Diskuze

Švýcaři prověřovali v Pardubicích stížnosti aktivistky, než dají miliony

Do Pardubic v úterý přijeli lidé ze Švýcarských fondů. Na místě zkoumali, zda více než osmdesátimilionová dotace, kterou po nich radnice chce, bude skutečně sloužit zlepšení dopravy kolem nádraží. V kapse totiž měli dopis členky Strany zelených, která tvrdí, že plánovaný projekt dopravu jen zhorší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

__anart__

1. 3. 2012 14:57
Budoucnost vidím v betonu: Je bezpečný!

Mně se to zdá takové málo betonové. Ještě nějaký potok, který poteče umělým korýtkem a pak bude podzemními čerpadly hnán nazpátek. Projektovat by to mohl pan architekt Jiránek z Nového Města nad Metují. Již projektem Tyršových sadů ukázal, že to se zelení umí.

Ty betonové deštníky místo stromů, to je hezký nápad. Žádné spadané listí, prostě takové hezké bezúdržbové.

Šikovné je, že se při této akci zmákne vybetonovat či vyasfaltovat i ta zeleň za lihovarem. Prostě dvě mouchy jednou ranou.

Kdyby se povedlo prosadit přestěhování vlakového nádraží k dnešnímu autobusovému, bylo by to nejlepší, jak utnout tipec těm sobeckým ekozločincům. Vědí ti lidé vůbec, že v trávě se zbaběle skrývají nebezpečná klíšťata a další havěť. Beton je z tohoto pohledu daleko bezpečnější. O asfaltu nemluvě.

Kdo chce zeleň, ať si jde do lesa nebo ještě pár měsíců i do Tyršových sadů.

0 0
možnosti

zdenanek

1. 3. 2012 19:29
Re: Budoucnost vidím v betonu: Je bezpečný!

Vždyť ten projekt nikdo neviděl. Jsou to jen takové malůvky na skicák. Pro relevantní diskusi bych prosil radnici o konkrétní projekt. Těch studií za milióny bylo už dost. Tam totiž je i území mezi Svatým Markem a poštou 02, kde je neudržovaný trávník. Takže diskutujme komplexně a nezaujatě. Takovéto bláboly diskutujících jsou jen pro obveselení publika. Tím se ale radních nezastávám, protože těch bláznivých a nesmyslných projektů už navrli více než dost.

0 0
možnosti

dolomitt

1. 3. 2012 11:41
Parkoviste K + R

Hmm podle planu se zase zapomnelo na normalni lidi co prijedou na nadrazi vyzvednout a vysadit zname (pribuzne), to zas budou manevry mezi milymi ridici Pardubicke MHD. Mno snad dalsi rekonstrukce za 50 let dopadne lepe.

Epic fail

0 0
možnosti

Frood

2. 3. 2012 0:03
Re: Parkoviste K + R

Parkoviště K+R je pouze na části parkovacích stání, zkuste se kouknout sem http://prednadrazi.pardubice.eu/navrh/dopravni-reseni.html

0 0
možnosti

zdenanek

29. 2. 2012 20:11
zelená aktivistka

na toto téma už byla před časem rozporuplná diskuse. Zelené aktivisty tohoto formátu pochytat a poslat na Gulak. Není alternativa. Pokud ty peníze neskončí tady v Pardubicích tak skončí v nějaké jiné žumpě. Bravo, svazák Bursík a spol. má být nač hrdý.

1 0
možnosti

Deliveres

29. 2. 2012 18:13
Takže ekoteroristku okamžitě

zadržet a zavřít za poškozování dobrého jména tohoto státu.

0 0
možnosti

KateMarx

29. 2. 2012 12:25
myslím, že je lepší návrh než to co stvrořili v HK

tam to je teprve beton a nic víc, vypadá to hrozně... nejen, že na nádraží si není kde sednout, ale vyjde se ven a samá kostka, stromy a keře v nedohlednuRv

0 0
možnosti

jeňour

29. 2. 2012 16:10
Re: myslím, že je lepší návrh než to co stvrořili v HK

Jezdím vlakem do Hradce každý den a ničeho betonového jsem si před nádražím nevšiml. Zítra se podívám lépe.

0 0
možnosti

tucnak v exilu

29. 2. 2012 11:59
Pro a proti

To, že autobusové nádraží je ostuda Pardubic, to, že prostor přednádraží je potřeba opravit, že je zde špatně řešená dopravní situace na tom se shodneme asi všichni. Ale proč takový nesmyslný projekt? Jaký přínos budou mít betonové muchomůrky? Opravdu se za ně bude dát schovat za větrem, za deštěm, sluncem? Nebo budou muset všichni cestující stát v nádražní hale? Proč silnici za lihovarem, když auta budou moci jezdit i na stávající silnici?

Když už dělat nějaký projekt, tak pořádně!!!! Copak se ještě (k)radní nepoučili ze zpackaného projektu afi krabice?

9 0
možnosti

verkas

29. 2. 2012 13:53
Re: Pro a proti

Správný postřeh. Kousek stínu si tam člověk najde, ale před deštěm a větrem se při čekání na autobus opravdu nikde neschová. A naši radní, ti se nepoučí nikdy, budou to zkoušet stále znovu, takové já na bráchu, brácha na mne.

0 0
možnosti

blanka

29. 2. 2012 11:51
Budova nadrazi je uzasna stavba

architektonicky jedno z nejkrasnejsich nadrazi u nas...samozrejme by se mel zrenovovat hlavne hotel, ktery je dost schatraly, dale byvaly bufet a non-stop kino...to byla vyborna vec, kterou povalecni architekti zaplanovali a protoze je dnes jen vse o profitu, tak uz tam neni ani klub...co se tyka tech kulatych pristresku, tak to je katastrofa....vubec se k budove nehodi

4 0
možnosti

tau

29. 2. 2012 12:20
Re: Budova nadrazi je uzasna stavba

A kdypak jste na nádraží byla naposledy? Bývalý bufet je totiž několik let zrekonstruovaný - nyní je to restaurace La Rocket....

Zrekonstruovat non-stop kino? V Pardubicích jsou dvě multikina přímo v centru města. Myslíte, že by se non-stop kino na nádraží uživilo? Určitě ne.... Když chcete něco stavět, nebo rekonstruovat, musíte taky přemýšlet o tom, jestli to nové, co vznikne, má šanci se uživit......

1 0
možnosti

nezavisla

29. 2. 2012 11:48
Prověřovali....

zase dobrý tunel,pro někoho je to zbytečnost v dnešní chudé době,ale zase někdo chce krást a ve velkém;-D

1 0
možnosti

mak24

29. 2. 2012 12:38
Re: Prověřovali....

zbytečností je jakákoliv investice, lépe je rozdat důchodcům? Vyberte si buďto sem švýcaři dají peníze a zaměstná to místní lidi nebo nedají a budou jen nezaměstnaní. Co je výhodnější? Na důchody švýcaři peníze nedají.

0 0
možnosti

netrefilbranku

29. 2. 2012 11:06
Aktivistka a dotace

Nebýt aktivistky, dá se předpokládat, že by to nakonec vypadalo jinak, než na projektu. Takhle si to snad díky kontrolám ze Švýcarska radní nedovolí. Ale aktivistka zpochybňovala něco, co na vizualizacích nevidíme a z článku se nedozvíme. Že  - pravděpodobně - hlavním důlvodem celé stavby silnice a okolí nádraží je zlepšení a zvýšení průjezdnosti osobní automobilové dopravy, což není důvod k dotaci, která má směřovat na ekologičtější dopravu - pro pěší zóny, parky a cyklostezky. To, že cokoliv kolem nádraží bude lepší, než je teď, není asi třeba zpochybňovat, ale dotovat širší silnici, ke který se vychytrale přilepí projektík na zkrášlení okolí nádraží s pár lavičkama - to  je důvod pochybností.

1 0
možnosti

smolicek123

29. 2. 2012 10:56
Tyto aktivistky by delaly

za komaru domovni duvernice.

1 0
možnosti