Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Majitelka nechala svého psa utratit poté, co jí uhryzl část ucha

Ke dvojici pokousané bojovým psem vyjížděli v sobotu policisté do Ludgeřovic na Opavsku. Stafordšírský teriér tu napadl čtyřiapadesátiletou majitelku a jejího třiatřicetiletého syna. Žena psa nechala utratit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Scarlett from Scottland

mám za to

že za většinu pokousání si lidé mohou sami, ale asi se pletu. Lidi co psa v životě neměli to stějně evidentně ví nejlíp :-)

0/0
13.3.2012 19:55

Maxxan

Re: mám za to

Evidentně jde o zcela nedůslednou výchovu. A je jedno, zda jde o jezevčíka či staforda, takhle to končívá. Je to smutné, ale blbost lidí odnáší pes - ale musí to tak být, udělal by to znovu, už nemá respekt.

0/0
13.3.2012 19:59

Scarlett from Scottland

Re: mám za to

souhlasím s tím, že záleží na výchově. Ovšem můžete mít sebelíp vychovaného a vycvičeného psa, ale když k němu někdo přijde a práskne ho do čumáku nebo ho začne tahat za ocas nebo před ním mávat klackem, tak budu předpokládát, že pes fakt něco udělá a bude mi to připadat maximálně přirozené.

0/0
13.3.2012 21:02

Pierre de Croissant

Ve Švýcarsku údajně

je pes, který napadne člověka utracen téměř automaticky. A jak se majitelé starají, aby jejich pes na druhé ani náznakem nezaútočil.

0/0
13.3.2012 12:06

síma25

Proč ho utratili?

Takovýho psa je do kafilerky škoda... Stačilo zavolat vietnamce, ti by mu dali okusit teplo domova.

0/0
12.3.2012 14:56

všeználek3

docela by mě zajímalo

jak byl ten pes starý ,jestli si jen ujasňoval pejsek místo ve smečce tak to zkrátka k chovu patří a to musí chovatel zvládnout jinak si má vzít yorka nebo čivavuRv

0/0
12.3.2012 9:29

síma25

Re: docela by mě zajímalo

Doufám, že nemáte psa. Pokud si myslíte, že to, že čokl pokouše majitele, je normální a patří to k chovu, chovejte maximálně rybičky.

+1/0
12.3.2012 14:50

Scarlett from Scottland

Re: docela by mě zajímalo

ale psi běžně koušou, ovšem záleží na míře :-)

0/0
13.3.2012 19:41

Maxxan

Re: docela by mě zajímalo

Možná kosti, ne lidi.

0/0
13.3.2012 20:00

Templ

Nevěřím,

že zaútočil bezdůvodně. Pes většinou svým chováním varuje. Manželka přes můj odpor pořídila stafíka k dětem. Zanedlouho si udělal v rodině pořádek, všechny až na mě "ze srandy" štípal. Neměl jsem čas na výchovu, tak jsme ho předali zkušenému chovateli.

0/0
12.3.2012 8:46

ignacius01

proboha co je to tu za pomatence?

clovek neni vic nez zvire? ja tedy preferuju zivot lidsky pred psim. a do postele s coklem taky nechodim

+2/0
12.3.2012 7:59

Pohodomil

Re: proboha co je to tu za pomatence?

Já to vïdím tak v poměru 1:1000000000000000 ve prospěch člověka;-D

0/0
12.3.2012 8:15

disto

Jóóóó

Kdo chce kam!! Teď je bez ucha;-D

+1/0
12.3.2012 7:52

varbuch

opět štvavá kampaň

Hrozně se mi"líbí"jak autor článku několikrát nezapomněl napsat stafordšírský teriér ,je vidět že článek psal "odborník" a neopomněl vložit obrázek této "bestie",který pravděpodobně stáhnul z nějaké výstavy.O důvod víc spustit znovu štvavou kampaň proti tzv."bojovým plemenům".Podle mě je největší problém ten,že lidi si pořizují psi jako modní doplňky,čím exotičtější tím lepší a odmítají tak nějak přijmout fakt,že se pořád jedná o zvíře které má své potřeby.Žádné štěně se nerodí jako zabiják,který kolem sebe vztekle napadá všechno co se pohne.Je to prostě o nás lidech a majitelích co ze psa vyroste a proto za své psi musíme přijmout plnou zodpovědnost.A pokud nejsme ochoten věnovat dostatečný čas na správnou výchovu a socializaci psa,raději si ho nepořizuji!!

0/0
12.3.2012 6:42

flames828

Re: opět štvavá kampaň

Celá první část tvého příspěvku je založena na překrucování slov, která ani v článku nejsou napsána a termínech, které nejsou použity. Je to trochu klasické pro články o psech, hned se tu najde stovka fanatických pejskařů, kteří prostě VÍ, oni nemusí číst, nemusí myslet, mají v tom jasno a hotovo.

+2/0
12.3.2012 12:46

Maxxan

Re: opět štvavá kampaň

Zkus vychovat - ne jednoho psa, ale smečku. Až to po 15 letech zvládneš, napiš, dáme řeč. Mezi tím neplkej.

0/0
13.3.2012 20:04

Štvavá vysílačka

Člověče, jak jsi jen mohl?

0/0
12.3.2012 1:53

Maxxan

Re: Člověče, jak jsi jen mohl?

Musel. To už nejde.

0/0
13.3.2012 20:05

Štvavá vysílačka

Re: Člověče, jak jsi jen mohl?

Rozumím.

Jsou lidi, kteři by neměli mít pejska

0/0
15.3.2012 4:43

nickless

Tyto zprávy, kdy to schytá majitel

mě nechávají naprosto vlažným, dokonce se přiznám, že s jistou větší mírou uspokojení.

Mě nezajímají něčí kecy typu, že pes za to nemohl, že byl špatně vychovaný, že i takové plemeno jde vychovat k dětem a podobné nesmysly. I psi můžou podle mě trpět duševními nemocemi, i psi mají nálady, obavy, úzkosti, deprese, i psovi může prdnout v kebuli a udělá něco hrozného, co nikdy předtím. Pindy typu, že ten náš by NIKDY ... jsou kravina. Každý vrah nebyl vrah, předtím než někoho zabil.

Mě už pokousalo aspoň 5 psů a vždy se majitelé hrozně divili, že je to poprvé, psa mají 11 let, je cvičený, hraje si s dětmi. Jeden pes na mě zaútočil ihned v okamžiku, kdy mě uviděl, na stezce v přírodě, vytrhl se pánovi a kousnul mě do kolene. Pán ho zkrotil a než dorazila policie, pes byl naprosto klidný, schoulený, a bylo vidět i jistý strach v očích, že mu došlo, že si mě s někým spletl, že udělal průser. ALE CO MI JE TO PLATNÉ!? MĚ TO NEZAJÍMÁ, CHYBA MAJITELE! Měl mít náhubek a kratší vodítko. Vždycky.

+9/0
11.3.2012 23:46

Housmuťátko

Re: Tyto zprávy, kdy to schytá majitel

Keci v kleci..."pokousalo aspoň 5 psů" to si nepamatujete kolik Vás pokousalo psů?.....kdyby jste si "aspoň" nevymejšlel a po pravdě řekl, že nesnášíte psy, kteří to mimochodem moc dobře poznají a nakonec DOBŘE VÁM TAK...:-P

0/0
12.3.2012 11:43

nickless

Re: Tyto zprávy, kdy to schytá majitel

Ne, nepamatuju. Sousedi chovali 5 psů, měli jsme odjakživa podhrabané ploty, a že mě jako děcko proháněli po dvorku, bylo na denním pořádku, jelikož soused byl velké zvíře ve straně a nikdo si na něj netroufl. Nevím, co přesně už je pokousání a co ne, jestli když mě kousne do boty, do nohavice, poškodí nohavici, roztrhne nohavici, otiskne zuby na kůži, protrhne zuby kůži, vytrhne maso? Kromě toho posledního jsem měl vše, nevím, jak to hodnotíte. Kromě toho mě jednou pokousal pes při jízdě na kole (otisk zubů na kůži) a jednou ten v tom parku (protržená kůže), možná ještě něco, opravdu si to od narození nepamatuji. Kdybych psal, kolikrát na mě pes útočil, tak jsme ve stovkách případů. Máte pravdu, že psy nesnáším, a že to poznají, ačkoliv jim to najevo nijak nedávám, vyhýbám se jim, neútočím na ně. To snad není povinnost mít psy rád. Ale proč píšete , že dobře mi tak, opravdu nechápu.

+1/0
12.3.2012 11:49

Maxxan

Re: Tyto zprávy, kdy to schytá majitel

Stovky případů ? Opravdu ? Děláte na cvičáku figuranta ?

0/0
13.3.2012 20:09

nickless

Re: Tyto zprávy, kdy to schytá majitel

Umíte si přečíst samostatně příspěvek? Zvládáte interpretaci psaného textu? Jste schopen zvládat i náročnější souvětí nebo je vaším limitem holá věta?

+1/0
13.3.2012 20:37

Reptornicus

Pštrosátko tu ještě není?

Asi nemá čas;-D

0/0
11.3.2012 22:36

:Moravian:

Nepatril driv Mike Tysonovi?

Ten sveho casu take odhryzl kus ucha svemu souperi Holyfieldovi..

+1/0
11.3.2012 22:02

Templ

Re: Nepatril driv Mike Tysonovi?

...A také ho utratili?;-)

0/0
12.3.2012 8:39

saryka

nekecat

prostě a jednoduše i psovi hrábne,a vy co tu píšete,že chyba majitelky tak zchladit hlavu,já mám psa a neexistuje ,aby na pána zavrčel,a ne tož kousnout to okamžitě psa zlikvidovat.můj to zkusil a už se raději nepokouší a KDYBY SE POKUSIL TAK VÍM ,ŽE JE CHORÝ;-)

+2/0
11.3.2012 21:11

pruznejjoe

měl jí sníst celou...

... co s uchem, to je tak když se něco nedotáhne do konce. Kdyby někdo vyšlechtil zabijáckého anatola, vycvičil pouze na obranu proti špatnému chování, označil jako IN a distribuoval podobným majitelům...

0/0
11.3.2012 21:02

pruznejjoe

Re: měl jí sníst celou...

Ne, ještě lépe, lidi chcete výzvu? Chcete dokázat že na to máte? Chovejte doma tygra nebo jinou vic jak 300kg vážící šelmu. R^

0/0
11.3.2012 21:10

syn truhláře

Re: měl jí sníst celou...

To by musela vlastnit hyenu.

0/0
11.3.2012 21:14

polakpet

Kdo Vám dal právo zabít, vážená paní?

To, že Váš pes pokousal dva lidi je důvodem utratit psa? Asi jste ho měla tuze ráda, viďte? Nebo snad kdyby Váš syn pokousal jiného člověka(jedno z jakých důvodů), také byste volala po jeho "uspání"? Kdyby pokousal třeba Vás a ukousl přímo Vaše ucho? Pak už by byl zralý na "uspání"?

Existují i mírová řešení těchto problémů. Pakliže si se psem neumíte poradit sama, kontaktujte někoho, kdo to zvládne a udělá ze psa, který je schopný napadnout, psa vhodného k dětem.

Pes Vás napadl, vy jste mu oplatila vraždou. Gratuluji Vaší statečnosti.

P.S.: V drtivé většině případů za chvoání psa může vždy majitel, jaký trest je tedy vhodný pro Vás?

0/0
11.3.2012 20:51

Kidkid

Re: Kdo Vám dal právo zabít, vážená paní?

Pes byl jejím majetkem a pokud se stal nebezpečným je rozumnější jej nechat utratit než riskovat, že napadne její sousedy nebo nějaké dítě. Pak tu budete psát moudra o nezodpovědnosti majitelů.

Za socializmu byly kynologické kluby kdy zkušení chovatelé poradili začátečníkovi jakého psa si má pořídit a hlavně taky jak jej socializovat a cvičit. Zda tyto kluby existují ještě dnes to nevím, ale asi ano, zejména ve větších městech.

Jinak pláčete na nesprávném hrobě a dokud se chcete rozčílit ještě víc, tak můžete napsat do USA, kde zaběhlé psi drží v útulku týden a když se o ně nikdo nepřihlásí tak jsou utraceni.

+3/0
11.3.2012 22:30

Peťulák2

Re: Kdo Vám dal právo zabít, vážená paní?

Stal se nebezpečným... A neměl by se někdo ptát proč? Jestli si za to paní nemůže náhodou sama? Pes je možná podle zákona věc, ale ve skutečnosti je to živá bytost, která má nějaké prožívání, není to křeslo nebo polštář. Asi bych toho psa nechala vyšetřit někým, kdo psům rozumí, jeslti se fakt zbláznil nebo to třeba vůbec nebyla jeho vina.

0/0
11.3.2012 23:58

síma25

Re: Kdo Vám dal právo zabít, vážená paní?

Na jednu stranu je pes živá bytost, na druhou stranu ale za psa majitel odpovídá. Pokud to zvíře bylo agresivní, co měla dělat? Nechat ho zavřenýho na zahradě a riskovat, že se podhrabe, zmasakruje cizího člověka a ona z toho pak bude mít popotahování po soudech, platit odškodné...

0/0
12.3.2012 15:01

polakpet

Re: Kdo Vám dal právo zabít, vážená paní?

ale prdlačku. znám lidi, kteří zkrotili větší psy-hajzlíky, než tohohle stafíka. Rozhodně to není rozumnější řešení. A že byl pes jejím majetkem? Tak to je chyba zákona, že pasuje psa do role majetku. Člověk je chovatel, ne majitel. Nemá právo zabít kohokoliv.

0/0
12.3.2012 7:57

Pohodomil

Re: Kdo Vám dal právo zabít, vážená paní?

Hysterko bláznivá;-D

+2/0
12.3.2012 8:17

OBČAN NIKOLIV OVČAN

Re: Kdo Vám dal právo zabít, vážená paní?

Bohuřel i tací jako Vy mají právo se v demokracii pohybovat mezi lidmi.

Při Vaší jistě vysoké inteligenci chápete, že kdyby se tenhle staford rozhodl ukousnout uchu malému dítěti, tak mu ukousne hlavu.

Fakt by mě zajímalo jak by se zachovala majitelka, kdyby čokl ukouisl kus ucha někomu jinému. Zda by ho utratila nebo ne....

+2/0
12.3.2012 8:48

J.Švec

prodej psů

prodej psů by měl být registrován a měly by se za to platit velký daně .. vzít si psa z útulku by mělo být zdarma ... každá množírna (prodejna) by měla být kontrolována (alespoň v rámci možností) a měla by splňovat předem určené náležitosti a mít vše v pořádku ... v opačném případě velký pokuty ...

+1/0
11.3.2012 20:04

polakpet

Re: prodej psů

Nesoulhasím a to ve velkém rozsahu. Pes za těžké prachy, z útulku zdarma? Skvělé pro specializované restaurace na psí guláš. Skvělé pro idioty, kteří nedokáží vychovat psa - nač si jej kupovat, když do útulku může chodit každý týden pro jednoho zdarma.

Nicméně základ myšlenky máte dobrý. Nemám rád byrokratický svět, ovšem pro dobro lidí i psů by bylo lepší, pokud by majitel psa musel projít psychotestem. Ale to by zase byl prostor pro korupci....

0/0
11.3.2012 20:59

Stát je největší zločinec !!!

Zatracený čoklové

Proč lidi dostanou rozum až když už je pozdě? Rv

0/0
11.3.2012 19:20

cipis2003

pes neni hracka

Klasický případ, kdy si lidi pořídí psa jako hračku...

+3/0
11.3.2012 19:16

manowarsister

Jaké plemeno?

Je vidět, jak se autor článku vyzná v plemenech psů. Stafordšírský teriér neexistuje...Je buď Americký stafordšírský teriér anebo Stafordšírský bulteriér...A ten kdo napsal do diskuze, že Stafíci patří všichni to kafilérky, je ubožák!!!! Ano, tihle psi byli cvičeni k boji..Ale psa proti psu!!! Ne v boji proti člověku!!!!Máme doma Stafbula a je to zlatíčko. Dvouletý synovec ho tahá za spodní čelist, za ocas, za packy a on je naprosto v klidu...Takže vyloženě rváč a zabiják! Vše je o výchově!!!

+1/0
11.3.2012 19:13

sámvelkýmao

Re: Jaké plemeno?

amstafa, nebo stavbula bych mu odpustil, ale to bojový plemeno ne.....

0/0
11.3.2012 19:28

mifco

Re: Jaké plemeno?

jo, a až mu jednou začne téct krev z nosu po rýmě, tak se mazlík zfamfrní a prokousne synovci hrdlo, bude pozdě. Rupne mu v kouli a synoveček se neubrání. Ti psi přesně vědí, kam kousnout, aby oběť zneškodnili.

+3/0
11.3.2012 21:12

manowarsister

Re: Jaké plemeno?

S vámi asi nemá cenu diskutovat...Zajímavé, že s dětmi v naší rodině vyrůstali i dva rotvajleři a nikomu se nic nikdy nestalo!!

0/0
11.3.2012 22:25

Peťulák2

Re: Jaké plemeno?

Jo zrovna včera jsem se s jednou takovou potvorou mazlila. Jestli je na něco úchylná, tak že každýho má potřebu olizovat a tulit se. A nechá na sobě taky štípat dříví. Vypadá, že by vás sežrala, ale chce se jen mazlit.

0/0
12.3.2012 0:01

OBČAN NIKOLIV OVČAN

Re: Jaké plemeno?

Tohle si říkalo lidí. A nebohé děti jsou zmrzačené, znetvořené nebo zabité. ;-€;-€;-€ Co chovatel psa to IQ tykve.

+1/0
12.3.2012 8:56

síma25

Re: Jaké plemeno?

Jakýpak do kafilerky?! Takový plýtvání. Lidi si stěžují, že se zdražuje jídlo, nakupují ve specializovaných prodejnách na prošlý potraviny a psi se urácejí a vozí do kafilerky. Kam tahle civilizace míří...

0/0
12.3.2012 15:06

sámvelkýmao

no

redachtóre, kde  a kdy fci uznala nějaké bojové plemeno psů? to jsem žádostiv.....

0/0
11.3.2012 18:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.