- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
na zastávku Popovice u Rajhradu. Přejít koleje se tam dá za dobré viditelnosti velice dobře, viditelnost pár km na každou stranu. Jenže lidi tam lezli i za mlhy a třeba těsně za stojícím vlakem, to bylo docela e-e.
Stejně jako průjezd rychlíku 160 kmh, když bylo nástupiště namrzlý, brr.
ono by stačilo určité úseky oplotit a byl by klid. policajti maj bejt na silnicích a ne hlídat sebevrahy, co lezou do kolejiště.....
Mao, pri Vasi velikosti byste mohl videt alespon par mesicu dopredu... Co se u nas stava s takovejma plotama po par mesicich? Proc myslite, ze policie ma bejt na silnici a ne na zeleznici? Policie neni od slova silnice...
Podchod by stál několik desítek milionů korun. Nadchod méně. Ale hlavním důvodem je bezpečnostní riziko. Dráhy nemají zájem, aby se nádraží stalo frekventovanou spojnicí mezi dvěma různými částmi města.
Jediným řešením by byl nadchod podobný tomu na nádraží Praha-Smíchov, jehož vstupy leží mimo nádraží. To by v Pardubicích přicházelo v úvahu mezi budovou nádraží a starého nádraží, pro takový projekt ale není podpora, je problém na jakém pozemku by vyústil na straně Dukly. Stavět nadchod blíže k prodejně Lidl zase nemá smysl, tam už vede most u Parama.
Stále je tu přitom riziko, že nadchod bude bezp.rizikem, hrozí například házení předmětů na projíždějící vlaky, teroristický čin atp.
Ze zkušenosti jak se postaví nad/podchod lidé stejně chodí přes koleje a bezpečné cestě se vyhýbají.
a ještě ty koleje ukradou
Jake koleje, ty Gadžo, žádné už tu nije sú. A Haj Hitla, ty rasisto policajtský řekne cigán policistovi a ten dělá, jako že nevidí, spíše vidí, ale neviditelného
Páč u nás též vlak srazil tydýta, a tak mě teď trvá cesta do práce (pěšky) o cca 5 minut dýl. To představuje nějakých 500 m navíc. Zanedbatelné? Možná. Akorát musím dřív vstávat, páč musím stihnout dřívější "socku", nebo v létě jet na kole delší trasu. "Vykořisťovatele" totiž nezajímá, že stačí být být v práci 8 hodin. On vyžaduje být v práci od 7:00 do 15:30
Tak skočte pod vlak sám a dobrovolně a nebudete muset už nikam chodit. Vaše argumentace je k smíchu. To byste třeba mohl štrádovat pěšky po dálnici, protože přece tam bývala polní cesta a Vy jste zvyklý po ní chodit.
A že vstáváte dřív je jen dobře, protože na pracovišti máte být už 6.55, abyste si je stačil připravit k práci v 7:00 jste s chutí začal pracovat. Chce to chodit dřív spát.
byla podél kolejí stezka pro chodce a kolaře. Před 3 rokama dělali elektrifikaci, stezku zrušili a místo ní postavili protihlukové stěny. Novou nepostavili a pak se někdo z drah diví, že lidi chodí po kolejích, když tím místem chodili bez problémů desítky let, jsou zvyklí tama chodit a najednou jim tu cestu někdo zruší. Z čehož plyne, že není vždycky chyba na straně obyčejných lidí...
tak ať si ale nikdo nestěžuje až je silnější a těžší přetlačí do hrobu...
A to, že v době napsání tohoto článku právě sbírali přejetou mrtvolu zrovna na okraji Pardubického kraje - v Opatovicích nad Labem (Pohřebačce), nikomu nevadí? Taky přecházel/a trať a nerozhlédl/a se. Stalo se to přibližně v poledne a minimálně do třetí hodiny byla trať neprůjezdná.
http://www.hzshk.cz/cs/uvodni-strana/zasahy-jednotek-po/zasah-34060/
Minule to tam bylo 29.11.2011.
Všem, kteří lezou, kam nemají, lze jen popřát příjemné trable při cestování s podobnou osobou, která takové štěstí neměla.... Případně s řidičem, který nezná základní předpisy.... Při čekání na náhradní dopravu by měli zapomenout na na jakékoliv reptání a představit si, že tam někde poblíž leží jejich ostatky. Posádkám všech vlaků naopak přeji hodně štěstí a když už se něco stane, tak mimořádku bez následků.
seděl jsem v tom vlaku .... byl to spěšňák 1852 .... a podle toho co říkal strojvedoucí se rozhlídnul až moc dobře....
V Pardubicích je to ještě větší hazardování při přecházení, než si dovedete představit. Kolejiště přecházejí v místě spádoviště mezi jednotlivými odrazy vagónů. Vagóny tam jedou samospádem ze svážného pahrbku (nikdo je nemá šanci zastavit). Jsem strojvedoucí a mohu vám říci, že žasnu nad některými názory, které tu zde čtu. Bez lávky se ovšem přecházejícím lidem nedivím, že si krátí přes kolejiště cestu.
Přesně tak, lávka by bylo elegantní řešení a krok vstříc lidem. Policjt bude vždycky vítaný, jako nadržený pes na výstavě koček.
Ze 4. nástupiště pardubického nádraží je to přes koleje cca 10 minut pěší chůze na dukelské náměstí. MHD to nestihnete většinou ani za půlhodiny.
Z uvedeného vyplývá, že řešením nejsou pokuty. Řešením je odstranit úzkou bariéru vytvořenou několika kolejemi. Lávka přes kolejiště byla rozestavěna krátce po "revoluci", kdy ještě politici mysleli, že by měli něco dělat pro lidi. Zbyly po ní sloupy.
Řešením výhodným pro lidi by bylo i protažení podchodu mezi halou a nástupišti směrem k ulici K Vápence. Jde pouze o pár desítek metrů podchodu.
"Řešením" problému po ČEZku je dát idiotovi funkci, uniformu, odznak a právo vybírat pokuty.
V blízké budoucnosti má vzniknout několik mostků přes pardubické řeky. Co kdyby místo jednoho z nich se prodloužil podchod z hlavního nádraží pod kolejištěm?
Opravdu nechápu, jak může někoho srazit vlak na kolejích. Snad se rozhlédnu ne? A pokud není viditelnost taková, abych vlak viděl, tak to raději obejdu. Přebíhal jsem i trať ve španělsku, kde jezdí vlaky 160 km/h a opravdu, stačí se jen rozhlédnout.