Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

I lidem z ČSSD jsem kreslil tykadla, odbyl šéfa Senátu odsouzený řidič

Řidič autobusu Roman Smetana odsouzený za to, že psal a kreslil po předvolebních plakátech, odmítl nabídku předsedy Senátu Milana Štěcha, který chtěl v jeho kauze požádat o prezidentskou milost. Řidič senátorovi za ČSSD vzkázal, že chce z jeho případu jen vytěžit politické body.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Trimila

Střet zájmů či co?

Nechápu v našem zvláštním státečku mnoho věcí. Např., jak mohla pana Romana Smetanu soudit Langerova manželka, když její drahý choť byl rovněž pomalován? 8-o Ale proč se vlastně divím? Kdepak PRAVDA A LÁSKA, už delší dobu to je pouze LEŽ, ZÁVIST, PODVODY, KORUPCE. Je mi z toho zle. Z vás, páni politici a další vrchní bando!;-O;-O Pro toto jsme OPRAVDU, ALE OPRAVDU "klíčema na náměstí " nezvonili! FUJ!!!;-€;-€;-€

0/0
3.3.2012 21:12

denny2606

Re: Střet zájmů či co?

no,tak ty jsi určitě "klíči na náměstí nezvonil". ;-D

0/0
3.3.2012 21:50

kantormoraolomouc

PRAVDA

V Promopru nikdo nebyl odsouzenej, tady za malování jo. Odsoudila ho Langerova žena !

0/0
3.3.2012 8:33

on8.

Ohanet se pravem v bezpravnem state,

je to vubec argument?

+1/0
2.3.2012 12:23

Templ

Re: Ohanet se pravem v bezpravnem state,

Co se rozčiluješ. Máme přece právnický stát.;-):-P

0/0
2.3.2012 12:59

on8.

Re: Ohanet se pravem v bezpravnem state,

prvanicky mozna, jestli pravni, o tom mam jiste pochybnosti

0/0
2.3.2012 13:02

Templ

Re: Ohanet se pravem v bezpravnem state,

Jak...možná. Určitě. Parlament je plný právníků, takže co se dá čekat? Ani to pitomé kuře nehrabe od sebe.

0/0
2.3.2012 13:26

vegaslas

slepá spravedlnost

Přijde mi, že některé příspěvky jsou spíš odrazem "kdo s koho", zda levice nebo pravice. Myslím, že o tomhle to být vůbec nemá. Jde o stav společnosti a její politické garnitury obecně. Po celém jejím spektru!

Pro ty, kteří tvrdí, že je p. Smetana jen pouhý vandal. Jak už někdo psal níže. Ano, udělal klukovinu, ale hysterická reakce společnosti je neuvěřitelná! Jaká je společenská nebezpečnost takového činu? Nestačila pokuta, případně napomenutí?

Je značná podobnost reakcí až děsivě velké skupiny občanů (zleva i zprava) s reakcemi v 70. a 80. letech. Hrát divadlo, uspořádat koncert nebo jen nosit dlouhé vlasy. Číst knihu od neschváleného autora. To podle zákona nebo aspoň podle taky bylo špatně. Od výtržnictví až po trestné činy. Takže vlastně všichni byli potrestáni po právu a hlavně přiměřeně? Hlavně aby byl klid na práci.Myslím, že by stačilo přečíst si knihu Občanský průkaz od P. Šabacha. (film je jen odvar).

I K. Kryl se musí obracet v hrobě. Kurňa, VZPAMATUJTE SE !!!

+5/0
2.3.2012 10:38

Templ

Re: slepá spravedlnost

Přesně řečeno.

0/0
2.3.2012 10:43

Nannius

Re: slepá spravedlnost

Vezmeme si toho zmineneho Kryla, OK? Skladal svoji hudbu a sve texty a ty pak prezentoval ve sve rezii. Smetana pocmaral cizi majetek, byl nabonzovan a byl za to velmi mirne potrestan (mene, nez pristizeni sprejeri). V podstate mu Langerova rozudkem dala najevo, ze udelal klukovinu s minimalni spolecenskou nebezpecnosti. Zbytek uz je jen jeho sprajc...

+1/0
2.3.2012 11:25

5041524F5542204A45204B4F4B4F54

Re: slepá spravedlnost

Je to tak, jak píšeš. Jedni dělají ze Smetany téměř disidenta, druzí vandala. Nejsem právník, takže netuším, jaké možnosti měla Langerová, coby soudce. Škodu uhradil, těžko říct, zda to mohla ukončit bez dalšího trestu. Co se týče samotného činu, pokládám ho za dětinský, navíc se zněj udělala naprosto směšně obrovská kauza - (který osel z ODS to vymyslel ?)

0/0
2.3.2012 11:30

on8.

Re: slepá spravedlnost

minimalne se mohla vyloucit z rizeni

+1/0
2.3.2012 11:45

Templ

Re: slepá spravedlnost

Především to přehnala přestupková komise, nemluvě o ODS. Když se jí to dostalo na stůl, určitě nesoudila nějaké počmárané plakáty, ale odmítnutí trestu.

0/0
2.3.2012 11:49

Nannius

Re: slepá spravedlnost

ale ona ho upozornila a oznamila mu, ze pokud mu to vadi, muze podat namitku podjatosti. Neudelal to, jeho vec... Po skonceni rizeni prohlasila, ze se podjata necitila a rozsudek jeji nestrannost potvrzuje...

0/0
2.3.2012 11:57

on8.

Re: slepá spravedlnost

to ze se takova necitila, neznamena, ze se vyloucit nemela.

A ze Smetana odmitl jednat je jak videt jen dobre.

+1/0
2.3.2012 12:18

Nannius

Re: slepá spravedlnost

Smetana udelal to, co povazuji za klukovinu i deti v 8. tride ZS

ODS to oznamila na policii (taky jsem byl oznamit, kdyz mi nekdo rozbil okno u auta)

Nejaky jeho kolega ho "nabonzoval"

Policie musela pripad uzavrit s tim, ze odhalila pachatele

Pachatel musel byt souzen. Zadne ochranne postupy ani opravne prostredky nepouzil, ale odmitl vykonat alternativni tresty, pujde tedy do vezeni... (Kdyby policie nasla a chytila toho, co mi rozbil to okno u auta, asi bych nebral v potaz jeho vysvetleni, ze se mu nelibi muj oblicej a nema rad auta a chtel bych, aby byl potrestan a uprimne, kdyby dostal 100 hodin OPP, mel bych pocit, ze je to nespravedlive malo)

+1/0
2.3.2012 11:51

on8.

Re: slepá spravedlnost

A proc to ODS oznamila a jine strany ne? Dalsi vec je podivny vypocet skody (asi dle kalkulatoru znacky OSA).

+1/0
2.3.2012 12:20

Juras

Re: slepá spravedlnost

Vypočet škody - to bych předpokládal, že doložili fakturou a nejakým odhadem poměru poškozené zakoupené reklmní plochy vzhledem k celku. Tedy jestli on zničil 2 autobusy reklamy ods a ona jch měla koupených 10, měla by chtít 20% z faktury..

Jiné strany to neoznámily asi částečně z lenosti a částečně z populismu. Na ODS je sympatické, že šla do boje o principy i za cenu vlastních ztrát.

0/0
2.3.2012 13:14

on8.

Re: slepá spravedlnost

temi principy myslite - kdo ma vic reklamy, ten ma vetsi sanci ve volbach? Je to demokracie?

+1/0
2.3.2012 13:22

smolicek123

Re: slepá spravedlnost

Ano volby mame demokraticke, brani ti nekdo kandidovat nebo volit, koho chces?

Dosud si mi nevysvetlil, co si mam predstavit pod tvym vyrazem "prava" demokracie, asi to bude neco jako lidova demokrace aka diktatura.

0/0
2.3.2012 14:03

on8.

Re: slepá spravedlnost

ano, pokud chci kandidovat, musim bud zalozit stranu (=penize) nebo do nejake vlezt (=kriveni patere).

A volit muzu jen z nabidky, kterou mi strany laskave predlozi. Dale jsou volby pokriveny pomoci ruznych psychologickych triku a tez volebnim zakonem. Volby jsou platne, i kdyby volilo 5% lidu.

Jinak mi podsouvate neco, co jsem netvrdil - znamka propagandy. Docela dobry system maj ve svajcu, tam si na kandidatku muzete dopasta koho chcete

0/0
2.3.2012 14:56

smolicek123

Re: slepá spravedlnost

Tak ty ses typickej, jediny, co umis, je hledat duvody, proc to nejde.

K zalozeni strany potrebujes akorat vytvorit stanovy a 1000 podpisu, pote zadost posles na MVCR, zadne poplatky tam nejsou.

0/0
2.3.2012 15:22

on8.

Re: slepá spravedlnost

ja se nechci schovavat za stranu.

PS: asi mi nic jineho nezbyde, vyuziji jiz exitujicich piratu

0/0
2.3.2012 15:34

Juras

Re: slepá spravedlnost

Ne. Tím principem myslím, že když si jeden za něco zaplatí, nemá druhý právo to poškodit jenom proto, že s tím nesouhlasí.

Ohledně předvolebních kampaní myslím (doufám), že jsou to vyhozené peníze. Doufám, že se většina voličů rozhoduje podle jiných kritérií.

0/0
2.3.2012 18:30

dogi4

Re: slepá spravedlnost

Udělal klukovinu? No vidíte. Za blbost se platí. Tak o co jde? Myslím, že je dost starý na to, aby ještě dělal klukoviny. Nebo jen zastydlá puberta?

0/0
2.3.2012 15:16

Templ

Přátelé.

Pan Smetana není sám o sobě hrdina. Za jeho hrdinství může především státní správa ruku v ruce s ODS a to v důsledku své bezbřehé hlouposti a diletantství.

+1/0
2.3.2012 10:16

Nahodicka

Re: Přátelé.

No a nebýt pana Smetany, tak by neměli takovou super šanci to projevit. Takže mu děkuju, že to dostal do širšího povědomí.R^

+3/0
2.3.2012 10:21

Templ

Re: Přátelé.

Souhlas.

0/0
2.3.2012 10:25

damiano

chudáci

co nerozlišej rozdíl mezi výtvorem sprejerů na domě s novou omítkou a vylepšení volebních plakátů s vymaštěnejma politikama.;-O

+1/0
2.3.2012 9:46

Templ

Re: chudáci

Já vidím rozdíl především v tom, že růžový tank projde, Kalouskova facka projde....a Smetana no pasaran....

Smetana už není člověk, ale symbol trapnosti ODS a státní správy.

+2/0
2.3.2012 10:00

kecálek reloaded 2

Re: chudáci

Ale oni to rozlišují - jen trpí zvláštní formou barvosleposti - když létají vejce na oranžové, je to O.K., když se malují tykadla modrým, je to zločin.

+1/0
2.3.2012 10:02

Templ

Re: chudáci

Takový kontrast. Vzpomínáš na atentát na papeže Jana Pavla? Ten dokázal odpustit i svému skorovrahovi. Je to prostě o úrovni. Slušný člověk se zřejmě v politice nehodí do krámu.

+2/0
2.3.2012 10:11

smolicek123

Gaussova krivka vzdy najde vic hlupaku,

kteri se ztotozni akorat s myslenkou < Je to spatne, chci to jinak >, bez jakehokoliv reseni. To plati za kazdeho rezimu.

Chcete jine politiky, volte jine politiky.

+1/0
2.3.2012 9:43

on8.

Re: Gaussova krivka vzdy najde vic hlupaku,

volby jsou vymysleny tak, aby zmena byla velmi velmi tezka

+1/0
2.3.2012 11:00

smolicek123

Re: Gaussova krivka vzdy najde vic hlupaku,

OK, nechces demokraticke volby a co tedy chces - anarchii, diktaturu??

0/0
2.3.2012 11:08

on8.

Re: Gaussova krivka vzdy najde vic hlupaku,

naopak ja prave chci skutecne demokraticke volby

0/0
2.3.2012 12:24

Razor1

Re: Gaussova krivka vzdy najde vic hlupaku,

A kdo ti brani, zalozit si stranu tykadel, podporovatelu je tu dle komentaru hodne a jit do voleb?

Nebo co si mam jinak predstavit pod tvym terminem "skutecne"??

0/0
2.3.2012 12:28

on8.

Re: Gaussova krivka vzdy najde vic hlupaku,

penize. Tj, volby nejsou demokraticke, ale plutokraticke

0/0
2.3.2012 12:36

smolicek123

Re: Gaussova krivka vzdy najde vic hlupaku,

nepouzivej cizi slova, kdyz neznas jejich vyznam, je tu standardni parlamentni demokracie, jedine, co bych zmenil, je snizeni hranice 5 % pro vstup do parlamentu, to ze vetsina lidi jsou tupci a voli, jak voli, je vec druha.

0/0
2.3.2012 13:58

on8.

Re: Gaussova krivka vzdy najde vic hlupaku,

plutokracie - vlada majetnych, u na jeste rizla tim, ze na ten majetek vsichni prispivame :-P

volicstvo - strany v PS ziskali ve volbach hlasy pouze 51% volicu. Odhaduju, ze nyni by to bylo mnohem mene (16% duvery - http://www.mediafax.cz/domaci/3987449-Duvera-v-Poslaneckou-snemovnu-je-na-historickem-minimu-ukazal-pruzkum)

0/0
2.3.2012 15:51

smolicek123

Re: Gaussova krivka vzdy najde vic hlupaku,

Vzhledem k tomu, ze majetnych je tam hrstka, tak je to nesmysl.

Volili je lide, kteri meli zajem podilet se na smerovani statu, ze jich skoro polovina zajem nema, je uplne jedno.

0/0
2.3.2012 16:11

kecálek reloaded 2

Když si vzpomenu na dobu před rokem 1989

A porovnám to s hysterií těch, co tak škodolibě přejí vězení panu Svobodovi. Napadá mě jediné - skutečně jsou modří tolik rudí?

+1/0
2.3.2012 9:31

Templ

Re: Když si vzpomenu na dobu před rokem 1989

Ten otazník je nadbytečný.

+2/0
2.3.2012 9:33

kecálek reloaded 2

Re: Když si vzpomenu na dobu před rokem 1989

Ty jejich (formálně správné) argumenty o poškozování majetku a vandalismu mi hodně připomínají jednu chvíli, kdy jsem seděl na jedné služebně VB a poslouchal jaký, že jsem to protistátní živel a že si nevážím našich osvoboditelů - Rudé armády, protože jsem si dovolil poškodit transparent...:-/.

Jak vidím jak u kormidla, tak ve stádu, které je volí jsou poříá ty stejné kreatury...

0/0
2.3.2012 9:39

Templ

Re: Když si vzpomenu na dobu před rokem 1989

Správně činili soudruzi, správně činí soud v kauze Smetana. Je však nespravedlivé, že jsi nešel za protistátní činnost čmukat, popřípadě nebyl pro výstrahu na místě samém zastřelen (asi náboje byly už v té době drahé). Smetana byl po zásluze potrestán......jak vlastně dopadli ti nátěrkové tanku na růžovo?;-) Takže když dva dělají totéž, není to totéž. Sumasumárum....občas je to i horší.

0/0
2.3.2012 9:48

Nannius

Re: Když si vzpomenu na dobu před rokem 1989

nemohl bys mu alespon prestat komolit jmeno? Jmenuje se Smetana, ty Svobodo...

0/0
2.3.2012 11:21

Templ

Re: Když si vzpomenu na dobu před rokem 1989

No jo. Ale Smetana SVOBODU potřebuje. A ještě víc by jeho svobodu potřebovalo ODS a státní správa.:-P

0/0
2.3.2012 11:46

Juras

Kriminál je nejlepší škola

V kriminálu se naučí navíc i tykadla, který předtím neuměl. Kriminál je pro zločince ta nejlepší škola

0/0
2.3.2012 9:12

OrignalTrotl

Re: Kriminál je nejlepší škola

Jaký zločinec? To si děláte prdel? 8-o8-o

0/0
2.3.2012 9:22

smolicek123

Re: Kriminál je nejlepší škola

Podezrely, obvineny a nasledne odsouzeny zlocinec, hadej, do ktere kategorie Smetana ted spada ;-D

0/0
2.3.2012 9:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.