- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to bych zaved v autoškole. Po 7mi letech od vystavení řp naučej "absíka" tankovat!
teda jsem nevěděl , že česká republika je tak velká , že je potřeba tankovat za letu !!!!
Armáda je banda příživníků na těle pracujícího člověka.V době,kdy rodina s dětmi žijí od výplaty k výplatě a nemají peníze na vzdělání pro svoje potomky si žoldáci za naše peníze lítají v předražených Gripenech.Hanba.
Ono pravidelné tankování podporuje správnou funkci motoru
nebudou provádět za letu, nebo jim jednu natankuji, že uvidí.
tak kdy někoho zavřou i v čr , tuším že v JAR a v nějakém státě jižní ameriky krutě
padaly hlavy
Sice chápu, že u nás to nepotřebují, ale přesto jsem dosud považoval za samozřejmé, že to mají nacvičené. Vypadá to, že nad Íránem se bude každý stroj hodit.
Pokud chceme Gripeny někam opravdu vyslat, tak bychom jich potřebovali alespoň 2 násobek. Jediné co zvládneme jsou ty 4 kusy do pobaltí, i tak to je na hraně (4 v pobaltí, 4 v neustálé pohotovosti a náhradní jsou pak už jen 4 + 2 dvojmístné).
Takze Svedsko, CR, Madarsko, Thajsko a JAR. Kritika vyberoveho rizeni svycarskeho ministra obrany (+ Bevölkerungsschutz + Sport) na letouny, ktere maji nahradit doposud slouzici Tiger 5, nebere konce. Ueli Maurer totiz vybral technicky zaostavajici a z nabizenych stroju nejhorsi Gripeny, ktere realne jeste ani nebyly vyrobeny. I ta na papire nejnovejsi modifikace Gripenu nestaci v zadnem kriteriu (dolet, nosnost, stoupavost, max. rychlost ...) na konkurenty Raffale a Eurofighter, mnohdy jsou horsi nez stavajici letita technika Tigeru. Jedinym plusem byla cena.
Sorry to jsou kecy. Ano, Gripen (mořná) nestačí na Eurofightery a Raffale, ale také je to jiná třída. F-5 jsou lehké stíhače, stavěné hlavně s ohledem na cenu a dnes již beznadějně zastaralé. Gripen má je nahradit jako doplněk těžších F/A-18, kterých mají Švýcaři 33 ks. A na to se hodí skvěle. Dále jeden z hlavních požadavků ve výběrku ve Švýcarsku byl ten, aby se vešel do hangárů ve skalách, po F-5E. No a Gripen se tam na rozdíl od konkurentů vejde. Dále nejnižší cena a nejnižší provozní náklady oproti konkurenci je také velké +.
Jinak opravdu nechápu, kde jste sebral technicky zaostávající...
hlavně aby neodlítli bez placení (). To by byla zase ostuda
tak ať ukážou co umí, než je za tři nebo kolik let odstavíme a zrealizuje se nový tunel na stíhačkách, které stále jako při nákupu gripenů nepotřebujeme