Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Anonym poslal e-mailem do redakcí i diplomovou práci primátora Onderky

Na vlně studentských nepokojů se zřejmě svezl i autor e-mailu, který pod hlavičkou Vysoké školy Karla Engliše a Rašínovy vysoké školy rozeslal oznámení, že se k protestům nepřidají. Ke zprávě však přiložil i nezveřejněné diplomové a bakalářské práce politiků, kteří na soukromých školách získali tituly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vhelsing3

:DDD

Někdo se pokouší diskreditovat pana primátora Onderku.

Právě jsem dostal jeho kompletní diplomovou práci. Přišla SMSkou.

0/0
29.2.2012 7:44

Frankii

Re: :DDD

a byla to ta 5tidílná sms????

0/0
29.2.2012 8:14

qawadar

Snazit se o titul kvuli prestizi

je uz dost mimo, ta casy kdy to melo vahu jsou pryc. Dneska mizerna kvalita skolstvi, skoly berou kazdyho ,aby meli dost dotaci, k tomu milion vselijakych soukromych skol. Proste bida. Rv

0/0
29.2.2012 2:19

Aurisak

!!!

Miluju zaklínadlo lidí, že něco je "ze zákona"... Ze zákona je diplomová práce veřejná, ze zákona je to, ze zákona je ono. Vždycky by mne zajímalo, z jakého zákona? Tomu se musím vždy smát ;-D

0/0
28.2.2012 21:46

Glock Mark XXIV

Kouknu jsem na tu Onderkovu bakalářku

Vidím jen nějaký sumář ... kde je prosím ta bakalářka?

.

P.S. Vyjmenování městských částí Brna a okolí zabírá 2 strany ... čeho ... to není text. Odrážky tam měl dát, kdyby se k jednotlivým položkám seznamu chtěl dále vyjadřovat, na prostý seznam stačí řazení za sebou oddělené čárkou. Jen by to nebyly 2 stránky, ale 6 řádků, tj. 1/4 stránky = 8x natažený text. Děs běs ... Onderka, že se nestyděj. Tohle zpizdím za víkend taky ... a to jsem v. školu dodělal před 15 lety.

+1/0
28.2.2012 18:16

Glock Mark XXIV

Re: Kouknu jsem na tu Onderkovu bakalářku

http://www.scribd.com/doc/83055442/Bc-Roman-Onderka-MBA-bakala%C5%99ska-prace

+1/0
28.2.2012 18:17

Glock Mark XXIV

Re: Kouknu jsem na tu Onderkovu bakalářku

Jauvajs.... mělY - str.11

"Budování přístupových míst k systému – kromě klasického internetu by občané měly mít přístup do systému pomocí platebních automatů..."

+1/0
28.2.2012 18:21

Glock Mark XXIV

Re: Kouknu jsem na tu Onderkovu bakalářku

Pane Onderko, znáte slova "nepřetržitě", "kontinuálně" nebo "nonstop" ...??? Aspoň ovládáte časové a datumové jednotky, bravo.

.

str. 18 - "24x7x365 hodinová dostupnost"

0/0
28.2.2012 18:23

Frankii

Re: Kouknu jsem na tu Onderkovu bakalářku

;-D;-DR^

0/0
28.2.2012 18:30

Glock Mark XXIV

Re: Kouknu jsem na tu Onderkovu bakalářku

Na polovině z těch 43 stránek bych zvládnul napsat úplné právní pojednání jen o tom výběrovém řízení na dodávku IS, které autor odbyl na 5 řádcích - str 14

.

"Důležitým faktorem celého řešení je zvolené technické řešení. Protože SMB není soukromýsubjekt, výběr dodavatelů a jejich řešení bylo závislé na výsledku výběrového řízení.K dnešnímu dni je ISmB – jeho část AISmB budován na platformách SAP, Documentum,MARBES Agendy a e-Spis. O dodavatelích externí části systému PmB zatím nenírozhodnuto."

0/0
28.2.2012 18:26

BořekŠikula

Re: Kouknu jsem na tu Onderkovu bakalářku

Hned na straně 1 je stylistický skvost s pravopisnou chybou:

"Vedlejšími, nebo však nepodstatnými, cíly práce je přimět čitatele k zamyšlení, zda..."

Kontrolní otázky: 1) Co je špatného na kombinaci spojek "nebo" a "však"? 2) Podle jakého vzoru se skloňuje slovo "cíl"? 3) Jaký je rozdíl mezi "čitatelem" a "čtenářem"?

To jsou ovšem otázky tak z přijímaček na střední školu.

0/0
29.2.2012 5:46

Glock Mark XXIV

Re: Kouknu jsem na tu Onderkovu bakalářku

Věřím, že v Powerpointu to vypadá úžasně, ale jako text, vědecký text, je to někde "six feet under".

0/0
28.2.2012 18:18

tyld

Re: Kouknu jsem na tu Onderkovu bakalářku

Takže onderka měl řádkování jako Benda, možná ještě větší - tato škola má akreditaci? Co na to pí Dvořáková?

0/0
28.2.2012 18:30

arogancemoci16

Tento nesmysl řekl prorektor nebo jde o novinářský kec?

"Každý autor závěrečné práce jejím odevzdáním souhlasí také se zveřejněním. Zákon o vysokých školách však konkrétní školu nepovinuje činit tak v elektronické podobě. Jakákoli takováto publikace bez souhlasu autora je tudíž nezákonná." Co není zákonem zakázáno to je automaticky povoleno. A toto nějaký zákon zakazuje? Který?

0/0
28.2.2012 17:09

slatin

Pane Valdhansi

pokud MfD nezveřejní tyto diplomové práce, tak se nic neděje.Komentáře však novináři mohou činit.

0/0
28.2.2012 16:21

furtkecal@seznam.cz

?

"Každý autor závěrečné práce jejím odevzdáním souhlasí také se zveřejněním. Zákon o vysokých školách však konkrétní školu nepovinuje činit tak v elektronické podobě. Jakákoli takováto publikace bez souhlasu autora je tudíž nezákonná," upozornil prorektor Rašínovy vysoké školy Petr Valdhans. neplete se krapítek pan prorektor rašínovy vysoké školy petr valdhans ? ?8-o

0/0
28.2.2012 15:23

Mirek1944

Nic ve zlém, ale co to je Onderkovo práce

STANDU bych si chtěl přečíst, to bude lepší abeceda než Dr. Braill-Benda...

0/0
28.2.2012 14:56

Kilián Nedory opatrnejjakPalivec

Re: Nic ve zlém, ale co to je Onderkovo práce

;-D

0/0
28.2.2012 15:00

nezkrotný živel Soulburner

Re: Nic ve zlém, ale co to je Onderkovo práce

jedno písmeno na stranu R^

0/0
28.2.2012 15:02

Mirek1944

Re: Nic ve zlém, ale co to je Onderkovo práce

na kterou, pravou nebo levou - na tu druhou je třeba nechat čtenáři prostor, aby si mohl dělat glosy.... sorry, Grossy.....

0/0
28.2.2012 15:07

nezkrotný živel Soulburner

Re: Nic ve zlém, ale co to je Onderkovo práce

samozřejmě, že na pravou, levá je přece čistá R^

0/0
28.2.2012 15:08

Glock Mark XXIV

Re: Nic ve zlém, ale co to je Onderkovo práce

To bude nějaká děsná nuda ... prej to bylo na téma vývoj daňové správy od první republiky po současnost. Pokud nejste pracovník FÚ, tak vás to nebude zajímat.

0/0
28.2.2012 18:28

AnalyzaNow

Účinné zbraně občanů: Trestní oznámení a "úniky" info

Protože politici a pracovníci státní správy jsou OTRLÍ a kritiku, frustraci a oprávněné nářky svých SPOLUobčanů, kterým mají za uvedené nemalé platy SLOUŽIT, habituálněIGNORUJÍ a považují je jen za jen mírně rušivý "šum", který je součástí jejich jobu nejednou nezákonného OBOHACOVÁNÍ se a KORUPCE, SPOLUobčanům nezbývá moc účinných nástrojů k sebeobraně.

Zveřejňování důkazů a informací o podvodech a korupci politiků a pracovníkůs tátní správy, nejen ve stylu WikiLeak a podávání co nejlépe formulovaných trestních oznámení plus poskytování informacích o nich médiím jsou z hlediska nákladů a výnosů pro řadové SPOLUobčany rozumně efektivní strategie. Jen víc a hustší kapky!

+2/0
28.2.2012 14:28

LUF4

Re: Účinné zbraně občanů: Trestní oznámení a

S Nečasovou diplomkou je nějaký problém?

0/0
28.2.2012 14:33

cmunda v mém septiku

Re: Účinné zbraně občanů: Trestní oznámení a

To je jen levácké odvedení pozornosti.

+3/0
28.2.2012 14:35

AnalyzaNow

Re: Účinné zbraně občanů: Trestní oznámení a

Trestní oznámení nebo zveřejnění evidentních podvodů stran zřejmě nezákonného zísskání VŠ kvalifikací Onderkou, Nagyová, "právníky" ze Západočeské univerzity atd. atd. nejsou levicové nebo pravicové "odvádění pozornosti" ale , stran TO, zákonem stanovenou cestou k nápravě věci. Stran zvěčejňování informací o možné korupci a porušování zákona medializací problému, to je přece demokratický výdobytek, kvůli kterému jsme také cinkali klíčema.

0/0
28.2.2012 14:47

AnalyzaNow

Nečas věděl nebo měl vědět od podvodech Nagyové

Její "diplomová práce! byla evidentně předložena v březnu 2011, kdy podle Nečase, který jí jen v tom měsíci z našeho vyplatil hodně přes 150.000 Kč odměn, "dřela jak kůň, běžne 12 hodin denně a šasto i o víkendech", což, navíc s prací na masivně plagiarizované diplomce by nestačil ani superman. Tedy je důvodné podezření, že minimálně za březen 2011 (a pravděpodobně za mnohem víc měsíců, neb Nagyová "studovala" na UJAK déle a přitom stále "dřela jako kůň", atd. ) Načas jí z veřejných prostředků schválil k vyplacení neslýchaně vysokých odměn za zjevně nezákonných podmínek a jak se ukazuje také zjevně za PODVOD stran masivně plagiarizované diplomky. Je také pravděpodobné, víceméně jisté, že duo Nagyová-Nečas také užilo důvod (evidentně podvodně nabytého) "zvýšení si kvalifikace" Nagyovou k vyplacení části odměn, zvýšení základního platu atd. Tedy důvody k T.O.

0/0
28.2.2012 14:41

nezkrotný živel Soulburner

Re: Nečas věděl nebo měl vědět od podvodech Nagyové

tobě přišel novej modem, že tu v kuse spamuješ?

+2/0
28.2.2012 14:45

AnalyzaNow

To měl být vtip? Na nic jiného se nezmůžeš?

:)

0/0
28.2.2012 14:48

nezkrotný živel Soulburner

Re: To měl být vtip? Na nic jiného se nezmůžeš?

po tom je ti http://goo.gl/MpVpC :-P;-D;-D;-DRv

0/0
28.2.2012 14:55

tyld

Re: Nečas věděl nebo měl vědět od podvodech Nagyové

Vypadá to na toho magora co spamuje na parlamentních listech.;-D

0/0
28.2.2012 18:31

Clifford

tohle je zajímavé. k odkazu, co byl o kousek níže

http://is.muni.cz/th/152930/pedf_b/posudek_oponenta.PDF

Hodnoceni F je za 9 a méně bodu, přičemž minimálně může oponent udělit bodů 10. ;-D Neúspěch se nepřipouští.

+1/0
28.2.2012 14:25

Glock Mark XXI

Re: tohle je zajímavé. k odkazu, co byl o kousek níže

Tady je dobře vidět, že oponentura na jistých českých VŠ je jen formalita .... Nesouhlas oponenta nemá vliv na připuštění studenta k obhajobě..

0/0
28.2.2012 14:28

fsp1111

Re: tohle je zajímavé. k odkazu, co byl o kousek níže

To je vtipné ;-D

0/0
28.2.2012 14:30

Sidonie_11

Re: tohle je zajímavé. k odkazu, co byl o kousek níže

Možná tak na Pedagogické. U nás se už stalo, že člověk, co měl navržené "C" a "D" od obhajoby nakonec stejně vyletěl... ;-) A práci, co by za ni někdo mohl navrhnout "F" by si u nás na fakultě snad nikdo odevzdat ani netroufl!

0/0
28.2.2012 14:32

BořekŠikula

Re: tohle je zajímavé. k odkazu, co byl o kousek níže

To je nepochopení vysvětlivek - max. 3 body připouští i 0. Jak je to realizováno v IS nevím, nikdy jsem pro ně žádný posudek nepsal.

U této práce je zarážející, že autorku nepřinutili k vytvoření písemné zprávy v přiměřeném rozsahu, kdyby měla nějaký 36 stran, nikdo se do té práce nikdy nepodívá. Psát určitě měla o čem, třeba mohla vysvětlit, proč Inda urazíte, když mu něco podáte levou rukou.

Ale jedná se o výtvarnou práci, takže rozhodující je to, co z toho PDF nevidíme: výstava a malba. A zase, mohla dát reprodukce jako přílohu, hned by přibylo stránek.

0/0
29.2.2012 6:01

AnalyzaNow

VÝBORNÝ KROK občanské iniciativy. Teď TREST OZN na Nagyovou!

Vlastně na celé duo Nagyová-Nečas neb existuje, z důkazů již v držení Reflexu a MFDNES, tedy kopií evidentně MASIVNĚ PLAGIARIZOVANÉ diplomové "práce" Nečasovy "pravé" (a zřejmě i levé?) ruky, Hany Nagyové, důvodné podezření na PORUŠENÍ zákona. Určitě je třeba zákona a prováděcí předpis, který zakazuje plagiarizaci, natožpak tak masivní, které se evidentně Nagyová dopustila.

Navíc také Nečasovo nedávné VEŘEJNÉ zdůvodnění neslýchaných ODMĚN Nagyové, včetně mnohem víc než 150.000 Kč jen za březen 2011, kdy púodle data PODVODNICKÉ "diplomky" údajně i na ní makala, prý "DŘELA JAKO KUŇ, běžně 12 hodin týdně a nejednou i o víkendech", je důkazem toho, že ani tato údernice ve stylu modrých strak prostě nemohla vše toto legálně zastat a tak i Nečasovo zdůvodnění na vyplácení jí Z NAŠICH PENĚZ neslýchané odměny také za "ZVÝŠEI SI KVALIFIKACE" je podvod založený na podvodu.

Protože je (nejen) duo Nygyová-Nečas dávno OTRLÉ a kritika a frustrace spoluobčanů a voličů je jen "šum", třeba podávat T.O.

+1/0
28.2.2012 14:21

1000101111001111

Re: VÝBORNÝ KROK občanské iniciativy. Teď TREST OZN na Nagyovou!

Docela by mne zajímaly rozsudky lidového soudu pod vaším vedením. To by asi pro vaše třídní nepřátele musel být docela masakr, že?

+5/0
28.2.2012 14:24

AnalyzaNow

Netřeba argument účelově překrucovat

Podání trestního oznámení jak sám dobře víte není ani v našem Klausistánu nikdo, natožpak pravomocně odsouzen a to, že občan iniciativně, ať již jako svoji občanskou povinnost nebo pomoc k nápravě věcí trestní oznámení z důvodného podezření z porušení zákona podá. Problém tedy není v tom, že občané touto cestou na porušení nebo možné porušení zákona ZÁKONNÝM způsobem (viz info MV ČR) a nástrojem k tomu určeným upozorní a iniciují zákonné ošetření věci.

0/0
28.2.2012 14:34

nezkrotný živel Soulburner

Re: VÝBORNÝ KROK občanské iniciativy. Teď TREST OZN na Nagyovou!

s tou XCENSOREDX nemá význam se bavit, na tu zabere jedině jedna dobře mířená :-/

0/0
28.2.2012 14:38

AnalyzaNow

Dá se vašemu příspevku rozumět tak, že vyzýváte k násilí?

To není ani pěkné ani v souladu s kodexem diskutéra iDnes

0/0
28.2.2012 14:50

nezkrotný živel Soulburner

Re: Dá se vašemu příspevku rozumět tak, že vyzýváte k násilí?

NEZÁJEM ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
28.2.2012 14:56

tyld

Re: VÝBORNÝ KROK občanské iniciativy. Teď TREST OZN na Nagyovou!

Měla si zajet do Sládkovičova, tam by možná nemusela psát žádnou.;-D

0/0
28.2.2012 18:26

Kotě1

Onderka

je primitivní soudruh z PAroČSSD

0/0
28.2.2012 14:21

Glock Mark XXI

Zákon o VŠ je předpotopní

protože uznává pouze papírovou podobu děl. Ať je dílo v papírové nebo elektronické podobě, stále jde o totéž dílo a souhlas udělený se zveřejněním v jedné podobě by měl ANALOGICKY vungovat i pro jiné podoby téhož díla.

.

Myslím, že si právníci z VŠ vykládají příslušný zákon jak se jim právě zlíbí - jako nutné minimální zlo, které musí dodržovat, více nedají ani o fous.

.

Ať mi nikdo netvrdí, že dokument uložený v PDF formátu je možné modifikovat jako DOC bez souhlasu autora díla.

0/0
28.2.2012 14:14

Glock Mark XXI

Re: Zákon o VŠ je předpotopní

Nechápu, proč VŠ nepožadují po studentech automaticky souhlas se zveřejněním autorských prací bez ohledu na formát takových prací.

.

Jestliže zákon něco výslovně nezakazuje nebo nepřikazuje, bere se za to, že je to automaticky povoleno a nechává to na vůli jednotlivce nebo smluvních stran. Nesouhlasíš s podmínkami univerzity? Jdi si publikovat jinam.

0/0
28.2.2012 14:23

1000101111001111

Re: Zákon o VŠ je předpotopní

U toho posledního odstavce bych si dovolil upozornit, že zákon jasně definuje, co se s autorským dílem (a zde jde o autorské dílo) dělat smí a co nikoli. Zákon tedy výslovně zakazuje.

.

Souhlasím s tím, že by podmínky měly být nastaveny tak, jak říkáte. Koneckonců, to studium platí stále ještě daňový poplatník.

0/0
28.2.2012 14:27

Glock Mark XXI

Re: Zákon o VŠ je předpotopní

Zákon nečiní rozdílu mezi písemnou (papírovou) a písemnou (elektronickou) podobou. Staví je na roveň, žádnou neupřednostňuje, žádnou nevylučuje.

Obdobně se k tomu staví třeba zákon o elektronické komunikaci - s veřejnou správou můžete plnohodnotně komunikovat elektronicky i písemně (po splnění nutných podmínek - datová schránka, zaručený el. podpis).

.

Jde jen o různé formy téže věci. A nevůli VŠ dělat cokoliv navíc než zákon stanovuje jako minimum. Asi se bojí, aby si nespálili nehtíky.

0/0
28.2.2012 14:33

Sidonie_11

Re: Zákon o VŠ je předpotopní

Já nevím, ale u nás se sice odevzdávají dvě tištěné práce (pro vedoucího práce a oponenta), ale výtisky už nemusíme nechávat vázat do pevných potištěných desek, protože nám jsou oba vráceny a diplomky (Bc. či Mgr.) jsou přístupné v elektronické podobě prakticky celému světu. ;-)

0/0
28.2.2012 14:36

fsp1111

Žabaři

Gross si na svoji práci na UK zjednal povodeň ;-D

+5/0
28.2.2012 14:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.