Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Santorum překvapivě vyhrál primárky v Alabamě i Mississippi

Rick Santorum si v boji o prezidentskou kandidaturu připsal další cenné body, překvapivě zvítězil v republikánských primárkách v jižanských státech Alabama a Mississippi. Druhý se umístil Newt Gingrich a až se třetím místem se musel spokojit favorit primárek Mitt Romney. Ten si zlepšil bilanci až vítězstvím na Havaji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nenic mi me triangly

Republikanske cary mary podfuk

Ron Paut atraktuje daleko vetsi davy na svych predvolebnich cestach, Napriklad v Kansas mel nabito ale Santorum temer prazdno, stejne vyhral podle medii Santorum. Kdyz se pak clenove jeho tymu pidili po volebnich liscich, odpoved nyla, ze je uz zlikvidovali.

V Missisipi atraktoval Ron Paul 2500 republikanu na svuj meeting, Santoruv opet z bidou nejaka ucast Romney 150 podpurcu. Kde jsou Ron Paulovy hlasy?

Nebylo by treba nejakeho humanitorniho bombardovani, aby se vyresila zkorumpovanost americkych elitaru? ;-€Rv

http://www.prisonplanet.com/ron-paul-tells-reporters-he-is-suspicious-about-results-of-gop-caucuses.html

+3/0
15.3.2012 1:47

nejmenovaný zdroj z vlády

Re: Republikanske cary mary podfuk

v Iowe se ztratily cele urny - nalozili je po volbach na trucky a ke scitani nikdy nedorazily - fraska ktera vedla az k odstoupeni mistniho sefa republikanu. Ve skutecnosti Ron Paul ziskava delegaty - to se nehodi tem kdo maji vliv a tlaci na media kde ho oznacuji za extremistu atd...JoeSixpack prece extremistu volit nemuze a kdyz to rikali v televizi.....kdyz jeste kandidoval Cain tv nikdy nerekly ze pred nim byl Paul....tema dne bylo Cain- from zero to hero...a jak Cain obsadil krasne treti misto kdyz prvni byl M. Romney...ale ze Paul byl druhej nikdo nerekl - televize ho snad ani nesmi vyslovit ;-D

0/0
15.3.2012 2:44

ignorantka

prekvapuje to jen nase novinare!

Na hlubokem, zpatecnickem a rasistickem Jihu, neboli v 'Bible Belt', musi zvitezit nabozensky fanatik a lhar. Na Jihu nemaji radi presidenta Obamu, ne snad proto jaky je president, ale proto, ze jsou zvykli veset cernochy na stromech. A i presto, ze Santorum vyhral dva jizanske staty, nepodarilo se mu dohnat kandidata vedouciho. Saskarna pokracuje dal a Obama se usmiva. Tak kde je to prekvapko, prosim?!

+1/0
14.3.2012 15:35

yan007

Santorum je hnusné fanatické prase

http://zpravy.idnes.cz/komentar-afghanistan-ukazuje-jak-se-porazime-sami-fvw-/zahranicni.aspx?c=A120314_132749_domaci_abr

0/0
14.3.2012 15:05

Walter White

Santorum zadny konzervativec neni, mozna jedine tak co

se tyce etiky.Ve valkach a rozhazovani penez by pokracoval stejne jako Obama.Kdyz se ho na meetingu zepatl jeden American jestli je pro limited government, tak mu odpovedel at voli Rona Paula, jestli chce limited government.

http://www.prisonplanet.com/santorum-tells-voter-vote-for-ron-paul-if-you-want-limited-government.html

0/0
14.3.2012 14:34

yan007

Re: Santorum zadny konzervativec neni, mozna jedine tak co

Tak to sa podľa mňa mýlite. Obama jenom dokončuje vojny a pomaly ustupuje... Santorum otvorí nové fronty....

+1/0
14.3.2012 15:06

xaddam

Barbara Bush

minulý týden řekla: I hate the fact that people think 'compromise' is a dirty word...

IMHO nejtrefnější komentář tenhle měsíc. Santorum postavil volební téma na tom, že je konzerva. To je neoddiskutovatelný fakt, je konzerva a to ultra. Jenže co je to za volební program? A kolik šancí s ním asi má v prezidentských volbách, kde nehlasují jen více či méně konzervativní republikáni, ale taky independents včetně menšin všeho druhu.

Gingrich sice taky tvrdí, že je konzerva, ale kdo mu to po dvou rozvodech a konverzi ke katolicismu uvěří... Navíc jeho tvrzení, že má nejlepší šance z kandidátů porazit Obamu v diskusi - nevšiml jsem si, že by v posledních republikánských diskusích někoho válcoval...

Ron Paul je sympatický pán, ale stejně jako v minulých volbách je zoufale mimo byť i jen republikánský mainstream.

Romney hraje na ekonomickou notu, jelikož zřejmě jako jediný pochopil, o čem bude prezidentská volba. Jenže těžko mu věřit odpor k Obamacare, když sám něco podobného zavedl v Bostonu.

+1/0
14.3.2012 13:54

bk89322

Re: Barbara Bush

V roce 2004 vyhral GWB nad JFK (John Forbes Kerry) ne diky programu, ale diky konzervativnim hodnotam. Jeho porad opakovane "You do not need to agree with me, but you always know what I stand for." na Ameriku platilo a Kerry nemel proti tomuto sanci ...

0/0
14.3.2012 14:21

xaddam

Re: Barbara Bush

to nepopírám, jenže GWB byl incumbent, na rozdíl od současného čtyřlístku. když máte za sebou 4 roky v úřadě a vedete dvě války, nemusíte moc zdůrazňovat, co chcete dělat další 4 roky...

0/0
14.3.2012 15:39

MFD to hraje s náma

A Obama se směje

Jeden z nejslabších prezidentů ever, ovšem konkurenti se pokopou ještě dřív, než ho vůbec který z nich stačí vyzvat. :-/

0/0
14.3.2012 13:03

Nenic mi me triangly

Re: A Obama se směje

konkurenti krome Rona Paula jspu figurky na sachovnici, lez a podvod jej provazi v mediich. a volebnich urnach.

0/0
15.3.2012 1:49

m4xp0w3r7

proti Obamovi

Má šanci jen Rommey a to ještě velmi malé.

+3/0
14.3.2012 12:45

bez vysvětlení - smazán

posledním prezidentem USA byl R. Regan

To stádo kašparů, co přišlo po něm........Rv

+1/0
14.3.2012 11:50

komunismus_je_svinstvo_5

Re: posledním prezidentem USA byl R. Regan

blbost, i Bush starsi byl rozhodne dobry prezident. Pak uz zadna slava a vrchol vseho bylo zvoleni Obamy - to dodnes nikdo z pravych americanu nechape !!!!

0/0
14.3.2012 12:21

bez vysvětlení - smazán

Re: posledním prezidentem USA byl R. Regan

Busch starší  ??? No nevím. Mě se moc nezdálo, proč nedotáhl válku v Iráku do konce. Stál před Bagdádem, měl podporu většiny Iráčanů (protože ti s útokem na Kuvajt nesouhlasil) a nechal je tam v tom marastu dalších 10 let. To bylo hodně divné rozhodnutí. ;-€

+2/0
14.3.2012 12:29

briza

Re: posledním prezidentem USA byl R. Regan

Tak v necem byl tehdy v lepsi pozici. Iracane dobre vedeli, ze valku zacali oni, ze ji prohrali, a kdyby je zvalcoval do vsech dusledku, nemohli by si moc stezovat. Bylo by to porad lepsi nez napadeni a nasledna okupace na zaklade vylhanych duvodu po plastikem "osvobozeni".

Je ovsem dobre si taky pripomenout, ze ve valce o Kuvajt se Bush opriral o spojenectvi s arabskymi zememi a jednou z podminek bylo, ze USA nebudou Irak okupovat.

0/0
14.3.2012 14:29

-EaSy-

Re: posledním prezidentem USA byl R. Regan

Obama je zmetek jako prezident. Ale když tak koukám, co provádí McCain jako senátor, tak zaplať pánbůh za Obamu.

0/0
14.3.2012 12:43

xaddam

Re: posledním prezidentem USA byl R. Regan

read my lips: no new taxes...

+1/0
14.3.2012 13:42

kulala

Re: posledním prezidentem USA byl R. Regan

JJR^

0/0
14.3.2012 13:50

Vedoucí kolotoče

At zvoli kohokoliv za prezidenta...

...nakonec to stejne bude kandidat jednotne sionisticke fronty AIPAC. S tim nic nenadelate. Volby v Americe jsou jen demo puvodni myslenky demokracie, protoze volice maji luxus vyberu "az ze dvou stran", podobne jako za sociku u nas jste si mohli pustit TV a na vyber jste meli "az ze dvou programu tehoz obsahu, jen krapet jine formy"... :-/

0/0
14.3.2012 11:39

Cynyc_

Re: At zvoli kohokoliv za prezidenta...

Blábol, ale od antisemity očekávaný.

+1/0
14.3.2012 11:49

hnedka_zdrapana

Re: At zvoli kohokoliv za prezidenta...

Ono se stačí podívat na jejich debaty. To je tragikomedie, jak se tam předhánějí v tom, kde je loajálnější Izraeli. To je jako kdyby se politici ČSSD a ODS předháněli v tom, kdo je loajálnější Jižní Korei a bylo z toho vždy velké volební téma. Jinak proti židům nic nemám.

0/0
14.3.2012 11:57

Vedoucí kolotoče

Re: At zvoli kohokoliv za prezidenta...

Narozdil od vas netrpim syndromem pro-ami fetisismu, i kdyz chapu, ze nekomu odznacek s davidovskou hvezdou ci Obamou muze pripadat natolik pritazlivy, ze demokracii lze vyuzit i toaletnim zpusobem, nebot jde predevsim o silu iluze ze svobodne volby: http://www.businesspundit.com/wp-content/uploads/2009/10/illusion.PNG

0/0
14.3.2012 11:57

swampy1977

Re: At zvoli kohokoliv za prezidenta...

dej si pozor, sleduji te, radeji nevychazej ven, zabedni si okna a hlavu si obtoc alobalem

+1/0
14.3.2012 12:47

lol

Santorum = Obama II

Jen od pohledu víc AIPACovskej

0/0
14.3.2012 11:14

Ing. madqwert

ja bych republikanum doporucil sanatorium

R^;-D

+4/0
14.3.2012 10:55

Vladimír Škopek

Re: ja bych republikanum doporucil sanatorium

To je dobrý vědět.

0/0
14.3.2012 11:03

carlossaura

No nastesti USA neni absolutni monarchie...

...takze je prakticky jedno, kdo volby vyhraje.

0/0
14.3.2012 10:55

komunismus_je_svinstvo_5

Re: No nastesti USA neni absolutni monarchie...

to tedy nemate pravdu, to co zpusobil jiz za 1 volebni obdobi Obama se jen tezko da dohromady.

0/0
14.3.2012 12:23

OskarPokorny

Republikáni

Republikáni pouze ukazují, že už jim definitivně lísklou v kebulích a že už jim opravdu není pomoci. Většina jejich současných předních činitelů jsou naprostí blázni a fanatici. Například před měsícem vyšla studie, že v poslední době došlo k nárůstu počtu znásilnění žen na pracovištích o 68% a užší republikánské vedení na to reagovalo tak, že hlavní vina padá na ženy a hlavně feministky. Velká většina USA bude volit demokraty už jen z toho důvodu aby zabránily dostat se k moci těmto šílencům.

+2/0
14.3.2012 10:43

carlossaura

Re: Republikáni

Hm, jeslti jeden republikan ohledne jedne veci nekde neco placnul, tak by intelignetni clovek z toho nemel zas moc vyvozovat. a hlavne tvrdit ze "vsichni" republikani jsou "silenci" je velmi usmevne.... Ps. s nazorem, ze za znasilneni si mohou femistky apod. samozrejme nesouhlasim

0/0
14.3.2012 10:50

OskarPokorny

Re: Republikáni

Ano já vím, že jsou tam rozumné hlasy, ale ty poslední dobou čím dál více ustupují do pozadí a do popředí se právě dostávají podobní fanatici.

0/0
14.3.2012 11:00

xaddam

Re: Republikáni

nj a proto před rokem a půl lidi vypráskali demokraty z kongresu...

0/0
14.3.2012 11:38

Milan.Skalka

UŽ JSEM CHTĚL

napsat, že je to země plná beznadějnejch buranů - ale tady KOUKÁM - taky hlasy pro pana Sanatorium. Dyť je to ultrapopulistickej, zlej, všehoschopnej maniak! Proti potratům i při znásilnění, tvrdá kritika homosexuálů, ostře pro válku - řiká jen to, o čem si myslí, že na ty křupany zabere - a vzchází mu to. Ale že i tady...to už je přespříliš.

+3/0
14.3.2012 10:27

pakoss

Re: UŽ JSEM CHTĚL

hmm , asi jde o to, zda buranem nejste nakonec vy sám ;-)

+4/0
14.3.2012 10:56

Wabo

Překvapivě? Pro koho?

Překvapivě??? Pro koho? V oblasti Bible Belt a v jižanském jádru se přece žádný jiný výsledek, než první Santorum (jediný z pelotonu, se kterým se většina tamních voličů dokáže identifikovat), druhý Gingrich (mají s ním zkušenost, kterou v tamních oblastech považují spíš za dobrou, zatímco ve většině států spíše za špatnou) a propadák pro městského a vzdělaného Romneyho nečekal!

+1/0
14.3.2012 10:18

xaddam

Re: Překvapivě? Pro koho?

Překvapivé to je, protože podle čerstvých průzkumů byl v obou státech 2-3. za Gingrichem a/nebo Romneym. Překvapení to ale není velké, protože rozdíly v průzkumech byly v řádu pár procent vešly se do udávané statistické chyby.

0/0
14.3.2012 11:35

pakoss

Dobrá zpráva !!

Santorum je výborný kandidát,

byl by to dobrý republikánský prezident R^

jen tak dál.......... !!

+2/0
14.3.2012 10:16

-EaSy-

Re: Dobrá zpráva !!

Mr. Take One For The Team? Ten určitě.

0/0
14.3.2012 12:48

yan007

Re: Dobrá zpráva !!

santorum je stredoveký obmedzenec, čo keby mal moc tak by začal upalovať čarodejnice... je mi z neho na blití...

+1/0
14.3.2012 15:14

DýFí

Velmi doporučuji!

ačkoli to možná moc nesouvisí s tématem shlédnout tento dokument, nebo

alespoň jeho 3min upoutávku. Zabývá se současnou situací na planetě,

přes fenomén UFO, ET, čistou energií, všelijakou konspirací a také

řešení problémů. Fakt zajímavé kdo by měl zájem:

http://www.youtube.com/watch?v=vF3cWLKNUSA

0/0
14.3.2012 10:08

Mysel

Re: Velmi doporučuji!

A jaky ma smysl koukat na takove hovadiny? Jestli mate malo lharu a blaznu, sledujte na CT24 prenosy z Parlamentu.

+1/0
14.3.2012 10:20

http://pro-zivot.pise.cz/

Na Havaji je rozhodnuto.

Sečteno je již 99% okrsků a Romney měl drtivý

finiš, který mu vynesl aktuální zisk 46 % a vítězství. Druhý je Santorum

s 25 % , třetí Paul s 18 % a poslední Gingrich s 11%.

0/0
14.3.2012 10:03

http://pro-zivot.pise.cz/

Jsou známy první výsledky z Havaje

Zatím vede Romney s 32 %, před Santorumem 26 %, Paulem s 25 % a Gingichem s 16 %

0/0
14.3.2012 9:34

jorbl2

Re: Jsou známy první výsledky z Havaje

Uz si nepamatuju a nechce se mi hledat, ale nepolepsil si zatim Paul oproti minulym primarkam zhruba dvojnasobne? Skoda ze uz je to opravdu starsi pan, i kdyz se zda stale ve forme. Na to, jak nemainstreamovy nazory ma, jsem dost (prijemne) prekvapeny jeho dobrymi vysledky letos.

0/0
14.3.2012 9:58

http://pro-zivot.pise.cz/

Re: Jsou známy první výsledky z Havaje

Tady jsou výsledky všech republikánských primárek v roce 2008:

http://en.wikipedia.org/wiki/Results_of_the_2008_Republican_presidential_primaries

0/0
14.3.2012 10:08

EddieCz

take bych volil

Santorum

+4/0
14.3.2012 9:32

tcoudi

Re: take bych volil

taky se bojí satana,jako santorum?

+2/0
14.3.2012 9:36

swampy1977

Santorum = valka v Iranu

a dalsi navyseni deficitu USA nesmyslnym zbrojenim

0/0
14.3.2012 9:26

xaddam

Re: Santorum = valka v Iranu

Santorum o zahraniční politice, stejně jako o fungování ekonomiky, moc netuší. Jestli by v případě jeho vítězství k něčemu takovému došlo, nebylo by to z jeho konzervativní hlavy...

0/0
14.3.2012 11:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.