- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tomu typovi se 3ma promilema bych řidičák sebral. Ale prudit s 0,3 je čistočistá buzerace.
(I když je pravda, že u profíků se "zbytkáč" netoleruje ani venku..)
asi 280 000 000 řidičů ve výši do 0,5 promile, v některých zemích dokonce do 0,8 promile, ale u nás se bude tlačit na to, že to musí být čistá nula. Řidič autobusu by neměl mít skutečně jako profesional NIC, ale od toho NIC ho dělí asi půl hodiny až hodina času, který mohl využít diskuzí s PČR a následnou dopravou na odběr krve, kde by měl již 0,1 promile, tzn. požadované NIC.
V článku píší 3,13, tak to nevím, to by musela být hodně zevrubná diskuze. Stejně si tipnu, že vím, o kterého řidiče se jedná a odkud.
Co ten, co měl přes tři promile ? Já bych byl dávno mrtvej a on řídí auto...
No povětrná prodejná ženština (to aby mě cenzor nevymazal za vulgarity), 0,3 promile To byl teda nadranej jak slíva . Pokud před tím chlastal, tak ten zbytkáč je podstaně méně nebezpečnej než ta únava, kterou sice nelze měřit, ale určitě ji "měl" i kdyby pil celej večer minerálku. V civilizované světě je odborníkům jasné, že do 0,4 nemá alkohol na řízení podstaný vliv. Unava po nedostatku spánku je podstaně horší U nás musíme být holt papežtější než papež.
to chce aspoň 3 promile.
tak to bychom, milí pomahači, jeli na krev. a pak to nechat švestkám pěkně zaplatit.
Přesně tak, nabrali by max 0.15 což je prokazatelné.
Takový kontroly bych brala každý den a všude...
Tady jde o to, že je to prefesionál, který by měl jezdit zcela čistý a pak také o to, že když pijete a ještě ráno máte zbytkový alkohol, tak je vám pěkně blbě. Pokd ovšem kocovina není váš normální stav.