Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za vyhánění Putina bohorodičkou hrozí punkerkám sedmileté tresty

Po hlučném skandálu v pravoslavném kostele v Moskvě 21. února se aktivistkám z kapely Pussy Riot podařilo prchnout do ulic. V den prezidentských voleb, tedy 4. března, byl ale případ znovu otevřen a dvě ženy skončily ve vazbě. Teď jim za výtržnictví hrozí až sedmileté tresty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr Hybal

Ubohe komousky, jen at jim Putin da

co proto a pak je posle do USA komousovi Obamovi;-€Rv

0/0
10.3.2012 1:38

woodward4.b

děvčata, bohorodička má jiný starosti

v praze se takový věci občas řešej defenestrací. ostatně poslední dobou se mi zdá, že je pomalu načase tyhle staré  tradice oživit i u nás. na uko ješitu si s bohorodičkou nepřijdeme.

0/0
9.3.2012 11:31

3E6PA

Matkám,které takto riskují vězení a vystavují nebezpečí své

děti, že v době jejich věznění budou bez někoho,kdo by se o ně staral, musí být tyto děti nemilosrdně preventivně odebrány státem!!!!

+2/0
8.3.2012 20:01

biggles

nevím proč sem autor nedal odkaz

tak to napravíme

http://www.youtube.com/watch?v=5bPH7rdeWSE

0/0
8.3.2012 13:24

biggles

Týcovi hroziliy 4 roky vězení

za úpravu postaviček na semaforech - prakticky za stejný prohřešek, za výtržnictví. Dostal jen pěněžitý trest za poškozování a použivání cizí věci. V base sedí jen proto, že odmítl pokutu uhradit.

Necháme se překvapit jak ztrestají rusáci aktivistické pěvkyně za ten andělský chór... ;-)

+1/0
8.3.2012 12:38

biggles

Re: Týcovi hroziliy 4 roky vězení

hrozily - pardon

0/0
8.3.2012 12:39

djbeat

I love it loud

To se nazývá ceasaropapismus - hlava církve podporuje hlavu státu. To byste se ale museli zajímat o ruské dějiny :-);-)R^

0/0
8.3.2012 11:00

Billy77

Nu co, u nas hrozi 15 divkam za protivladni aktivismus

pockejte si... az 10 let. I kdyz statni zastupitelsti bylo mirne a shovivave je obvinilo podle stareho zakoniku, kdy jim hrozi pouhych 8 let.

+2/0
8.3.2012 10:27

zlej

Re: Nu co, u nas hrozi 15 divkam za protivladni aktivismus

Mnojo, kdyz se nekdo rozhodne byt nackem, at nese nesledky ;-)

0/0
8.3.2012 10:38

Já rád játra

Re: Nu co, u nas hrozi 15 divkam za protivladni aktivismus

Neni treba se rozhodovat, staci aby media na nekoho nalepila cedulku a vy ho hned obesite.

0/0
8.3.2012 10:55

zlej

Re: Nu co, u nas hrozi 15 divkam za protivladni aktivismus

Popravde nacky nesnasim, je to ideologie pro primitivy.

Nicmene co jsem cetl o cinnosti tech nestastnic, tak mi to stihani take prijde pritazene za vlasy.

0/0
8.3.2012 11:05

Tomáš22

Re: Nu co, u nas hrozi 15 divkam za protivladni aktivismus

Když někdo hajluje a ještě se u toho nechá nafotit, tak média ani žádnou práci nemají. ;-D;-D

0/0
8.3.2012 13:39

David a Goliáš

Re: Nu co, u nas hrozi 15 divkam za protivladni aktivismus

Jenže tady nikdo ani nehajloval, ani se nefotil: http://www.pecina.cz/files/posudek9.pdf

0/0
9.3.2012 11:09

Tomáš22

Re: Nu co, u nas hrozi 15 divkam za protivladni aktivismus

To myslíš ty retardky kolem Bauerové a spol.?

0/0
8.3.2012 13:38

zlej

Možná

by mohl se za holky přimluvit náš pan prezident, jsou přeci s Putinem velcí kámoši V

0/0
8.3.2012 9:59

_Kryštof_

Za výtržnictví by měly dostat trest.

+3/0
8.3.2012 9:12

King_Feanor

Re: Za výtržnictví by měly dostat trest.

ale ne tak drakonický...

0/0
8.3.2012 10:33

popton

Auror mystifikuje

Předesílám, že vůbec nejsem příznivcem Putina ani současného politického uspořádání v Rusku. Ovšem ve větě, v níž autor píše o snad téměř bezmezné podpoře vlády v době demonstrací ze strany ruského patriarchy, čtenáře hrubě mystifikuje. Patriarchovo vyjádření naprosto nebylo devotní. Zájemcům doporučuji vrátit se k dobovým zprávám ruského tisku libovolného zaměření. Novinář by měl objektivně informovat. Píše-li z posice "co je ruské, to je špatné", je to jiná věc...

+3/0
8.3.2012 8:52

wildchild

Mám podobný názor jako Alexej Navalny...

... politický protest je víceméně v pořádku, ovšem forma je dost nešťastná. Nemám rád lidi bez vychování a citu pro posvátno... :-P

Zajímavý komentář: http://prehravac.rozhlas.cz/audio/2566525

od času - 6:46 do 10:00

+3/0
8.3.2012 8:49

wildchild

Re: Mám podobný názor jako Alexej Navalny...

http://www.rozhlas.cz/nabozenstvi/zpravy/_zprava/1023507

+1/0
8.3.2012 8:53

wildchild

Re: Mám podobný názor jako Alexej Navalny...

Tak jsem právě teď ještě pro jistotu shlédl vystoupení Pussy Riot z chrámu Krista Spasitele na youtube - a říkám si, že bych ty dámy měl ponejvíce politovat ;-D

0/0
8.3.2012 9:07

sdgfhgsf

správně

na nuzný lid je třeba přísnost !!

0/0
8.3.2012 8:35

milan79

Re: správně

Nevím jak vy, ale já bych po zhlédnutí vide z toho kostela použil jiné slovo než "nuzný"... ;-)

+1/0
8.3.2012 8:39

Doubas1

No prechodna revolucni rada prednesla

sve tiche a nenasilne modlitby proti rezimu a Assadovi pohunci je vyhnali z kostela... Co se dneska deje... Jestli maji holcicky deti, tak by mohly mit rozum a krom tech saskaren za par dolaru myslet i na ne... I kdyby dostaly dva mesice za tohle divadylko pro AP, tak tem deckam mozna budou chybet. Jestli ovsem v ramci politicke angazovanosti na ne maji cas...Kdyz za parohy jsou tri mesice, co navrhujete za tohle?

0/0
8.3.2012 8:24

greenalien

A soudruzi

Není sedm let za poskakování před oltářem a písničku proti putinovi málo? Co takhle deset let těžkých prací na Vorkutě?

0/0
8.3.2012 8:22

milan79

Re: A soudruzi

Sedm let je moc... pár set hodin veřejně prospěšných prací, které zřejmě jako správné "rebelky" neodpracují a následně pár měsíců ve vězení za pohrdání soudem je tak akorát... ;-)

0/0
8.3.2012 8:34

milan79

Re: A soudruzi

Jinak přeji pěkný den... ;-) Doporučuji podívat se na to video... jak jsem ho viděl tak bych byl také pro vězení (co přesně zpívají netuším rusky neumím a není jim moc rozumnět), ale to co předváděli je vážně mimo mísu... teď jsem už vychladl a dal bych jim ty VPP ať hezky uklízejí město nebo pracují u postižených dětí či co se jinak dělá... prostě ať dělají něco užitečného...

+1/0
8.3.2012 8:37

greenalien

Re: A soudruzi

Já jsem to video viděl, a nějak extra výtržnické mi nepříjde. Možná hloupé, ale společensky nebezpečné?

VPP, proč ne, ale jít na roky do vězení za to že poskakovaly před oltářem a zpívaly protistátní píseň, to je moc.

0/0
8.3.2012 8:47

milan79

Re: A soudruzi

Říkám, vězení ne (jedině tak měsíc... a i to by bylo o zvážení), jedině VPP má smysl cokoliv jiného k ničemu nebude... snad bude soudce natolik rozumný, aby se nenechal unést tím co zpívali, ale trestal to kde zpívali a jak... Protože něco podobného do kostela a hlavně před oltář skutečně nepatří... já jsem ateista mělo by mi to být jedno, ale dovedu si představit, že babička silně věřící by z něčeho takového měla infarkt... přijde se do kostela pomodlit a nějaký *** si tam přijdou hrát na politiku...

0/0
8.3.2012 8:53

milan79

Re: A soudruzi

Jinak tady se snad shodneme všichni... vězení zvláště mnohaleté je v tomto případě výsměch spravedlnosti, jediný skutečný trest za to co předvedli jsou veřejně prospěšné práce... Uvidíme jak rozhodne soud...

0/0
8.3.2012 8:59

CYnikCYnik

PUTIN

Klausův vzor

+1/0
8.3.2012 8:15

nonick

Jo, autority se holt nezpochybňují...

to platilo už za tatíčka Masaryka! ;-D a v ČR platí dodnes...Rv

0/0
8.3.2012 7:50

Mychal.B.

Vítejte do reálného Ruska

Tam je Putinovo :-P

+2/0
8.3.2012 7:43

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

Re: Vítejte do reálného Ruska

R^

0/0
8.3.2012 7:44

milan79

Re: Vítejte do reálného Ruska

Podívejte se na to video a pak s čistým svědomím řekněte, že za to co předvedli by si nezasloužili alespoň veřejně prospěšné práce...

0/0
8.3.2012 7:52

Mychal.B.

Re: Vítejte do reálného Ruska

Ano, veřejně prospěšné práce jsou odpovídající trest za výtržnost. Na tom se shodneme.

Ne kriminál nebo i podmíněný trest. Ale zřejmě ťaly do živého. Inu, pro pravdu se každý zlobí. A když se zlobí kágébácká svině, tak jde do tuhého :-P

0/0
8.3.2012 7:55

milan79

Re: Vítejte do reálného Ruska

Kriminál se také ještě dá brát... ale v rozumné míře... zhruba tak jak u nás za tykadélka... došlo k poškození cizí věci? Došlo, to že se to snaží někdo navlíknout na politiku na věci nic nemění...

0/0
8.3.2012 8:11

Mychal.B.

Re: Vítejte do reálného Ruska

Podmíněný trest nebo kriminál bych bral za odpovídající např. v případě výtržnosti hooligans, když vymlátí ulici vedoucí ke stadionu nebo tak něco. Tady jde hlavně o uražené ego zakomplexovaného Putina.

Tykadélka bych v této souvislosti nezmiňoval. Za ty vyfasoval právě ty veřejně prospěšné práce.

0/0
8.3.2012 8:16

milan79

Re: Vítejte do reálného Ruska

No například v takovém polsku by podle mě za toto kriminál dostali... u nás zřejmě ne... nemám tušení jak moc věřící je rusko, takže nemůžu odhadnout jaký trest je tam za to přiměřený... Osobně jsem pro VPP protože alespoň nestojí nic daňové poplatníky a ještě něco odpracují...

0/0
8.3.2012 8:26

milan79

Re: Vítejte do reálného Ruska

Jinak shodneme se na VPP a nemá smysl se hádat... když dostanou rovnou kriminál tak je za tím Putin, když dostanou VPP tak je to jasně spravedlivý trest...

0/0
8.3.2012 8:40

Mychal.B.

Re: Vítejte do reálného Ruska

Jo, souhlas.

0/0
8.3.2012 10:28

milan79

Úroveň

Tak tedy nejsem žádný náboženský fanatik (spíše naopak), ale tohle je skutečně trochu dost mimo mísu, sice bych jim nedal sedm let, ale pár měsíců by si za tuto úroveň rozhodně zasloužili... ;-)

-

Jinak tady je video z toho jejich "zpěvu"

http://www.youtube.com/watch?v=5bPH7rdeWSE

+1/0
8.3.2012 7:39

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

Re: Úroveň

no, ja bych rek, ze tam se nejedna o to, co predvedly v kostele, ale o to, koho si dovolily kritizovatRv

0/0
8.3.2012 7:44

milan79

Re: Úroveň

Já bych je netrestal za to koho kritizovali, ale právě za to, co v tom kostele předvedli... Fotky mě nevadili, ale to video mě vážně naštvalo... Do kostela nechodím, ale respektuji ty co ano... Když chtěli pozdvižení mohli to předvést před kostelem a ne před oltářem... Něco takového mi vadí a to jsem ateista... Tudíž chápu, že věřícím to vadí mnohem víc a kvůli nim by si trest zasloužili, jen je otázka jaký... ony veřejně prospěšné práce by byly asi ještě lepší než vězení... hezky pár set hodin by museli uklízet a dělat něco užitečného...

+5/0
8.3.2012 7:50

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

Re: Úroveň

jo, kdyby to bylo kvuli nabozenskymu podtextu, tak nereknu nic.. ovsem tady se o nabozenstvi vubec nejedna... tady se jedna o to, ze se odvazily kritizovat jedinyhoRv

0/0
8.3.2012 7:55

milan79

Re: Úroveň

V podstatě to ale znamená, že když kritizují někoho dost mocného tak si můžou dovolit cokoliv a vždy to budou ty chudinky co si dovolili jít proti mocnému člověku, který se jim mstí... počkejme jaký bude trest... Pokud to bude pár let tak je to jasně kvůli Putinovi, jestli to budou jeden dva měsíce (jako u nás za malování tykadélek) nebo VPP tak to je kvůli tomu co skutečně udělali... Osobně se snažím v takovýchto věcech nevidět na prvním místě politiku a to ani v takové zemi jako je rusko, ale prostý výkon spravedlnosti...

Já osobně v tomto případě spíše doufám v ty veřejně prospěšné práce, ale také je dost možné, že to bude těch pár let...

0/0
8.3.2012 8:09

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

..

:-/Rv

0/0
8.3.2012 7:32

Johny__S

Koukám, že čeština je autorovi cizí.

Anglická transkripce ruských jmen ("Alekhinová"), "bohorodička" s malým "b"...

0/0
8.3.2012 7:32

Výron inteligence

Tak ještě ty běloruské výtržnice

a to by bylo. R^

0/0
8.3.2012 7:15

Králík z klobouku

Milý redaktore

Když chceš psát o Rusku, tak si napřed zjistli, že tam není žádný Vselovod ale Vsevolod a taky jak se přepisuje písmeno č. Když už opisuješ ruské reálie z amerických či jakých zdrojů, tak při tom aspoň mysli.

0/0
8.3.2012 6:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.