Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chtěl sledovat ministra Pospíšila, úřady ale vyšetřování zastavily

Ladislav Veselý, který před dvěma lety údajně nechal sledovat ministra spravedlnosti Jiřího Pospíšila, nebude potrestán. Dva roky trvající vyšetřování tak přišlo vniveč.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fany_Prazska

Patrně žijeme v žumpě. :-(

Protože žijeme v zemi, kde ani sám ministr spravedlnosti nemá důvěru v nestrannost soudu. To jsou paradoxy.

+2/0
16.3.2012 19:05

Prof. Čmajzl , občanský demokrad

No a co ???

VV se nahrávají bývalí ODSmani se špiclují ;-D

0/0
16.3.2012 12:31

Poberta TOPowyč , chemik-ethylik

Re: No a co ???

ne pouze jsou zvědaví a chtějí vědět s kterým ODSmanem teď Pospa žije

0/0
16.3.2012 12:33

way

Slušný člověk

Ministru Pospíšilovi již dlouho fandímR^, je to jediný slušný člověk ve zločineckém spolku ODS. Taky nechápu jak se tam ocitl mezi zloději. Ale jedno tvrdím již od začátku - na justiční mafii je opravdu slabý. Jistou naději vkládám v nejvyššího státního zástupce Pavla Zemana, který je na správném místě[>-]. Snad mu jeho boj ulehčí a pomůže. :-)

+1/0
16.3.2012 11:53

Bivoj, biji Odstop a VeVerky

Re: Slušný člověk

jinak zdravej , v ODS ???

+1/0
16.3.2012 12:06

ditrinoroo

Re: Slušný člověk

R^

0/0
16.3.2012 12:29

nms

Re: Slušný člověk

Slušný člověk? Vždyť Veseckou a Rampulu tam dosadil on a konečný výsledek soudu o justiční mafii s Benešovou to jen potvrzuje ostatně Benešová tam pracovala tak musí vědět o čem mluví

0/0
16.3.2012 15:16

I-va

Re: Slušný člověk

R^

0/0
24.3.2012 14:27

987654321

Vo co goo

Článek o ničem. Úvod působí dojmem, že musí být někdo za každou cenu potrestán, bez ohledu jestli je vinen. Trochu, vlastně úplně,  mi tam chybí, co bylo vlastně nezákonné. Že někdo někoho sleduje, ještě nemusí automaticky porušovat zákon, záleží jak ho sleduje, jaké používá prostředky a jaké schromažďuje informace. A věta, že informace mohli pocházet od ochranky nic sama o sobě neznamená, mohli, ale taky nemuseli.

Čau jdu radši do lesa dělat dřevo na topení, než Kalousek zdaní i samovýrobu dřeva, ve vlastním lese.

0/0
16.3.2012 11:35

nms

To co řekl Pospíšíl

je na rezignaci. Člověk který je zodpovědný za rezort spravedlnosti sám zdělí že se spravedlnosti u nás není možné dovolat nemá na svém místě co dělat

+1/0
16.3.2012 10:45

Kidkid

Re: To co řekl Pospíšíl

To by tady musela vládnout i slušnost a ne tenhle binec. Kolik ministrů nerezignovalo a měli másla na hlavě tolik, že by to stačilo pro závodní jídelnu.;-D

0/0
16.3.2012 11:39

jirha

Re: To co řekl Pospíšíl

To nevidím proč. On s rím alespoň bojuje jeho předchůdci to budovali.

Když navrhne odvolání tak celý justiční systém stojí proti němu.

+2/0
16.3.2012 12:39

nms

Re: To co řekl Pospíšíl

To je ale právě ten problém proč by měl odstoupit( jemu či ODS to totiž vyhovuje) navenek se dělá jak bojuje s nespravedlností ale ona mu to ta justice nedovolí na druhou stranu ale nechce aby byli soudci za své protiprávní rozsudky jakkoli postihováni natož aby zaplatili škody co udělali

0/0
16.3.2012 15:08

jirha

Re: To co řekl Pospíšíl

No to si ale pleteš dojmy s pojmy. To nevadí jim ale vadí to nám. A nám to vadí tak moc že je pořád dokola volíme takže nám to vlastně nevadí.

Takže proč po něm chceš aby on odstoupil když tobě vyhovuje co tam je.

0/0
16.3.2012 15:15

nms

Re: To co řekl Pospíšíl

To je velký omyl mě ani ODS ani ČSSD nevyhovují obě strany budou přes své páky v justici zametat své kauzy pod koberec a ještě se v zákulisí plácat po ramenou jak jsou dobří v kamuflování

0/0
16.3.2012 15:23

jirha

Re: To co řekl Pospíšíl

Tak proč je volíš?

0/0
16.3.2012 15:32

Lotras rudý peklič český

Redaktor Tomáš zřejmě špatně pastí, CRTL+V

použil dvakrát ...viz 2x věta "Výsledek? Rok a půl po zveřejnění zakázky je zřejmé, že

Veselý se vyhne trestu. Podle webu advokátní komory stále pracuje jako

koncipient v kanceláři Pavla Němce."

Zvýšit bdělost soudruhu ;-D;-D;-D 

+1/0
16.3.2012 9:48

Lotras rudý peklič český

Chtělo by to zveřejnit nahrávku z kamery

jako na pražském zastupitelství a hned by to šlo kvlifikovat jako trestný cán prozrazení "Modrého špiclování"

+1/0
16.3.2012 9:44

Henry_Kissinger

zavřít němce i pospíšila

a byl by klid

+1/0
16.3.2012 9:30

Lotras rudý peklič český

Modří Lotrokmotři se špiclovali....

ale to dělají už od roku 1989 ;-D

+1/0
16.3.2012 9:27

honza.f

Zákaz sledování chráněného Pospíšila

Hodného Pospíšila je zavrženíhodné nechat sledovat. Sledovat můžeme lumpy jako je Rampula, Čunek, Němec, Salichov a další, ale Pospíšila, chráněnce médii? To nikdy. !

0/0
16.3.2012 9:06

I-va

Re: Zákaz sledování chráněného Pospíšila

To je blábol. Výše jmenované sledovala bezpečnostní služba a ne soukromí detektivové.

0/0
16.3.2012 9:10

Patrik Šebesta

Re: Zákaz sledování chráněného Pospíšila

Blábolíš ty, pokud někdo sleduje s koncesí soukromé detektivní služby, tak jde o soukromé detektivy ;-D;-D;-D Pokud by ho sledoval někdo bez této koncese, ale s koncesí soukromé bezpečnostní služby, tak se dopouští nezákoného podnikání ;-)

0/0
16.3.2012 9:12

I-va

Re: Zákaz sledování chráněného Pospíšila

Jo, advokátní kancelář s koncesí má právo sledovat vládní představitele.:-P

0/0
16.3.2012 9:14

Patrik Šebesta

Re: Zákaz sledování chráněného Pospíšila

Ježiši, už to nehul.... ta advokátní kancelář byla zákazník a ten detektiv má tu koncesi...

0/0
16.3.2012 9:17

I-va

Re: Zákaz sledování chráněného Pospíšila

Když vám to přjde normální, tak hodně zdaru na lovu.

+2/0
16.3.2012 9:20

honza.f

Re: Zákaz sledování chráněného Pospíšila

Blábol-neblábol, když byl v kauze Čunek permanentně porušován zákon - úniky ze spisů, vyšetřování, jehož výsledky si státní zástupce ani neprohlédl, ale zato vyšly v novinách (takové šetření se asi dělalo přímo jenom pro noviny), tak tomu křišťáloví lupiči tleskali.

.

Jak jde o Pospíšila, mají ochrannou pohotovost.

+1/0
16.3.2012 9:13

I-va

Re: Zákaz sledování chráněného Pospíšila

Plete hablka s hruškama. Únik do médií je něco jiného.

0/0
16.3.2012 9:16

I-va

Re: Zákaz sledování chráněného Pospíšila

jablka

0/0
16.3.2012 9:16

bojovník proti egoistům

No zrovna Pospíšil

na mne působí, že tam vidím náznak slušnosti, což se o ostatních vládních politicích říct nedá, samozřejmě nese jisté podezření už tím, že je v ODS, což je buď znak hlouposti nebo zlodějny, ale Němec, který byl spolu s Veseckou a dalšími soudem shledán jako justiční mafie (dokud soudce neodvolali) v tomto případě spíše hledá něco, čím by mohl Pospíšila vydírat. Pospíšil chce do pár týdnů nechat projít parlamentem změnu exekutorské vyhlášky, kdy např. věřitel je povinen dlužníkovi před postoupením dluhu exekutorovi ho písemně vyzvat k uhrazení dluhu a doufám že se mu to podaří ...

+5/0
16.3.2012 8:59

I-va

Re: No zrovna Pospíšil

Až na to s tím ODS - souhlas.R^

0/0
16.3.2012 9:02

honza.f

Re: No zrovna Pospíšil

Ano, u Pospíšila je té slušnosti opravdu jenom náznak. Hodně malý. Kdyby nebyl miláčkem médií, proklínal byste ho úplně stejně jako všechny ostatní, které vám předhodí k proklínání.

.

Když se podíváte na jeho činy, zjistíte, že moc schopný není. "Zachraňoval" práva v Plzni - výsledek je, že jenom díky obcházení zákona nebyly zavřeny. Odvolával Rampulu tak nemožně, že je po pár měsících zpět. Kdyby podobné "výsledky" měl někdo, koho média nesnáší, jako třeba Dobeš nebo kdysi Čunek, vyšlo by na téma jeho neschopnosti na křišťálové lupě nejmíň dvacet článků. Pospíšil je krytý, takže nevyjde nic.

.

No a média vás zapomněla na Pospíšilovu neschopnost upozornit, takže ho považujete za přijatelného politika.

0/0
16.3.2012 9:10

kuttna

Re: No zrovna Pospíšil

Spíš než o Pospíšilovu neschopnost tady jde o všehoschopnost kmotrů a justiční mafie. Seznamte se blíž s Vámi uvedenými případy a bude Vám to jasné.

+3/0
16.3.2012 9:26

surucucu

Re: No zrovna Pospíšil

Mě byl zopčátku Pospíšil také sympatický a z jeho podání byl cítit náznak změny k lepšímu v justici.Ale po tom co se ztrapnil  s plzeňským "Oxfordem" a jeho trapnost před těmi právnickými  bastardy.ˇUdálosti o nejvyšším prokurátorovi (záměrně nepíšu státní zastupitel) nemá ani cenu komentovat.K těm exekutorům,připadá mi ,že právě za Pospíšila se z nich stala novodobá inkvizice,jen ještě začít upalovat lidi.

0/0
16.3.2012 10:28

Kidkid

Re: No zrovna Pospíšil

Teď jste mně rozesmál, že jsem si málem poprskal monitor. Ten plzeňský Oxford měli zrušit hned. A to jsem plzeňák. Nechápu proč to neudělali a studenti se mohli přehlásit na ty zbylé fakulty v republice. No ta budova kde ta škola je původně patřila obchodní komoře, tak se tam ta komora mohla vrátit

0/0
16.3.2012 11:48

dr Dvojka

Němec má prsty všude

to je jedna z největších kreatur politické scény, ještě že aspoň ta Božena Němcová byla sympatická žena :-) jinak by to už s těmi Němci nebylo k vydržení

+2/0
16.3.2012 8:49

Lotras rudý peklič český

Re: Němec má prsty všude

nevhodný příspěvek, v tomto Německém plátku se musí Božka hanit

0/0
16.3.2012 9:28

Labaro

Ale vážení, on je ministr nějaký nadčlověk?

Pokud je nelegální činnost soukromých detektivů, tak proč tato živnost oficiálně existuje? A pokud legální je, tak v čem se liší špehování ministra od špehování špehů (jak se k tomu v článku přiznala MF DNES, že zakázku zdokumentovala)? Pokud náš zkorumpovaný státní aparát, který si nedobrovolně platíme, neplní své úkoly a státní úředníci, zejména ti nejvyšší se chovají k vlastní zemi jako cizí správci k okupovanému území a k vlastním občanům jako k poddaným a "demokratické" státní mechanismy tomu nedokáží zabránit, tak ať jsou tito potentáti pod dohledem alespoň soukromých oček a novinářů. A NBÚ by měl především dbát v rámci prověrek na to, aby lidé na citlivých místech byli "čistí" (to je utopie, že ?) a nikdo je tak nemohl vydírat. Ale NBÚ má taky máslo na hlavě. Takže můj názor je, pokud někoho odposlouchávat a sledovat, tak hlavně politiky. A komu se to nelíbí, ať se živí něčím slušným.

0/0
16.3.2012 8:48

I-va

Re: Ale vážení, on je ministr nějaký nadčlověk?

Jestli vám přijde normální, aby vládní představitelé byli pod dohledem soukormých oček, tak potěš koště.

+1/0
16.3.2012 9:01

Patrik Šebesta

Re: Ale vážení, on je ministr nějaký nadčlověk?

Ale tady není otázka, zda je to normální, ale zda je to legální. A vzhledem k tomu, že existuje koncesovaná živnost soukromé detektivní služby, tak to očividně legální je.

Mě spíše děsí ta část, kdy "informace pochází nejspíše od Pospíšilovi ochranky", což jsou policisté ve služebním poměru, a dále mě děsí, že ta Pospíšilova ochranka (i kdyby nic neřekla) nezjistila, že ho někdo sleduje a dokonce, že jsou to dva týmy... tohle je návod pro teoristy, jak vyšitý RvRvRv

0/0
16.3.2012 9:10

I-va

Re: Ale vážení, on je ministr nějaký nadčlověk?

To mě děsí taky. Souhlas.

0/0
16.3.2012 9:18

petrph

pan mnistr spravedlnosti stáhl žalobu

"protože tím byl znechucen a ..nevěřil v nestrannost kárného senátu" ? A co dál? nechal kárný senát zrušit, nebo navrhl přepracován zákonů aby neměl takovou pravomoc a byl pod nějakou kontrolou, a nebo? Za co je vlastně jako ministr spravedlnosti placen? "Být znechucen" přece může být někde v hospodě a za svoje,

0/0
16.3.2012 8:31

pat.ton

Re: pan mnistr spravedlnosti stáhl žalobu

Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najse, že.;-D

0/0
16.3.2012 8:37

jirha

Re: pan mnistr spravedlnosti stáhl žalobu

No on s tím nic udělat nemůže. Kárný senát stejně jako soudci a státní zástupci jsou nadlidé na které se nevztahuje lidská justice. To jsme si posvětili ústavou.

Jak je vidět doživotní trestná bezúhonost není ochrana demokracie ale naopak ochrana pro mafii.

Je třeba změnit ústavu to víme ale nikdy se to nepovede nejsme US.

+1/0
16.3.2012 8:56

petrph

Re: pan mnistr spravedlnosti stáhl žalobu

Ale ti soudci jsou nadlidé, protože to tak stanoví zákon. A kdo jiný než ministr spravedlnosti by měl navrhnout a prosadit aby se ten zákon změnil? I když by to bylo v rámci ústavy, tak ta se v poslední době mění každou chvíli napřed kvůli volbám, teď kvůli volbě prezidenta..

0/0
16.3.2012 9:03

jirha

Re: pan mnistr spravedlnosti stáhl žalobu

To je ústavní zákon takže mu ho neschválí senát a i kdyby tak ho zařízne ústavní soud. Jediná cesta je změna ústavy a snížení moci ústavního soudu.

+1/0
16.3.2012 9:11

Patrik Šebesta

Re: pan mnistr spravedlnosti stáhl žalobu

S ohledem na Čl. 9 Ústavy nezařízneš ani ten Ústavní soud...

+1/0
16.3.2012 9:14

kuttna

Re: pan mnistr spravedlnosti stáhl žalobu

Uvědomujete si, že voláte po totalitním státu? Doufám, že ministr není placen za to, aby nezávislé instituce podřizoval svým zájmům. A jsem rád, že Pospíšil to nedělá (na rozdíl od chlebodárců justičních mafiánů).

+1/0
16.3.2012 9:31

petrph

Re: pan mnistr spravedlnosti stáhl žalobu

Já bych taky byl rád, kdyby se špatná činnost soudů a kárného senátu týkala pouze a pouze pana ministra Pospíšila, který by se ze skromnosti vzdal svých práv a nepodřizoval je svým zájmům. Nakonec, z našich peněz bere dost velký plat, že mu to tak nevadí. Ale ono těch případů, když špatná činnost soudů i kárného senátu jsou tisíce a lidem to škodí. A to panu ministrovi spravovatelnosti taky nevadí?

0/0
16.3.2012 9:51

nms

Re: pan mnistr spravedlnosti stáhl žalobu

ono mu to nevadí hlavně proto že tyto instituce jemu a jeho stranickým kolegům v jiných kauzách pomohli víc než je zdrávo viz. justiční mafie

0/0
16.3.2012 10:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.