Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kamerun poprvé soudí lesbické ženy. Udal je manžel jedné z obviněných

Kamerunský soud poprvé řeší případ lesbického milostného trojúhelníku. Ženám hrozí až pětileté vězení kvůli homosexualitě, která je v africké zemi trestná. Trojici udal manžel jedné z obviněných.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

syn truhláře

A co měl dělat, když mu žena

zahýbala....se ženskou?

0/0
26.2.2012 16:13

VyMeTaky

Re: A co měl dělat, když mu žena

Mohli zkusit trojku.

0/0
27.2.2012 1:27

pamawangmo

Do toho, co spolu dělají dva svolní dospělí, když se zhasne

NIKOMU NIC NENÍ. Lidská sexualita je tak variabilní, že co člověk, to originál. (Neplatí-li to u mužů, u žen zcela jistě ano.) Je absurdní diskriminovat lidi na základě jejich sexuální orioentace. Sexuální orientace souvisí totiž s identitou. Sex bude fyziologicky fungovat vždycky, vždyť si to každý umí udělat sám (nebo o něco, nebo o někoho). Sexuální identita je jiná věc a souvisí s tématy jako sebeúcta, sebepřijetí, AUTONOMIE. Z tohoto (velmi dospělého) pohledu je protiústavní upírat někomu práva kvůli jeho sexuální identitě. Projevte dospělost a velkorysost, přestaňte si lhát do kapsy. Do toho, co spolu dělají dva svolní dospělí, když se zhasne NIKOMU NIC NENÍ. A chtějí-li spolu vychovávat děti, ať je vychovávají. Fritzl i Hitler byli heterosexuálové.[>-]V

+2/0
26.2.2012 11:06

opportunity

Re: Do toho, co spolu dělají dva svolní dospělí, když se zhasne

R^

0/0
26.2.2012 12:42

kremsa

Re: Do toho, co spolu dělají dva svolní dospělí, když se zhasne

Píšete, že do toho "nikomu nic není". Dejme tomu. Tím se ale neřeší problém, zda by měl nebo neměl existovat zákon o registrovaném partnerství a co by měl obsahovat. Např. zda má registrovaný partner patřit do první nebo do druhé skupiny dědiců, jaká mají být pravidla ohledně možnosti odmítnutí výpovědi, ohledně dědictví bytu apod.

+2/0
26.2.2012 13:41

pamawangmo

Re: Do toho, co spolu dělají dva svolní dospělí, když se zhasne

Nikomu do toho nic není. Celé je to jen hloupý konstrukt. Manžel a manželka mohou být stejně dobře dvě ženy jako dva muži. Se všemi právy a povinnostmi, včetně dědictví. Jinak se s touhle absurdní diskusí a, nikam nehnem, b, vypadáme u toho hloupě, když se snažíme předstírat, že ústava platí jen pro lidi, kteří se otevřeně přihlásí ke konformnímu obrazu o lidské sexualitě (nikdo nejišťuje jaký je skutečný stav). Jinými slovy, není účelné se tím zabývat v té emotivní rovině, která je určena strachem, ale neopírá se o fakta. My potřebujeme empirický důkaz. Potřebujeme fakta, ne názory. Proto říkám: nebojujme proti realitě názory a ověřme to prakticky. Na tom je výhodné to, že můžeme jedině ZÍSKAT.

+3/0
26.2.2012 13:53

pamawangmo

Re: Do toho, co spolu dělají dva svolní dospělí, když se zhasne

Hm. Kdyby to nebylo z toho příspěvku úplně jasné, tak jsem pro tu geniálně úspornou změnu legislativy v tom smyslu, že nechť je skutečně jedno, kdo z těch dvou je manžel a kdo manželka. Prostě pod sukně se jim dívat nebudeme, je to věc jejich identity, jak to spolu dělaj. Koukat pod sukně a do kalhot je prostě neslušné.R^

+1/0
26.2.2012 14:01

syn truhláře

Re: Do toho, co spolu dělají dva svolní dospělí, když se zhasne

KOUKÁM, ŽE BYS RÁD, ABY DOOPRAVDY YLA TAK VARIABILNÍ. tVŮJ POHLED JE VELMI ZAKRNĚLÝ.

0/0
26.2.2012 16:16

josefl

Re: Do toho, co spolu dělají dva svolní dospělí, když se zhasne

Ano, nic mi do toho není, s kým a jak se milují dobrovolně dospělí lidé. Ale je mi do toho, když se někteří z nich (možná z vás) předvádějí v průvodech na ulicích, a snaží se o to, aby společnost nabyla dojmu, že ten kdo nemá sex s osobou stejného pohlaví je úchyl. To za nějaký čas budeme stejně tolerovat ty, kteří jsou na chlapečky, nebo holčičky? Jinak každá společnost má své zvyky, svou morálku a své zákony. Takže mi také není nic do toho, pokud podle nich, ve své zem, postupuje.

0/0
26.2.2012 17:59

pamawangmo

Re: Do toho, co spolu dělají dva svolní dospělí, když se zhasne

Musí na sebe upozornit, aby dosáhli nápravy toho současného divného stavu. Potřebují, aby mohli mít manželství, potřebují po sobě dědit, chtějí vychovávat děti.. musí na sebe upozornit. Oni to dělají jednoduchým jásavým "hurá, jsme tu taky, jdeme v průvodu, koukejte kolik nás je". Neříkám, že to dělají úplně správně. To by chtělo odborníka na PR, právníka a politika. Ten současný stav je prostě trapný, je to hrozně hloupé. Nevím, jaká cesta bude efektivní. Cílem je, aby mohli žít svobodně a v pokoji. Aby jim nebyly kladeny překážky. Aby nebyli diskriminováni na tom hloupém a protiústavním základě. Ono je to totiž tak: nemůžeme popřít, že neexistuje pouze ta jedna verze sexuální identity. Protože toto popřít nemůžeme, ale děsně rádi bychom to nějak zlikvidovali, tak to diskriminujeme. Dáváme jim to ohromě sežrat. Většinová společnost má primitivní Pocit (jen pocit), že tím čehosi dosáhne. Jenže žádného vítězství v tomto smyslu dosaženo být nemůže. To je ten současný hloupý stav.

0/0
26.2.2012 19:07

Duce Mia Luve risorto xxxvi

Pro všechny, bájící zde o "normálnosti" homosexuality

Ano, homosexualita je "normální" i v přírodě. Stejně tak jsou v přírodě "normální" i jiné sexuální deviace, jako pedofilie, nekrofilie, sex s jedinci jiného druhu a jiné. To ovšem neznamená, že by se jednalo o normu, jsou to prostě odchylky od normálu, kterým je normální heterosexuální vztah, prostřednictvím kterého je možné zplodit potomky.

Proto říkám, jednejme se všemi devianty stejně. Osobně nemám nic proti homosexuálům, pokud neobtěžují ostatní lidi svou úchylkou, Pride Parades a podobně. Nemám nic ani proti pedofilům, pokud nespáchají nějaký trestný čin. Měřme všem stejným metrem!

+3/0
26.2.2012 10:40

Majkyho_pupik

Re: Pro všechny, bájící zde o

Je zcela jedno jestli je pedofilie nebo treba nekrofilie normalni nebo ne. Podstatne je, ze je zakazana neb jediny legalni vztah je vztah mezi dospelymi a svepravnymi osobami :-)

+1/0
26.2.2012 10:49

Duce Mia Lice risorto xxxvii

Re: Pro všechny, bájící zde o

Legální hledisko je zcela irelevantní, protože jak je známo, zákony se můžou měnit. ;-) Ta poučka "dvě dospělé svéprávné osoby" je už docela ohraná. Zajímalo by mě, jak mi vysvětlíš zákaz polygamie, když přitom polygamie je z historického hlediska mnohem přirozenější než homosexualita.

+3/0
26.2.2012 11:03

Majkyho_pupik

Re: Pro všechny, bájící zde o

ano zakony se meni a stejne tak se meni pohled na onu "normalnost" :-) mozna je ta poucka ohrana ale stale platna a pocet "statem uznanych" vztahu, ktere ty 2 dospele a svepravne osoby utvori je tez dan zakony, podle tohom jak to ktere zemi vyhovuje... ;-)

+1/0
26.2.2012 11:09

Duce Mia Luce risorto xxxviii

Re: Pro všechny, bájící zde o

Ano, pohled na normálnost se mění, ale faktem zůstává, že homosexualita nikdy z bilologického hlediska normální nebude. Vždy zůstane deviací, odchylkou od normálu. A současný stav mi vůbec ani trochu nevyhovuje, glorifikace homosexuality nezná hranic, zatímco ostatní sexuální deviace jsou plošně odsuzovány, stejně jako polygamie. Proto znovu opakuji: buď dejme všem stejná práva nebo zakažme vše kromě monogamních vztahů. Nic mezi není fér.

+3/0
26.2.2012 11:31

Majkyho_pupik

Re: Pro všechny, bájící zde o

vzhledem k tomu ze zadny kodex nebo cokoliv neupravuje vztah muze a zeny jako jediny normalni, pak lze dost tezko mluvit o jakekoliv odchylce...:-)

+2/0
26.2.2012 11:32

Duce Mia Luce risorto xxxx

Re: Pro všechny, bájící zde o

Haha, žádný kodex vztah muže a ženy jako jediný normální neupravuje, to je pravda. Jak už jsem psal, jde o biologii a o evoluci. Jakýkoli jiný vztah než mezi mužem a ženou je z biologického hlediska bezcenný a z evolučního hlediska je to slepá ulička, protože dotyční devianti nikdy nezplodí potomky, když budou souložit do zadečku nebo souločit s mrtvým tělem jako v případě nekrofilie.

+1/0
26.2.2012 12:18

Majkyho_pupik

Re: Pro všechny, bájící zde o

ve svetle vasi logiky je pak bezceny a nejspise i uchylny vztah muze a zeny, kteri jsou neplodni... jde preci o evoluci a biologii ze...;-) jak uz bylo receno. neni nikde dano co je normalni a pokud neni dano co je normalni, pak lze od toho tezko odmerovat nejake odchylky...

+1/0
26.2.2012 12:25

Duce Mia Luce risorto xxxxi

Re: Pro všechny, bájící zde o

Z evolučního hlediska ano, protože nemůžou zplodit děti, z biologického hlediska je ale tento vztah v pořádku, protože používají svůj penis a vagínu k účelu, ke kterému je příroda stvořila.

Znovu opakuji, že přírodou bylo jasně dáno, že pouze vztah muže a ženy je normální, protože pouze muž a žena jsou v principu schopní zplodit potomky.

+3/0
26.2.2012 12:48

tvé horší já

Re: Pro všechny, bájící zde o

pokud tedy vycházíme z premisi, že jediný účel vztahu dvou lidí je plození dětí. což je taková oblíbená mantra homofobů a lidí tobě podobných. on člověk se o zvířat liší, kromě toho, že nepoužívá jazyk na čištění genitálií, že vztah povýšil na něco víš, než je pud zachování rodu. vtah pro člověka už dávno neznamená jen jednou ročně souložit a plodit, je to společenská záležitost, život ve vztahu je pro spoustu lidí přínosem, ne kvůli dětem, ale protže mají s kým život sdílet. je to ůchylka, biologu?

+1/0
26.2.2012 13:03

tvé horší já

Re: Pro všechny, bájící zde o

výš...pardon

0/0
26.2.2012 13:04

Majkyho_pupik

Re: Pro všechny, bájící zde o

prirodou ani nikde jinde samozrejme nebylo dano vubec nic. kdyby vztahy jine nez muze/samce a zeny/samice priroda mit nechtela, tak by proste nebyly :-) uz jen kvuli tomu ze plozeni potomku neni jedinym smyslem vztahu.. ;-)

0/0
26.2.2012 13:05

Duce Mia Luce risorto xxxxii

Re: Pro všechny, bájící zde o

Zase ze sebe děláš hlupáka.;-D;-D;-D Myslíš, že příroda chce, aby se rodily mentálně a fyzicky retardované děti? Takovou trisomii 21.chromozomu taky nikdo nepovažuje za "normální" a "rovnocennou" zdravým jedincům.

A opět se samozřejmě mýlíš, plození potomků není sice jediným smyslem vztahu, ale je tím nejdůležitějším.

0/0
26.2.2012 13:35

Majkyho_pupik

Re: Pro všechny, bájící zde o

no vzhledem k tomu ze se rodi i fyzicky retardovana mladata / o mentalni retardaci nemame dukazy/, tak zrejme chce... :-) tak priste nejdriv premyslejte a pak piste... ;-)

0/0
26.2.2012 13:45

Duce Mia Luce risorto xxxxiii

Re: Pro všechny, bájící zde o

Zanechme planých sporů o to, co příroda chce nebo ne, příroda je stejně imaginární koncept. Faktem je, že homosexualita, stejně jako mentální retardace, jsou odchylkami od genetického plánu, které jsou neživotaschopné, protože dotyční nejsou schopní šířit své geny dál. To, že je v populaci fixní procento homosexuálů a retardů však ještě neznamená, že je možné tyto odchylky považovat za normální.

0/0
26.2.2012 14:04

tvé horší já

Re: Pro všechny, bájící zde o

to není pravda, fyzická, potažmo mentální retardace není podmínkou pro neplodnost. to ad jedna. ad dvě, homosexuálové nejsou neschopni plodit děti, homosexualita nerovná se neplodnost. jen požitek ze sexu nemají s opačným, ale se stejným pohlavím. což rozhodně neznamená, že nemohou mít styk s opačným pohlavím a potažmo plodit děti.

+1/0
26.2.2012 14:08

Generál Ugarte - inmortal

Re: Pro všechny, bájící zde o

Což ovšem neipmlikuje, že tam není selekční tlak, žeáno? :-P

0/0
26.2.2012 14:21

tvé horší já

Re: Pro všechny, bájící zde o

mnohem větší selekční tlak je fyzická krása.

0/0
26.2.2012 14:23

Generál Ugarte - inmortal

Re: Pro všechny, bájící zde o

Skutečně? A jak ji chcete definovat? A nádavkem: máte pocit, že jedinec ze skupiny "homosexuál" má větší pravděpodobnost předat svůj genetický materiál než jedinec ze skupiny "oškliví"?

+1/0
26.2.2012 14:28

tvé horší já

Re: Pro všechny, bájící zde o

no, právě. ty diskutuješ na základě pocitů. mě jsou tvé i mé pocity úplně ukradené. homosexuál má úplně stejné šance ploit děti, jako heterosexuál, pokud jsou oba plodní. z logiky, kterou ty vyvracím je totiž úchylka nejen neplodnost, ale i rozhodnutí o tom, že nebudu mít děti. fuj, úchylové neplodní.

0/0
26.2.2012 14:42

Generál Ugarte - inmortal

Re: Pro všechny, bájící zde o

Na základě pocitů tu diskutujete maximálně Vy. Navíc k tomu přidáváte svou typickou verbální agresivitu a argumentaci ad hominem.

Vzhledem k tomu, že nechápete, o čem mluvím, nemá zřejmě smysl v diskusi pokračovat.

+2/0
26.2.2012 14:45

tvé horší já

Re: Pro všechny, bájící zde o

já diskutuju na základě pocitů? a otázku na pocit jsem položil já? já mluvím ve faktech. pokud je někdo plodný, jeho schopnost plodit děti je jasná, bez ohledu na orientaci. a jestli nechápu, o čem mluvíš, asi to nebude úplně moje chyba.

0/0
26.2.2012 14:49

Generál Ugarte - inmortal

Re: Pro všechny, bájící zde o

Ach jo, flame war o pocitech vyvolala očividně Vaše neschopnost chápat psaný text, do toho mne netahejte. Fakt jste tu dosud nepředstavil jediný. Fertilitu homosexuálů jsem nikdy nerozporoval. Obávám se, že bude.

+1/0
26.2.2012 14:51

tvé horší já

Re: Pro všechny, bájící zde o

tak mi to zkus vysvětlit. ty ses připojil do diskuse, kde vyvracím fámy o nemožnosti plodit děti homosexuály. tak nevím, co po mě chceš jiného? opravdu je chyba posluchače, že řečník nedokáže formulovat svá tvrzení, tak aby to bylo pochopeno?

0/0
26.2.2012 14:53

Generál Ugarte - inmortal

Re: Pro všechny, bájící zde o

Já jsem sterilitu homosexuálních jedinců nikde nepostuloval, takže jakékoliv Vaše reakce na mě jsou v tomto ohledu zcela mimo.

+2/0
26.2.2012 14:58

tvé horší já

Re: Pro všechny, bájící zde o

ale ty jsi reagoval na můj příspěvek o tomto tématu. nesanaž se mě nahnat někam, kde jsme nebyli. přijdeš do diskuse, otočíš téma o stodevadesát stupňů a pak ještě začneš ostatní osočovat z nechápavosti a agresivity. to není úplně vzorec slušného chování.

0/0
26.2.2012 15:00

Generál Ugarte - inmortal

Re: Pro všechny, bájící zde o

Ano, a zkuste se podívat, jak jsem reagoval:

"Což ovšem neipmlikuje, že tam není selekční tlak, žeáno?"

Tím jsem jednoznačně uznal, že homosexualita nemá vliv na fertilitu jedince.

P.S. S osočováním jste zde začal Vy.

+1/0
26.2.2012 15:03

tvé horší já

Re: Pro všechny, bájící zde o

z čeho jsem tě, prosím pěkně, osočil? ano, já vím, z toho, že diskutuješ na základě pocitů. ale právě proto, žes mi položil otázku na můj pocit. sakra, už mě to nebaví tohle tvoje cyklení. buď máš, co říct, nebo nemáš a budeš se neustále ohánět něčím, co vůbec nesouvisí s tématem a brečet něco o agresivitě a osočování.

0/0
26.2.2012 15:05

Generál Ugarte - inmortal

Re: Pro všechny, bájící zde o

A opět předvádíte ukázkovou verbální agresivitu mimo téma.

P.S. Již jsem odpověděl na jiném místě.

0/0
26.2.2012 15:07

tvé horší já

Re: Pro všechny, bájící zde o

co z toho přesně považuješ za agresivitu?

0/0
26.2.2012 15:09

Generál Ugarte - inmortal

Re: Pro všechny, bájící zde o

Přesně celý ten příspěvek.

0/0
26.2.2012 15:09

tvé horší já

Re: Pro všechny, bájící zde o

tak to je mi líto. nejak mě nenapadlo, že jsi takhle outlocitný. pokusím se volit slova jemná a lehká, abch ti nezpůsobil další psychycké a verbální újmy.

0/0
26.2.2012 15:11

tvé horší já

Re: Pro všechny, bájící zde o

mimochodem, jak jinak mám chápat otázku: "máte pocit, že jedinec ze skupiny "homosexuál" má větší pravděpodobnost předat svůj genetický materiál než jedinec ze skupiny "oškliví"? - než jako otázku na pocity?

0/0
26.2.2012 14:55

Generál Ugarte - inmortal

Re: Pro všechny, bájící zde o

A jak mám hodnotit já tento příspěvek? Jako nedostatek verbální inteligence?

+2/0
26.2.2012 14:59

tvé horší já

Re: Pro všechny, bájící zde o

budeš na každou mou otazku odpovídat otázkou, popřípadě sáhodlouhými výmluvami?

0/0
26.2.2012 15:01

Generál Ugarte - inmortal

Re: Pro všechny, bájící zde o

Na každou Vaši otázku otázkou neodpovídám. Sáhodlouhé výmluvy jsem zde dosud nepředvedl.

Dobrá tedy, když nejste schopen se zhostit standardního obratu, pokusím se to napsat zcela pintlich:

"Jste schopen statisticky doložit, že jedinec ze skupiny "homosexuál" má větší šanci předat svůj genetický materiál než jedinec ze skupiny "oškliví"?" (ať již budete skupinu "oškliví" definovat jakkoli?)

0/0
26.2.2012 15:05

tvé horší já

Re: Pro všechny, bájící zde o

nejsem, samozřejmě, že nejsem. stejně, jako ty nejsi schopen doložit, že homosexuál je vyřazen z reprodukční činosti na základě své sexuální orientace. to opravdu bylo nutné tolik plytkých a zbytečných floskulí, k tomu, abychom si řekli, že neexistuje statistika toho, jestli homosexuál nebo ošklivý mají stejné šance na plození?

0/0
26.2.2012 15:08

Generál Ugarte - inmortal

Re: Pro všechny, bájící zde o

A zase mi to vkládáte do úst. Podvacáté: NIKDY A NIKDE JSEM NETVRDIL, ŽE JSOU HOMOSEXUÁLOVÉ STERILNÍ!

Inu, začal jste si s tím.

+1/0
26.2.2012 15:11

tvé horší já

Re: Pro všechny, bájící zde o

ale vstopil jsi do debaty o tomto tématu. nediv se, že když přijdeš mezi lidi, co se baví o atech a ty hned spustíš o pěstování orchidejí, tak že tě nikdo nechápe a nemá úplně zájem tvoji debatu rozvíjet.

0/0
26.2.2012 15:13

Generál Ugarte - inmortal

Re: Pro všechny, bájící zde o

Vstoupil jsem do debaty o tomto tématu a zapojil jsem se do debaty o tomto tématu.

Že jste pak do mě začal projektovat nějaké své názory, mě pouze mírně vyvedlo z míry.

0/0
26.2.2012 15:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.