Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Praha začala šetřit v MHD, ruší prodloužený víkendový provoz

Praha se rozhodla zrušit prodloužený víkendový provoz metra a navazujících spojů. Je to první úsporný krok v městské hromadné dopravě, který by měl ušetřit přibližně 55 milionů korun ročně. Platit začne od 4. března. Další rozsáhlé škrty v dopravě město plánuje na červen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kj654

Korupce

A divi se nekdo? Penize za papirove jizdenky jdou nekam na Panenske ostrovy, penize za SMS jizdenky jdou zase jine firme, a Open Karta je take tunel jako ****. Na MHD nic nezbyde protoze se vse rozkrade.

+1/0
21.2.2012 20:32

grizzly9992004

Vždyť to je jen pro lidi!

Proč by nerušili, vždyť je to "jen" pro lidi a ti dnes nikoho z mocipánů nezajímají!

0/0
21.2.2012 19:29

petr____22

Re: Vždyť to je jen pro lidi!

Mocipani se sami nevoli, ne? Staci aby ti lidi pouzili pri pristich volbach mozek. I kdyz to nevidim moc nadejne.

+1/0
22.2.2012 7:09

Witty1

Parada.

jedina uzitecna vec co zavedli, a ta hodina navic v patek a pak v sobotu jsou takova uspora? Rozkradene stamiliony a predrazene tramvaje ale tady se setri 55 milionu rocne...tak jeste par tisic na sesivackach ne?

+1/0
21.2.2012 16:25

Rzekotka drzewna

o vikendu zavrit na pul dne

Metro se vyplati pri plnem vytizeni a nizkem intervalu, v casech kdy navic odlehcuje pretizene povrchove doprave, laka zajemce rychlosti a cetnosti. 10minutove int. jsou nesmysl, to je opravdu lepsi zavrit. Navic nocni bus jede po magistrale stejne rychleji nez metro C. V sobotu odpol a nedeli dopol by take vyplatilo mit metro zavrene. Kdo by se faral pod zem, kdyz dva lide autem jedou o vikendu vyrazne levneji nez za jednorazove jizdne a o vikendu nemaj takovy problem parkovat a s ucpanim. Na useku veleslavin-motol bude mit bohuzel smysl jen nekolik souprav denne-rano a vecer pri stridani smen. Tak to dopada kdyz o smerovani tras rozhoduji slizacti vypatlanci Bem+Chalupa a ne odbornici.

0/0
21.2.2012 15:17

lu2222

Re: o vikendu zavrit na pul dne

Náklady na vybudování metra jsou tak obrovské, že je naopak nesmysl ho nevyužívat co to jde.

0/0
21.2.2012 17:19

čepst

Tak jediná možnost je prodloužit

intervaly. Zrušení některých linek např. 177 nebo 136 je blbost.

0/0
21.2.2012 15:14

on8.

Re: Tak jediná možnost je prodloužit

jedina moznost je udelat audit a zabavit spinavy majetek

0/0
21.2.2012 15:55

vágus z ODS

Kam šlápne odeesácká hnáta

Tam 7 let tráva neroste. Za rozkradení DP jsou přímo zodpovědni kmotři z ODS.

+2/0
21.2.2012 15:04

Big-Dog

Re: Kam šlápne odeesácká hnáta

takovéto výkřiky do tmy to rozhodně změní.

0/0
21.2.2012 15:09

Leinad

Re: Kam šlápne odeesácká hnáta

Řekl SocDemák, který nikdy nebyl na magistrátu. :-P

Není to jedno, jak se ti komunisti rozdělej na ty malinký party(rudá, modrá, zelená, oranžová, horně-devítková,...)

+2/0
21.2.2012 15:10

René, já a Rudolf

a co najít sponzora pro proloužený provoz?

třeba nějakou firmu z Britských panenských ostrovů, ty prý čile obchodují s pražskými městskými podniky... asi hledají investiční příležitosti...

+3/0
21.2.2012 15:03

pětrandočepice

Re: a co najít sponzora pro proloužený provoz?

;-D;-D;-D ;-(

0/0
21.2.2012 15:13

Simona super kočka

To je zajimavy.

To je zajimavy Dvořák s kamarády rozkradl MHD PRAHA s kamarády a až ted začne šetřit. Co na to naše slavná Policie? Jak vypadá jede také v tom.;-D

+2/0
21.2.2012 15:03

pětrandočepice

Re: To je zajimavy.

;-€;-O Policii zatím v této kauze věřím - pokud ji neodloží s tím, že viník neznámý. Nebo, že se vlastně nic nestalo.8-o

0/0
21.2.2012 15:17

mahony3307

Re: To je zajimavy.

Dvořák byl jenom loutka magistrátu plnící jejich přání a když už to moc smrdí tak se jakoby na oko obětuje.A další ředitel bude nemlich to samý.DP řídí magisrát ne nějakej ředitel. :-/

0/0
21.2.2012 19:57

Henry_Kissinger

to je jako u státního rozpočtu

tak už taky nebylo co krást, tak zvedli dph

0/0
21.2.2012 14:55

kenx

nove busy

Nechapu pozastaveni nakupu novych busu. Stavajici park je stary a zalostnem stavu. Spousta prostredku se tak propali na opravach a zapujckach busu od jinych dopravcu. Zkuseno s jinymi dopravci v ramci ropid je velmi spatna.

0/0
21.2.2012 14:53

Leinad

Šachta

Škoda 14/15T dražší a méně kapacitní, než rekonstrukce vyhazovaných tramvají. R^ Drahý tisk jízdenek a jiné padání peněz do Šachty R^ Vzuchovozivé spoje v neděli ráno, větrání na zastávkách(není tam cedule "na znamení") R^ Tunely do polí(Pole Letňany, Prosek ze kterého je stejně do centra rychlejší bus+metro B; Motol,...) R^ Vzuchovozivé manipulačky, plýtvání vozokm(dvě linky se stejnou konečnou, intervalem a typem vozu - třeba 271/125 musí být dvě linky blokující parkoviště na Hájích) R^ Válka PID vs SID

+2/0
21.2.2012 14:53

tx999

Re: Šachta

Tak jednak 125 s 271 chteji sloucit (alespon nekde jsem takovy navrh cetl), jednak 125 konci na konecne JM zatimco 271 konci na Hajich. Vyhodou rozdeleni je mensi nachylnost ke zpozdenim alespon na jedne ze dvou rozdelenych linek, pripadne jsou ta zpozdeni mensi, nez kdyz se scitaji na cele lince. Na druhou stranu proc ne, obcas by se mi to ze Smichova primo na Hostivar hodilo;-D (i kdyz nejrychlejsi je to stejne vlakama)

15T mi prijdou vcelku dobre (mozna mohly byt levnejsi, ale tuto problematiku fakt neovladam), nestestim je nakup 14T.

O metru se asi nema cenu bavit, to melo byt projektovano jinak a hlavne mely byt jine priority.

Ano, ruzne zakazky a podobne ksefty - tam ty penize nejvic utikaji, od toho by se melo zacit...

Co se tyce manipulacek - jak by to melo byt podle vas zarizeno?

0/0
21.2.2012 17:54

Leinad

Re: Šachta

Nekončí náhodou 125 a JM jenom kvůli přeplnění Hájů? Kolik lidí jede za hodinu Horčičkova <-> Jižní Město vs kolik tam jede za hodinu busů? ;-D Spolehlivost bych řešil buspruhy a nějakou vyrovnávačkou(třeba jízdní dobou Horčičkova-Háje 8 minut znamenající čekání do pravidelného odjezdu) :-P

0/0
21.2.2012 19:19

petr____22

Re: Šachta

Ten "tunel do poli"je uz na planech metra z roku 1980. Takze asi takhle. Principialne ma smysl stavet metro driv nez domy, protoze mezi domy se to pak stavi opravdu spatne. Takze je logicke, kdyz metro o par let prebehne vystavbu. Navic Letnany nejsou na poli ani nahodou - jsou na kraji sidliste, s tim ze se bude dale stavet i na opacne strane za vystavistem. Jestli bylo neco na poli, tak to byl Zlicin v dobe dostavby.

0/0
22.2.2012 7:13

Leinad

Re: Šachta

Postavit metro před sídlištěm je možná dobrý nápad(i k polím kde se kvůli syslům stavět nebude), stavět pod zemí(a ne jako Černý Most) je možná výhodnější.

Ale proč jede tak pomalu = proč na vyhledávači spojení existuje zadání, kdy z Proseka(zastávka třeba Nový Prosek) na Florenc je rychlejší bus+béčko, než bus+céčko? Když už účelem metra není rychlost mezi krajními body, proč nemá stanici třeba v Bohnicích?

0/0
22.2.2012 9:03

Bubuss

Metro mohlo klidne jezdit nonstop

Za to co v DP pod Dvorakovym vedenim rozkradli, by metro mohlo jezdit celou noc na deset let dopredu, vcetne vsech pripoju.

+9/0
21.2.2012 14:48

pětrandočepice

Re: Metro mohlo klidne jezdit nonstop

R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0/0
21.2.2012 15:18

nutkao

Re: Metro mohlo klidne jezdit nonstop

R^!!

0/0
21.2.2012 18:45

petr____22

Re: Metro mohlo klidne jezdit nonstop

Ne, nemohlo. To 4h preruseni kazdy den je naprosto nutne z hlediska udrzby.

0/0
22.2.2012 7:14

Reinkarnace Obraceče Kalendáře_

..........

Gangy zlodějů a násilníků stejně časem znemožní cestování po setmění ............

0/0
21.2.2012 14:48

hodný jára s multikárou

Re: ..........

;-D;-DR^

0/0
21.2.2012 14:50

takyumimkecat

Re: ..........

nojo.... Zapoměli jsme na škrcení rozpočtů POLICIE a Měšťáků....

0/0
21.2.2012 14:51

hodný jára s multikárou

no jo no

Teď se bude omezovat doprava pro lidi a moc se nebude zkoumat majetek paní Dvořákové a dalších, je třeba vytvářet zisky pro nový management.;-D

+3/0
21.2.2012 14:48

Mysel

40 milionu za rok?

Takze omezite sluzby obcanum a penize rozkradene OpenKrad tymem budete davat dohromady kolik let? ;o)

0/0
21.2.2012 14:43

heavy66

rozhodně souhlasím, že šetřit se musí,

z čeho by jinak Dopravní podnik platil neustále rostoucí náklady na provize kamarádům, spřáteleným firmám a právním kancelářím?

0/0
21.2.2012 14:40

Bohumil_Klein

SMS

Kdyby z každý SMS jízdenky nešlo 8 kč tomu hajzlovi Riitigovi, tak by mohlo metro jezdit celou noc!

+7/0
21.2.2012 14:40

lumin-oil

Re: SMS

presne. Nevim, jak mam platit za sluzbu, kdyz uz se rozhodnu nejet nacerno...koupim listek, vydelava na tom nejaka treti strana, koupim SMS ...zadna zmena, poridim si Openkrad a zas prispivam zlodejum. Asi budu muset jezdit nacerno furt:-P

0/0
21.2.2012 14:44

pětrandočepice

Re: SMS

;-€;-O8-o

0/0
21.2.2012 15:20

pervekt

.,

Deti do 10let by nemeli jezdit zdarma. Nebo jinak, dite do 10 let by mohlo mohlo mit slevu v pripade, ze ho doprovazi dospely bez slevy. Samotne deti do 10 let ani jezdit ani nemaji (max. dotovat cestu do/z skoly vybranou linkou a trasou).

+1/0
21.2.2012 14:39

Fai Rodis

Re: .,

Pri nasi natalite ty decka rozpocet DP nevytrhnou.

0/0
21.2.2012 14:42

aquincum

Asi by bylo rozumné udělat řádnou kontrolu a zjistit,

zda se management neobohatil na úkol cestujících, kterým teď omezují dopravu, protože na to nejsou peníze. Asi bychom se divili, jak Dopravní podnik hospodařil a hospodaří.

+2/0
21.2.2012 14:36

šelma6005

Re: Asi by bylo rozumné udělat řádnou kontrolu a zjistit,

No, jak asi hospodaří. Určitě je to samý kmotr - a ty si Pražáci zaslouží když roky volí stranu prošpikovanou korupcí a klientelizmem. Tak to teď dopadlo i na ně!

0/0
21.2.2012 14:42

Leinad

Re: Asi by bylo rozumné udělat řádnou kontrolu a zjistit,

Která strana z aktuálního českého parlamentu není prošpikovaná korupcí ani klientelismem? :-P

0/0
21.2.2012 15:01

petr____22

Re: Asi by bylo rozumné udělat řádnou kontrolu a zjistit,

Upresnil bych to - a ktera nebude, az se tam dostane. O korupci a klientelismu nejcasteji mluvi ti, na ktere se nedostalo ;-D

0/0
22.2.2012 7:15

Calvero

::::

Proč vždycky když se někde objeví slovo šetření, tak se ve výsledku udělá více škody než užitku?

+1/0
21.2.2012 14:31

šelma6005

Re: ::::

Protože ve vládě je pseudopravice, která na svých klientelistických zájmech bude trvat dokud svět stojí!

0/0
21.2.2012 14:44

lu2222

?

A nešlo třeba o víkendu spíš začít jezdit o hodinu později? Ušetřilo by se stejně a přijde mi, že v sobotu a neděli ráno jezdí daleko míň lidí než po půlnoci.

+2/0
21.2.2012 14:28

MiW

Re: ?

A co to zrusit rano i vecer?...usetrilo by se 2x tolik :)))

0/0
21.2.2012 14:30

MiW

Re: ?

Spis by se mohli zase zamerit na jezdeni "deti" do 15 a "duchodcu" nad 65 zadara..jak prosadili po poslednich volbach..tam je tech milionu o trochu vic.

+1/0
21.2.2012 14:32

pětrandočepice

Re: ?

V Praze jezdí důchodci nad 65 let zadarmo? A to má Praha asi nejlíp placené důchodce v republice. V jiných mstech, např. v Brně až od 70. A teď to spoplatnili i těm nad 70.

0/0
21.2.2012 15:23

lu2222

Re: ?

že jsem něco psal. doufám, že se toho nechytnou a nezrušej opravdu obojí. snad to tu nikdo odpovědnej nečte :-)

0/0
21.2.2012 14:32

hodný jára s multikárou

Re: ?

Odpovědní, ti mají jiné starosti, než číst názory občanů, takže strach mít nemusíte.;-D

0/0
21.2.2012 14:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.