- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mně jenom zaráži že ta loď podle všeho měla jenom jeden generátor, což mi přijde docela podivné, obvykle jsou tři, každý z nich je schopen samostatně utahnout normální spotřebu elektřiny. Že by až takhle šetřili na konstrukci?
Na jiném serveru už psali,že rybářskou loď vystřídaly tažné remorkéry.
Nielen, čo sused hovorí.
Nevím, jestli jsem to správně pochopil, ale jestli loď uvázla 36km od nejbližšího ostrova a jestli ji vleče rybářská loď rychlostí 24Km/h, proč nemohou doplout k nejbližšímu ostrovu, tam zakotvit a lidi do hlavního města přepravit na jiných lodích? Loď by tam byla zakotvená do doby, než si ji majitelé přijedou opravit a vyzvednout. Takhle se budou několik dnů plahočit na nefunkční lodi.
A napadá mě ještě něco - jestli tam nefunguje elektřina, docela by mě zajímalo, jak pasažéři vykonávají potřebu. To se jako nakloní nad moře?
Ta loď tam nevjede do přístavu (takováhle kráva se hned tak na nějaké parkoviště nevejde :-)), což by mohlo víc problémů způsobit než vyřešit.
Nicollo Pelochiho je jiste vazna hrozba pro vsechny bukanyry...
Tím si buď jistý. Deset ozbrojených a cvičených mužů lehce zabrání dostat se nezvaným hostům na palubu
Co s ní? No co s každou českou firmou s.r.o....aktiva převést na novou firmu a pasiva dát do bankrotu...Nové jméno,opravené lodě a noví zákazníci...A věřitelům nechat tu na dně moře..
což je skoro nejhorší námořní tragédie od Titaniku, proto netrpělivě čekám na další šokující zprávy. Naštěstí nám iDnes denně přináší nové informace o rozměrech celé tragédie. Myslím, že bychom se postupně mohli seznamovat s životními příběhy pasažérů, jaké shody okolností je přivedly na palubu a také čekám na příběhy těch, kteří se na poslední chvíli zachránili třeba tím, že nestihli odplout nebo v předtuše tragédie vystoupili dřív. Tato tragédie s vyhořenými pojistkami stmelila lidi na celém světě a všichni věří v zázrak, že se z té lodi podaří někoho zachránit.
Vy to tady bagatelizujete ale neni to tak trivialni jak se zda. Pokud lod nema pohon je vydana na pospas zivlum. Stacilo by aby se zhorsilo pocasi a zvedly vlny a mohou na tom byt behem par minut kriticky. Proudy mohou lod zanest na utesy, velke vlny ji mohou dokonce pretocit (capsize) pokud bude rovnobezne, lod se nemuze otocit kolmo k vlnam aby je prekonala. Take by takove pocasi zcela jiste zpusobilo pretrzeni tazneho lana pokud by uz vubec tazeni na rozbourenem mori melo nejaky ucinek. Nefunguje klimatizace, teploty v podpalubi se pohybuji kolem 40C, zde nevydrzite, musite hodne pit. Bez elektriky nelze doplnovat zasoby pitne vody a ta v nadrzich brzy dojde.