- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přístup televize NOVA je alibistický:
- směrnice EBU je nevymahatelná, existuje již nyní a nikdo ji nedodržuje, proč se jí Nova neřídí už nyní a proč by měla v budoucnu
- jak je zde již uvedené, tak hlasitá je už sama znělka reklamu uvádějící, ta je Nově také dodána?
- pokud by součást reklamního spotu bylo např. porno, Nova je také odvysílá?
Dokud nebude televize motivovaná zákonem k tomu, aby nesla přímou zodpovědnost, nebude ona motivovat zhotovitele reklamy. Další otázkou je, proč mají naši zákonodárci i s takto banálním zákonem problém a kdo lobuje na pozadí. Korupce?
Reklamy mi až tak nevadí jako samotné,ale technicky to zařídit aby hlasitost pořadu a reklamy byla stejná - to dovede asi i průměrný technik v televizi.Pak to dopadne tak,že reklama řve jako tur a po ní jde film několik vteřin potichu.
Ředitel Nowy, není němý, možná je hluchý, ale zcela určitě je hloupý. Jeho argumentační uwádění filmu Umělec je holý nesmysl. Film je sice "němý" we smyslu, že se w něm nehowoří, ale samozřejmě w něm hraje hudba, čili, není "hluchý". Tudíž je Andruškůw argument totální idiocií.....
Když nejde stišit reklamu, tak co raději dorovnat a zesílit všechny pořady na ůroven hlasitosti reklam? A jeto. A více reklamy se zesílit nemohou. Leda že by po dalším zesílení zkreslovali. Ale to už nám může být jedno. Tak co, milá rado, šlo by to.
mít satelitní příjem a vybírat si programy bez reklam.
Nebo mít záznamové zařízení, začít se dívat na pořad o hodinu později a rychle přetáčet reklamy.
Tak si holt televize da do smlouvy s tim, kdo chce u nich mit odvysilanou reklamu, ze uroven hlasitosti musi byt takova a takova. Beztak rve uz Novacka znelka na reklamy....
To je lez, ze ma kazda reklama jinou uroven.
proč by měl kdo konzultovat zákon s nějakou televizí. Samozřejmě je předem jasné, že poslanci nejsou schopni udělat kvalitní normu, ale je to odraz.
Ono by totiž stačilo, kdyby v televizích nerozhodovali orangutani a tak by se nestalo, že do tiché scény s šeptáním zařve potrhlá zněla s efektem, jako když na hřbitov vjede kolotočářskej kamion.
asi nechápete, že je ze strany TV jedná o úmysl a ne o náhodu
stále víc agresivní.
Čím dál víc mi vadí telefonáty od nejrůžnejších makléřů, fondů, prodejců ap, a také rozeřvané polointeligentní spoty v televizi.
Je na čase začít se zabývat ochranou práv občanů před reklamními agenturami, které ztrácejí soudnost a leckdy už i slušnost.