Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na Klínovci se vážně zranil mladý snowboardista

V lyžařském středisku na Klínovci se vážně zranil šestnáctiletý snowboardista, který upadl na sjezdovce. Kvůli podezření na úraz hlavy a vnitřní zranění ho vrtulník dopravil do nemocnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sraaatch

snowboard

Snowboard neni nebezpecnejsi nez lyze. Snowboardaci si vetsinou lamou ruce, lyzari zase nohy. Prast jako uhod. A tady ani tak neslo o snowboard, jako spis o snowpark. Kazdopadne doufam, ze se da chlapec do poradku ;-).

A tu hustou vtipnou hlasku vyslovil zachranar, pisatel ho jen citoval ne? Ale souhlasim, ze mel opravdu stesti, ze dopadl az na zem :o)

0/0
19.2.2012 14:55

sandvinik

Nechápu

proč to vůbec komentujete , když nemáte o tomto žádné informace???? Místama je mi ze zdejších přispěvatelů na blinkání

0/0
19.2.2012 10:49

EU je ZLO

Doufám, že náklady na záchranu a léčbu

zacvakají jeho rodiče ze svého, pokud neměl speciální připojištění. Nevím, proč by cizími rozmary měl být zatěžován daňový poplatník ;-€Rv

+1/0
19.2.2012 10:17

skipp

Re: Doufám, že náklady na záchranu a léčbu

Vaše starosti bych chtěl mít. Nehledě na to, že to hradí pojišťovna. Kdybyste se raději rozčiloval nad tím, kolik rozhýří ti naši slavní politikové a něco proti tomu dělal.

Rv

0/0
19.2.2012 10:20

EU je ZLO

Re: Doufám, že náklady na záchranu a léčbu

Laskavě zapněte mozek!!!

1) U nás neexistuje konkurence zdravotních pojišťoven ve výši odvodů na zdravotní pojištění, zdravotní pojištění je ve skutečnosti daň, takže přestaňte lhát. Kdejaký blb může riskovat život a nijak se to na jeho odvodech nepromítne, zacvakají to za něj jiní.

2) Kde píšu, že zlodějiny politiků toleruji? Tohle je článek o troubovi na jakémsi prkně, nikoli o politice. Mimochodem, koho jste volil? Já jsem volič Strany svobodných občanů, takže v tomto mám svědomí čisté.

+1/0
19.2.2012 10:46

EU je ZLO

Re: Doufám, že náklady na záchranu a léčbu

Laskavě zapněte mozek!!!

1) U nás neexistuje konkurence zdravotních pojišťoven ve výši odvodů na zdravotní pojištění, zdravotní pojištění je ve skutečnosti daň, takže přestaňte lhát. Kdejaký blb může riskovat život a nijak se to na jeho odvodech nepromítne, zacvakají to za něj jiní.

2) Kde píšu, že zlodějiny politiků toleruji? Tohle je článek o troubovi na jakémsi prkně, nikoli o politice. Mimochodem, koho jste volil? Já jsem volič Strany svobodných občanů, takže v tomto mám svědomí čisté. !!

0/0
19.2.2012 10:48

EU je ZLO

Re: Doufám, že náklady na záchranu a léčbu

Omlouvám se za dvojí vložení, ale pěkně ty diskuze zlobí, není to moje vina.

0/0
19.2.2012 10:49

odkud_a_kam_jdeme?

Re: Doufám, že náklady na záchranu a léčbu

vite, ja jsem taky volic Svobodnych, vzdy kvuli tomu prijedu. Ale to byste musel nechat pripojistovat vsechny sportovce, protoze i pri zdanlive neskodne zabave jako tenis praskl kamaradovi krizovy vaz. Protoze idea S. je rovnost v pravech a povinnostech, ne?

0/0
19.2.2012 11:20

EU je ZLO

Re: Doufám, že náklady na záchranu a léčbu

Kdyby tu byla konkutence pojišťoven, pojišťovny samy by si stanovily optimální podmínky, tak jako v jiných oborech. To se nedá vymyslet od stolu v době, kdy tu vládne ten socialistický systém = odvody na pojistném podle výše příjmu, bez jakéhokoli zohlednění provozovaných rizikových aktivit.

Když pojedete do ciziny šplhat po horách a nebudete mít odpovídající cestovní připojištění, také platíte ze svého. Když to funguje na cestách do zahraničí, může to fungovat i zde.

0/0
19.2.2012 11:46

sraaatch

Re: Doufám, že náklady na záchranu a léčbu

Jsem v zahranici a ted tu pro jednoho borce, co jezdil nekde, kde se nema, priletela helikoptera a mel to zadara a nemel odpovidajici pojisteni ;-)

0/0
19.2.2012 15:01

sraaatch

Re: Doufám, že náklady na záchranu a léčbu

Chapu, jste prizemni clovek, co nevi, co je sranda. Ja budu radsi, kdyz budou jezdit do snowparku, nez kdyz budou hulit travu u skoly ;-)

0/0
19.2.2012 14:57

EU je ZLO

Re: Doufám, že náklady na záchranu a léčbu

A to je vše, co znáš? Tráva a prkno? Tak to je mi tě hluboce líto. Ještě ti teče mlíko po bradě a děláš chytrého Rv

0/0
19.2.2012 15:53

sraaatch

Re: Doufám, že náklady na záchranu a léčbu

:D nedelam chytryho, rikam svuj nazor a svy zkusenosti. Evidentne ti dosly odpovedi, kdyz ses zmohl pouze na prostou urazku. A jsem zasadne nekurak ;-)

0/0
20.2.2012 3:31

David_S

Dopadl na zem....

Dobrá zpráva je, že dopadl na zem... Kdyby dopadl do vzduchu, tak by ho záhranáři jistě nemohli sebrat ... ;-);-D;-D;-D;-D

P.S. Jestli pisatelé takových to článků, dostávají honoráře, hlasím se taky...

mohu vám poslat z naší dědiny tolik "hovadin", že vám bude peněženka malá...

+2/0
19.2.2012 10:17

chriswebb

Kdyby příroda chtěla,

rodili bychon se jako ploutvonožci. Ale jelikož nechtěla, blb vymyslel snowboard.

+2/0
19.2.2012 10:12

EU je ZLO

Re: Kdyby příroda chtěla,

;-DR^

0/0
19.2.2012 10:18

chriswebb

Re: Kdyby příroda chtěla,

Ani ovce se nechce ráda svázat...

0/0
19.2.2012 12:26

chriswebb

Re: Kdyby příroda chtěla,

Sorry, to měla být odpověď propagátorovi snowboardů níže.

0/0
19.2.2012 12:27

odkud_a_kam_jdeme?

Re: Kdyby příroda chtěla,

cim se lisi jedno prokynko od dvou? ja na snowboardu jezdim roky a jediny uraz byl slezly nehet po narocne runde ...

0/0
19.2.2012 11:22

chriswebb

Zpráva zásadního

celorepublikového (ne-li celosvětového) významu.

To fakt chce IDnes psát o každém důchodci co uklouzne, když si jde pro rohlíky?

0/0
19.2.2012 10:10

boardxx

To je článek absolutně o ničem

Asi není v neděli o čem psát, tak se píší takovéhle blbosti. Nevím, proč jmenují konkrétní středisko, že by na objednávku chlapců ze Špindlu, kde se statisticky stává úplně stejné množství úrazů na množství lyžujících. Sjezdovky jsou plné neumětelů, kteří přeceňují svoje síly a ohrožují sebe i ostatní. Mladíkovi ale přeju brzké uzdravení.

0/0
19.2.2012 10:09

jedenactikilovakoule

Tak hlavně že dopadl na zem...

Mladík skočil na sněžném prkně ve snowparku tak nešťastně, že dopad neustál a dopadl na zem, informoval náčelník Horské služby Krušné hory Miroslav Güttner Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/na-klinovci-se-vazne-zranil-mlady-snowboardista-ftx-/krimi.aspx?c=A120218_174823_vary-zpravy_brd

;-D

0/0
19.2.2012 10:08

Na západní frontě lež

Placatá větev

Ono samo přivázání obou dolních končetin k jedné rozpláclé větvi je hazard. Chirurgické ambulance mohou vyprávět celou sezónu. Prostý nedostatek soudnosti znuděné mládeže.

+5/0
19.2.2012 10:04

skipp

Re: Placatá větev

Jo, tak teď si na to kápl! ;-DRv

0/0
19.2.2012 10:16

B_B_Lobo

prilba

jelikoz se to v clanku nepise, tak asi prilbu mel. tak jak je mozne ze se zranil? kdo ma prilbu je prece nesmrtelny a nezranitelny. jen mi pak nesedi tato posledni veta: "To je stejný počet jako v poslední sezoně, která ale pro lyžaře začala o měsíc dříve než tato"

0/0
19.2.2012 8:11

makacek

Re: prilba

Helma je hezká věc, ale kdysi vyšel článek, myslím ve ski magazínu, kde nošení helmy samozřejmě podporovali (obzvláště u malých dětí), ve kterém pří při rychlosti nad (ted se asi zmílím) 30 - 40 km/h je helma při čelním nárazu na nic (závodníci mají asi přeci jen jiné). A při dopadu na hlavu ve snowparku si stejně člověk nejspíš zlomí vaz. Osobně helmu nosím, ale že bych se na ni nějak spoléhala, tak to ne. Při větším pádu nedojde v oblasti hlavy asi na krev, ale otřec, otok a bůh ví co asi stejně bude (v lepším případě).

0/0
19.2.2012 9:03

Neposlušný_občan_Rebel

Re: prilba

Dřív přilby nebyly a bylo míň úrazů, ono když v hlavě je toho málo tak ani helma nepomůže.

0/0
19.2.2012 9:59

makacek

ehm...

Vím co tím chtěl asi pisatel říci, ale: Mladík skočil na sněžném prkně ve snowparku tak nešťastně, že dopad neustál a dopadl na zem, informoval.... . Kam měl asi mladík dopadnout? Na Měsíc? Na strom?

+2/0
18.2.2012 20:21

Kilián Nedory opatrnejjakPalivec

Re: ehm...

jo tahle věta je perla... i samo o sobě výraz sněžné prkno je super, tipuji, že buď náčelník nebo spíš redaktor je Tatar...;-D

0/0
18.2.2012 23:45

astrudina

honem, honem, kdopak za to může,

sjezdovkáři, kteří mladému, nadějnému člověku nahoře nedali podepsat, že si je vědom kvality sněhu a že přesto dobrovolně pojede:-):-) anebo za to může sám sníh?;-D Zavřít, až..roztaje! To tak, budeš zraňovat mladé snowboardisty!

+1/0
18.2.2012 20:12

mim7

břečka

Jo, mokrý sníh je svinstvo. Areály hlásí dobré podmínky, aby nepřišly o kšeft, přitom se teď jezdí na nebezpečné břečce.

0/0
18.2.2012 19:00

Kidkid

Re: břečka

Tak to snad lyžaři vědí a pokud nejsou schopni jezdit na těžším terénu tak mohou zůstat doma. A pokud jsou to adrenalinoví šílenci, tak těm stejně není pomoci, dokud neskončí na vozíku či na márách.

0/0
19.2.2012 3:55

Duke._.Nukem

njn,

sleduje snoubordaky a pak....:-/

0/0
18.2.2012 18:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.