- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co ta Američanka a Ruska?
A za chvili se opet docteme, ze duvodem nehody byl lidsky faktor, ze zabezpecovaci zarizeni byla vsechna v poradku. Ze asi jeden vlak vjel na cervenou. :-( A aji bych tomu veril. Chyb v zabezpecovacich zarizenich je mnohem mene nez chyb v hlavach lidi, co je ovladaji... :-(
Ano, ale čím modernější zab. zař. tím menší je prostor pro chybu člověka. Moderní systémy poznají, že strojvedoucí projel červenou, vyhlásí se poplach a všechny vlaky na trati se samy zastaví ...
-Pozor Katastrofa Panstwa -před nedávnem se objevil článek o mizerném stavu kolej.svršku na dvou peážnich tratich,po kterych jezdi vlaky ČD.Poláci kasiruji za každou soupravu ale do koleji neinvestovali ani mědák.Kdo viděl polské nadraži,nebo tam dokonce byl,ocitne se rázem v době před 2:světovou.Nevim,jestli ještě dnes ale ještě nedávno se Polskem proháněly německé trofejni páry.Stav silnic je podobný.Máme ještě co dohánět.Velka žel.nehoda byla jen otazkou času.Tož tak.P.S.O Slezsko,Kladsko,Žitavu,Nysu,Svidnici nás připravila Mařenka Teruška.Uzemi připadlo Prusku a po II.svět.válce Polsku.Znam několik lidi v Kladsku,potomků českych starousedliků,kteři ještě mluvi česky.Tož tak.
tak tos v Polsku asi dlouho nebyl, silnice už jsou už většinou lepší ( hlavně širší a bez kráterů) než v ČR, jistě houpe to na nich někdy, ale na písčitém podloží jinou cestu neuděláš. A nádraží ? No, mám pocit, že jsou o dopst méně špinavá naž ta česká. Samotné Kladsko jsou sudety a tudiž zanedbaný kraj. Srovnej Werszawa - glowna a pražský Wilsoňák s jeho bezdomovci.
Doporučuju cestu z HK přes Náchod a Běloves na Vratislav : Na naší straně je silnice ůzká, nikde žádná pumpa jen ty v areálech JZD.:-)) Přejedeš do Polska a rázem jsi jako v jiném světe :nová, tříproudá horská silnice, velikánské značkové pumry BP, Shell- prostě český buran vjel na Západ.. takový je aspon můj pocit.
asi nepredpokladal ze jede po stejne koleji a v noci na dalku to asi jen tezko poznate, a kdyz uz je to videt, tak je na vsechno trochu pozde. rekl bych ze to jedouci vlaky proti sobe mel zaregistrovat uplne nekdi jiny.
Divného je to, že každý vlak má světla, takže ho musel vidět.
bych jeste upravil,aby znel tak nejak akcneji.Vlak vubec nebrzdit,prask a pak tma,licit lide tragedii v Polsku.
diskuzi u takovýhle článků. O čem se tady proboha má diskutovat?
Vlak nebrzdil... No tak strojvedouci mel asi siestu nebo si myslel, ze se mu ten protijedouci vlak na stejne koleji po tom pul litru vodky jenom zda...
jinak, co se tady zase sebemrskaji, ze je u nas vsechno nejhorsi, tak temi polskymi vlaky nikdy nejeli. Vlaky jsou tam jeste starsi nez u nas, na nadrazi projede vlak tak jednou za dopoledne (mesto s 50 tis.), vlaky jsou tak zrezivele, ze jsem si to musel i vyfotit. Na nekterych nadrazich se nic nezmenilo a dokonce jsou tam i vodni pumpy pro parni lokomotivy z dob Nemecka.
Nadrazi ve Wroclavi se ted postavilo nove kvuli Euru.
Nemci se nekdy jezdi divat do Polska, jak to driv vypadalo v Nemecku (protoze ta cast Nemecka/Polska nebyla tak znicena valkou).
Bydgoszcz-Poznan- nejryhlejsi 1h45' Poznan-Varsava cca 3h, Varsava- Krakow cca 3h, Gdansk-Varsava budu cca 3 h, Poznan-Berlin- nejrihlesji 2h45' Opravdu je to tak hrozni ?? Cestoval jsem tak v Cesku jak v Polsku. Nadrazi u vas prave moc... upravene, ciste, mnohem vic aktivnich zeleznic a spojeni nez v Polsku. Vlaky ale stejne jako u nas, rychlost taky. Stovky km koleji je u nas momentalne modernizovane- stejne jako mnoho nadrazi a zastavek. Samozrejme Nemecko je stale jeste 'jiny svet'.
Vetsina koleji je zavrena na vzdy ale te zeleznice ktere dodnes funguji jsou neni horsi nez napriklad v Cesku. Navic jsou momentalne modernizovane. P.S.Vim ze delam v cestine hrozne chyby
Jel jsi nekdy po tratich kolem Jelenie Gory? Asi ne ...