Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opilý šofér mercedesu poslal fiata do pole, jeho řidič zemřel

Nepřipoutaný jednatřicetiletý řidič Fiatu Punto zahynul při noční nehodě mezi Hulínem a Kroměříží. Do jeho vozu vrazil opilý čtyřiačtyřicetiletý muž za volantem mercedesu. Náraz byl tak silný, že fiat skončil v poli. Jeho řidič vypadl z auta a nehodu nepřežil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rezzba

MB neskutečný hovado

Každý z KM to prase co to udělalo zná a ví jaký je to alkáč.Neřeš te tu nějakou bezpečnost malýho velkýho auta,doprdele zabil mladýho chlapa,učitele,3 letý dítě a jede domů a nachcaný píííííííííííííp to do něho napere.pověsit rovnou u cesty na strom a hotovo.A toto mu už určitě neprojde. ;-€

0/0
22.2.2012 1:12

p_n_3

Re: MB neskutečný hovado

Kterej to je?

0/0
22.2.2012 22:34

syn truhláře

Jak to tak vídáme,

dostane podmínku. Kdyby se ten druhý připoutal, tak by ho to navíc rozemlelo. Není nad SKOT (Střední obrněný kolový transportér).

0/0
21.2.2012 17:22

mr_bodo

Jo, je to smutný...

... ale daleko horší mi přijde soudruh starosta Úval u Prahy, který zorganizuje monstrakci "Lovíme šoféry pod vlivem" a sám se nechá lapnout s 1,6 promile a deklaruje to jako zbytkáč. Nevím, školy nemám, ale 1,6 zbytkáč hodně silná káva...

A pak se všichni diví. Ten politik jede ožralej jak zákon káže, zboří auta parkující u silnice (že, KATO?) a nic se mu nestane, protože doživotní imunita. Další hvězdička se chlubí, jak sosá na koncertě a pak valí dom, páč musí oprašovat tu svoji ochechuli. No tak se pískl jeden běžný člověk a bohužel to dopadlo tak, jak do dopadlo.

A jestli řídil Traboše nebo Medvěda už tomu mrtvému život nevrátí, nicméně mě fascinují ty rychlosoudy... Řidič Mercedesu = poloviční vrah...

0/0
21.2.2012 13:21

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Jo, je to smutný...

Daleko horsi? Nez ten kdo nekoho usmrtil? Vazne?

+4/0
21.2.2012 13:33

tajny agent

Tak jestli si z toho starosty nidko nevzal priklad a nezabil

Jen z pohledu propagace porusovani pravidla neridit opily vrchnim predstavitelem muze mit jeho cin za nasledek mnohem vic nez jednoho mrtveho ponevdz lide se ridi priklady a z tohoto pohledu to muze myslet diskuter nad vami. Sice nikoho nezabil, ale to, ze starosta muze ridit opily muze utkvet v hlavach moralne mene pevnych jedincu a do budoucna pusobit paseku kdyz si budou hrat na neco extra ... tento princip zda se si cesi neuvedomuji. Snad bude nasledovat clanek s jeho prikladnym potrestanim,aby byla skoda odvracena. A doufam,ze mate pravdu a jeho cin zatim zdaleka nedosahl toho druheho pripadu.

+1/0
21.2.2012 16:46

janzlatousty2

bezohledný ožrala vs.

nepřipoutaný  řidič v papírové krabici od špaget = smrtící kombinace

+1/0
21.2.2012 13:13

IARK - Králíček Chlupíček

Re: bezohledný ožrala vs.

To jako, ze kdyby byl pripoutany, ze by se mu nic nestalo?

+1/0
21.2.2012 13:27

Antonín, topič

Re: bezohledný ožrala vs.

Tos vymyslel sám, nebo ti pomáhal náčelník obvodního oddělení?

0/0
21.2.2012 13:47

TREPAC

Re: bezohledný ožrala vs.

Řidiči jezděte vždy připoutáni i Vaší spolucestující, byť by se jednalo o krátkou jízdu do blízlého supermarketu. Vždy. Tento pan by asi žil, kdyby byl připoután. Druhá otázka je, zda už nebylo to auto hodně ojeté? Pak byla i méně pevná karoserie....

0/0
21.2.2012 14:06

Sanjuro

Re: bezohledný ožrala vs.

"Tento pan by asi žil, kdyby byl připoután" - aniž chci zpochybňovat užitečnost poutání, tak po shlédnutím fotek s vámi moc nesouhlasím

+4/0
21.2.2012 14:30

Antonín, topič

Re: bezohledný ožrala vs.

http://www.saabnet.com/tsn/ssl/

june & april 2000

0/0
21.2.2012 21:44

Antonín, topič

Re: bezohledný ožrala vs.

http://fotogalerie.hasicido.cz/displayimage.php?album=172&pos=18

0/0
21.2.2012 21:55

Doubas1

Re: bezohledný ožrala vs.

Ten pan po tomhle vychovnem stulci od nadcloveka mel pravdepodobne zlomeny vaz, takze pasy by to telo mozna udrzely v aute...

0/0
22.2.2012 9:27

Kulhánková, dcera

Re: bezohledný ožrala vs.

I starej punťa má opěrky!

0/0
22.2.2012 12:53

xs123

U nás před hospodou stojí

vždycky řada aut , pozdě do noci, a policajti tam nikdy nejsou. Jinak -nechápu, proč dávají tak nízké tresty. Společenská nebezpečnost takových ožralů je ukrutná. Je jenom otázka času a náhody, kdo se mu připlete pod kola.

+1/0
21.2.2012 13:05

Antonín, topič

Re: U nás před hospodou stojí

U nás před hospodou stojí taky řada aut, pozdě do noci, dokonce až do rána, kdy lidi vstanou a odjedou s nima do práce.

0/0
21.2.2012 13:09

Šulivajda

Alkohol za volantem

Znám řidiče kteří nesednou za volant dokud do sebe nekopnou pár panáků alkoholu protože se tak prý cítí jistější!

+1/0
21.2.2012 13:04

bkv

Re: Alkohol za volantem

A ty se divíš? Do takovýho provozu střízlivej? To může jenom sebevrah :-P

+1/0
21.2.2012 15:19

Mlyn

tomuhle říkám reklama

až budu kupovat své ženě auto vím po čem se mám dívat...

0/0
21.2.2012 13:03

Šulivajda

Re: tomuhle říkám reklama

Musíš ale manželku hodně vysoko pojistit :-P

0/0
21.2.2012 13:06

xs123

Re: tomuhle říkám reklama

Po rakvi....

0/0
21.2.2012 13:06

stefi_ul

Re: tomuhle říkám reklama

jak dlouho ses zenatej??? ;-D;-D

Tohle je snad mozna tak jako darek pro tchynu Jarunu ne? ;-)

+1/0
21.2.2012 13:06

Mlyn

Re: tomuhle říkám reklama

to nebyla ironie - z fotek je jasne že posádka mercedesu po takovém nárazu má šanci na prežití spíše než v te bíle plechové zmuchlanině... R^

0/0
21.2.2012 13:13

IARK - Králíček Chlupíček

Re: tomuhle říkám reklama

Tak mozna pujde i o to kam je naraz veden

0/0
21.2.2012 13:28

Sanjuro

Re: tomuhle říkám reklama

ano, prostě novější a těžší auto vyjde ze srážky pravděpodobně lépe

0/0
21.2.2012 13:44

phi

Re: tomuhle říkám reklama

nejlip z toho vyjde vzdycky tatra

0/0
21.2.2012 14:38

mokry molitan

Re: tomuhle říkám reklama

No jestli jsi čekal až na tenhle crash test... Ze srážky těžšího SUV v podobě poměrně zánovního Mercedesu a malého Punta již starší generace, do kterého to SUV navíc napere zezadu naštorc, asi nejde vyvozovat nějaké hlubokomyslné závěry o bezpečnosti obou těchto aut.

0/0
21.2.2012 14:40

nojá

Rozdíl rychlosti max 40? To snad ani není možný...

0/0
21.2.2012 12:56

stefi_ul

Re: Rozdíl rychlosti max 40? To snad ani není možný...

Zkus ve 20ti napalit do zdi a uvidis, ze je to mozny. Navic tady to bylo zezadu a pevnejsi je auto vzdy vepredu.

0/0
21.2.2012 13:06

Antonín, topič

Re: Rozdíl rychlosti max 40? To snad ani není možný...

OMG CO TO MELETE?

0/0
21.2.2012 21:45

zorro_rojo

Re: Rozdíl rychlosti max 40? To snad ani není možný...

To je pekna hloupst.

Auta jsou pevnejsi prave zezadu. Jaksi vzadu nemaji deformacni zony.. Zkuste si nacouvat do zdi treba jen "desitkou" a pak to zkuste popredu.. rozdil je zrejmy.

0/0
22.2.2012 12:23

phi

Re: Rozdíl rychlosti max 40? To snad ani není možný...

tak si to prepocitejte na pad z vysky

0/0
21.2.2012 14:40

lion62

Institut mimosoudního vyrovnání

Zajímalo by mne, zdali se na toto zabití bude vztahovat institut mimosoudního vyrovnání. Pokud ano, pak s kým z pozůstalých se bude vyrovnání uzavírat ? (manželka, děti, rodiče) Jedná se mi o nový OZ

0/0
21.2.2012 12:45

stefi_ul

Re: Institut mimosoudního vyrovnání

se VSEMI pozustalymi. Pokud ma manzelku a deti, tak je to vetsinou 1/2 manzelka a 1/2 deti, pripadne jejich deti.

0/0
21.2.2012 13:05

Helmut

To musela být rána

nechápu jak mohl Fiata takto sešrotovat, píše se, že auto "jelo" před ním ???

0/0
21.2.2012 12:41

dvakratzabanovanylajos

Re: To musela být rána

ze zadu, do mekkyho napul shnilyho fiata autem co vazi 2x vic. bez problemu a ani nemusel jet o tolik rychleji.

0/0
21.2.2012 12:43

Helmut

Re: To musela být rána

divný, ten fiat musel stát, nebo jed krokem...

0/0
21.2.2012 12:46

dvakratzabanovanylajos

Re: To musela být rána

ten medour ma v podstate jen oloupany plasty a trochu pocuchany vyztuhy, rozdil rychlosti to mohl byt 30-40km/h. takze punto treba 80 a mb 110-120. punto mk1 je konstrukcne tak 17let stary+duvody vyse, proto takovej rozdil v poskozeni.

0/0
21.2.2012 12:53

zmatenej

Re: To musela být rána

to je hned, stačí malý rozdíl rychlsti. Když si spočítáte pohybovou energii mercedesu a fiatu...a tyto energie se mají vyrovnat.....

0/0
21.2.2012 12:46

albert10

Re: To musela být rána

Kineticke energie se vyrovnat nemají.

0/0
21.2.2012 13:01

ertz

Nechápu

Nechápu jedince, co obhajují malé množství alkoholu za volantem? Nikdy si nesednu za volant, když něco piju ani malé pivo.

Když chci řídit dám si birell a alko doma.

Nedávno jsem také poslouchal paní manažerku z HP jak je zvyklá si dát po jídle skleničku dobrého vína??

Alkohol otupuje a spomaluje reakce již v malém množství.

0/0
21.2.2012 12:36

okmnbhuij

Re: Nechápu

Obhajoba alkoholu do 0,1-0,2 promile je spíš z technických důvodů - než provedete odběr krve, kterou si řidič v takovém případě určitě vyžádá, tak je i ten zbytek fuč reps. je to na hranici přesnosti testu...

0/0
21.2.2012 12:40

dvakratzabanovanylajos

Re: Nechápu

jak u koho, kdyz se poradne nadlabnu k obedu, tak mam tak zpomaleny rekace, ze dve piva jsou proti tomu sranda. ty me spis nabudi k vetsi pozornosti. ale uznavam, ze existuje rada lidi, kteri maji uz po sklenicce (mozna jen z vedomi, ze neco pozili) ochromeny reakce. otazka je, jestli kvuli takovym mit stale nulovou toleranci, protoze oni si pred jizdou nedaji i kdyby byly povoleny dve promile uz jen z toho stranu ktery maji.

0/0
21.2.2012 12:42

Sanjuro

Re: Nechápu

jednak je nesmysl vyžadovat naprostou nulu když ji neumím změřit. druhak je ve většině evropy malé množství tolerováno a nikdy jsem neslyšel o větší nehodovosti v těchto zemích

+1/0
21.2.2012 12:55

stefi_ul

Re: Nechápu

protoze zajiste ctes vsechny cizi noviny a casopisy a sledujes, bedlive, jak to v cizine chodi.

0/0
21.2.2012 13:02

Kosta262

Re: Nechápu

Kolegy se musím zastat. Žil jsem 4 roky ve Francii, kde je povoleno 0,5 promile alkoholu.

A s nehodami pod vlivem alkoholu to mají stejné jako my, možná jsou na tom o trochu líp. Jenom u nich odpadá ta nelogická hra na nulu.

+1/0
21.2.2012 13:07

Sanjuro

Re: Nechápu

místo psaní zbytečných příspěvků jste mohl věnovat svůj čas vyhledání statistik nehodovosti a také hodnot tolerovaného množství alkoholu v jednostlivých evropských zemích

+1/0
21.2.2012 13:23

Kosta262

Re: Nechápu

To ano, ale nemůžeme si přece hrát na nulovou toleranci, když to malé množství alkoholu nejsme ani schopni změřit. Nehledě na to, že nepatrné množství alkoholu máme v krvi přirozeně.

...vlastně můžeme si hrát na nulovou toleranci. Už to tak léta děláme. Ale je to komické a demotivující.

0/0
21.2.2012 13:03

Antonín, topič

Re: Nechápu

NO VIDÍŠ TAK CO CHLASTÁŠ BIRREL, ALKOHOL JE TAM TAKY.

+4/0
21.2.2012 13:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.