Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bojím se sám sebe, řekl výtvarník Týc. Do vězení nastoupil napodruhé

Výtvarník, který vystupuje pod pseudonymem Roman Týc, si krátce po 14. hodině přišel do pankrácké věznice odpykat měsíční trest. Z věznice ale musel na policejní služebnu, protože u sebe neměl doklady. Poté, co policie ověřila jeho totožnost, ho do vězení dopravila eskorta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jiri69

Komančí???

My pracující na naší dílně také plně s výsledky soudu souhlasíme a žádáme co nejpřísnější trest.Nenecháme si naši krásnou zemi rozvracet reakcionáři,kterí jsou určitě řízeni zahraničními zpravodajskými centrálami.Teď pan Týc pozná tvrdou pěst naší dělnické třídy!...Možná by bylo nejlepší ho donutit k emigraci.Protože toto řešení se v minulosti několikrát dobře osvědčilo.

+1/0
27.2.2012 8:20

Leinad

To se může

Zabavit někomu občanku, aby nemohl do vězení odpykat si svůj trest? 8-o

0/0
25.2.2012 22:32

běžný ovčan

...

je to sice ocas, ale z této společnosti si nic jiného než srandu dělat nejde

+2/0
25.2.2012 13:13

vohorelej_ strom

Na měsíc?

Tak mě teď napadlo, že to má dobrý a blbý najednou. O den kratší měsíc než ostatní měsíce v roce, ale zase o den delší než loni, nebo příští rok, protože je letos rok přestupný ;-D. Ale lepší než to mít na Měsíc.

0/0
25.2.2012 11:31

ašant překrásný, Luny jasnější..

Re: Na měsíc?

Omyl s tím měsícem. Pokud jsem se nepřeslechl, byl David Hons odsouzen  na  30.! dnů vězení.

0/0
25.2.2012 14:44

vohorelej_ strom

Re: Na měsíc?

No baže, mýliti se, je lidské. Připouštím a taky je mi jasný, že v rozsudku nebude měsíc, ale určitý počet dnů. Stejně mi šlo jen o legraci.. možná se má reakce odvíjela od článku, je tam všude psáno o měsíci (ještě že ne o Měsíci ;-D )

0/0
25.2.2012 15:01

ašant překrásný, Luny jasnější..

Re: Na měsíc?

Dyť jó.

0/0
25.2.2012 15:12

kradu rád jsem sociální demokrat

Může mi někdo vysvětlit uměleckou podstatučinu

trestance Honse? Patrně jsem příliš přízemní a považuji to za prosté poškozování veřejného majetku, které musí být trestáno.

0/0
25.2.2012 10:01

axax

Re: Může mi někdo vysvětlit uměleckou podstatučinu

Navíc potenciálně nebezpečné a ohrožující (možnost poškození funkčnosti). Kdyby to přestalo fungovat a někoho by kvuli tomu přejelo auto - to by všichni řvali za spravedlivé potrestání vandala

0/0
25.2.2012 10:56

Leinad

Re: Může mi někdo vysvětlit uměleckou podstatučinu

Jenže nic fungovat nepřestalo a zvýšení pravděpodobnosti nehody nebylo u soudu prokázáno. :-P Nešel sedět za obecné ohrožení.

0/0
25.2.2012 21:58

PiPiiiiiK

je mi teď smutno

Vždyť von se tam tak těšil a teď bude mít těžký spaní....njn "umělci" to mají v životě těžkýRv

(ty uvozovky opravdu znamenají pohrdání)

0/0
25.2.2012 3:10

ilb

Potrestat si zaslouží, toto není žádné umění.

Vyměnit panáčka na semaforu a místo symbolu chůze tam dát symbol nevímčeho. :-/ Prostě chtěl provokovat, tak ať si to teď vyžere. Kdyby se kvůli tomu stala dopravní nehoda, to by se teprve děly věci. Co by udělal příště, kdyby mu to teď prošlo? Vyměnil by červené sklíčka za zelené a naopak a pak se smál, jak je originální a vtipný? Pokud se chce hrát na umělce, ať dělá příště něco "normálního". Jenže to by asi nikoho nezajímalo a nikde by se o tom nepsalo....

+1/0
25.2.2012 2:42

HenryVIII

Re: Potrestat si zaslouží, toto není žádné umění.

O tom co je a není umění naštěstí nerozhoduješ ty.

+1/0
25.2.2012 7:37

BARON FON SAXOFON IV.

Re: Potrestat si zaslouží, toto není žádné umění.

vy snad naštěstí taky ne;-)

0/0
25.2.2012 10:03

misticjoe

Re: Potrestat si zaslouží, toto není žádné umění.

Pokud netrpis lehkou mozkovou dysfunkci, je ti vzdy jasne, ze zeleny panacek znamena "muzes ji", cerveny "stuj". On tam nedal "buh vi co". Panackove pouze vypadali jinak, neco delali, nebo jak jini rikaji - "ozili". Nevidim duvod, proc by se zrovna kvuli tomu mela stat nejaka nehoda.

+2/0
25.2.2012 7:38

axax

Re: Potrestat si zaslouží, toto není žádné umění.

Ožili - že tam byli panáčci kálející, močící, oběšení nebo jednonozí ? To je dílo psychopata a na veřejném prostranství nemá co dělat

+3/0
25.2.2012 7:57

BARON FON SAXOFON IV.

Re: Potrestat si zaslouží, toto není žádné umění.

to není pravda, já jsem uposlechl příkazu zeleného panáčka a začal jsem močit na veřejném prostranství a stálo mě to 1000 kč + ostuda;-)

+1/0
25.2.2012 10:04

axax

Re: Potrestat si zaslouží, toto není žádné umění.

A co příkaz oběšeného nebo beznohého panáčka ?

0/0
25.2.2012 10:52

BARON FON SAXOFON IV.

Re: Potrestat si zaslouží, toto není žádné umění.

naštěstí jsem je neviděl, asi by to bylo za další 2000,-;-)

0/0
25.2.2012 10:55

ilb

Re: Potrestat si zaslouží, toto není žádné umění.

Ano, zelený panáček jistě znamená chůzi. Ale co kdyby byl někdo barvoslepý a pak si musel u takovéhoto semaforu vybírat jenom mezi močícím a kálejícím panáčkem? Nedivil bych, kdyby potom šel dát tomuto rádoby umělci přes hubu.

0/0
27.2.2012 1:06

katano

pan HONS alias TÝC, se BOJÍ SÁM SEBE .....................

............ ale když kradl z hlav policistům čepice nebo ničil semafory, to se ten výtvarník - NEBÁL.

        PS : snad bude mít na cele výtvarníky, jinak se mu tam moc líbit - NEBUDE.......... :-P

+1/0
25.2.2012 1:18

Parcival

Re: pan HONS alias TÝC, se BOJÍ SÁM SEBE .....................

Ničil? Kdo ví kdo koho napadal? Jít bručet za takovou  ................ to je ostuda!

0/0
25.2.2012 1:24

katano

Re: pan HONS alias TÝC, se BOJÍ SÁM SEBE .....................

Zkuste krást policistům čepice z hlav a UVIDÍME.

       PS : krást čepice policistům nebo ničit semafory to nemůže beztrestně opravdu, ani VÝTVARNÍK Týc. :-P

+2/0
25.2.2012 1:30

axax

Re: pan HONS alias TÝC, se BOJÍ SÁM SEBE .....................

Kdyby to samé udělal nějaký cigán - šel ukrást nějaké součástky nebo je vyměnil - to by bylo řevu ! Ale když to udělá kdosi, kdo si říká "umělec" (jinak by to nikdo nevěděl), tak je to v pořádku ? Nikdo mu nebrání v "umělecké činnosti" - ale na svých věcech a ve svém prostoru ! Pokud to nechápe, bude po právu potrestán a případně poslán na psychiatrii, kde mu to objasní

0/0
25.2.2012 8:01

Lola Roflova

Re: pan HONS alias TÝC, se BOJÍ SÁM SEBE .....................

ale prosimtě...;-)

+1/0
25.2.2012 2:24

Leoon

RE

Ale já jsem s Vámi také nevyjednával na konci jsme se shodli, tedy celá diskuze byla zakončená, proč tedy urážky o jedincích a hlupácích, ale to je skutečně Vaše ostuda ne má, Vaše tolerance je tedy nulová, tzn., že se asi cítíte jako nadčlověk. Škoda

0/0
25.2.2012 1:11

Leoon

jedinec

Aha tak to jo, ale já se domníval, že člověk vzdělaný, se také jako vzdělaný chová a to k člověku vzdělanému v jiném oboru, než on sám. No, ale když já jsem pro Vás jedinec, jste pro mne pitomec. Škoda, mohlo to skončit normální dohodou skoro to tak už vypadalo. Vaše ostuda.

0/0
25.2.2012 1:03

Aurisak

Re: jedinec

Já s hlupáky nevyjednávám, a ani se nebavím. Hezký večer.

+3/0
25.2.2012 1:06

Leoon

Re: jedinec

Ale já jsem s Vámi také nevyjednával na konci jsme se shodli, tedy celá diskuze byla zakončená, proč tedy urážky o jedincích a hlupácích, ale to je skutečně Vaše ostuda ne má, Vaše tolerance je tedy nulová, tzn., že se asi cítíte jako nadčlověk. Škoda

0/0
25.2.2012 1:09

tvé horší já

Re: jedinec

já už mu začínám věřit, že právník skutečně je. mezi právníky se pohybuju od dětství, vzhledem k tomu, že oba moji rodiče jsou právníky. a přesně takovéhle typy znám, potkával jsem je na začátku devadesátých let. těsně po převratu jim bylo něco kolem třiceti, všichni byli velcí páni, nevěděli kolik si za co naůčtovat a strašně chtěli být smetánkou. jenomže nosili froté ponožky do obleku a nechávali si nášivky hugo boss na rukávech sak, tím se vždycky odkopali. jojo, zlatá devadesátá, tam jim to ještě lidi žrali.

0/0
25.2.2012 1:07

Aurisak

Re: jedinec

No teď jsi mi to děsně nandal. Ježiš, co já budu dělat ;-D Ne, fakt, s někým takovým nemá smysl se bavit. Je to pod mou rozlišovací schopnost. Ne vždy mohu najít sobě rovné k řádné diskuzi. Tak čao, chytrolíne z právnické rodiny ;-D

+5/0
25.2.2012 1:08

tvé horší já

Re: jedinec

já jsem dospělý člověk, já nemám potřebu někomu něco "nandávat". nevím, co jsi tím myslel. jen začínám tušit, že jsem se v odhadu nemýlil, dle tvé reakce.

0/0
25.2.2012 1:11

tvé horší já

Re: jedinec

ale asi jste si to s klukama z práv hodně nandávali, kdo má pruhovanější froté punčošky, kdo má ví hugo boss sáčko, kdo má fialovější košili, pletenější mokasíny, dražší vstup do tenisového klubu, přes to, že tenisovou raketu nikdy nedřel v ruce, kdo má plastovější kytky v kanceláři. vyhrávals hodně?

+1/0
25.2.2012 1:19

pastoun

Re: jedinec

S tímto člověkem opravdu nemá cenu diskutovat, stačí si projít starší příspěvky v této diskuzi... Každý si podle obsahu a formy jeho příspěvků udělá obrázek sám. Argumenty vesměs žádné, jednoduché nebo holé věty, urážky... A zdůrazňovat, že pochází z právnické rodiny :-P (mamí, tatí - help please!) ;-D - to raději ponechám bez dalšího komentáře. Berte to tak, že s blbcem se prostě nedomluvíte.

+4/0
25.2.2012 7:37

tvé horší já

Re: jedinec

je zvláštní, že když tady mistr uráží někoho, kdo na to ani nemůže reagovat a mnohem hůř, než já jeho, je to v pořádku. já se za nic neschovávám a kdybychom spolu seděli tváří v tvář, řeknu mu to samé. což se o něm říci nedá. takže kdo je horší, někdo, kdo uráží někoho, kdo se může bránit a nebo někdo, kdo uráží někoho, kdo se bránit nemůže? a ty řeči o právnické rodině byly zcela v kontextu tématu, nevím proč se za ně vysmíváš, spíš prostě nevíš kudy, kam.

0/0
25.2.2012 19:10

Psychorův klon

Pánové. Přeji dobrou noc

0/0
25.2.2012 1:00

Leoon

no nic

každopádně jako prostý občan to vnímám jako nespravedlnost, prostě mi připadá, že pan Týc není společensky nebezpečný a proto ho zavřít nebo mu dát peněžitý trest v té výši, které dostal je absurdní. Ale ok, zákon je zákon, jen tedy ještě jednou, kéž by se všem dostalo rovným dílem pane soudče.

+3/0
25.2.2012 0:44

Psychorův klon

Re: no nic

první věta v souvětí vystihuje celou diskusi. Proto to nikomu nebudu ani vyčítat a jsem rád za každého, kdo si to nechá vysvětlit a udělá si názor a nenechá si ho diktovat médii.

0/0
25.2.2012 0:46

Leoon

Re: no nic

že by shoda ?

0/0
25.2.2012 0:49

Psychorův klon

Re: no nic

jen v první části souvětí.

0/0
25.2.2012 0:51

Leoon

Re: no nic

hm. proč vždyť píšu, kéž by se všem dostalo stejně , spravedlnosti myslím.

0/0
25.2.2012 0:52

Aurisak

Re: no nic

Poprvé, co s tebou souhlasím.

0/0
25.2.2012 0:52

Psychorův klon

Re: no nic

nesouhlasím také s tou absurdní výší trestu vzhledem ke škodě . Odnětí svobody si vybral sám. Jinak samozřejmě OK:

0/0
25.2.2012 0:57

Aurisak

Re: no nic

Koho že to oslovuješ, ke komu promlouváš?

0/0
25.2.2012 0:49

Leoon

Re: no nic

tak tedy soudce pane soudce, ale podstatu jste pochopil, nebo jsem

to taky napsal nesrozumitelně?

0/0
25.2.2012 0:51

Aurisak

Re: no nic

Nejsem soudce, to by mne nebavilo. Pokud jsi tedy mluvil ke mně.

0/0
25.2.2012 0:52

Leoon

Re: no nic

No celou dobu to tak vypadalo tedy JUDr. , advokát ?

0/0
25.2.2012 0:53

Leoon

Re: no nic

a vůbec proč já Vám vykám a vy mne ke komu to mluvíš, koho to oslovuješ

???? to jste jako nějaký nadčlověk pane doktore.

0/0
25.2.2012 0:55

Aurisak

Re: no nic

Jedincům jako jsi ty zásadně tykám. Je mnoho právnických profesí, nikoliv jen soudce. To by mne nebavilo. Jsou státní zástupci, advokáti, notáři, exekutoři a další.

0/0
25.2.2012 0:58

Leoon

Re: no nic

Aha tak to jo, ale já se domníval, že člověk vzdělaný, se také jako vzdělaný chová a to k člověku vzdělanému v jiném oboru, než on sám. No, ale když já jsem pro Vás jedinec, jste pro mne pitomec. Škoda, mohlo to skončit normální dohodou skoro to tak už vypadalo. Vaše ostuda.

0/0
25.2.2012 1:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.