- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Někdo zapomněl zapnout filtraci atomové elektřiny a tohle jsou důsledky. Tahle zlá elektřina je totiž tak pomalá, že na ní nejsou rychlovlaky schopny vůbec jezdit, musí zastavovat a počkat, až se k nim dohrabe.
Kdyby používali ekologickou větrnou elektřinu, uháněli by s větrem o závod.
Takze obvykle tak 20 az 50 km/h. :)
Tak proc nejzdi na paru, ta utlaci 'fsecko' i francouzke rychlovlaky.
To by jim mělo spíš imponovat.
nefoukal vítr na větrníky nebo bylo zataženo a nebo foukalo moc a slunce pražilo jak na Sahaře?Díky za obnovitelné zdroje
Akorát blábolíš hlouposti. Stalo se to ve FRANCII. Když už, tak moh dojít nanejvíš uran
vlaky zpomalila elektřina...asi vyšší básnický obrat
Cestující tvrdí, že se nehýbali (ani bych se nedivil, když nefunguje napájení). O kousek dál je zase informace, že vlaky mohou jezdit, ale pomaleji. Takže celkem informace na houby. Příště stačí napsat: "Něco se stalo. Přeložte si to z BBC."
Skoro jsme se nepohybovali (myšleno soupravu vlaku) a často jsme zastavovali.
Zamyslete se, pane autore, nad tou větu, kterou jste napsal...
Ta elektřina byla určitě nekvalitní. Obsahovala málo elektronů, nebo v ní byla voda.
Já to pochopil tak, jako když u piko vláčku uberu na trafu..tak vlak jede pomalej..tu to bylo asi něco jiného ne??
UFFF, to jsem si oddychl. že se s nima ten vlak nenaklopil a nepotopil!
.
Ne, vážně. Říkáme, že v Česku je vše mizerné, ale tady se tohle operativně během 2 hodin řeší náhradními autobusy apod. Frantíci to nějak nezvládli, když trčeli 9 hodin ve vlaku, to je fakt k smíchu!
No dobrá, beru zpět, jestli to bylo v tunelu pod tím kanálem.... Ale sakra i tam by měly mít zajištěné nějaké náhradní únikové cesty s náhradním napájením, atd...
A ještě k tomu to "Euro" v názvu a je zaděláno na průs....