Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Rusku zavládl klid před bouří, Putin se chystá zpět do Kremlu

Žádná agitace, žádné předvolební televizní spoty, žádné zveřejňování průzkumů veřejného mínění. Je sobota, den ticha. Miliony Rusů si mají naposledy nechat projít hlavou, komu v neděli v prezidentských volbách odevzdají svůj hlas. Budou to nejdůležitější volby za dvanáct let, kdy je na scéně Vladimir Putin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Poberta TOPowyč , chemik-ethylik

To bude těžké vysvětlování

že Putin získal 62 procent , komunista Zjuganov 18 procent - více než další tři osvícení kandidáti "demokratické pravice" dohromady . A naše média psaly že celé Rusko nechce Putina;-D

To Hitlery Klintn bude soptit že ty webkamery nebyly všude  a že podle nechal dělníky z práce odvézt k urnám. Jinak naše média zatajují že kromě web kamer a průhledných uren pod neustálou kontrolou je cca 80 procent   hlasů sčítáno dvojmo ( jak elekronicky tak ručně pod dohledem kamer) .Rv

0/0
4.3.2012 18:15

Putinův komplex

Putin = vrah Rusů, Čečenců i Angličanů

Putin může za atentáty z Moskvy roku 1999, celá tato provokace FSB či GRU byla vytvořena za účelem záminky k válce v Čečensku (ropovody) a Putin díky drsné mluvě a hraní na nacionalistickou strunu zvítězil ve volbách! Podezřelé jsou také atentáty z Beslanu i na Moskevské divadlo! Lidé, co to vyšetřovali umírají (liberální novinářka Politkovská zastřelena, liberál a poslanec Dumy Jušenkov zastřelen, Litviněnko otráven poloniem uprostřed Londýna,...)!! Doufejme jen, že jednoho dne bude liberální Rusko bez nacionalistů a komoušů a čekistů a všech těhle bídáků!! Bez tyranů, bez Putina, bez Žirinovského, bez lidí co střílí do opozice a tráví je vzácnými jedy z toxické laboratoře v Moskvě - jako Litviněnka, Sobčaka a další (kdo ví, jednou na to možná v bitvě klanů z FSB dojede i sám Puťka) Za lepší část Rusů a za svobodné Rusko bez Putina!!  Ať žije svoboda a ZápadEU

+6/0
4.3.2012 11:43

strycek-Joe spol. s r.o.

Demokratická volba

pana prezidenta v Rusku je přece jenom něco jiného než trapná volba Klause a vyhrožování nábojnicí. V Ruské Federaci mají demokratičtější zpúsob výběru než v Česku a proto zdejší novináři tak zuří Rv

0/0
4.3.2012 10:14

quadro

Cituji clanek "Hnutí bude ragovat na výsledek voleb"

rage ? ;-D

0/0
4.3.2012 4:01

kopr13

chtěl jsem se chvíli zůčastnit diskuze , ale když tu vidím

toho azbuka s prvoplánovejma heslama hodícíma se maximálně tak na nějakou tu podpůrnou demonstraci tak na to kašlu a jdu si zahrát poker ...

+3/0
3.3.2012 21:13

svidrik

Re: chtěl jsem se chvíli zůčastnit diskuze , ale když tu vidím

Ale dou voni jeden.  "Člověče nezlob se", není poker. Nemejlej se.

+1/0
3.3.2012 22:46

MAMOHT

Vladimir Putin

V!!V!!

+2/0
3.3.2012 21:05

pětminutpodvanácté3

Každopádně ten výběr je dosti děsivý.

Pomalu bych řekl, že ten Putin z toho vychází nejlépe. Alespoň je nejčitelnější. Komunista, blázen, kuplíř, a tom posledním nevím nic. Putin, bývalý agent KGB. No, alespoň to na rozdíl od jiných netají. Rusko potřebuje pevnou a vypočitatelnou ruku. A myslete si, co chcete. V Rusku demokracie jako ve Švýcarsku nikdy nebyla a nebude.

0/0
3.3.2012 20:54

MAMOHT

Re: Každopádně ten výběr je dosti dobrý,pokud je tam PUTIN.

!!!!

0/0
3.3.2012 21:03

OliveraKatarina

Putin zachránil Rusko - to mu Západ nemůže prominout ! )))

Ať žije president V.V.PUTIN !!!!R^R^R^[>-]

+4/0
3.3.2012 20:39

Kupředu levá, zpátky ni krok!

Re: Putin zachránil Rusko - to mu Západ nemůže prominout ! )))

Ano, nechť žije ale ve svém a za své!

+3/0
3.3.2012 20:43

MAMOHT

Re: Putin zachránil Rusko - to mu Západ nemůže prominout ! )))

Rusko rozhodně nikdy nežilo za cizí

0/0
3.3.2012 21:02

I-va

Re: Putin zachránil Rusko - to mu Západ nemůže prominout ! )))

;-D;-D;-D

+1/0
3.3.2012 21:16

totální deziluze po roce 1998

Re: Putin zachránil Rusko - to mu Západ nemůže prominout ! )))

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
3.3.2012 22:46

captain cook

Re: Putin zachránil Rusko - to mu Západ nemůže prominout ! )))

;-D;-Dpres 40 let bylo Rusko jako hlavni soucast esese -ser vydrzovano jak prodejna ehhhhmmmm povinnymi poplatky posilanymi ze vsech lido-demo spolu s dodavkami potravin a potrebnych produktu. "Z vdecnosti".

Nemluve ani o tom, jak drive vyrabovalo politickymi mukly vydolovany cesky uran "za osvobozeni".

Rusko vzdycky jen bralo, kradlo a kam vstoupila noha sovetskeho vojaka, tam zanechala nepredstavitelny brajgl. Receno velmi slusne lec nedostatecne vyrazne.RvRv

0/0
4.3.2012 8:21

CTAXAHOB

Re: Putin zachránil Rusko - to mu Západ nemůže prominout ! )))

!!R^!!R^

+1/0
3.3.2012 20:45

MAMOHT

Re: Putin zachránil Rusko - to mu Západ nemůže prominout ! )))

V!!R^

0/0
3.3.2012 21:01

ch_geo

Re: Putin zachránil Rusko - to mu Západ nemůže prominout ! )))

Kdepak rus a ta jeho zamindrakovanost vuci zapadu. To byl, je a bude problem rusa navzdy, a to je dela nespolehlivymi a nebezpecnymi. Aby si dokazovali jaky maji ve svetove politice respekt tak dokazi nanejvys okopavat kotniky. Ti dva trpaslici se siri ramen uzenace tomu davaji v posledni dobe korunu. Nejaka zmena se v te gubernii ocekavat neda. Prostemu Ivanovi je to putna, hlavne, ze je samohonka, a jestli je v Kremlinu jeden nebo druhy trpaslik na veci nic nezmeni.

0/0
4.3.2012 11:14

Knýža Ostereich von Slinta

Ten Putin je dábel nebo génius

to jak zatrhl propagandistické kecy  Jusanacistů a Natofašistů pomocí webových kamer a průhledných uren je velmi nápadité.Proběhla poslední zkouška systému video vysílání, jež se má konat z více než 91 tisíc volebních místností po celém Rusku.Z

jedné kamery může v den voleb pozorovat jejich průběh současně na 60

tisíc lidí. Celkem je systém propočítán na současné napojení 25 milionů

uživatelů, tedy každý šestý obyvatel RF může být pozorovatelem přes

webvybory2012.ru

+4/0
3.3.2012 18:34

Kupředu levá, zpátky ni krok!

Re: Ten Putin je dábel nebo génius

Pro ruské volby platí pravidlo, že není důležité jak se hlasovalo ale jak se to spočítalo. A to už žádné kamery neohlídají.

+4/0
3.3.2012 18:36

Knýža Ostereich von Slinta

Re: Ten Putin je dábel nebo génius

dle volebního zákona se hlasy počítají ve volebních místnostech za přítomnosti zástupců všech volebních objektů...tak jako u nás...nemelte zase hlouposti o věcech o kterých nic nevíte

+3/0
3.3.2012 18:41

Kupředu levá, zpátky ni krok!

Re: Ten Putin je dábel nebo génius

Hele, slinto, máš houby ponětí o tom, jak to chodí v azbukystánu.

+4/0
3.3.2012 18:46

rigel

Re: Ten Putin je dábel nebo génius

Ty vis uplny houbelec, jen tu ucelove lzes.

+1/0
3.3.2012 20:03

OliveraKatarina

Re: Ten Putin je dábel nebo génius

Ten už tady dal asi 150 příspěvků proti V.V.Putinovi - asi mu to  honorují od kusu..:-):-):-)Rv

+1/0
3.3.2012 20:41

Kupředu levá, zpátky ni krok!

Re: Ten Putin je dábel nebo génius

To víš že jo, marfušo!

+2/0
3.3.2012 20:44

Maxxan

Re: Ten Putin je dábel nebo génius

Navíc kdo ho nebude volit, je zdokumentován a má vyhazov ze státní správy. Jen to stačí lidem správně vysvětlit. Jak geniální.

+2/0
3.3.2012 18:45

grey003

Re: Ten Putin je dábel nebo génius

A pokud budou ty volby dle vzoru dodatečně "dobře spočítané", tak kdo asi tak má vyhrát a navíc nezfalšovaně, pravděpodobně komunista Gennadij Zjuganov (67) ?! Ach bože, svatá prostoto, to by asi stálo za to ty volby "falšovat"!

0/0
3.3.2012 23:29

ducatofil

Jeden dotaz

ruskym pravidlem je po volbach prepadnout nejaky sousedni stat, v devadestych letech to byla Cecna, komplet anektovana, 2008 Gruzie, ktere odejmuli jen polovinu uzemi. Jaky stat prepadne Rusko nyni - je na rade Ukrajina, ci Belorusko. P:S: Bez ohledu na to, zda Putin zvitezi.

+6/0
3.3.2012 18:00

kladivar3

Re: Jeden dotaz

dej si obklad

0/0
3.3.2012 18:49

C2 H5 OH purum

Velmi zábavní

jsou ti, kteří přes všechny světové události, tvrdošíjně vystavují na odiv svoji bezbřehou lásku k bezohledné, zabijácké organizaci, zvané USA. I když někteří z nich pravděpodobně nejsou tak zaostalí, aby si nedosadili souvislosti s válečnými zločiny, kterých se tato organizace nejméně od doby svržení AB na Hirošimu a Nagasaki dopouští. Dělají prostě, že nevidí, že Amerika (USA), dávno není tou Amerikou, kteří mnozí z nás dříve měli rádi, ale tato Amerika, že již zkrátka neexistuje. Kdyby tuto lásku měli veřejně projevit  po třicátých letech k Hitlerovskému Německu, pravděpodobně by se tvářili velmi uraženě. Ikdyž před Hitlerem, bylo Německo kulturní stát. A to Hitler neměl zbraňový arzenál k několikanásobnému zničení Světa.....

+8/0
3.3.2012 17:24

Kicker

Re: Velmi zábavní

Podle mě je problém i v tom, že lidé zavrhli vše, co říkali SSSR. Jasně, říkali hodně bludů, o tom žádná. Ale třeba informace, že USA docela zapadá do imperialistického pojetí politiky. Přeci jen, kdo není s nimi, embargo pokud možno a časem i nějaká ta vojenská intervence. Ale docela se mi na USA líbil ještě začátek, kdy fungovali pod Články konfederace, to je celkem rozumné, s ústavou pak přišla byrokracie.

+2/0
3.3.2012 17:27

Kupředu levá, zpátky ni krok!

Re: Velmi zábavní

To víš, my zpozdilí si pouze pamatujeme to, že zde naposledy vraždily hordy primitivních azbuckých ozbrojenců. A s tím si asi vystačíme až do rakve. To víš, bližší košile než kabát!

+6/0
3.3.2012 17:41

Kicker

Re: Velmi zábavní

Vidíte a v Iráku a jiných zemích si zase pamatují jak na ně padaly bomby někoho jiného. Ale to už vám nedochází.

+2/0
3.3.2012 17:43

Kupředu levá, zpátky ni krok!

Re: Velmi zábavní

Ano, to je možné. Co to však mění na tom, že CCCP vtrhl do naší země a vraždil zdejší obyvatele?

+6/0
3.3.2012 17:45

Kicker

Re: Velmi zábavní

No na tom to nemění nic, ale je mi pak záhadou, jak můžete obdivovat NATO a nenávidět CCCP, obě organizace jsou vesměs podobné, jen sledují jinou politickou ideologii a v jejím zájmu vraždí lidi v jiných zemích stejně jako CCCP u nás. Akorát že nás nebombardovali.

+2/0
3.3.2012 17:46

ditrinoroo

Re: Velmi zábavní

Je to velmi prosté, milý Watsone. Nenávidíme CCCP protože k nám vtrhla jeho vojska a vraždila naše lidi.

A do NATO jsme vstoupili proto, aby k nám nevtrhla vojska nějakého nového CCCP a nevraždila naše lidi.:-P

+6/0
3.3.2012 17:54

Kicker

Re: Velmi zábavní

To chápu, ale je to značně pokrytecké v tom smyslu, že NATO dělá totéž, jen v jiných zemích a my to většinou podporujeme.

+2/0
3.3.2012 17:55

Kupředu levá, zpátky ni krok!

Re: Velmi zábavní

Ale, no tak.......

+1/0
3.3.2012 17:58

Kicker

Re: Velmi zábavní

Tak mi řekněte, co dělá NATO v Iráku, Afghánistánu, co dělalo v Libyi atd.

0/0
3.3.2012 17:59

Kupředu levá, zpátky ni krok!

Re: Velmi zábavní

Ve všech případech mandát OSN.

+6/0
3.3.2012 18:00

Kicker

Re: Velmi zábavní

Já věřím, že SSSR mělo ve všech případech mandát Kremlu, což v té době bylo jakési ruské OSN. ;) To, že zabíjení schválí nějaké organizace nutně neznamená, že je to v pořádku.

+1/0
3.3.2012 18:03

Kupředu levá, zpátky ni krok!

Re: Velmi zábavní

Pokud nerespektuješ OSN pak je to jiná, nácíčku.

+2/0
3.3.2012 18:04

Antoninus

Re: Velmi zábavní

No jestli chcete porovnávat tak se mrkněte do Afganistánu ideální příklad dokonce stejná země. SSSR tam vtrhlo a bojovalo fakticky proti celému Afganistánu. Jak se chovaly? Mrkněte na počty mrtvýcha počty uprchlíků a pochopíte. A jak se chová NATO? Zasáhlo do války až po teroristických útocích a to tak že podpořily severní alianci tedy ani díky tomu nebojují s celým Afganistánem a jak se chovají? Mrkněte na ztráty a nikde nevidím milionové proudy uprchlíků. Tedy dávat na roven vojenské chování NATO a SSSR může opravdu jemně řečeno hlupák.

+5/0
3.3.2012 18:08

Kicker

Re: Velmi zábavní

Tak počty mrtvých se různí, ono když Afghánce podporovala USA, tak se pak bojuje jinak, než proti lidem, kteří se podporují jen sami. Ale jinak máte pravdu. I tak mi to ale přijde mírnější přirovnání než tu někteří zkoušeli přirovnat Kaddáfího k Hitlerovi. :D Btw já jsem ani tak nemluvil o razanci těch akcí, ale o tom, že ty akce vůbec konají. Tam je podle mě problém na obou stranách, jak SSSR tak USA. A je úplně jedno kolik mrtvých tam bude, je to prostě imperialistická politika. Prostě se snaží rozšířit své území, politickou a ekonomickou kulturu, stejně tak jako vojenské základny.

+1/0
3.3.2012 19:08

Antoninus

Re: Velmi zábavní

Tak musím uznat že mnohá srovnání tu bývají skutečně šílená.;-DR^

Jinak Afganistán je i z politického hlediska jiný jelikož SSSR zemi obsadila a dosadila vládu. Američané a později NATO započaly akce v Afganistánu až teprve po teroristických útocích tedy akce nebyla nevyprovokovaná. Navíc Afganistán osvobodily Afgánci sami spojenečtí vojáci přišli až po dohodě tedy opět obrovský rozdíl.

Jedna paralera tu však je a to že odpor je i dnes podporovaný stejně jako byl podporovaný proti SSSR. Stále je podpora z Pákistánu kde jsou také lidské zdroje, což se ukazuje rozhodující. Odpor dnes podporují akorát země jako Irán.

Takže i z pohledu politického chování je situace ač se jeví podobně zcela rozdílná.

+1/0
3.3.2012 19:22

rigel

Re: Velmi zábavní

Kde mas ty mandaty? Sem s tim.

0/0
3.3.2012 20:01

ditrinoroo

Re: Velmi zábavní

Libye např.?

+1/0
3.3.2012 18:00

Antoninus

Re: Velmi zábavní

Mě spíše stále humornější připadají fanatičtí antiamerikanisté podle kterých USA mohou za všechno zlo světa. Melou něco o válečných zločinech tam kde se nestaly ale válečné zločiny jiných států, zvláště těch které stály proti USA a dopouštěly se jich velice očividně, nevidí. Mnozí dokonce to posunou na vyšší úroveň když začnou tvrdit že USA nesmi ale ostatní ano to se opravdu směji.

Jinak v Historii měly USA možnost napadnout SSSR a vyhrát neučinily tak tedy srovnání s Hitlerovským Německem které napadlo SSSR za každou cenu, je poněkud mimo.

+7/0
3.3.2012 17:42

ditrinoroo

Re: Velmi zábavní

Mnoha lidem nedochází, že v určité fázi WW2 stačilo Spojencům jen přestat materiálem podporovat SSSR a válka by skončila v jejich režii.

+3/0
3.3.2012 17:58

Kupředu levá, zpátky ni krok!

Re: Velmi zábavní

Porážka nacistů bylo kolektivní dílo všech spojenců.

+1/0
3.3.2012 18:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.