střelí obě přední naráz a zkušený šofér s něčím takovým počítá.

0/0
17.3.2012 12:32

danny47

Re: Když střelí přední guma

Na těch fotkách to na "bouchlou" gumu moc nevypadá.....

0/0
17.3.2012 18:30

Ladislav.Bimbo.Nadvornik

...a co HARP...???? nebo ....chemtrails...???

0/0
17.3.2012 5:32

Bezkoruny

*

Prostě nějaká nepozornost, mikrospánek, nebo něco jiného - vždyť je to naprosto jedno. Stala se tragedie, nehledejme senzace - spíš mě zaujalo, že bezpečnostní pásy byly leda tak k h... - proč tam tedy jsou? Lobby???

0/0
16.3.2012 23:55

Chcete-li se zapojit

Re: *

zabrzdil z 80km/h na 2m

0/0
17.3.2012 9:28

mpes4

Re: *

řekl bych to takhle - nezemřeli na rozbité hlavy a vykrvácení, ale pravděpodobně na utržené vnitřnosti či zlomený vaz...

Jestli se někdo nechce poutat, ať se nepoutá - je to na každém jedinci.

0/0
17.3.2012 10:14

Modrý a zelený blesk

Re: *

Jo, to vykládejte známýmu, kterej měl trest za nehodu se zraněním proto, že se tlustá matka na zadním sedadle nepřipoutala a při nehodě urvala sedadlo řidiče a toho narvala na volant.

0/0
17.3.2012 10:50

furtspolu

Nechal bych vyřešení na policii......

určitě najdou příčinu tohoto neštěstí. Sám se ten autobus nemohl dostat do tak pekerné situace. Myslím si , že

ten řidič v tom asi bude........................   . Stačí malá napozornost a neštěstí je hotové.........  Doufám , že se výsledek

šetření jistě dozvíme.!!

0/0
16.3.2012 21:25

LUF4

Re: Nechal bych vyřešení na policii......

Do autobusu mohli dát kamerky. Není to nic drahého , lidi si to kupují do osobáků. Viděl jsem nehodu autobusu zaznamenanou několika kamerkami umístěnými v autobuse; koukali ven i dovnitř. Škoda, pravděpodobně bychom to už věděli

0/0
17.3.2012 2:15

bar.bu.do

Re: Nechal bych vyřešení na policii......

... v tomhle případě by kamery byly na drobečky ...

0/0
17.3.2012 6:06

Modrý a zelený blesk

Re: Nechal bych vyřešení na policii......

Proč máš nutkání neustále dávat na odiv svou hloupost? Kamera už dnes neváží 150 kg, jako za dob tvého mládí, a vydrží sakra hodně.

0/0
17.3.2012 10:51

tuan4

Re: Nechal bych vyřešení na policii......

.................. ,,sakra hodně,, je typ crash testu?

A výsledky najdu kde?

0/0
17.3.2012 12:20

Modrý a zelený blesk

Re: Nechal bych vyřešení na policii......

Se zkus zamyslet.

0/0
17.3.2012 12:33

Rosomak

Největší blbost je ta zelená barva

Protože ta při sodíkových výbojkách a většiny zářivek splývá se šedou.

Má to být žluto-černé a reflexní. Taková úprava stojí pár korun, šikmina je zbytečná - si představte kdyby autobus vybočil do protisměru proti kamionu.

Stačí zavést jasná pravidla na kotvení sedaček a pásu jak v autobusech, tak v letadlech. Desítka šroub tu sedačku nemůže udržet, i když v ní sedí dítě. Být tam dospělí, tak jsou mrtví všichni.

0/0
16.3.2012 20:37

LUF4

Re: Největší blbost je ta zelená barva

Tunel byl prý jednosměrný

+2/0
16.3.2012 20:47

Rosomak

Re: Největší blbost je ta zelená barva

Ale některé nejsou. Je to myšleno obecně.

0/0
18.3.2012 0:24

bar.bu.do

Re: Největší blbost je ta zelená barva

... tam žádný protisměr nebyl ...

... když se neutrhne sedačka, utrhne se hlava ...

0/0
16.3.2012 20:51

Dr No

Re: Největší blbost je ta zelená barva

Šikmina není zbytečná. Dovedete si představit, jak se do takového výklenku vjede a vyjede? Jedině na couvačku. Takže je to pitomost nejen kvůli bezpečnosti. Ty šikminy by vůbec nemusely být delší než je ten výklenek, prože ty rohy stejně nejdou využít.

0/0
16.3.2012 22:48

Modrý a zelený blesk

Re: Největší blbost je ta zelená barva

Prosím? Jak na couvačku? Ten bus tam na couvačku nevjel docela určitě a vyjíždí se úplně normálně, šikmina je totiž na chodníku. Nepočítalo se s tím, že někdo narve bez brzdění až do tý stěny a taky se to zatím moc často nestalo.

0/0
17.3.2012 10:53

petrolhead

Re: Největší blbost je ta zelená barva

Šikmina je fakt pitomost, táta staví celý život a říkal že je to jednak mnohem dražší vyrobit a taky by to znamenalo že to vozidlo to akorát odhodí do protisměru.

0/0
17.3.2012 7:58

Modrý a zelený blesk

Re: Největší blbost je ta zelená barva

Protisměr tam není, ale když by je to odhodilo, tak mohli čelně narazit do protější stěny tunelu. Takže stejně nic moc.

0/0
17.3.2012 10:54

Fair-Play

Re: Největší blbost je ta zelená barva

Desitka šroub ti udrží několik tun!!

0/0
17.3.2012 8:01

sámvelkýmao

Re: Největší blbost je ta zelená barva

jo, ale vysokopevnostní. a ne to bláto, co tam dávaj....

0/0
17.3.2012 8:40

Rosomak

Re: Největší blbost je ta zelená barva

A kolik tun má při nárazu tělo i se sedačkou?

Při 50 km/h násobíš 60x. Tak si to spočítej při osmdesátce.

0/0
18.3.2012 0:33

mpes4

Re: Největší blbost je ta zelená barva

reflexní barva? Asi toho moc nenajezdíš, že ne?

0/0
17.3.2012 10:15

Rosomak

Re: Největší blbost je ta zelená barva

Teď už jen kolem 50.000 ročně. Nebavilo mne sedět celý den v autě.

Pokud sháníš reflexní barvy na libovolný povrch, tak třeba zde:

http://www.colorzeman.cz/reflexni-barvy

Zapomínáš na jedno - ta zelená je na tom betonu také natřená, ale není reflexní.

0/0
18.3.2012 0:28

Beware.the.Wrath.to.Come

Odporný vrahoun !!

!!Rv

0/0
16.3.2012 20:28

LUF4

Re: Odporný vrahoun !!

Chvilkový výpadek, trochu přetočil volant. To se stane, smůla. Čelní stěna byla chyba

0/0
16.3.2012 20:46

BUSSMAN

Re: Odporný vrahoun !!

pane CHytrý,řídil už jste v životě alespň kolo,že jste vyblil tento blábol,nebo si jen děláte dobře?:-/

0/0
16.3.2012 20:56

LUF4

Re: Odporný vrahoun !!

Proč blábol?

0/0
17.3.2012 2:12

oldfashioned Kokodák v2

konspirační teorie obdobně tupé jako při WTC

:-)

+1/0
16.3.2012 19:49

Sneginka1

Zamysleme se nad tímto blábolem...

Řidič dodržoval povolenou rychlost při jízdě v tunelu a přesto, že ...Většina dětí byla připoutána, náraz byl ale tak silný, že pásy nedokázaly zabránit takovému počtu obětí....8-o To je ale kardinální "békovina".Je nový autobus vlastně jezdící rakev, nebo připoutání bezpečnostními pásy je stejně platné, jako dát mrtvému zimník, ja špatně postavený tunel,...je zvláštní, že nikdo se k chybě nechce přiznat a zcela jistě za to bude nést odpovědnost mrtvý řidič. Hlavně že nezapoměli vypíchnouk kolik peněz by stála úprava tunelu, aby se příště podobná nehoda nestala, zcela jasně je vidět že 28 mrtvých s konstruktéry a staviteli ani trošku nepohne, vždyť jde jenom o prachy...

+1/0
16.3.2012 19:43

danny47

Re: Zamysleme se nad tímto blábolem...

S čelním nárazem do zdi se u autobusu jaksi nepočítá (z nejrůznějších důvodů)...

0/0
16.3.2012 19:46

Johnny.English

Re: Zamysleme se nad tímto blábolem...

... protože se nikomu nechce počítat zatížení konstrukce autobusu při takovém nárazu?

0/0
16.3.2012 20:11

chest.rockwell

Re: Zamysleme se nad tímto blábolem...

Protože přední část autobusu před prostorem pro cestující by musela měřit, úměrně hybnosti autobusu při nárazu, třeba i několik metrů. Konstrukce autobusu by se musela totálně změnit, aby mohly vyhovovat čelním crashtestům podle standardu osobních aut.

+1/0
16.3.2012 20:14

LUF4

Re: Zamysleme se nad tímto blábolem...

Když se poutám v autobuse tak mne napadalo, jestli to má smysl. Když jsem si představoval jak se ten za mnou opře plnou vahou do mé sedačky ... jestli vydrží (To samé v letadle) . Dokážou jí utrhnout 12tileté děti tak to smysl opravdu nemá

0/0
16.3.2012 20:14

bar.bu.do

Re: Zamysleme se nad tímto blábolem...

... pokud autobus nenarazí ve stovce zo zdi, pak to smysl má ...

... pokud totéž provedete s osobákem, vyletí Vaše hlava oknem, rozmázne se o zeď a až potom se rozmíchá s plechem ...

0/0
16.3.2012 20:21

bar.bu.do

Re: Zamysleme se nad tímto blábolem...

... aby byla nějaká šance, máte v osobáku airbag ...

0/0
16.3.2012 20:32

AlterID

Re: Zamysleme se nad tímto blábolem...

V takové situaci šance není.

0/0
17.3.2012 9:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.