Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Matka kojence z Radvanic je ve vazbě, jeho smrt prý přímo nezavinila

Čtyřiadvacetiletou matku čtyřměsíčního chlapce, jehož tělo policisté našli v pátek odpoledne v lese u Radvanic na Trutnovsku, poslal soud do vazby. Zdůvodnil to obavou, že by se mohla vyhýbat trestnímu řízení nebo opakovat trestný čin. Žena je obviněná z týrání a ublížení na zdraví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

simi30

Fakt hnus

Nakonec to dopadne tak, že ji prohlásí za nepříčetnou a zůstane nepotrestaná. Jako spousta jiných jí podobných.RvRvRv

0/0
13.3.2012 12:34

Qlk_4

Co to má s tím obličejem?

To vypadá jak nějaká chyba kamery, ale zrovna takhle pravidelně? 8-o

+1/0
12.3.2012 22:44

oracle29

Syndrom náhlého úmrtí je jen jinými slovy "neznámá příčina"

a pokud dítě týrala tak této "neznámé příčině" mohla docela vydatně napomoci....!!!!!!

+1/0
12.3.2012 19:03

ReneZach

Re: Syndrom náhlého úmrtí je jen jinými slovy

Vše jsou jenom dohady, ale v právním státě by se mělo soudit na podkladě důkazů a nikoli dohadů.

0/0
12.3.2012 19:43

oracle29

Re: Syndrom náhlého úmrtí je jen jinými slovy

To já jistě souhlasím, akorát žejkaždý neztratí mrtvého kojence v lese, nehlásí u toho únos a navíc ne každý dítě týrá. Když je těch podezřelých okolností víc a navíc někde přebývá mrtvolka tak je skoro na čase si začít myslet, že něco není v pořádku. Že to nakonec uzavře soud to předpokládám - snad i spravedlivě.....

+1/0
12.3.2012 20:26

František.Sokol

Pokud smrt kojence nezavinila, tak ji asi měli pustit. Ne?

+1/0
12.3.2012 17:40

javky

Re: Pokud smrt kojence nezavinila, tak ji asi měli pustit. Ne?

Soudce to snad zdůvodnil jasně, ne? Je obava, aby neopakovala trestnou činnost. Prostě by si mohla pořídit další děcko a nakecat mu, aby taky umřelo na syndrom náhlého úmrtí... ;-)

0/0
12.3.2012 18:39

kockazpassau

Re: Pokud smrt kojence nezavinila, tak ji asi měli pustit. Ne?

i nepřímé zavinění je trestné, pokud se prokáže

0/0
12.3.2012 19:16

Alka1

Asi tu vzbudím řadu negativních reakcí, ale

rodiče si vybíráme, podle zvoleného životného úkolu... a po jistou dobu má "dušička" možnost se rozhodnout a vrátit zpět.. (opustit tělo - takzvaně bez příčiny - to, že příčinu někdo nezná, neznamená, že neexistuje) to je právě případ SIDS.. Pokud vezmeme v úvahu, že matka zvažovala adopci (a chlapeček s tím při volbě životního úkolu počítal), je dost pravděpodobné, že se rozhodl, že tato inkarnace nesplní v "učení" to, co si naplánoval.. a tak odešel...

0/0
12.3.2012 16:21

kockazpassau

Re: Asi tu vzbudím řadu negativních reakcí, ale

každopádně je to divné, že v dnešní době, kdy medicína je na velmi vysoké úrovni lékaře vpodstatě netuší proč vlastně tito kojenci umírají, když jsou zdravotně naprosto v pořádku.

0/0
12.3.2012 16:31

Alka1

Re: Asi tu vzbudím řadu negativních reakcí, ale

když Mendělejev sestavoval svou tabulku, taky ještě neznal všechny prvky.. Když Einstein popsal teorii relativity, nebyly prostředky, jak ji ověřit.. Stejně tak se stavbou atomu...

To jen naše společnost si pyšně namlouvá, že je "moderní a vyspělá"...Že medicína, její lékaři, přístroje a postupy vás vyléčí... kdepak... jak některá nemoc "vymizí - je vymýcena", objeví se další....

+2/0
12.3.2012 16:38

oracle29

Re: Asi tu vzbudím řadu negativních reakcí, ale

No a právě v tomhle případě je nápověda: MATKA DÍTĚ TÝRALA - takže možná že tento konkrétní "syndrom" bez příčiny nějakou přece jen má....!!!!!!

0/0
12.3.2012 19:09

AlBunda

Re: Asi tu vzbudím řadu negativních reakcí, ale

a jinak je ti dobře???

0/0
12.3.2012 21:51

Alka1

Re: Asi tu vzbudím řadu negativních reakcí, ale

Neboj, úplně dobře...;-D.

 Vychovakl jsem tři děti a těším se, že budu babičkou:-)

0/0
14.3.2012 13:53

al.mucha

Zřejmě dobrej oddíl

Ale aby někdo někoho zabil, to se tady snad nestalo. Maximálně se tu někdo oběsí.

+1/0
12.3.2012 16:05

Mysel

Re: Zřejmě dobrej oddíl

Ano, ryzi "syn venkova" promluvil dost vtipne.

0/0
12.3.2012 17:33

halagajda

Re: Zřejmě dobrej oddíl

R^

0/0
12.3.2012 18:08

dalnice

Trutnovsko

Sakra. Nějak se nám to v posledních třech týdnech klátí na Trutnovsku do extrémů. Nedávno dva zavraždění devadesátiletí důchodci v Trutnově, nyní čtyřměsíční dítě u Trutnova.

0/0
12.3.2012 15:38

pliza27

pohodová ves

Ale aby někdo někoho zabil, to se tady snad nestalo. Maximálně se tu někdo oběsí."

Zdroj: http://hradec.idnes.cz/matku-kojence-jehoz-telo-se-naslo-u-radvanic-poslal-soud-do-vazby-php-/hradec-zpravy.aspx?c=A120312_103127_hradec-zpravy_mav

0/0
12.3.2012 14:34

Brundi

Re: pohodová ves

;-DR^

0/0
12.3.2012 15:28

kockazpassau

Myslím, že když se někdo zapojí

do diskuze měl by si nejdříve přečíst k čemu se vyjadřuje. Ta paní s smrt svého syna nezpůsobila, alespoň ne tedy přímo - zemřel na syndrom náhlého úmrtí kojenců, kdo neví co to je ať si vygoogluje. Zřejmě tato paní protože své dítě jinak týrala, domnívala se, že jeho smrt zavinila a proto se lekla a dítě ukryla.

0/0
12.3.2012 13:44

Brundi

Re: Myslím, že když se někdo zapojí

Ten SIDS do clanku totiz doplnili az ted. Pred chvili to tam nebylo.

+2/0
12.3.2012 13:46

kockazpassau

Re: Myslím, že když se někdo zapojí

tak to jo, díky za vysvětlení

0/0
12.3.2012 13:53

Brundi

Re: Myslím, že když se někdo zapojí

Krom toho za SIDS byva az prilis casto to, ze dite opila matka zalehne. Strizlivemu zdravemu neobeznimu cloveku se to bezne nestane.

+3/0
12.3.2012 13:48

lajika

Re: Myslím, že když se někdo zapojí

no já nevím - moje asi tříměsíční sestřenice zemřela na SIDS ve své vlastní postýlce a bez příčiny. "zalehnutí" je, myslím, něco jinýho, tam je celkem zřejmá příčina zadušení.....

+1/0
12.3.2012 14:19

Brundi

Re: Myslím, že když se někdo zapojí

To je mi lito. Pretocila se na brisko nebo nejaky jiny rizikovy faktor? Sama mam takoveho kojence doma. :-(

0/0
12.3.2012 15:27

lajika

Re: Myslím, že když se někdo zapojí

jak píšete - přetočila. poloha na bříšku tomu asi napomohla, i když, kdoví....

0/0
12.3.2012 15:53

kockazpassau

Re: Myslím, že když se někdo zapojí

já jsem svýho syna dost pečlivě sledovala a dávala ho ležet na bok. I když si myslím, že uhlídat to úplně nelze.

0/0
12.3.2012 16:34

urceno ke smazani

Re: Myslím, že když se někdo zapojí

od toho je pitva. nasledky uduseni byvaji jednoznacne poznat - dite se dusi. SIDS nikdo nevi proc, ale dite proste najednou prestane zit, po fyziologicke strance je naprosto v poradku - jen proste najednou umre. nekdy se rika ze nasledkem zpozdeneho vyvoje urcite casti mozku se proste zapomene nadechnout a zemre, ale to je jedna z teorii - a na zaklade teto funguji i monitory dechu. ve skutecnosti nikdo nevi proc se tak deje.

Tahle pani si ale urcite zaslouzi aspon nejaky cas aby ji hryzalo svedomi ze zabila vlastni dite - mlatit takhle maleho kojence az to zanecha nasledky je surovost.

0/0
12.3.2012 15:31

Brundi

Re: Myslím, že když se někdo zapojí

Mlatit jakkoliv velkeho kojence i be jakychkoliv nasledku neni surovost, to je primo zverstvo. :-(

+2/0
12.3.2012 16:15

urceno ke smazani

Re: Myslím, že když se někdo zapojí

samozrejme, mate pravdu. mlatit kojence je odporne, to dite nechape proc ho bijete takze vychovne to neni ani nahodou a vybijet si vztek na bezbrannem diteti.. to je proste nechutne, na to neni neni zadna omluva. me se tam jen neveslo tolik pismenek.

0/0
12.3.2012 19:45

kockazpassau

Za co trestat

čtyřměsíční miminko? Za to že pláče?8-o8-o

+6/0
12.3.2012 13:37

AceBird

Re: Za co trestat

Jo, třeba že pláče, když ho nic netrápí, třeba z nudy. Nebo se nechce natáhnout za hračkou, i když ji chce a dosáhne na ni. Tady je třeba trestem nepodat mu tu hračku. Naopak když se snaží a nedosáhne, odměnou bude mu ji podat.

0/0
12.3.2012 13:57

Lastura

Re: Za co trestat

Hele, jak trestáš miminko za to, že  "pláče, když ho nic netrápí, třeba z nudy" ?

0/0
12.3.2012 14:40

urceno ke smazani

Re: Za co trestat

jako cimrman - zlobili jste, proto si po obede za trest nedam doutnik. a neplacte, sami jste si to zavinili!!

ctyrmesicni dite fakt nema cenu trestat, nedejboze fyzicky - to je naprosto k nicemu - nepochopi to. Navic, kdo by mel to srdce uderit malyho kojence - dyt to prece nejde. maximalne jak tu psal predrecnik, nepodat hracku a motivovat at se natahne samo. Jo, to rocni a vice previt uz moc dobre vi jak na vas, tam neni od veci obcas placnout pres rucicku kdyz mu popate rikate Nesmis a ono to schvalne udela znovu..

0/0
12.3.2012 15:28

kockazpassau

Re: Za co trestat

já v bití dětí vidím jen problém toho kdo je bije, že např. té matce rupnou nervy a odreaguje se právě na tom dítěti. Bít dítě nepovažuji za trest pro dítě, ale pouhé odreagování se toho rodiče, který prostě nezvládá výchovu.

0/0
12.3.2012 16:38

urceno ke smazani

Re: Za co trestat

kdysi se rikalo "skoda rany ktera padne vedle". dnes se zene vse do extremu - odpurci biti vidi v kazdem vychovnem placnuti tyrani deti na urovni stredovekeho muceni. Pak to vypada tak jak popisujete - dite si muze dovolit vse, protoze jedine co mu hrozi je maximalne to ze rodic se bude trapit ze nevi jak na nej a vycita si sobe ze nezvlada vychovu, maximalne si s nim pokusi promluvit a vec rozebrat.. a pak z toho vyroste spratek s pokrivenym hodnotovym zebrickem, bez ucty k nicemu.

Vychova ditete je vec komplikovana, nikdy nefunguje ani jeden extrem - tedy jeden nikdy dite netrestat ani druhy rezat za kazdou blbost jak zito. Kazde dite je jine, kazde vyzaduje odlisny pristup - nektere v podstate ani trestat nemusite, u jineho nic jineho nez placnuti nebo pohlavek proste nezabere.

argumenty vaseho kalibru mi zneji jak argumenty nekoho kdo ma bud stesti a doma extremne hodne dite, nebo spis nekoho kdo deti vubec nema, tak do toho aspon kafra.

+3/0
12.3.2012 19:42

kockazpassau

Re: Za co trestat

tak snad trest neexsituje jen fyzický. Já mám jednoho syna a je mu už devatenáct let a byl pěkně hyperaktivvní dítě.

0/0
12.3.2012 19:55

DahliaPinata

Re: Za co trestat

Rodič nesmí dítě plácnout ve vzteku, odreagovat se tím. Ale když dítěti řeknu, že něco nemá dělat třikrát po sobě a ono to přesto udělá, je naprosto v pořádku ho plácnout po zadečku nebo po ruce. Když dítě neposlechne a vběhne do silnice, strká prsty do zásuvky nebo ruku psovi do tlamy, je v zájmu toho dítěte,  aby ho rodiče plácli. Mimo jiné je to výstraha, že plácnutí bolí trošku, ale když bude dítě dělat něco nebezpečného a něco se mu stane, mohlo by to bolet tisíckrát víc.

0/0
13.3.2012 1:23

AlBunda

Re: Za co trestat

3měsíční mimino si moc neumí hračku podat,ty lojzo

0/0
12.3.2012 21:54

baryska

Re: Za co trestat

Je dost možné, že ta matka to dítě netrestala v tom právem slova smyslu, jen prostě neadekvátně reagovala - což jí samozřejmě neomlouvá. Moje dcerka první tři měsíce téměř nespala a já jsem byla regulérně na pokraji nervového zhroucení, přestože mi vydatně pomáhal manžel i širší rodina. Moje dcera byla chtěná a od narození bezmezně milovaná, a přesto jsem se občas někdy ve čtyři ráno po několikahodinovém a neúspěšném zkoušení ji uspat dostala do situace, kdy jsem musela odejít z ložnice a do něčeho vzteky a zoufalstvím praštit. Svou dceru jsem samozřejmě nikdy neuhodila ani ji jinak netrestala, ale zřejmě za to vděčím jen své úspěšné socializaci, výchově, tím, že jsem vyrostla v milující rodině, že mám skvělého manžela, zázemí apod. Dokážu si představit (aniž bych to omlouvala!),  že žena s mdlým rozumem, ve špatné sociální situaci, bez vyhlídek, s mizerným partnerem svoje emoce na uzdě neudrží a prostě jí to převálcuje. Znovu opakuji - neomlouvám ji, jen to pro mě není nepochopitelné.

+4/0
12.3.2012 16:25

kockazpassau

Re: Za co trestat

souhlasím, spíš to zase novináři špatně napsali. Můj syn asi cca do dvou měsíců také řval jako tur a to stále, takže jsem měla také nervy na pochodu.

0/0
12.3.2012 16:27

urceno ke smazani

Re: Za co trestat

jenze pokud byste opravdu uhodila, uz to nikdy neudelate znovu a budete si to vycitat. Ujete nervy, jednou a dost - to je neco jineho nez pravdepodobne soustavne tyrani.

0/0
12.3.2012 19:46

DahliaPinata

Re: Za co trestat

Mám velmi podobnou zkušenost, mladší dítě mělo tzv "obrácený den", ve dne jakž takž spalo, ale v noci bylo veselo, kolikrát až do rána. Dost špatné to bylo až do dvou let. Dovedu si představit, že kombinace mizerného zázemí, špatné sociální situace a nízké inteligence může vést k vyčerpání a nepřiměřenému jednání matky. Což ji v žádném případě neomlouvá.

0/0
13.3.2012 1:32

mashingun66

At se smazi v pekle.

+1/0
12.3.2012 13:36

SecondWisdom

Copak se jí to stalo?

S obličejem, ráno ještě byla pleť hladká a nyní.. kostičky.

+3/0
12.3.2012 13:33

love4ever

smutne

Policistka je moc pekna :))) a nechapu matku ktera zabije svoje miminko..Ale muze to byt ta laktacni psychoza..A nemusela delat to divadlo kolem, unos a bla bla bla..

0/0
12.3.2012 13:23

Beefeeter

Re: smutne

Nemusela ho zabít. Je to tam psáno.

Samozřejmě stejně nechápu matku která své dítě-kojence týrá, ale tahle ho zrovna nemusela zabít.

0/0
12.3.2012 13:31

kockazpassau

Re: smutne

tys ten článek nečetl? nezabila ho.

0/0
12.3.2012 13:38

disto

Re: smutne

Jedna baba povídala:-P

0/0
12.3.2012 14:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.