- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jsme srazily oktávku s naší MUVkou.Bylo to na přejezdu chráněném stopkou a kříži.Troubily jsme asi tak 300.m.před přejezdem až k přejezdu,myslíte že si nás nikdo všiml?Škoda na MUVce žádná zato oktávku jsme tlačily jen 50.m.díky tomu že jsme jeli jen 20.km.h.
Před přejezdem stály asi dvě auta svítily červená světla. Ten řidič v dodávce se tam vecpal, předjel je rozhlédl se nalevo doprava a vjel na koleje. A dál už to znáte. Tak to popisují očití svědci.
Osobní vlak bez cestujících = soupravový vlak (Sv)
Obdobně u prázdných nákladních vozů - vyrovnávkový vlak (Vn)
No oni se asi snazi psat tak, aby kazdy ctenar nepotreboval jako tlumocnika nejakeho ajznbonaka.. Tudiz pekny exkurz do zeleznicni terminologie, nicmene bez praktickeho vyznamu.
co si myslel, že když může porušovat zákony o silničním provozu, může porušovat i zákony fyziky?
Zkušenosti ze silnic mluví jasně: 8 z 10 řidičů dodávek jezdí stylem zadupnout plyn k podlaze, řítit se obec-neobec, klidně protisměrem, i když tam právě jede auto (však je menší, ať zabrzdí), k tomu patří nebezpečné předjíždění, nedodržování bezpečných rozestupů atd. Prostě honem-honem a člověk aby se modlil, ať dodávkář trefí dřív vlak nebo kamion, než osobní auto, chodce nebo cyklistu.
Pokud vlítnu pod vlak, je to vždy moje vina. Nevím, jak je to přesně v zákoně definováno, ale na přejzdu si mám dát majzla s výjimkou toho, co má bílé světlo, ale to já ho ignoruju. Neexistuje, že jsem byl oslněn sluníčkem, to možná světla nevidím, ale přejezd ano. No a když se přetahuji s vlakem, tak moje naděje, že že mu budu důstojným soupeřem a lapiduchům se podaří můj život zachránit ji malá a protose s vlakem neperu ikdyby to byxla 100x vina čd nebo SŽDC
ono je to často také tím, že lidé před přejezdem nezpomalují (povinná je 50-tka už od zahrádek, není-li světelná signalizace, tak ještě pomaleji, nen o tak dávno, co to policajti v KV kraji chodili hlídat k přejezdům.
V tom místě vede trať po vysokém náspu (2m nad okolním terénem) a na stranu, odkud ten vlak vyjel, není kvůli domům moc vidět. Tam se vyplatí dávat bacha a raději se na přechod připlížit, ne jet jako Carda Retarda a zkoušet jak vysoko lze s dodávkou vyskočit.
vlak s autem se tam srazí tak dvakrát třikrát za rok.
škoda tak krásné mašinky, snad ale aspoň bude důvod dát ji nový nátěr.
Můžu říct, že rána to byla hrozná :-( a pohled také. Sanitky, hasiči a vrtulník. Dodávka strhla i trolej. Přejezd je tu nebezpečný, od směru Zaboří, když vam svití sluničko nevidíte zda svíti světla. Tak jel ten ridič, ale neomlouvám ho i já si tu dávam pozor. Bylo to auto z pekařství.
Když ono není vidět zda jede vlak dokud nejste nahoře na náspu (ve směru od náměstí). Oba směry stojí za ... nic.