Diskuze

Vjeli jsme do tmy a ohlušil nás náraz, líčí dívka tragédii v tunelu

Belgická média postupně zveřejňují nová svědectví účastníků nehody autobusu ve Švýcarsku. List Le Soir popsal telefonát, který si s hrůzou a zároveň úlevou vyposlechl otec jedné dívky, která jela v osudném autobusu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TB

delegat

15. 3. 2012 19:34
vjeli jsme do tmy...

Zrejme tedy vjeli do tunelu pro vlaky... Jinak si tu tmu nedokazu vysvetlit. A uz nemluvim o tom ze nehoda se stala v noci....

0 0
možnosti
HG

110661

15. 3. 2012 14:25
Slova jsou k nicemu ...

... to se neda popsat ...;-(

0 0
možnosti
VK

Vedoucí kolotoče

15. 3. 2012 12:14
Vyklenek zazdit a vyrizeno.

Pripadne tam namontovat deformovatelne plastove barely naplnene vodou, jako maji na dalnicich v USA na zacatcich betonovych delicich barier mezi jizdnimi smery. I kdyz tech barelu musi byt alespon 2 rady a jsou ucinne jen pro osobni auta, efekt zpomaleni na autobus by byl minimalni. Zkoseni cel vyklenku, aby nesviraly pravy uhel s podelnou stenou, melo byt od zacatku v navrhu tunelu, ale pochybuji, ze ted to bude nekde prekopavat. Holt, tragedie nechodi po horach ale po lidech. ;-(

0 0
možnosti
MM

mrazik007

15. 3. 2012 13:10
Re: Vyklenek zazdit a vyrizeno.

Ten vyklenek slouzi k bezpecnemu odstaveni vozidla a bezpecne opusteni posadky vozidla mimo tunel. V nekolikakilometrovych tunelech, kdyz se ti rozsviti kontrolka mazani motoru, tak bez tohoto vyklenku zastavis kde ? V pravem pruhu a dozadu pujdes dat trojuhelnik ?

1 0
možnosti
JH

Gregorianius

15. 3. 2012 9:54
SPEKULACE

Na zadní ćásti autobusu, i nákl. vozidel je označeno max. rychlost vozidla. Pokud je to souprava, platí ta nižší označení rychlosti. Je tu spekulace mikrospánku, je to možné, ale při mikrospánku by šel autobus do leva, řidiči z 99,99% drží volant levou rukou, při mikrospánku by strhl řízení do leva né do prava. Nejpravděpodobnější důvod byl tzv. "šlusdefekt" na předním pravým kole. Má to i odůvodnění, že se opřel pravým bokem o stěnu tunelu a řidič pravděpodobně chtěl co nejdál od stěny, jenže ho to strhlo zpět, bohužel byl tam odstavný výklenek a autobus do něho narazil. Tzv. "šlusdefekt" je horší než náledí, při předním defektu je vozidlo neovladatelné.

0 0
možnosti
J

jménoapříjmení

15. 3. 2012 9:53
Že vás to baví ..

číst to a ještě se v tom rochnit. Rv;-€

0 0
možnosti
J

jménoapříjmení

15. 3. 2012 16:07
Re: Že vás to baví ..

A teď vyvařili ještě DVD přehrávač .. a zas to všude nacpou. :-(

0 0
možnosti
MM

mrazik007

15. 3. 2012 9:16
vyklenek

Vetsina se rozciluje nad vyklenkem, ale co by znamenala stavebni uprava pozvolne zdi ? Znamenala by navraceni vozidla do jizdnich pruhu, coz by mohlo znamenat vetsi tragedii, protoze misto jendoho auta, by vznikla hromadna nehoda, pozar atd. Mimochodem kolikse stalo takovyhto nehod, kdy auto narazilo do teto zdi ?

Proste nehody se stavali a budou stavat a bohuzel nekdy s vetsimi tragickymi nsledky, s tim se musime smirit.

2 0
možnosti
I-SK2

IARK - Skleněný Králíček 2

15. 3. 2012 9:29
Re: vyklenek

Lepsi kolize 2 aut, kde se skoro nic nestane, protoze jedou ve smeru nez tohle

1 0
možnosti
JK

babacek

15. 3. 2012 8:28
Vjeli jsme do tmy.

Je to hrozná tragédie. Soustrast rodinám.

0 0
možnosti
D

disto

15. 3. 2012 10:00
Re: Vjeli jsme do tmy.

Akorát si myslím, že je to blbost! Snad vjeli ze tmy, do osvětleného tunelu:-/

0 0
možnosti
JF

jafis

15. 3. 2012 8:27
Podle mě

měl řidič mikrospánek, šmrncnul ostěnu tunelu, to ho probudilo a instinktivně strhnul volant do prava, aby nevjel do protisměru. Tím však bohužel vrazil do toho výseku v tunelu. To je jen co si myslím, možná ta příčina bude jiná.

0 0
možnosti
I-SK2

IARK - Skleněný Králíček 2

15. 3. 2012 9:27
Re: Podle mě

Bylo to chvilku po 9te a ten autobus byl na ceste 30 minut - mikrospanek je dosti nepravdepodobny - neco takoveho by profesionalni ridic po takove chvilce jizdy mit nemel.

0 0
možnosti
J

jan.banos

15. 3. 2012 7:14
konstrukce tunelu

uvítal bych informaci kdy byl tunel stavěn, kdo ho navrhnul, dle jakých norem, statistiku nehodovosti v tomto tunelu,

0 0
možnosti

mexikore

15. 3. 2012 7:38
Re: konstrukce tunelu

A k čemu ti to bude.

0 0
možnosti
KD

azazzelo

15. 3. 2012 7:05
Student Agency

Napadá mě pár ironických poznámek, pokud by řidič přežil, a stalo se to u nás, zda by dostal podmínku 6 nebo 7 měsíců?

Občas jedu Student Agency. Již jen sehnat jízdenku na čas ve špičce, to si pak jeden připadá jak VIP. Pak to vezme do ruky řádný maťo a já se při pohledu na "boreckou jízdu" žlutého busu klepu celou cestu strachy. Posledně jsme vytlačovali osobáky ze silnice. Řidič busu SA jim najížděl na nárazník. Řidiči to hromadně vzdávali a před námi zajížděli raději na benzinu. To je o moment. Na ostatních cestujících jsem ale žádné obavy nesledoval, natož, že bychom se zvedli a rukou společnou šli našeho řidiče umravňovat. To každý kouká být co nejrychleji doma. Tak mi přijde, že cestující SA mají na případné nehodě spoluvinu.

A co horšího, posíláme si občas děti a naložit je do SA považuje celá rodina za výhru. Jako, že to je nejbezpečnější a nejspolehlivější doprava. V psychóze protekční dopravy a obecné arogance, by mě vcelku zajímalo, zda a jak mohu bezpečnost nějak ovlivnit.

0 0
možnosti
J

jan.banos

15. 3. 2012 7:08
Re: Student Agency

kde jsou dálniční Passaty?

0 0
možnosti