Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový systém vyplácení dávek udělal z dalších lidí dlužníky

Dluhy za nájemné se v řadě měst Moravskoslezského kraje zvýšily. Většina nových dlužníků jsou lidé, kteří pobírají sociální dávky a příspěvky na bydlení. V lednu, ale ani v únoru peníze od státu neobdrželi včas a neměli na zaplacení složenek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ADix

...

Většinou sou dluhy problémy lidí, kteří nemyslí. Vše na dluh ikdyž žijou z ruky do huby a myslí si, že budou mít vždy jak splácet např: auto, hypotéku, půjčku na zájezd, půjčku na svatbu, půjčku na domácí kino a tak dál...

0/0
13.3.2012 12:42

pavlm

Re: ...

Máš pravdu,lidi se zdravým rozumem by si neměli půjčovat na to co se jím nabízí,snadno podlehnou,přece žijeme ve spotřebě vysněného kapitalismu a životní úrovní.Ale také by jim nikdo neměl snižovat životní úroveň, jako banky a spekulanti na smrduté nekřesťanské úroky(nejsme tolik bohatí).Podnik by si neměl půjčovat,protože to zaplatí pracující(mzdy nerostou,jak by měly).Vláda by si neměla půjčovat,natož sekat dluhy(ona taky nemyslí),jinak doplácíme všichni.......lidi,jako sraček.Životní úroveň netřeba,Banky a vláda to vyřeší za nás pro vrchních 10000.Všichni jednou doplatíme i když si nepůjčujem....a budeme v p*deli.Čína nám dá lekci.

0/0
13.3.2012 14:17

muj_komentar_007

obyčejný mediální tlak vytvářený předchozím "OK dodavatelem"

Celé tohle mediální divadlo a vytváření umělého tlaku na ministra Drábka na mě působí dost "teatrálně".

Hledání empirické korelace mezi počtem případů včas neuhrazeného nájemného a funkčností systému výplaty sociálních dávek je skutečně již trochu příliš.

Nalijme si čistého vína: "Předchozí monopolní dodavatel, společnost OK System, dlouhodobě vysával ze státního rozpočtu nehorázné peníze, což ovšem nevadilo KDU-ČSL, která jej na "svůj resort" dosadila. Mysleli si, že o svůj léty prověřený a funkční monopol přece nemohou jen tak přijít. Nesmířili se nyní ani s tím, že se MPSV skutečně rozhodlo přesunout veškerou novou agendu do modernějšího prostředí, nakupovat formou SaaS (software jako služba) a hlavně od jiných dodavatelů. MPSV přestalo zbytečně investovat do dalšího rozvoje zastaralého systému od OK System.

0/0
13.3.2012 12:35

muj_komentar_007

Re: obyčejný mediální tlak vytvářený předchozím

Tak se u OK System (nebo možná u politiků a lobistů z KDU-ČSL) rozhodli, že to panu ministrovi za TOP 09 mediálně vrátí, že mu osladí politický život a pokusí se jej sesadit nebo alespoň vyměnit. Snášejí proto nyní na hromadu veškeré možné, ale i nemožné argumenty a tyto pak servírují médiím. Novináři by však měli být schopní odfiltrovat co jsou fakta a kde již začíná fikce."

Tolik můj názor a můj komentář.

0/0
13.3.2012 12:35

Jem Hadar999

Prispevek na bydleni..

Co to ma za smysl prispevek na bydleni davat lidem do ruk, kdyz je od slova bydlet a oni bydli v mestskem byte? Prispevek na bydleni by mesto prece melo odecist s najmu a dotycnej by mel zaplatit pouze rozdil s tim, ze mestu muze byt fuk, kde penize vezme. At tahne makat a penize si vydela, jako ostatni..

0/0
12.3.2012 13:47

Jem Hadar999

Re: Prispevek na bydleni..

z najmu..

0/0
12.3.2012 13:48

antimultivitamin

To už od Drábka nevypadá jako chyba, ale záměr

0/0
12.3.2012 13:37

Kocour-mikes

Souhlas...

Chyba byla, když "Todlensto" vylezlo ze dveří "sčotu" ČSÚ na denní světlo a dostalo To prostor k projevu.:-/[>-]Rv

0/0
12.3.2012 13:49

Host8

Chyby státu musí řešit radnice

a to je velmi špatné. Svědčí to o naprostém rozvratu sociální politiky.

0/0
12.3.2012 12:03

Pohodomil

Místo, aby byli...

... státu vděčni za podporu, tak ještě držkují a stěžují si. Vrchol zhovadilosti a pokřiveného postkomunistického  sociálního systému. Hnus.:-/

0/0
12.3.2012 11:49

pakostič

Re: Místo, aby byli...

za komunistů ji brát nemuseli, měli práci. Tak o jakém vděku zde plácáte?

+2/0
12.3.2012 13:01

antimultivitamin

Re: Místo, aby byli...

Je to vážně hnus, člověk maká a odvádí daně, pak přijde o práci a stát mu za ty odpracované roky, kdy platil nehorázně daně ani nedokáže vyplatit tu almužnu, na kterou má nárok.

0/0
12.3.2012 13:45

pavlm

Re: Místo, aby byli...

Jste demagog tak jak celý nespravedlivý zlodějský kapitalistický nelidský systém,však co... lidi jako sraček.Hlavně,že vy sám nestrádate.Na dávkách hlavně lpí pokřivený stát a Kalousek se svými  a státními darmožrouty co jako něco tvořej,ale nikdo se toho nenažere.Státní tvořivost...Dejte mi lidi a ja udělám.Ne tak.My to uděláme...v další revoluci.Pokud existují bohatí je nutný sociální systém,ale ne pokřivený aby člověk šel pod most.Člověk který celý život pracoval a tvořil je na tom hůř,než ten co kradl,spekuloval a netvořil hodnoty ve stáří.Dobrá demokracie,ale jen pro někoho.

0/0
12.3.2012 19:57

bedik

jen chci říct..

, žejá a moje žena berem výplatu až cca 24.každý měsíc,složenky se platí okolo 15.-týho......a neřveme

0/0
12.3.2012 11:33

pakostič

Re: jen chci říct..

a vy, stejně jako ti kteří pobírají od státu almužnu žijete ze dne na den?

0/0
12.3.2012 11:41

bedik

Re: jen chci říct..

my pracujem, takže ze dne na den nežijem, i když někdy je to o fous...je to o plánování

0/0
12.3.2012 11:45

Mr. Dalby

Re: jen chci říct..

Tak se držte, protože je jen otázka (krátkého) času, kdy pracovat už nebudete..

+1/0
12.3.2012 11:51

pakostič

Re: jen chci říct..

no možná právě ten vous vám stačí, z podpory se toho moc plánovat nedá, až to zkusíte a to není vyloučeno tak pochopíte

0/0
12.3.2012 13:03

999666999

To všechno jsou pomluvy a politická objednávka,

systém přece funguje bez chyby nebo ne? ;-D;-D;-D;-D

0/0
12.3.2012 10:39

aquincum

Je nehorázné, aby se lidé dostali do dluhu jenom kvůli státu

Stát by měl zaplatit úroky či případné náklady.

+4/0
12.3.2012 9:29

bedik

Re: Je nehorázné, aby se lidé dostali do dluhu jenom kvůli státu

vždyť ty už platí,formou těch dávek.....

+2/0
12.3.2012 11:34

Pohodomil

Re: Je nehorázné, aby se lidé dostali do dluhu jenom kvůli státu

Stát platí až moc. Už aby se sesypal a donutil lidi starat se o sebe vlastními silami.:-/

0/0
12.3.2012 11:44

bar.bu.do

Re: Je nehorázné, aby se lidé dostali do dluhu jenom kvůli státu

... všichni krást nemohou, nebylo by co ...

0/0
12.3.2012 11:53

antimultivitamin

Re: Je nehorázné, aby se lidé dostali do dluhu jenom kvůli státu

Stát platí až moc za státní zakázky!

0/0
12.3.2012 13:48

pavlm

Re: Je nehorázné, aby se lidé dostali do dluhu jenom kvůli státu

Co je to vlastními silami?Kopat zlato?Nebo chytnout pod krk nějakého miliardáře na startovací kapitál.Udélat revolucí?Pracovat,když na jednu nabídku se jich hlásí deset?Ne všichni můžou podnikat.Máš zjednodušené vnímání.Svět je globální.Čína nás převálcuje.Tam kde selže stát a sociální systém,neboť platy nejsou vysoké se nahrazuje systémem jiným,akorát se zvýší kriminalita a místo sociálních dávek to půjde na boj s kriminalitou.

0/0
12.3.2012 21:16

dunil_3

Jo tak za ty dluhy zase

může systém....8-o

0/0
12.3.2012 8:04

999666999

Re: Jo tak za ty dluhy zase

No pokud ti někdo nedá peníze a ty díky tomu nemůžeš platit např. nájem, staneš se dlužníkem, tak za to může kdo? ;-D

+1/0
12.3.2012 10:42

bedik

Re: Jo tak za ty dluhy zase

ten kdo čeká až mu někdo něco dá....

0/0
12.3.2012 11:35

antimultivitamin

Re: Jo tak za ty dluhy zase

Asi jsi nikdy nebyl zaměstnaný a čekal, až ti přijde výplata, že? Pokud je systém nějak nastavený a ze zákona na to ty lidi mají nárok. To jestli je ten zákon správný nebo ne je druhá věc. Ale pokud mám člověk na něco nárok, tak je normální, že s tím počítá, to mu nelze zalívat.

0/0
12.3.2012 13:42

Dubito ergo cogito.

Nový systém vyplácení dávek udělal z dalších lidí pracující

Kéž se jednou dožijeme takovéhoto titulku...

0/0
12.3.2012 7:06

Rudin

Re: Nový systém vyplácení dávek udělal z dalších lidí pracující

Také bych byl rád s takového titulku,ale ty neoliberálni ku**y u nás v městě nechali zkrachovat čtyři podniky.Tak to pane šlape v našem státě tak nepište hlouposti!

+3/0
12.3.2012 9:07

Štěstíčko72

Chceme změnu

http://chcemezmenu.webnode.cz/

0/0
11.3.2012 23:17

Sumecek

Re: Chceme změnu

Proč stát nepošle flanďáky na úřady práce a neškrtá i na výdajích pro církve ? Věřících je méně - duchovních více . Policajty a hasiče propouštíte, plno řečí a moralizování o krizi , když se má přidat zdravotníkům - nikde jsem se nedočetl o kolik stát krátil platy duchovním při posledním snižování platů ve státní správě a jaké škrty pro církev připravil nebo připravuje!!!!

+5/0
11.3.2012 23:24

Libor76

Re: Chceme změnu

Hned poté, co stát přestane posílat Policii ČR hlídat vlaky se "sportovními fanoušky", co se zpoplatní ČT 4 - Sport a zruší veškeré dotace na vrcholový sport a "umění", můžeme pokračovat s těmi flanďáky, jak jste je nazval.

0/0
12.3.2012 8:03

koumess

Re: Chceme změnu

Co sis šlehnul? Jak se může zpoplatnit Čt 4, když se platí koncese????[][][]

+2/0
12.3.2012 9:37

Libor76

Re: Chceme změnu

Koncese se platila i v době, kdy byl pouze jeden kanál. Nevidím důvod, proč by se z veřejných peněz měl platit sportovní kanál

0/0
12.3.2012 12:08

pakostič

Re: Chceme změnu

duchovní by si měli platit věřící sami. A stejně by to mělo být i s politickými stranami. Proč mám například já přispívat na něco tak hrůzného jako ODS?

+1/0
12.3.2012 11:34

BajnyPhoenixIV

Drabek

Hrosi kuze tvrdi,ze se porad nic nedeje. Kolik dukazu jeste potrebuje|?

+3/0
11.3.2012 21:22

no-ki

Otázka

kdo ty dávky propil a prohrál v automatech? Drábek?.....Pokud mě přišla dávka o 14dní později tak ji pošlu a dluh nemám, ne? Max.panále za zpoždění,ale to se stejně nedává v takto malé době prodlení....

+4/0
11.3.2012 20:26

ODSakEda

Re: Otázka

R^:-)

0/0
11.3.2012 22:18

dunil_3

Re: Otázka

neodešlo mi jednou za 2 měsíce inkaso a zjistil jsem: plyn RWE nedělá nic po celé 3 měsíce, Internet a televize si ani nevšimla, že něco dlužím, o telefonu ani nemluvím a na infolince elektřiny (E.on)po dvou měsících sice dělali, že jim neplatím aspoň 3 roky, ale žádné penále nenapočítali a hned vypsali jednorázovou složenku

.

0/0
12.3.2012 8:09

pindaxx

Re: Otázka

Ale spolehni se na to. Může se najít společnost, která tě hned napráská do Solusu. A to je trochu horší, než nějaké penále za opožděnou platbu.

+1/0
12.3.2012 8:43

semelik

Zkuste teď chvilku udržet pozornost a vnímat psaný text.

Určitě to dokážete !!!  1) opravdu existují lidé, kteří žijou "z ruky do huby" = nemají úspory ani v bance ani ve slamníku (a nemusí to být vždycky jejich vina). To je prostě fakt.

2) takový člověk nedostane dávku (nebo jak tomu chcete říkat) a tudíž nezaplatí nájem = nedostane potvrzení, že ho zaplatil

3) při žádosti o příspěvek na bydlení nemůže doložit, že ho platí, takže ho nedostane

4) dostane dávku (pozdě) = zaplatí nájem, ale už je pozdě na to, aby mohl požádat o příspěvek na bydlení a začíná se propadat do dluhu, který by mu nevznikl, kdyby dostal včas tu první částku

Upřímně Vám přeju, abyste tuhle zkušenost nikdy nezažil osobně. Děkuju za pozornost.

+1/0
12.3.2012 12:57

BARON FON SAXOFON IV.

díky pozdnímu vyplacení nemají na zaplacení složenek?

to je trochu blbost. buď jde o opožděné placení dluhu a pak to může věřitel zohlednit, zvlášť pokud je problém s vyplácením dávek ze strany úřadu mediálně znám nebo je to jenom výmluva nepřizpůsobivých, kteří jaksi nechtějí platit.

+3/0
11.3.2012 20:19

no-ki

Re: díky pozdnímu vyplacení nemají na zaplacení složenek?

Myslím,že B je správně....možná jim stát nedal na složenkovné...

0/0
11.3.2012 20:28

pakostič

na co tato vláda sáhne,

po tom ....

0/0
11.3.2012 20:12

Bivoj, biji Odstop a VeVerky

To je ale sprostá komunistická pomluva

Soudruh heger vyplatil všechny dávky bez problémů a  včas , některým dokonce i dvakrát ;-D

Zakázat KSČM a stíhat iDnes pro pomluvu jako ministerstvo stíhá ČT.R^

+1/0
11.3.2012 20:08

Čamrda Píková hopkající VeVeřice

Re: To je ale sprostá komunistická pomluva

ty socanské starostry zavřít že nadržují nepřizpůsobivým sockám , jak k tomu přijdou exekutoři  ??? Rv

+2/0
11.3.2012 21:44

rob_kteryten

Drtiva vetsina davek

se podle zakona mohla vyplatit az posledni den nasledujiciho mesice, co je davka priznana. Tak vo co tu proboha jde?? Dostavate penize za nic a jeste rvete, ze vam je vlada posila pomalu?????

+4/0
11.3.2012 19:52

Kefalín2

Re: Drtiva vetsina davek

R^R^R^

0/0
11.3.2012 19:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.