Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Líná Evropa je zaslepená jako starý Řím před pádem, píše Klaus v knize

Prezident Václav Klaus vydává už devátou knihu, ohlížející se za jeho ročním působením ve funkci. Rok 2011 ho moc netěšil. Trápí ho, kudy se ubírá Evropa a západní civilizace jako celek. V odkazu na zánik Římské říše soudí, že současná Evropa opakuje chyby starověkého impéria.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

krize

S panem prezidentem nesouhlasím!

Přemohl jsem svou vrozenou evropskou lenost, zapnul počítač, přihlásil se do

redakčního systému, začal psát a dokončil tento článek:

http://www.krize-cr.cz/lina-evropa-pise-vaclav-klaus-ve-sve-knize/070320126447

0/0
7.3.2012 15:10

Čamrda Píková hopkající VeVeřice

Klausův sen ....

Přesuneme-li se všichni napravo a nahoru, bude-li každý z nás podnikat, bude celý národ jedním velkým OSVČ. Budeme dřít jako koně, platit menší nebo žádné daně, nikdo nebude nikoho vykořisťovat, nikdo nebude nikoho živit, nikdo nebude nikomu nic závidět, nebudou sockomové a konečně se budeme mít všichni jako horních deset tisíc. Asi mi z toho všeho už hrabe .....

0/0
6.3.2012 21:47

adidoska

má pravdu, přecedo

:-)

0/0
6.3.2012 12:36

lebeda24

Němci kroutí hlavou nad Klausem. Vrací cenu, již nemá

http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=735868

Tak takhle podvádí pan "profesor" úplně ve všem.

0/0
6.3.2012 11:24

pavel.61.

Re: Němci kroutí hlavou nad Klausem. Vrací cenu, již nemá

z toho plyne že evropani nezpohodlněli?

0/0
6.3.2012 11:43

lebeda24

Re: Němci kroutí hlavou nad Klausem. Vrací cenu, již nemá

Možná ano, ale zrovna jemu to nemusím věřit.

0/0
6.3.2012 11:46

pavel.61.

Re: Němci kroutí hlavou nad Klausem. Vrací cenu, již nemá

že ekonomické dopady boje proti globálnímu oteplování (ač nedostatečně potvrzenému) jsou škodlivější, než kdyby se "nebojovalo"?

0/0
6.3.2012 11:49

lebeda24

Re: Němci kroutí hlavou nad Klausem. Vrací cenu, již nemá

Budete si muset najít jiného diskutéra. Bylo by to na sakra dlouhé povídání a na to nemám čas ani chuť, pokud nevím, s kým to vlastně diskutuji. Přeji pěkný den.

0/0
6.3.2012 11:52

denny2606

Re: Němci kroutí hlavou nad Klausem. Vrací cenu, již nemá

sice nemáš čas ani chuť diskutovat, ale výše zmíněný článek bys mohl nastudovat.

0/0
6.3.2012 12:03

pavel.61.

Re: Němci kroutí hlavou nad Klausem. Vrací cenu, již nemá

to je výhoda i nevýhod anonymních diskusí.  Ale vy na diskusi nechcete diskutovat jen pootevřít vrátka své ...

0/0
6.3.2012 12:28

mondič

Seberte mu pero

Obecně si myslím, že většina národa má těch jeho blábolů plné zuby. Nebyl to on, kdo v devadesátých letech hlásal utahování opasků? Nějakou dobu jsme to měli vydržet a pak ukážeme i Rakousku. Tato slova si moc dobře pamatuji. Bohužel jeho soukmenovci z ODS a další vládní struktury za těch 22 let akorát dopustili aby se tato země dostala do dluhů, rozkradlo se co se dalo a mafiáni si dál melou pro sebe. Špinavé peníze podle něj neexistují a podle toho to tady vypadá. Nikdo ani v nejmenším nemá snahu z tzv. korupcí zatočit, ba naopak. Malý napoleon (Bárta) si z nás dělá kozy u tzv. soudu - vždyť to je výsměch slušným lidem. Lidi jsou naštvaní a unavení z toho bordelu, který zde dopustili novodobí papaláši. Opasky si utahujem pořád a co? Stát je stále více a více ve srabu. Kam jste to dovedli vy degradači morálky?

+1/0
6.3.2012 11:21

Toman10

Re: Seberte mu pero

Z toho co říkáte, čiší česká malost. Jedna věc jsou nezvládnutá privatizace a morálka elit, druhá je byrokratizace a ztěžování podnikání v EU. Zkuste si ale odpovědět upřímně - 1.dá se vybudovat kapitalismus bez kapitálu?

2. Myslíte si že zahraniční kapitál nám do vlasti přinese jen samé positiva a "modré z nebe"?

Nadáváme ale nejsme za ten marasmus (svou bezbřehou tolerancí a vlastní morálkou) taky spoluzodpovědni?

0/0
8.3.2012 7:27

kOBLICH

Obsah této diskuse...

... potvrzuje Klausova slova. Je to jen kvikot čuníků, jdoucích na porážku

+2/0
6.3.2012 11:14

lebeda24

Re: Obsah této diskuse...

Ano, máte pravdu, díky takovým, jako je ON, už jdeme téměř všichni (kromě vás a jemu podobných) na porážku.

+2/0
6.3.2012 11:35

pětminutpodvanácté3

Re: Obsah této diskuse...

Opravdu mimořádně slabomyslný příměr. Na víc se nezmůžete? Bohužel je zjevné, že poměrně velké části populace tyto zlodějské poměry, které zavedl, vyhovují. Nic překvapivého.

0/0
6.3.2012 12:25

pětminutpodvanácté3

Václav Klaus je Putinův člověk,

náramně se mu hodí fatální chyby které dělá bohužel EU. Je stoupencem stejné zkorumpované kleptokracie řízené průmyslovými a finančními oligarchy jaká teď panuje v Rusku. Model, který zde zavedl tomu zcela odpovídá. Klaus by nás viděl nejraději zpět v medvědí náruči našeho Velkého bratra. Informace o Klausovi i jeho rodině, původu a zázemí jsou dohledatelné. Myslím, že mluví samy za sebe. Všem rádoby "pravičákům" nezbývá, než se v tomto ohledu poněkud dovzdělat. Fascinuje mne, kolik omezených lidí, kteří sami sebe pokládají za inteligentní mu ty jeho mystifikace zobe z ruky. To samozřejmě nevylučuje, že může mít v něčem pravdu. Je to podobné, jako kdyby třeba Dr. Mengele napsal že 2 krát 2 jsou čtyři. To je samozřejmě pravda, ale Dr. Mengele i přesto zůstává stále tím samým člověkem.

+1/0
6.3.2012 10:36

stroup

....

http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=735868 ;-D;-D

0/0
6.3.2012 10:08

Divam se na Vas a zasnu

Vychodoevropsky mudrc.

Radeji by se mel venovat ceskemu chlivu, za ktery nese spoluzodpovednost a nechat otazky, kterym nerozumi, jinym.

+2/0
6.3.2012 9:23

Qlk_4

Diskuse k čemukoliv, kde se nějak zmiňuje Klaus,

je jak vyvalená žumpa...:-/

+1/0
6.3.2012 9:07

coyotte

Proč nás stále otravujete Klausem???

Tenhle člověk už je natolik zdiskreditovaný v celém civilizovaném světě, jen českým pepíkům a mařkám stále lichotí svými proti-evropskými a národovecky-fašistickými názory...dost bylo toho senila, už něm nepište, nebo raději nepište vůbec:-/

+5/0
6.3.2012 8:30

pavel.61.

Re: Proč nás stále otravujete Klausem???

musíte je omluvit, nemohli vědět, že to bude číst někdo aniž by se trošku zamyslel

+4/0
6.3.2012 8:34

Qlk_4

Re: Proč nás stále otravujete Klausem???

Ta sedla! R^

Jsem rád, že tyhle internetové blby občas někdo aspoň virtuálně profackuje :-)

0/0
6.3.2012 8:58

lebeda24

Re: Proč nás stále otravujete Klausem???

Zato vy jste jistě chytrák k pohledání.

0/0
6.3.2012 11:38

pětminutpodvanácté3

Re: Proč nás stále otravujete Klausem???

Patrně je to nějaký podvodník a zloděj, kterému poměry v tomto státě náramně vyhovují. Takových, jako je on, je jistě mnohem více. Nebo si v devadesátých letech nějakým pochybným způsobem namastili kapsu jeho rodiče.

0/0
6.3.2012 12:45

richu_ch1

Re: Proč nás stále otravujete Klausem???

Klausovy názory jsou brány vážně napříč Evropou. Pochopitelně ale ne v politkorektnich médiích. A za druhé: Pokud míníte ještě zvýšit míru už tak existující cenzury, tak si zrovna můžete podat ruku s generalissimem a Führerem.

+2/0
6.3.2012 8:38

A.C.Dupin

Re: Proč nás stále otravujete Klausem???

Ano, jeho názory jsou brány naprosto vážně napříš Evropou. Klaus sám by si rád s těmi, kteří jej napříč Evropou berou naprosto vážně, promluvil. Jenže je to technický problém, protože jeden ten, který jej bere vážně, žije v  Estonsku, a druhý v Portugalsku.

+1/0
6.3.2012 8:44

pavel.61.

Re: Proč nás stále otravujete Klausem???

a knihy VK  skupuje Paroubek, ne? A to ještě omylem, protože si myslí , že to jsou jeho knihy

0/0
6.3.2012 8:47

A.C.Dupin

Re: Proč nás stále otravujete Klausem???

Četl jsem např. Main Kampf, Kapitál, Bibli, Malleus Maleficarum nebo Korán - přesto nejsem ani nacista, ani komunista, ani křesťan, tím méně fanatický, ani muslim. Obskurnosti se prostě kupují a čtou.

0/0
6.3.2012 8:51

richu_ch1

Re: Proč nás stále otravujete Klausem???

Malleus? Máte tu verzi vlevo v latině a vpravo v češtině? To je "nářez" :-)

0/0
6.3.2012 8:54

pavel.61.

Re: Proč nás stále otravujete Klausem???

co jste četl od VK?  Já čtu rád ale dost si vybírám, čtu jen přes zimu, když dojíždím vlakem. A spíše již přelouskanou historii než původní díla

0/0
6.3.2012 9:02

pavel.61.

Re: Proč nás stále otravujete Klausem???

když jste tak sečtělý, jak hodnotíte Hitlera? Byl to stejný blbec jako Lenin? Jak si vede VK?

0/0
6.3.2012 9:13

richu_ch1

Re: Proč nás stále otravujete Klausem???

Jaký technicky problém?

0/0
6.3.2012 8:50

A.C.Dupin

Re: Proč nás stále otravujete Klausem???

Doporučuji si ty dva státy najít na mapě a zamyslet se;-)

0/0
6.3.2012 9:08

pavel.61.

Re: Proč nás stále otravujete Klausem???

slabé.. věříte, že média mohou zkreslovat skutečný poměr protichůdných ideí? (Já to vidím u problému globálního oteplování a které jsme se jeden čas zajímal)

0/0
6.3.2012 9:16

pumpas

Re: Proč nás stále otravujete Klausem???

Ten coyote musí bejt ale zcestovanej, nebo je spíš zfetovanej?

0/0
6.3.2012 10:52

Toman10

Re: Proč nás stále otravujete Klausem???

Diskreditace "proti-evropskými a národovecky-fašistickými názory." ? No to jste dost mimo. V tom právě má pravdu. On může být diskreditován svým působením v době privatizace, svou podporou bezbřehého trhu (který nikde nefunguje), divoké privatizace ČSOB a podporou problematických osob.

0/0
8.3.2012 7:47

denny2606

"Chytrý napadne špatný názor,hloupý jeho autora".

Nikdo,ale opravdu nikdo z účastníků této diskuse nepolemizuje s konkrétními názory presidenta Klause,ale tak či onak hodnotí autora. A to v případě Klause bývá pravidlem. Když nejsou argumenty,nastupuje dehonestace autora. A tady spatřuji zásadní příčinu nenávisti mnoha lidí vůči presidentovi Klausovi. Málo kdo je schopen vésti s ním rovnocenný věcný,odborný dialog. "Klausofóbové" si opatrují a ochraňují své ego právě a jen dehonestací Klause, na kterého prostě po intelektuální stránce nemají. Skutečnost, že kritizují, jsou schopni se vůči jeho intelektu vymezit sice ne věcně,odborně, ale přízemně,povětšinou hulvátsky,sprostě, právě v zarytých "Klausofóbech" vyvolává pro ně slastný pocit vlastní důležitosti.

Výjimkám, věcně diskutujícím se omlouvám.

+13/0
6.3.2012 8:16

jaromirka

Re:

Jakl moc dobře to napsal kdo jim to diktovalEU

0/0
6.3.2012 8:21

richu_ch1

Re:

Ach jo ....

0/0
6.3.2012 8:28

369L

Re:

Jestli jste si nevšiml, tak jsem kousek níže oponovala jiným názorem. Jinak ano - pokud je autor sebestředný a arogantně pyšný na svůj intelekt, který jediný považuje za správný a doslova božský, pak mám problém jeho myšlenky přijímat. Chtěl opravdu něco sdělit, nebo se jen předvést? A jedna kniha týdně - není to nějaké plytké?

0/0
6.3.2012 8:35

denny2606

Re:

věru signifikantní reakce na můj příspěvěk jen dokládá skutečnost, kterou jsem popsal. Vašeho příspěvku níže jsem si opravdu nevšiml,ale jste si vy nevšimla mé omluvy výjimkám. Btw. madam,vy máte osobní zkušennost s oněmi, vámi zmiňovanými  charakterovými vadami pana Klause, nebo to psali v novinách a říkali v TV?

+1/0
6.3.2012 8:52

Qlk_4

Re:

No přece to říkali v České, tedy jejich televizi... :-/

To stačí, aby ovečky bečely to samééééé....

0/0
6.3.2012 9:00

coyotte

Re:

Klaus především je nebezpečný člověk, škodí této zemi. Ať si píše své bláboly, stejně je kromě několika fanatiků nikdo za pár let číst vůbec nebude.Jako prezident této země se chová sprostě nezodpovědně, jako malicherný ješitný monarcha, který naprosto ztratil legitimitu k prezidetské funkci. Jeho názory mě nezajímají, nesouhlasím s nimi, přesto mi je neustále někdo cpe - viz MfD. On má stmelovat společnost a ne ji neustále obracet vůči EU směrem k Rusku. Vždyť ten pán už je jen pro smích, a co je horší, pro ostudu naší země...

0/0
6.3.2012 8:35

pavel.61.

Re:

pochopitelně můžete považovat za úžasné co se vymyslí v Bruselu, za hodnověrné co v IPCC, za geniální co v Římském klubu. Když vás jeho názory nezajímají, ochuzujete se o radost z kritického porovnávání názorů VK a jeho oponentů. Asi dobře víte, že oponenti VK argumentuji mnohem slaběji. Vesmes jen plácají totéž co vy.

+1/0
6.3.2012 8:46

A.C.Dupin

Re:

Ad hominem je klam pouze v případě, že se jím zpochybňuje platnost jednoho nebo několika málo argumentů. Pokud jde poukaz na celkovou zdiskreditovanost osoby mluvčího, tedy v tomto případě mizivou odbornou erudici, která jej neopravňuje k vynášení odborných soudů, a mizivou morální úroveň, která jej neopravňuje k vynášení soudů mravních, není hodnocení osoby mluvčího klamem, ale jedním ze základů racionálního a kritického hodnocení informací.

0/0
6.3.2012 8:48

pavel.61.

Re:

člověče nejste Vy "ekolog". Tam se to filozofy a sociology jen hemží. Přesto dost lidí věří v jejich odbornou zdatnost ač je mizivá

0/0
6.3.2012 8:51

A.C.Dupin

Re:

Jsem lékař a matematik, mým koníčkem je mimo jiné analytická filozofie. Že se stavíte na zadní z toho, že vaše modla je vzdělaným a myslícím lidem k smíchu, je jen a pouze váš problém.

0/0
6.3.2012 8:56

Qlk_4

Re:

Sancta simplicitas! :-/

0/0
6.3.2012 9:01

denny2606

Re:

lékař,matematik,filosof. Tak to si tedy přehnal. Vyber si jenom jedno:-P!

0/0
6.3.2012 9:05

A.C.Dupin

Re:

Že ty nezvládáš víc věcí najednou neznamená, že to není možné.

0/0
6.3.2012 9:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.