Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klausův poslední rok na Hradě. Novou stranu nezaloží, míní jeho blízcí

Prezident Václav Klaus začal stříhat pomyslný metr s 365 díly. Ve středu je tomu přesně rok do doby, kdy mu vyprší prezidentský mandát. Jeho souputníci se shodují, že ačkoliv další kroky Klause je obtížné předvídat, novou politickou stranu po odchodu z Hradu nejspíš nezaloží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jahnn

Lebedovi a podobným:

Samozřejmě, že Klaus není ideální, alespoň ne pro každého. Ale se střízlivým mozkem, bez zatemnělého vnímání skutečnosti i ti největší klausobijci určitě chápou a vidí Klausovu positivní roli v české novodobé historii. Samozřejmě, že vše s odstupem času se nechá udělat "lépe", ale to je samozřejmě nemožné. On totiž ten Klaus nebyl v politice sám, ale musel balancovat s různými názory nejen z jiných politických stran a i ze strany vlastní.

Tak pánové, abyste nemuseli tolik zvracet, zkuste se uklidnit třeba konzumací vlašského salátu.

+1/0
7.3.2012 12:40

lebeda24

Re: Lebedovi a podobným:

Pro Vás a všechny podobné: nedokážete zplodit jediný příspěvek bez urážení.

0/0
7.3.2012 12:58

Jahnn

Re: Lebedovi a podobným:

Za sřízliva byste taky pochopil, že ten váš příspěvek je velmi urážlivý a pokud by byl pronesený veřejně, tak i s úspěchem žalovatelný.

0/0
7.3.2012 13:02

lebeda24

Re: Lebedovi a podobným:

Vidíte, už zase urážíte. Kdo Vás to asi nauči, Kdo stále rozeštvává tento národ? Ano, ať mě žaluje, budu rád, alespoň se vše vyjasní. A obhájců bych měl víc, nežli si myslíte. Přeji pěkný den.

0/0
7.3.2012 13:09

Jahnn

Re: Lebedovi a podobným:

Kdybyste napsal alespoň něco konkrétního, v čem je podle vás Klaus největší škůdce českého národa všech dob. Ale na to váš mozek patrně nestačí a zmůže se jenom na výblitek. A to rozeštvávání českého národa, jestli nějaké je kvůli Klausovi pochybuji, ale kdyby bylo, tak právě kvůli takovým truhlíkům vám podobným.

0/0
7.3.2012 13:20

lebeda24

Re: Lebedovi a podobným:

Pokud sledujete politickou scénu posledních 22 let, můžete si udělat obrázek sám. Jen stručně: poškození školství falešnými tituly, nepamatování se na Bacse a Sinhu, tvrzení, že korupce v ČR nijak nevybočuje z normálu atd atp. Nehodlám v tom pokračovat. Opět jste jen urážel, prosazujte nyní pana Klause a jeho podivné názory někomu jinému a nehodnoťte jiné, pokud o nich nic nevíte. Ale pokud Vám za to někdo dobře platí, potom pokračujte.

0/0
7.3.2012 13:29

Jahnn

Re: Lebedovi a podobným:

Ani náhodou neprosazuju Klause. Jenom mě štve, že v normálním životě taky nelze vidět vše jenom černě nebo bíle. Protože kdo nemá schopnost nazírat na věci reálně a v souvislostech a podle toho taky jednat, tak neuspěje. Ale protože na politiku politici a media učí pohlížet pouze jednostraně, jsme dnes tam, kde jsme. V rozesrágorovaném nesfunkčním společenství. A hodně lidí podobných vám pak nejsou schopni si udělat úsudek dle skutečného stavu věci.

A abych nezapoměl. Myslet si, že Klaus stojí i za falešnými tituly může jenom opravdové ťululum.

0/0
7.3.2012 13:40

lebeda24

Re: Lebedovi a podobným:

Asi jste bohužel nepochopil, že hovořím o jeho titulech. A tím to bohužel začlo. děkuji za trpělivost a ještě jednou přeji pěkný den, pakliže poslední slovo nepotřebujete mít Vy.

0/0
7.3.2012 13:43

Jahnn

Re: Lebedovi a podobným:

To jsem fakt nepochopil, že hovoříte (spíše píšete, nebo lépe zvracíte) o Klausových titulech. Zvláště v souvislosti, že poškozují školství.

0/0
7.3.2012 13:51

lebeda24

Re: Lebedovi a podobným:

Ach jo...

0/0
7.3.2012 13:52

freeLook

Re: Lebedovi a podobným:

a neni snad degradace skolstvi kdyz nejvyse postaveny clovek v CR ma titul prof aniz by si ho pravoplatne zaslouzil? ... pokud je to v pohode, tak jsem pro Rapkovou ci Bendla na hrade. ;-D

0/0
7.3.2012 14:15

aquincum

Klaus už tak blbne, že by se měl uchýlit na chalupu a

pěstovat kytičky.

0/0
7.3.2012 12:29

noboty666

Knihovna

Budou tam k nahlednuti i disertacni a habilitacni prace V. Klause?

+1/0
7.3.2012 11:16

dnesgate

:-)

Na idnes v sekci zprávy je 24 odkazů . Z toho 4 jsou výblitky soudruha papá tunel . Redaktorská omladina předvádí rektální alpinismus v praxi . blijící smajlík

+2/0
7.3.2012 10:43

freeLook

Re: :-)

v tomto pripade nemyslim. oni jedou na "kliknuti". paroubek uz neni in, tak vsadili na jineho kone, kdery rozdivoci ctenare :-)

0/0
7.3.2012 11:48

lebeda24

Již dávno jsem zde napsal:

Václav Klaus je největší škůdce českého národa všech dob. Na tom trvám a budoucnost mi dá zapravdu, uvidíte.

+2/0
7.3.2012 10:34

zberanek

Re: Již dávno jsem zde napsal:

Je fakt, že udělal vše proto, aby se o pozici největšího škůdce mohl alespoň v klidu ucházet, dokonce s převahou vyhrát.

0/0
7.3.2012 10:36

cevok

Re: Již dávno jsem zde napsal:

....milý "Nostradame II" , pokud Vám teče studená voda tak se opláchněte.Pokud to nepomůže, navštivte lékaře.

0/0
7.3.2012 10:39

lebeda24

Re: Již dávno jsem zde napsal:

Vy už vidíte do budoucnosti? Potom jste věštec Vy. Ale spíš jste dožranej, že Vám někdo sahá na modlu.;-D

0/0
7.3.2012 10:41

cevok

Re: Již dávno jsem zde napsal:

....vy snad nejste schopen ani přečíst co jste napsal a zkonfrontovat to s mojí reakcí. To vše vysvětluje. Držím Vám palce

0/0
7.3.2012 11:02

lebeda24

Re: Již dávno jsem zde napsal:

Četl jsem i jiné vaše přispěvky, abych si udělal obrázek, takže mě nepřekvapujete. Urážení jste pochytil zase jen u pana Klause, že?

0/0
7.3.2012 11:15

Slavomír 1966

Re: Již dávno jsem zde napsal:

Když jste to již dávno psal Vy, tak je to určitě pravda. vy jste taková autorita, že jak to napíšete Vy, tak je to definitivní.

To si opravdu myslíte, že to, že jste to psal již dávno, je nějak podstatné? Takovou důležitost přikládáte své osobě pouze Vy sám. Nikdo jiný Vás za nějakou autoritu nepovažuje.

0/0
7.3.2012 11:11

lebeda24

Re: Již dávno jsem zde napsal:

Vy víte, kdo jsem?

0/0
7.3.2012 11:19

forrest010

Milá Haničko Válková

o vojně nemáš ani páru , takže si ten 365cm ševcovský metr strč víš kam ;-)

+1/0
7.3.2012 10:32

Šulivajda

Klausův poslední rok na Hradě

Díky bohu! Byl klasickou ukázkou proč je přímá volba prezidenta nezbytnou!

+4/0
7.3.2012 10:09

freeLook

Re: Klausův poslední rok na Hradě

nevim nevim... kdyz vidim tu partu nadrzenych skoroprezidentu, ze kterych si lid bude vybirat ,tak o buhvijake vitezstvi nejde. i kdyz je dost velka sance, ze po klaunovi prijde i tak zmena k lepsimu.

0/0
7.3.2012 11:54

JBetak

Re: Klausův poslední rok na Hradě

Nedělám si takové iluze.

0/0
7.3.2012 11:56

zeolit

Škoda,

že politiků jako je Václav Klaus, nemáme v naší zemi více. Už jenom za pokojné rozdělení státu by si zasloužil pomník. Podle nenávistných komentářů lze soudit, že je osobnost a ne šedá myš, nebo mokrý hadr. Takoví lidé nikoho nepobuřují, plavou bez námahy po proudu. To nikdy Klaus nedokázal. Co nejvíce musí štvát ty nenávistníky, je fakt, že mnoho jeho názorů se nakonec potvrdilo. Jsem na našeho prezidenta hrdý. Jeho názorů si vážím. Těším se na dobu, kdy bude moci naprosto svobodně vyjadřovat své myšlenky. Nebýt Václava Klause, dodneska se plácáme v tzv. třetí cestě. Založení pravicové strany, ODS, nemá v postkomunistických zemích obdoby. Atd., atd.! [>-]R^

+2/0
7.3.2012 10:09

Konópek

Re: Škoda,

jj třeba názor že do dvaceti let doženeme Rakousko se fakt potvrdil:-P

+2/0
7.3.2012 10:23

Dalca-zbrna

Re: Škoda,

a ono zatím Rumunsko dohání nás....

0/0
7.3.2012 10:24

Dalca-zbrna

Re: Škoda,

Mnoho názorů se potvrdilo, souhlasím...

Například já opravdu nikdy žádnou ruku trhu neviděl, tudíž je neviditelná.

Takže v tomto bodě měl soudruh Klaus pravdu.

0/0
7.3.2012 10:24

Slavomír 1966

Re: Škoda,

Neviděl jste ruku trhu, protože tady žádná není. Je tadyjiná ruka - ruka nekonečných deformací trhu ze strany EU. A vidíme, jak to dopadá. Polovina Evropy je v bankrotu přímém, druhá polovina zbankrotuje v důsledku provázanosti s těmi, kteří padají na hubu.

Neviditelná ruka trhu by napřípad platila i v bankovnictví, takže by nikdo nepůjčoval někomu, u koho bylo evidentní, že to nebude moci vrátit (tedy Řecku). Neviditelná ruka trhu by znamenala, že banka vydělá na případných úrocích, ale ponese případné ztráty. Ne že ty ztráty budou placeny přes nějaký euroval.

0/0
7.3.2012 10:29

freeLook

Re: Škoda,

ano ano, zlate devadesatky ;-D

0/0
7.3.2012 12:02

Grainee

Re: Škoda,

Neviditelná ruka trhu je obecně fungující ekonomický mechnismus,který nevymyslel Klaus.To,že o tom nic nevíte,soudruhu,neznamená,že to neexistuje.Něco si o tom přečtěte,využijte internet i k jiným učelům než plivání síry v diskuzích.

0/0
7.3.2012 10:51

freeLook

Re: Škoda,

neviditelna ruka trhu, soudruhu, nez pravniho ramce je klausuv vymysl. :-)

0/0
7.3.2012 12:00

stranka

Re: Škoda,

1) ODS není žádná pravice... Je to tak evropský střed, z pohledu voliče USA to není ani soc.dem.

2) Za co si vážit Václava Klause? Jako VŠ pedagoga? Sežeňte a přečtěte si jeho docentskou práci a ukažte mi jeho vědeckou činnost... Jeho podivné švýcarské konto je také kapitola sama pro sebe. A prezident, který krade pero ? To nám na popularitě opravdu přidalo. Teď jeho kroky:

a) Podezřelé milosti z nedávné doby se vám líbí ?

b) Jeho podpora Dobeše a Ladislava Bátory také?

c) Jeho mluvčí Hájek se vám líbí se svými názory také ? Opravdu si Václava Klause nevážím z čistě racionálních důvodů, není v tom nic osobního. Jsem rád, že za rok bude pryč.

+6/0
7.3.2012 10:25

cevok

Re: Škoda,

ODS jako pravicová strana vznikla , to je bez diskuse. To k čemu se "dopracovala" není práce Klause (10 let mimo ODS) ale "morálních vlastností" lidí v této straně. Pokud si budete namlouvat že všude žijí jen andělé,pak jste s prominutím padlý na hlavu.

Ty Vaše body jsou na nic.Co z toho chcete hodnotit? Patříte mezi část lidí jako dokonalý obraz mediálního vymytí mozku. Pokuste se zajímat a prostudovat si i "druhou stranu mince" Přeji Vám úspěch.

+1/0
7.3.2012 10:59

freeLook

Re: Škoda,

jaka ze je ta druha strana mince? ... umi se oblikat a neboji se bavit s komunisty ohledne sve prezidentske volby ;-D

+3/0
7.3.2012 11:57

stranka

Re: Škoda,

A rozdělení státu ? Situace na referendum, k tomu se měl mít možnost vyjádřit každý volič. U tak významného kroku už neměl právo rozhodovat o rozdělení státu, neměl na to od voličů mandát.

0/0
7.3.2012 10:28

Slavomír 1966

Re: Škoda,

Tak to jsme měli donekonečna ustupovat hysterickému mačiarovi a nekonečným požadavkům nacionalistických Slováků?

0/0
7.3.2012 10:30

stranka

Re: Škoda,

Aspoň by se zjistilo, jakou má rozdělení státu na Slovensku opravdu podporu a kolik procent populace v obou státech nechce společný stát. Možná by to byla zajímavá čísla, možná by se nic nezměnilo. Jde o to že rozdělit společný stát byl opravdu hodně vážný krok a nevím, v které jiné situaci si už mám představit referendum.

+2/0
7.3.2012 10:35

zberanek

Re: Škoda,

Máte pravdu v tom, že založení strany ODS nemá nikde obdoby. Je to strana korupčníků, klientelistů. Rozhodně Klaus nenechá nikoho klidným, pomohl spustit rozkrádání společného majetku, pravidelně podporuje kontroverzní lidi a nebo lidi, kteří jsou následně podezřelí z korupce.

+2/0
7.3.2012 10:31

cevok

Re: Škoda,

100% SOUHLAS a tech několik zamindrákovaných lidiček co nejsou schopni docenit úlohy Klause si nevšímejte. Netřeba "perly sviním házet".

0/0
7.3.2012 10:37

stranka

Re: Škoda,

Führer Adolf Hitler měl také podobné nadšené obdivovatele. Vyzkoušejte nejdřív trochu kriticky myslet...

+1/0
7.3.2012 10:41

09menhir

PAN NEPOSTRADATELNÝ BUDE KONČIT

URČITĚ NASTANE ZKÁZA V ČESKÝCH DĚJINÁCH A ZASTAVÍ SE ČAS;-D

0/0
7.3.2012 10:08

Dalca-zbrna

Re: PAN NEPOSTRADATELNÝ BUDE KONČIT

To by nebylo tak hrozný, kdyby se zastavil čas. aspoň bude dost prostoru vyjadřovat upřímnou lítost nad jeho odchodem, vzor truchlení si vezměme z KLDR po úmrtí nějakého z Kimů...

0/0
7.3.2012 10:23

Dalca-zbrna

Konec ???

Klaus končí.

řekl bych konečně.

Jenže, jak předpokládám, Klaus bude škodit dál. Podle mne je to politik, který v polistopadovém vývoji škodil nejvíc. Jeho ekonomické pseudoexperimenty, neviditelná ruka trhu a přivatizační poukázkovo - fondová tunelovací džunkle stálo mnohé mnoho. Veškeré korupční případy jsou ve srovnání s ním zanedbatelné epizodky. Je to první prezident, který si pro sebe a své kamarádíčky udělal kšeft i z institutu milosti. A to si Jakl může říkat co chce, tak to je.

To, co se nepodařilo všem socialisticko komunistickým vůdcům zlikvidovat za 40 let se jemu a jeho soukmenovcům podařilo za 20 let dokonale, zvláště v morálním rozměru. Peníze nesmrdí, za peníze se může všechno, neexistují černé peníze, neexistuje šedá ekonomika - toť základ jeho víry. A taky to tak vypadá. Za peníze si mohou ti, co jich mají dostatek, dovolit vše a jsou právně nepostižitelní. Sám dokazuje svou arogancí a ignorací okolí, co je za osobnostní obludu, byť se silným charizma.

0/0
7.3.2012 10:02

quadro

paapa tunel ma strach novou stranu zalozit..

Pokud nebudou vyloženě postaveny na nějakém zázračně garantovaném, průzračném, transparentním způsobu, lidé jim neuvěří. Bárta to úplně zničil. Pan prezident to vnímá

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/klausuv-posledni-rok-na-hrade-novou-stranu-nezalozi-mini-jeho-blizci-1jt-/domaci.aspx?c=A120305_213446_domaci_hv

0/0
7.3.2012 9:57

odstop.deformy.jsou.tunely

pravdomluvný ,demokratický a úžasný prezident ČR

je zodpovědný člověk , za peníze čr si dělá výlety po světě ,za jediný rok procestoval za 25 milionů korun a ještě nás oblažuje zápisky ODs z cest a ze svých krádeží per , na kuponovou  rozkrádačku si nepamatuje a nevadí rozdíl mezi zločinem nabytými penězi ,děs co tu vzniklo za bantustán

+3/0
7.3.2012 9:56

odstop.deformy.jsou.tunely

jo prezident zloděj per z Ods , toho nám svět závidí

v demokracii jsou zločinci a korupčníci v politice souzeni za své korupce a zločiny v čr vládnou a dělají ostudu všude po světě , bohužel zamořili tuto zemi jako rakovina

+1/0
7.3.2012 9:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.