Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fanoušci výtvarníka Týce zbavují hlav panáčky na semaforech v Praze

Příznivci člena umělecké skupiny Ztohoven Romana Týce začali v Praze přelepovat hlavy panáčkům na semaforu. Týc nastoupil na měsíc do vězení kvůli tomu, že předělal sklíčka na semaforech. Sice zaplatil škodu, ale odmítl navíc zaplatit pokutu, proto jej soud poslal do vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mr_bodo

To je materiál...

... nevím jak Vy, ale já když jdu na přechod pro chodce, tak řeším BARVU světla a podle ní dále konám... A je mi jedno, jestli to červené je chlap s gulama, nebo křišťálově čistý Standa, nebo standardní panáček, nebo bezhlavý jezdec či nápis STOP... Je to červené, tak stojím.

A s přelepováním hlav souhlasím: ELTODO konečně vykazuje nějakou činnost a věřím tomu, že když to sklíčko myjí, tak se i podívají, jestli světýlko svítí či ne ;)

0/0
1.3.2012 12:23

yyyjj

Václav I. se v hrobě obrací. GDE je jím vrácená imaginace ?

Křesťanističtí(Katolícistší©Já)PravicovíExtrémisté©Já, dále jen K(K)PE©Já u moci, ji už zašlapávají do bláta.

Pro méně chápající, třeba korektálisty©Já iDEGENES©Já : Pan Knížák napsal neslušné texty pro svou skupinu Aktuál a také je hráli. StBáci(vzor KGB) a VB komunističtí, tehdy už dávno svobodu zašlapali do bláta. Pochytali PPU a spol. a zavřeli je i za pana Knížáka texty, s kterými neměli nic společného. A Charta 77 byla rychle na světě....

Dnes svobodu zašlapávají do bláta K(K)PE©Já u moci - Óhne sranda!! Umělec jim jím způsobenou škodu uhradil. Pokutu zaplatit správně odmítl a nastoupil trest.

Pan Václav II., který omilostnil bez mrknutí oka zločiny manželčiny kamarádky, možná i svojí kamarádky, nezajistil v tomto případě rychlého posla, který měl umělci už před nástupem do krimu předat mimiloost... Nepatří k imaginaci, patří k  K(K)PE©Já u moci.   

Dnes chybí někdo, kdo by sepsal Chartu 12 za zavřené umělce.....

0/0
28.2.2012 16:02

sigenius

Pozměňování semaforů na křižovatkách má určitou výhodu.

Vyhovuje mi, že tím pádem můžu jít na červenou, pokud nejede žádné auto, a nedopouštím se dopravního přestupku. Těžko můžu být pokutován za to, že nerespektuju neplatnou dopravní značku.

+1/0
28.2.2012 9:23

mr_bodo

Re: Pozměňování semaforů na křižovatkách má určitou výhodu.

Jasně. Až tě trefí zelená Tatra, budeš tu dělat hrdinu?

0/0
1.3.2012 12:25

karelman

Oficiální panáčci nejsou politicky korektní

Především jsou sexističtí, protože takřka výhradně znázorňují muže a ignorují ženy.

A nejenom to: Dizajn panáčků (panenek) by měl reflektovat národnostní a rasové složení obyvatelstva. Zejména zhruba každý desátý panáček by měl být znázorněn jako Rom.

Dále je zcela zřejmé, že dizajn panáčkú ignoruje další skupiny obyvatelstva, jako jsou matky samoživitelky, invalidé, alternativně sexuálně orientovaní atp.

Jak plyne z výše uvedeného, panáčci jsou nedokonalí a nepovedení. Proto skutečnost, zda mají či nemají hlavu, je zcela vedlejší.

K tomu lze též podotknout, že na přechodech řízených semafory lze, na rozdíl od míst jiných, přecházet bezhlavě, pouze stačí sledovat barvu signálu.

0/0
28.2.2012 8:32

mican

Peoč o tom pořád píšete ?

Tahle lapálie s jedním nýmandem, který něco provedl a byl za to právem odsouzen , přece nemůže týdny sytit media !

+1/0
28.2.2012 7:33

tetek.

Tahle společnost je úplně vylízaná...

...taky mám někdy chuť ji to dát najevo. ;-D R^

+1/0
28.2.2012 5:10

Aurisak

!!!

Minulý týden jsem se snažil poučit diskutéry o tom, že peněžitý trest není totéž co pokuta. A pak vidím, že to píše i autor článku. Svatá prostoto... Rv

0/0
27.2.2012 21:19

Psychorův klon

Re: !!!

je to marný, je to marný, je to marný..........

0/0
27.2.2012 22:00

tvé horší já

panáčci bez hlaviček

občanská neposlušnost. dobré, asi poslední možná obrana proti estabilishmentu, který si sám dělá, co chce a zákony porušuje deno denně, beztrestně. zalepením hlavičky rozhodně utrpí obyvatelstvo menší škody, než rozkradením poloviny republiky, než zvůlí soudů, nenažraností exekutorů a podlézání lobbistům ze soukromého sektoru při tvorbě a schvalování zákonů. jdu za chvíli na pivko, vezmu černou gafu a udělám cestou pár fotek. a budu hrdě občansky neposlušný, aniž bych kohokoli přímo ohrožoval a omezoval.

+5/0
27.2.2012 20:59

Mražená spermie

***

dám si panáčka.

0/0
27.2.2012 20:57

tetek.

Re: ***

hh

0/0
28.2.2012 5:10

axax

To snad není možné

Takže podle těchto vandalů může každž přijít, rozmontovat dopravní značky (a tím i ohrozit jejich funkčnost), namontovat tam nějaké svoje samoúčelné nesmysly - a je to v pořádku ? A když ho někdo poprávu potrestá za poškozování CIZÍ věci (a nic jiného to není), tak mají všichni plnou hubu "represí" atd ? Kdyby se při té manipulaci poškodila funkčnost zařízení a někoho kvůli tomu přejelo auto, to by bylo řevu ! A stejně tak i kdyby přišel nějaký rom a odmontoval nějaké šrouby a nahradil jinými. Ale to je uplně to samé. Panu "umělci" nikdo nebrání ve vymyšlení ptákovin - ale na svém a ve svém prostoru. A čistě na okraj - kálející, močící, obšení nebo jednonozí panáčci dokumentují lehkou psychickou narušenost "umělce", když už nic jiného. Takové zhovadilosti samy o sobě do veřejného prostoru nepatří

+6/0
27.2.2012 19:27

hanza12345

Re: To snad není možné

A debilní reklamy, na který koukat musím, tam patří?

+1/0
27.2.2012 19:37

Leinad

Re: To snad není možné

Jo. ;-D

0/0
27.2.2012 19:47

gter

Re: To snad není možné

Na reklamy koukat nemusíš. Poškodit věci, které nejsou Tvoje je trestné. Pokud by tomu tak nebylo, byla by tady anarchie. Ne káždému se "umění" tohoto umělce líbí.

+3/0
27.2.2012 20:11

mican

Re: To snad není možné

Nemusíš, klidně koukej vedle, ale na přechodu holt koukat musíš nebo bys aspoň ve vlastním zájmu měl.

0/0
27.2.2012 20:37

www.samboush.com

Re: To snad není možné

Nechtějte být k smíchu. Ten semafor patří Vám stejně jako lidem co jim přelepují hlavy. Motivace je jasná.  Justice začíná viditelně selhávat. A kde je chrlič milostí Klaus.? U Týce a pana tykadláře by se to hodilo. Ale Hrad mlčí.

+2/0
27.2.2012 21:22

axax

Re: To snad není možné

Tak potom uplně stejně nám patří armáda, armádní vybavení, policie, úřady atd. Skočte si pro nějaký "náš samopal" do kasárem nebo na policie. nebo zkuste něco vyměnit v nějaké stíhačce - ta je taky NAŠE. Nebo zkuste jen tak přijít na návštěvu na jednání vlády nebo do parlamentu .- taky naše ... Pohřeb si předplatte.

+1/0
27.2.2012 21:49

www.samboush.com

Re: To snad není možné

Přesně tak. To jsou přesně ty argumenty. Snad dokážete posoudít, že samopal. výměna součástky v tanku,  v letadle a nahrazení jednoho panáčka za druhýho je velkej rozdíl. Krom toho jde o barvu a né o panáčka.

V zahraničí , někde máte panáčky, někde, kolečka a šipky, někte trojuhelníčky. Ale je to vždy červené a zelené.

A to je podstatné. Konformismus je metla společnosti. Prostě se zařadit a hlavně žádný změny.

0/0
28.2.2012 10:51

Mijamoto13

Re: To snad není možné

A třeba v Singapůru maji tělesné tresty a jaký je tam panečku pořádek! Já nechci anarchii, nechci, aby mi někdo dával za vzor polvrchní tzv umění a třeba v tom zahraničí někdo někde na netu píše do diskuze, jak mají v ČR pěkné semafory. V každé nějaké zemi, je nějaký řád, systém a pravidla a když někdo vybočí, je na to pamatováno! A jestli se mi něco nelíbí, mám zákonnou možnost se proti tomu ohradit, ale určitě ne to poškozovat, ničit, napadat, nadávat a urážet a plivat na úřední osobu! ČR, je poslední demokratická země na světě, líznuta anarchismem! Každý je anarchista, a když na něj sáhne zákon, dovoláva se svých práv! P. Týc je asi dítě nějakého prominenta, že se o nikom, tak hodně mluví! A co třeba nějaký pekař, zemědělec, popelář, švadlena, kdo se zastane těchto lidí, kteří tvoří v potu tváře věci naši každodenní potřeby??? A kdo je to vlastně ten vandal a prý recesistaRv Týc?

0/0
28.2.2012 12:40

sigenius

Re: To snad není možné

To s tím, že ten semafor patří všem, to hodně opakujte..., dokud se nějaký mladík nerozhoupe a neodnese ho prodat do výkupny sběrných surovin.;-D

Pan Týc-Hons (i Smetana) by jistě dostal od Klause milost, ale musel by si o ni POŽÁDAT. Což samozřejmě neudělá, protože by přestal být hrdina.

+1/0
28.2.2012 9:11

Nannius

Re: To snad není možné

Smetana dokonce verejne prohlasil, ze by milost od Klause neprijal...

0/0
28.2.2012 9:18

Honza13

Různě oživené dopravní značení

jsem viděl v zahraničí, ale v Eltodu jsou holt suchaři.

+2/0
27.2.2012 19:17

Leinad

Re: Různě oživené dopravní značení

Ale i v této diskusi. Někdo si myslí, že čůrající zelený panáček znamená "stůj" a sedící červený panáček znamená "jdi." Panáčci bez hlavy ukazují, co má dělat tramvaj. Panáčci bez ruky jsou pro autobusy.

+2/0
27.2.2012 19:21

dropa

Re: Různě oživené dopravní značení

Já teda pří čůrání raději stojím a když nic nejede, tak jdu ať

 si svítí cokoliv...:-)

+1/0
27.2.2012 23:01

halsta

Proč nekoná policie ?

Další pozměňování dopravního značení na rušných křižovatkách je snad zaznamenáno kamerovým systémem, takže by mělo být snadné zakročit téměř okamžitě a zahájit trestní stíhání osob tak činících. V jiných státech za tuto činnost jdou přistižení sedět do kriminálu natvrdo i na několik let.

+3/0
27.2.2012 19:04

Leinad

Re: Proč nekoná policie ?

Jaký je materiální znak?

O kolik je zvýšená pravděpodobnost nehody, omezená plynulost provozu(nebo narušená jiná funkce semaforu)?

0/0
27.2.2012 19:13

Honza13

Re: Proč nekoná policie ?

Na ty semafory v Praze chodci vůbec nekoukají, takže žádné ohrožení nevzniklo. Pouze byla uražena ješitnost sucharů v Eltodu.

0/0
27.2.2012 19:18

www.samboush.com

Re: Proč nekoná policie ?

V jinejch státech by sedělo víc lidí. Ale určitě ne modifikátoři sklíček semaforu. Možná v Bělorusku.

+3/0
27.2.2012 21:24

mican

Opravdu důležité téma

Když někdo poškodí cizí majetek musí být potrestán. Co se ročilujete a dokonce na protest  poškozute dál ?

Doufám, že svého kamaráda budete následovat do basy  taky. Demokracie ve vašem pojetí je opravdu bezbřehá a buďte rádi, že je to tady. V Americe byste už dávno vyfasovali nakládačku od prvního policajta.

+6/0
27.2.2012 18:50

Leinad

Re: Opravdu důležité téma

Někdo "poškodí" majetek daňových poplatníků, přičemž existují poplatníci, kterým to nevadí. Semafor funguje dál. (střídá cyklicky červenou a zelenou, auta se nesrážejí ani neštosují na moc dlouhé červené)

+1/0
27.2.2012 19:18

Cenzorcz

Re: Opravdu důležité téma

Ty jsi hodně jednoduchý. Auta nejezdí na panáčky, moulo.

+1/0
27.2.2012 19:35

Leinad

Re: Opravdu důležité téma

"Účastníci silničního provozu", když tě to baví. :-P

+1/0
27.2.2012 19:36

Cenzorcz

Re: Opravdu důležité téma

To jsi moc nevylepšil. Inu, hloupý zůstane hloupým.

+1/0
27.2.2012 19:38

Leinad

Re: Opravdu důležité téma

Chceš se bavit o definicích nebo mi říct, co zásah do semaforu způsobil? Vyšší pravděpodobnost, že chodec vejde před rozjetou tramvaj?

0/0
27.2.2012 19:46

Cenzorcz

Re: Opravdu důležité téma

Zneplatnil semafory, třeba. Vím, že tato jednoduchost přesahuje tvou mozkovou kapacitu. Jak to vím? Už to tady předvádíš týden.

+1/0
27.2.2012 19:50

Leinad

Re: Opravdu důležité téma

Já v běžném provozu nepřeměřuji, zda jsou různé značky a signály přesně dle normy.

Na zeleného panáčka zareaguji jako na "jdi" i když čůrá. Na bílý trojúhelník s červenou čárou na obvodu, hraničními body dole veprostěd a nahoře vpravo/vlevo, reaguji jako na "dej přednost v jízdě", i kdyby nebyl dodržen přesný odstín nebo poměr stran.

Ale tak dobře, věřím že i lidé bez OCR nad svým krkem, se mohou svobodně pohybovat.

+1/0
27.2.2012 19:59

davyjones

Re: Opravdu důležité téma

ten potrebuje mit ve vsem jasno, jinak se ani ...

0/0
27.2.2012 20:35

Králík z klobouku

Standardní ceny

Předpokládám, že si Eltodo za očištění jedné hlavičky účtuje tak 50 000 Kč. Komu vlastně patří akcie Eltoda?

0/0
27.2.2012 17:47

kali gandaki

Re: Standardní ceny

Eltodo je firma historicky napojena na ODS...

0/0
27.2.2012 17:53

other_side

Skromný názor

To, že soud douhnal Týce do vězení bych vůbec nekritizoval, pokud měním majetek někoho jiného, tak je to prostě tresné, to bylo je a bude. A je to správně. Nápad co dělal je fajne. Ale spíš to měl vzít za druhý konec a začít debatou s už tak dost zkostnatělým kolosem. Ale možná by dosáhl výsledku a rozhodně by tím oslovil víc lidí, protože by na to šel poctivou cestou a ne rebelskou-což je špatný příklad.

+2/0
27.2.2012 17:02

davyjones

Re: Skromný názor

naopak TAKHLE udělal dost rozruchu. Kdyby si šel stěžovat kamkoliv, neví o tom nikdo

0/0
27.2.2012 17:07

Obšil

Re: Skromný názor

a bojuje se zač? (jen abych věděl)

0/0
27.2.2012 17:10

davyjones

Re: Skromný názor

příspěvek nade mnou..

0/0
27.2.2012 17:12

Obšil

Re: Skromný názor

Tam není o ničem takovém zmínka. Používáte slovo stěžovat si, tudíž se ptám, nač si stěžovat?

0/0
27.2.2012 17:16

davyjones

Re: Skromný názor

tam je jasná zmínka. Stačí vidět

0/0
27.2.2012 17:17

Obšil

Re: Skromný názor

aha...už to vidím: "na měnění majetku někoho jiného". Jasné, OK.

0/0
27.2.2012 17:19

davyjones

Re: Skromný názor

psal jsem "vidět", ne "vidět to, co chci"

0/0
27.2.2012 17:29

Obšil

Re: Skromný názor

no ne...asi jsem blbej, tak mi řekněte zač se bojuje? (třeba se přidám)

+1/0
27.2.2012 17:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.