Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sarkozy přitvrdil: Musíme omezit příliv imigrantů, už jich tu máme moc

Francouzský prezident Nicolas Sarkozy si je zjevně vědom, že prezidentskou budoucnost musí zachránit výraznou kampaní. V rozhovoru pro místní televizi tak překvapil prohlášením, že Francie nezvládá imigrační politiku a měla by příliv cizinců omezit. Cílí tak zjevně na silně pravicové voliče.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

agnitas

už je pozdě

Evropa už je v prdeli, i kdyby úplně zavřela všechny hranice. Naši předkové nás před tou  primitivní chátrou chránili celá staletí a stačí se podívat, jak to díky dementním pseudohumanistických levičáckým multikulturalistům vypadá dnes. A to  jim stačilo jen několik desítek let.  Vzhledem k rychlosti jejich množení a k tomu, že normální evropané mají jedno dvě děti jsme prostě úplně v hajzlu i kdybychom už do Evropy nepustili nikoho. Statistika to konstatuje jasně. Třeba u nás počet cikánů rostě geometrickou řadou. Po válce jich tu bylo pár a dneska se jejich počet každých asi 14 let zdvojnásobuje. Proč by ne, když pro to děláme úplně všechno. Pracovat nemusí, mají na dávkách víc než leckterý pracující člověk, tak co by se vesele nemnožili. Jednoduchá matematika stačí na to, any si člověk spočítal, jak to tady bude vypadat za 50, 100 let. Upřímně lituji naše potomky.

+1/0
11.3.2012 17:09

asox

jaky je vas nazor na imigraci do CR?

http://www.vyplnto.cz/databaze-dotazniku/postoje-verejnosti-k-cizincu/

0/0
9.3.2012 20:33

denny2606

Pozdě, příliš pozdě!

vagíny muslimských rozmnožovatelek jedou na plný výkon!

" Milujte se a množte se - a perte se a žerte se(je, nevěříci psy):-(!

+1/0
8.3.2012 10:20

waleyo

Re: Pozdě, příliš pozdě!

Technická - rozmožovacím orgánem je děloha - ne vagína. Vagíny hnědočeských prostitutek taky jednou na plný výkon a nějaká populační exploze z toho nehrozí...

0/0
8.3.2012 10:23

denny2606

Re: Pozdě, příliš pozdě!

souhlasím,já nepsal,že vagína. Přístup muslimek a prostitutek k sexu nelze srovnávat.

0/0
8.3.2012 10:52

adidoska

Re: Pozdě, příliš pozdě!

nóó.. to bych si troufnul oponovat... většinou mají v 25 letech 4 děti... sice po děcákách, ale rodí jak o život

0/0
8.3.2012 11:04

suchy dest

Re: Pozdě, příliš pozdě!

Nejhorsi problem je,ze mnoho Francouzek maji deti s Arabama.Tyhle michaniny vlastne nevedi kam patri.Muslimove je neprijmou a belosi se take od nich odtahuji.Vytvareji se agresivni gangy poulicnich vyvrhelu,kteri nerespektuji nic a nikoho.

+1/0
8.3.2012 11:15

adidoska

a hele

už mu to konečně docvaklo;-D;-D

0/0
8.3.2012 10:08

Já rád játra

Re: a hele

Jsou to jen takove plane predvolebni kecy. Pred minulymi volbami sliboval kdeco a skutek utek.

+1/0
8.3.2012 21:42

Dr.Onufrakova

BBC si rýpla málo

Otec bol Nagybócsai Sárközy Pál (Pavol Sárközy z Nagybócsa) a otec matky, vtedy študentky práva Andrée Mallah, bol sefardský Žid, ktorý imigrova z Grécka a konvertoval na katolicizmus a ktorý ho živil. Celé meno je Nicolas Paul Stéphane Sárközy de Nagy-Bocsa. Prezident sa k Maďarom nehlási, lebo otec od rodiny zdrhol, keď mal 4 roky, ešte sa dvakrát oženil a neviem, či doteraz nežije v Nemecku. Počet manželstiev zdedil po otcovi, ale zaostáva o 1 dieťa.

+1/0
8.3.2012 10:01

waleyo

Re: BBC si rýpla málo

A?

0/0
8.3.2012 10:21

suchy dest

Re: BBC si rýpla málo

Uzitecna informace. Marie Le Pen je cistokrevna Francouzka,takze to bude mit v pristich volebach snazsi at se ji snazi Sarkozy jakkoliv napodobit.

0/0
8.3.2012 11:07

P.Volný

Zastavit příliv emigrantů...

...by bylo celkem jednoduché,ale...musíte si uvědomit pár věcí: 1. v Africe jsou obrovské nerostné zdroje a dostanou se k nim jenom ti,kteří si koupí domácí vládce - a to Francouzi,Angličené, Němci...velmi dobře znají.Takže,zatrhnout ,,humanitární pomoc,, (ze které nejvíce přijde na účty černých potentátů),nebo omezovat migraci(a tím přidělávat problémy těm samým prominentům),by byla ekonomická a politická sebevražda...2. o státech blízkého východu plného ropy platí totéž ,co pro Afriku..Východ Asie v čele s Čínou - to je snad bez komentáře...Takže... ŽÁDNÝ politik nemá potřebu skutečně řešit příliv emigrantů,zvláště chce-li zůstat u koryta,jelikož by to bylo proti zájmům těžařských,ropných a dalším lobby,jenž jsou jeho skutečnými zaměstnavateli...A ostatní lidé? Co je nám do nich - v našich luxusních a dobře hlídaných resortech....A emigranti? Ti si tuto skutečnost nejspíše dobře uvědomují...

0/0
8.3.2012 8:34

P.Volný

Re: Zastavit příliv emigrantů...

Drobná oprava : Píši samozřejmě o  imigrantech a imigraci...;-)

0/0
8.3.2012 8:36

waleyo

Re: Zastavit příliv emigrantů...

Můžeš mi vysvětlit proč podle Tebe nelze imigraci z černé Afriky politickým rozhodnutím omezit, když si západ ty vládce stejně kupuje penězi a těm vládcům je putna, jak se žije jeho poddaným ať doma nebo v zahraničí (hlavně když dostanou peníze a zboží, které chtějí), takže aboslutně nemají motiv dožadvoat se na západu, aby umožnil emigraci jejich obvatel do Evropy?!

0/0
8.3.2012 10:26

P.Volný

Re: Zastavit příliv emigrantů...

Vlády zemí Afriky si udělaly s populačního růstu kšeft.Kašlou na lidi, ale nebrání se,, humanitární pomoci,, - ze které jim padá na účty pěkný balík.Problém je ale ukočírovat takové davy...Politika v Africe je jako jinde založena na slibech,které se neplní,ale vládnoucí partaj,nebo jedinec navíc používá sílu armády. Tato armáda stojí hodně peněz,má většinou vybavení mnohonásobně převyšující možnosti případné opozice,ale má také svoje omezení - co se týče davu,který může zvládnout ...a to co je navíc,to je výhodné vyexpedovat.Jako pojistný ventil a ten se nesmí ucpat...!!! Navíc asi víš ,že většinou odchází do světa ti průbojnější a snad i chytřejší a tak se vládci zbavují i případných kritiků a nových vůdců....Že to tak asi bude,je celkem dobře vidět právě u imigrantů v Evropě - jsou celkem dobře organizovaní při prosazování svých ,,nároků,,.To co zůstane doma - v Africe - jsou ustrašení zemědělci a chudina,kterou ukazují světu - to aby se  poslala ,,pro ně,, pomoc...

0/0
8.3.2012 13:17

rcs-34

Nic noveho pod sluncem

Sarkozy asi oprasil "matros" z predchozich voleb.

http://zpravy.idnes.cz/sarkozy-ve-francii-pravicak-jinde-spis-centrista-fbl-/zahranicni.aspx?c=A070506_170047_zahranicni_ad

Jestli to, co predvadi, ma byt pravicova a konzervativni politika, tak ja jsem liberal a komunista.

V.K.

0/0
8.3.2012 6:33

Edd

Neni ten Sarkozy nakonec antisemita?

Ze by se zacal tak kamaradit s Le Penovou?

Vzdyt to je napul nacistka, co take chce omezit priliv imigrantu, ktery je tak dulezity pro evropske hospodarstvi...

;-D;-D;-D

0/0
8.3.2012 4:58

petrucciani

Sarkozy přitvrdil: Musíme omezit příliv imigrantů, už jich t

Takze ma tez sbaleno? ;-D

0/0
8.3.2012 2:50

Fai Rodis

Jezdime do Francie radi na dovolenou.

Nicmene - cilene se vyhybame velkym mestum a snazime se cestovat po oblastech, ktere jsou mene navstevovane turisty. Tam mate pocit, ze Francie je jeste Francii.

Ovsem jen do te chvile, nez potkate skolni tridu na vylete nebo vychazce. I v techto oblastech uz je tretina az polovina deti tmavych az cernych. Takze  je jasne, jak bude sladka Francie vypadat za 20 let.

Senegal krizeny s Alzirem. Sbohem, Francie... ;-€

+8/0
8.3.2012 1:08

Fai Rodis

Mel by se uz rozmyslet.

Ale nejspis to s nim bude bude jako s temi parizskymi Zidy ze ctvrti Marais, kteri na jednu stranu placou, ze je tam jezdi metrem terorizovat arabsko-africti "mladici" ze St Denis a Bobigny, a na stranu druhou okamzite zvedaji protesty vuci kazde organizaci, ktera se zastava evropsko -francouzske (Gaulois)  identity.

Meli by si uz konecne vybrat...

+3/0
8.3.2012 1:00

thuankhong

Pry po prohlaseni

Sakozy bali kufr a pripravuje odstehovat do Israele.

0/0
7.3.2012 23:48

Fai Rodis

Re: Pry po prohlaseni

Takove stesti Francouzi mit nebudou. :-P

0/0
8.3.2012 1:01

Vladimír Škopek

Ale ale ale

No, tímhle polovičatým řešením moc příznivců nezíská. Kdyby řekl, že na imigranty mimo EU budou tvrdé kvóty a tím tvrdší, čím budou kulturně vzdálenější (a jejich začlenění tak složitější) i méně vzdělanější, pak by to něco mohlo změnit. Ale co si namlouváme, je tam už pár let a žádná velká stopka ekonomické imigraci z třetího světa nenastala. A přitom že se začlenění imigrantů - převážně z muslimských zemí a subsaharské afriky - moc nevede, si už pěkných pár let zpátky mohl všimnout na předměstích větších měst, nebo při vlahých nocích které prosvětlovaly jen plameny podpálených aut. Sarkozy nahání příliš mnoho zajíců a navíc slepými patronami. Na to dojede.

0/0
7.3.2012 23:44

Fai Rodis

Re: Ale ale ale

A co by chtel zaclenovat u populaci, ktere maji o 15-20 bodu nizsi IQ nez etnicti Francouzi (Gaulois, jak si ted rikaji...)?

0/0
8.3.2012 1:02

kaktusak

Správně!

Maďaři zpět do Maďarska!

0/0
7.3.2012 23:41

Direct Shooter

Dosluhující prezident prostě dospěl k názoru....

.... že Francie je již dostatečě multukulturně obohacena. A přespříliš bohatství zabíjí...

+4/0
7.3.2012 22:35

Direct Shooter

I my musíme omezit příliv imigantů.

I my jich zde máme MOC !

+6/0
7.3.2012 22:32

bar.bu.do

A toho skřeta vrátí do Maďarska nebo do Palestiny?

+1/0
7.3.2012 21:46

Direct Shooter

Re: A toho skřeta vrátí do Maďarska nebo do Palestiny?

A proč ?

0/0
7.3.2012 22:33

legadema

maďárek se naparuje

0/0
7.3.2012 21:25

kecálek reloaded 2

On je ten probl=ém trošku složitější

Díky gigantickému byznysu, zvanému humanitární pomoc (asi největší tunel v historii lidstva) se v cílových destinacích této pomoci místní populace jednak silně přemnožila a jednak získala pocit, že se stačí dostat do Evropy a jsou doživotně zajištění - Evropa má totiž nevyčerpatelné zdroje bohatství, když si může dovolit takhle rozdávat...

A tak se dali na cestu - dobráci - chtějí vlastně jen EUhujerům ušetřit práci s dopravou humanitární pomoci k nim do Afriky a došli si pro ni sami. A když už tu jśou, tak si vezmou, po čem zatouží. A práce? Proč by pracovali, když "zdroje jsou" jak tvrdí slavný EU komisař skůtr jinak zvaný též Špidla.

+14/0
7.3.2012 20:17

Lumpíí í po banánu 4

Re: On je ten probl=ém trošku složitější

R^ všechny zastánce etnobyznysu obžalovat jako vlastizrádce R^

zářný příklad je Zimbabwe - vyhnali či zabili bílé farmáře a kupodivu farmy ihned zchátraly. Kde asi udělali soudruzi Euroškůdci chybu ?

+8/0
7.3.2012 20:34

Já rád játra

Re: On je ten probl=ém trošku složitější

To problem nevyresi. Chtelo by to program revezni imigrace za uplatu.

0/0
7.3.2012 20:42

Lumpíí í po banánu 4

Re: On je ten probl=ém trošku složitější

nebude lepší jim prostě úplně zastavit tok peněz ? Někdo jim snad platil za to, aby nalezli do Evropy ?

A okamžitě vracet všechny, kteří způsobili i ten nejmenší problém bez náhrady.

+4/0
7.3.2012 20:49

Já rád játra

Re: On je ten probl=ém trošku složitější

Pokud Evropa nespusti repatriaci docka se Kosova ve velkem. Premnozeni neprizpusobivi ji proste ovladnou pocetne.

+4/0
7.3.2012 21:50

Lumpíí í po banánu 4

Re: On je ten probl=ém trošku složitější

Evropa má největší problém v tom, jak definovat multikulti problém Rv

Jakmile se někdo odváží poukázat na nepořádek, který dělají nepřizpůsobiví imigranti, hned má nálepku rasisty, xenofoba, nácka apod.

+6/0
7.3.2012 22:04

Nicmocboy

Re: On je ten probl=ém trošku složitější

Na tom není nic složitého, všichni to vědí a kdo tvrdí opak, tak je pokrytec a vyloženě lže.Údajně v zájmu ušlechtilých myšlenek se pomaličku připravuje chmurná budoucnost pro naše děti..pokud se někdo náhodou nechytí za nos. Tenhle exmaďar je jen kašpárek, který slíbí cokoli, jen aby zůstal u lizu...

+2/0
7.3.2012 20:42

pětminutpodvanácté3

Re: On je ten probl=ém trošku složitější

Nicméně Evropa by se integrovat měla, pouze však na naprosto jiných principech než si to představují šílení multikulturalisté vedení levicovými intelektuály a neomarxisty s hojnou účastí příslušníků národa vyvoleného ve svých řadách. Ty naštěstí poněkud vyléčil narůstající antisemitismus muslimských, hlavně arabských, paradoxně tedy též semitských, imigrantů. Najednou dávají zpátečku. A například černí Afričané pro Evropu opravdu nejsou žádným přínosem, spíše přítěží. Nicméně ne každý imigrant je hlupák, řada mimoevropských národů (např. Persie, Indie, ale i Irák, tam civilizace našeho typu vznikla) se může pyšnit kulturou poměrně starou a vyspělou, kterou museli vybudovat inteligentní lidé. Pokud by se jednalo lidi ze vzdělané vrstvy a ne náboženské fanatiky, proč by je Evropa nemohla přijmout. Jenom je třeba si vybírat jen kvalitní a inteligentní lidi, ne svoloč a odpad, která chce jenom parazitovat a ohání se přitom lidskými právy.

+2/0
7.3.2012 21:21

Lumpíí í po banánu 4

Re: On je ten probl=ém trošku složitější

ač vzdělaní, pořád tvrdím - víc jak jeden je jich moc

0/0
7.3.2012 21:29

kecálek reloaded 2

Re: On je ten probl=ém trošku složitější

Když se podíváte na "elity" islamistů - zvláště těch domestikovaných v Evropě, budete překvapení procentem lidí s akademickým vzděláním...

0/0
7.3.2012 21:32

pětminutpodvanácté3

Re: On je ten probl=ém trošku složitější

Ale já jsem napsal o imigraci vzdělaných lidí s výjimkou náboženských fanatiků. To mohou být samozřejmě i velmi vzdělaní lidé. A kromě toho, nebýt částečné migrace lidí z Blízkého východu asi před 6000 lety, patrně tu dodnes lovíme zvěř po lesích. Asi 20 % lidí má geny tamějšího původu, pozůstatek to neolitické migrace, která k nám přinesla zemědělskou technologii. Zbytek (80 %) má původ v paleolitu, u lovců mamutů. Údaje se vztahují na "původní" Evropany, tj. bez lidí, kteří do Evropy přišli teprve nedávno.

0/0
7.3.2012 21:43

kecálek reloaded 2

Re: On je ten probl=ém trošku složitější

Já bych souhlasil, jem mi není jasné, jak to chcete poznat...

0/0
7.3.2012 21:50

Lumpíí í po banánu 4

Re: On je ten probl=ém trošku složitější

prapůvodní evropan má RH faktor mínus

0/0
7.3.2012 21:56

kecálek reloaded 2

Re: On je ten probl=ém trošku složitější

Obávám se, že RH plus nám nepomůže identifikovat fanatika ;-D

Jinak - fakt? tak jsem prapůvodní ;-D;-D;-DV

+1/0
7.3.2012 22:12

Lumpíí í po banánu 4

Re: On je ten probl=ém trošku složitější

je to opravdu tak - prapůvodní Evropan má RH mínus. 

I já jsem prapůvodní včetně mých synů. VR^

+1/0
7.3.2012 22:29

Fai Rodis

Re: On je ten probl=ém trošku složitější

Ja taky.

+1/0
8.3.2012 0:57

kecálek reloaded 2

Re: On je ten probl=ém trošku složitější

Víte, pro mě za mě - ať si je můj soused klidně třeba "rudoch" a modlí se k Manituovi... pokud se bude chovat slušně, bude pracovat, vychovávat své děti, bude respektovat, že přišel do země, která má své tradice a kulturu, pak to co si dělá doma, je jeho věc. V okamžiku, kdy bude chtít postavit na návsi mučednický kůl, bude nutit okolí aby pobíhalo s válečným malováním a bude chtít obětovat svému božstvu skalpy nepřátel, je potřeba ho strčit do bedny a vráti i s celou rodinou odkud přišel...

0/0
8.3.2012 1:10

Fai Rodis

Re: On je ten probl=ém trošku složitější

Nesouhlasim. Puvodne to tak vypadalo - ale jak jich je vic, co si "doma" mohou delat co chteji, tak je jen otazka casu, kdy s tim vylezou na verejnost a budou se domahat extrovin.

+1/0
8.3.2012 1:12

kecálek reloaded 2

Re: On je ten probl=ém trošku složitější

:-/ Četl jste "Evropskou chartu sociálních práv"? Pokud ne, tak jste o moc přišel - dozvěděl by jste se, že životní úroveň je právo - nikoliv důsledek Vašeho úsilí a píle, taktéž je právo na sociální zabezpeční (aniž by jste přispěl). A náš socialistický senát teď vyvíjí nátlak na Klause, aby přijetí tohohle svinstva podepsal... :-/

+4/0
7.3.2012 21:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.