Diskuze

Přehled nejhorších vlakových neštěstí v Evropě za posledních 20 let

Sobotní tragická srážka dvou vlaků na jihu Polska, která stála život šestnáct lidí, se řadí k nejhorším železničním neštěstím v Evropě za posledních dvacet let. Nejvíce mrtvých si vyžádalo v roce 1998 vykolejení rychlovlaku poblíž severoněmeckého Eschede, tehdy zemřelo 101 lidí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cernobila_televize

4. 3. 2012 23:19
toz tak

mne se jako jedna z velkych nehod vybavila Pariz - Garre de Lyon - 56 mrtvych, ale stalo se to roku 1988, takze skoro 25 let.

Neovladatelny vlak, kteremu selhaly brzdy se ritil na vlak na nastupisti. Strojvedouci v stojicim vlaku jeste do posledni chvile volal na lidi, aby utikali ven z vlaku. Potom ho to rozmacklo....

0 0
možnosti

bakiy

4. 3. 2012 20:58
Krouna

Tema smutne, ale rad bych pripomenul, ze vaznejsi nehoda, nez ve Studence, se stala v Kroune. Zde se stretl motorovy vuz s ujetymi nakladnimi vozy. Nehoda se stala tusim 24.6.1994 a mrtvych cca 20.

0 0
možnosti

cernobila_televize

4. 3. 2012 23:21
Re: Krouna

mne se zda, ze si autor zadal do vyhledavace: biggest train crash a prelozil k tomu par radku... Taky tam mohla byt zminka, ze po tragedii u Eschede se snizila rychlost ICE. Podvozky byly od firmy Bombardier.

0 0
možnosti

thE

4. 3. 2012 15:57
Největší železniční nehoda

se stala u Stéblové - 118 mrtvých. http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%AD_nehoda_u_St%C3%A9blov%C3%A9

0 0
možnosti

Beter

4. 3. 2012 16:44
Re: Největší železniční nehoda

Ale to bylo v roce 1960. Tady to je článek jako že o posledních 20 letech v Evropě. Z ČR v něm chybí Krouna, 19 mrtvých 24. června 1995. Asi to psal jako vedlejšák někdo z politického oddělení. Rv

0 0
možnosti

pefab

4. 3. 2012 13:40
Evropa ?

Trasa Istanbul-Ankara rozhodně není na evropském kontinentu.

5 0
možnosti

moim

4. 3. 2012 13:36
Souprava německého rychlovlaku ICE 3. června 1998

...jen pro přesnost, závada na kole jedinou závadou - souprava mohla pokračovat do cílové stanice i s poškozeným kolem (na to byla tato jednotka koncipována) - shodou náhod, byla poškozená i kolejnice, s kteou se neslučovalo poškození kola, a proto vlak vykolejil. Vlaková souprava také pokračovala v jízdě ještě asi 100m, než se vůz dostal mimo trať.

0 0
možnosti

Petr Tenzor

5. 3. 2012 13:56
Re: Souprava německého rychlovlaku ICE 3. června 1998

Takové nehody jsou většinou souhra více věcí najednou. Také kdyby ten prudce inteligentní cestující, kterému mezi nohama prorazila podlahu část kola, zatáhl za záchranou brzdu místo aby šel hledat průvodčího, tak nemusel nikdo zemřít.

0 0
možnosti

007.hanka

4. 3. 2012 13:23
A jednoho krásného dne

dojde i na ČR. A nebude to nekvalitně postaveným mostem alébrž záhadně zmizelým vedením kterým se obohatí nějaký živel aby ho ve sběrně prodal za pár šupů... ;-€

2 0
možnosti

Karlos BS MC

4. 3. 2012 12:27
o tom neštěstí u eschede

byl jeden díl "vteřin před katastrofou"

0 0
možnosti

per_inceptos

4. 3. 2012 12:25
Nejvetsi vlakove nestesti je unas v CR

.....pri pohledu na 60 let stare vlaky a budovani site, ktera je jiz zastarala ve srovnani v civilizaci kolem.

3 0
možnosti

příspěvek obsahuje vulgarity

4. 3. 2012 12:55
Re: Nejvetsi vlakove nestesti je unas v CR

Bacha, modrá lobby vás tu zmasakruje, až dorazí 109e a jeho úderka, dozvíte se, že máme nejlepší železnici na světě a neexistuje efektivnější lacinější a hezčí způsob dopravy než vlakem

1 0
možnosti