Diskuze
Na trati se dvakrát řítily vlaky, strojvůdci zřejmě spletli brzdy
Děkujeme za pochopení.
Chytrakz hospody
Mein gott
Proboha jak maj dráhy mašinfíry vyškoleny, když dle jejich názoru neuměj brzdit. Takovej sešup, jak je na trati Ta - Ko, snad není nikde v republice a ČD tam pošlou "jelita" co neuměj ovládat motorák. V normální firmě by měl popsaný postupy brzdění, pokud by to vyžadovala technická dokumentace a navích by měly být vlaky schváleny na provoz na této "horské" trati příslušným úřadem a Mašífíra by měl být přezkoušen. Zajímavé je, že tyto MU byly v doběl velkých mrazů. Spiše se domnívám, že je snaha to na mašinfíry hodit
Leinad
Technická příčina
Za velký průšvih považuji to, že je možné, aby vlak nezpomaloval při aktivaci nouzové brzdy (viz případ, kdy při aktivaci nouzové brzdy došlo k odpojení elektrodynamické brzdy - totéž snad mohl udělat i cestující - taky by byl souzen?)
A zajímalo by mě, kolik je pravdy na Urban Legend o častých opravách a ztrácení knihy závat.
Jinak pokud strojvedoucí nedodržuje check-list, ve kterém se píše, že má odpojit elektrodynamickou brzdu a nechat vařit kotoučové brzdy, tak asi je to jeho chyba.
Rubik1
I technická příčina
Jestliže důvodem selhání brzd je to, že se nabalují ledem sněhem, tak to považuji za technickou příčinu. Sice jde i o selhání obsluhy, která je vyškolená a má vědět, jak namrzání předcházet. Kdyby měly takhle namrzat kotoučové brzdy u aut, tak už dávno výrobce takových aut zkrachoval. Proč takové riziko výrobci vlaků ignorují, je mi záhadou.
mamsrb
Re: I technická příčina
Takže strojvůdce musí permanentně po celou dobu brzdit až se kotouče přehřejí a spálí?
Fakus333
To je nových strojvedoucích
Ale neseděli jste v tom nikdy ani jeden,vy mudrci. Čecháčci hned soudí,podle pár bulvárních řádků.
Gamehoror
Strojvůdci soutěží kdo tam pojede rychleji :-)
A hned se z toho dělá kovbojka a proměřují se brzdy :-)
Posadil bych je na detektory lži a hned by bylo jasno kdo z nich vyhrál sázku .
starouš
Nejstmější trať
Je až s podivem, že si na takové trati může fíra vybrat jakou brzdu zapne, aby jí mohl používat. Je až s podivem, že musí používat jen jeden brzdový systém. Domníval jsem se, že dynamická brzda je provozní a kotoučová parkovací. Proč na tak náročné trati nejsou vlaky vybavené elektromagnetickou brzdou použitelnou v nouzi? Proč se upustilo od využívání ozubnice? Ono je zřejmně ideálnější mít za viníka toho, kdo se dost dobře nemůže bránit. A těch je v zásobě asi dost, stačí jen sundat je z věšáku.
ivoš
Re: Nejstmější trať
Proč by se měla používat ozubnice, když jde trať projet bez ní? Proč se domníváte, že ozubnicovému pohonu nemohou selhat brzdy? Proč se domníváte, že si strojvůdce může vybrat, jakou brzdu použije? (provozní předpis hovoří jasně a ve článku je to zmíněno) Že dynamická brzda je provozní a kotoučová parkovací, to je názor naprostého laika. Elektromagnetická brzda by byla určitě přínosem, ale také není všezachraňující, obalená ledem je poněkud problematická. A že vinen je jednoznačně stzrojvůdce, to prokáže až závěrečná zpráva vyšetřování.
Kike
ryhlost
proč je na té trati znížená rychlost, když už máme 2 příklady, že tam jde jezdit dost rychle
Tento příspěvek byl odeslán
Strojvedoucí byli mladý jelita...
...dneska už se nekouká na zkušenosti nově zaměstnaných odpovědných pracovníků, dneska se kouká jen na snižování nákladů a zvyšování zisků
CeleronD
Re: A lokomotivy Stadler už brzdy vůbec nemají!
zato naklápěcí kabiny Ano!
Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie
Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...
Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve
Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další
Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...
Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů
Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ukrajině nastává „nejtemnější hodina“. Začíná mluvit o jednání s Rusy
Premium Ukrajinské armádě se stále nedaří stabilizovat situaci na frontě a nálada v Kyjevě je čím dál...
OSN posílila postavení Palestiny, vyzývá ke schválení členství. Česko bylo proti
Valné shromáždění OSN přijalo rezoluci, podle níž by se Palestina měla stát plnohodnotným členem...
Učiteli nepřidáme, zaplatíme školníka. Peníze pro pedagogy použijí školy jinak
Premium MŠMT slibovalo přidat učitelům až na 130 procent platu. Aby se ředitelé škol vyhnuli propouštění,...
QR kód vedl k zubaři. Policie hned první den řeší desítky falešných lístků na MS
S pátečním začátkem hokejového šampionátu přicházejí i první podvedení fanoušci, kteří si zakoupili...
Izrael chystá v Rafáhu menší akce, aby nedráždil USA. Hamás myslí na comeback
Izrael plánuje v částech Rafáhu na jihu Pásma Gazy provést několik oddělených vojenských operací...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!