- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ukončení jeho provozu je věčná škoda. A stupidní pitomost těch, kteří tak rozhodli. Je ovšem třeba podotknout že, v pozadí rozhodnutí byla vlivná zelená lobby, argumentující údajným "nehodpodárným" a "neekologickým" provozem, nikoli tato náhodná a tragická havárie.
... já myslím, že havárie byla jen záminka a důvod byl záporný výnos provozu ...
... ovšem éro to bylo nádherné ...
Není to náhodou tak, že řidič má přizpůsobit jízdu stavu vozovky?
kdyz ridic auta vidi neco na silnici co tam nema byt, normalne se to snazi se objet. Samozrejme, to predpoklada ze to nezahledne v poslednim momente, ma dost casu zareagovat a dost mista na objeti nebo zabrzdeni.
V pripade Concordu meteliciho si to po runwayi v rychlosti podstatne vyssi nez auto na silnici, je pro piloty znacne obtizne nejakou lamelu vubec videt. Ale i kdyby ji nakrasne na posledni chvili videli, co mohou v te rychlosti udelat? Uvedomujes si, ze runway neni silnice a letadlo neni auto, aby pri startu manevrovalo od pankejtu do pankejtu nebo bylo schopne zastavit na petniku, zvlast kdyz se blizi vzletove rychlosti???