- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zrejme tedy vjeli do tunelu pro vlaky... Jinak si tu tmu nedokazu vysvetlit. A uz nemluvim o tom ze nehoda se stala v noci....
Pripadne tam namontovat deformovatelne plastove barely naplnene vodou, jako maji na dalnicich v USA na zacatcich betonovych delicich barier mezi jizdnimi smery. I kdyz tech barelu musi byt alespon 2 rady a jsou ucinne jen pro osobni auta, efekt zpomaleni na autobus by byl minimalni. Zkoseni cel vyklenku, aby nesviraly pravy uhel s podelnou stenou, melo byt od zacatku v navrhu tunelu, ale pochybuji, ze ted to bude nekde prekopavat. Holt, tragedie nechodi po horach ale po lidech.
Ten vyklenek slouzi k bezpecnemu odstaveni vozidla a bezpecne opusteni posadky vozidla mimo tunel. V nekolikakilometrovych tunelech, kdyz se ti rozsviti kontrolka mazani motoru, tak bez tohoto vyklenku zastavis kde ? V pravem pruhu a dozadu pujdes dat trojuhelnik ?
Na zadní ćásti autobusu, i nákl. vozidel je označeno max. rychlost vozidla. Pokud je to souprava, platí ta nižší označení rychlosti. Je tu spekulace mikrospánku, je to možné, ale při mikrospánku by šel autobus do leva, řidiči z 99,99% drží volant levou rukou, při mikrospánku by strhl řízení do leva né do prava. Nejpravděpodobnější důvod byl tzv. "šlusdefekt" na předním pravým kole. Má to i odůvodnění, že se opřel pravým bokem o stěnu tunelu a řidič pravděpodobně chtěl co nejdál od stěny, jenže ho to strhlo zpět, bohužel byl tam odstavný výklenek a autobus do něho narazil. Tzv. "šlusdefekt" je horší než náledí, při předním defektu je vozidlo neovladatelné.
A teď vyvařili ještě DVD přehrávač .. a zas to všude nacpou.
Vetsina se rozciluje nad vyklenkem, ale co by znamenala stavebni uprava pozvolne zdi ? Znamenala by navraceni vozidla do jizdnich pruhu, coz by mohlo znamenat vetsi tragedii, protoze misto jendoho auta, by vznikla hromadna nehoda, pozar atd. Mimochodem kolikse stalo takovyhto nehod, kdy auto narazilo do teto zdi ?
Proste nehody se stavali a budou stavat a bohuzel nekdy s vetsimi tragickymi nsledky, s tim se musime smirit.
Lepsi kolize 2 aut, kde se skoro nic nestane, protoze jedou ve smeru nez tohle
Akorát si myslím, že je to blbost! Snad vjeli ze tmy, do osvětleného tunelu
měl řidič mikrospánek, šmrncnul ostěnu tunelu, to ho probudilo a instinktivně strhnul volant do prava, aby nevjel do protisměru. Tím však bohužel vrazil do toho výseku v tunelu. To je jen co si myslím, možná ta příčina bude jiná.
Bylo to chvilku po 9te a ten autobus byl na ceste 30 minut - mikrospanek je dosti nepravdepodobny - neco takoveho by profesionalni ridic po takove chvilce jizdy mit nemel.
uvítal bych informaci kdy byl tunel stavěn, kdo ho navrhnul, dle jakých norem, statistiku nehodovosti v tomto tunelu,
Napadá mě pár ironických poznámek, pokud by řidič přežil, a stalo se to u nás, zda by dostal podmínku 6 nebo 7 měsíců?
Občas jedu Student Agency. Již jen sehnat jízdenku na čas ve špičce, to si pak jeden připadá jak VIP. Pak to vezme do ruky řádný maťo a já se při pohledu na "boreckou jízdu" žlutého busu klepu celou cestu strachy. Posledně jsme vytlačovali osobáky ze silnice. Řidič busu SA jim najížděl na nárazník. Řidiči to hromadně vzdávali a před námi zajížděli raději na benzinu. To je o moment. Na ostatních cestujících jsem ale žádné obavy nesledoval, natož, že bychom se zvedli a rukou společnou šli našeho řidiče umravňovat. To každý kouká být co nejrychleji doma. Tak mi přijde, že cestující SA mají na případné nehodě spoluvinu.
A co horšího, posíláme si občas děti a naložit je do SA považuje celá rodina za výhru. Jako, že to je nejbezpečnější a nejspolehlivější doprava. V psychóze protekční dopravy a obecné arogance, by mě vcelku zajímalo, zda a jak mohu bezpečnost nějak ovlivnit.