Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Papež jmenoval Duku kardinálem, přiřadil mu kostel sv. Marcellina a Petra

Dominik Duka si z rukou papeže převzal odznaky kardinála a převzal záštitu nad italským kostelem svatého Marcellina a Petra. Stalo se tak ve vatikánské bazilice svatého Petra na zasedání dvou set kardinálů. Takzvanou kreaci podstoupilo 22 duchovních. Česko má nyní dva žijící kardinály, Duku a Vlka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

yyyjj

A co ? Máme dalšího podpapeže©Já. Kdo ho bude platit?

Směšným deseti procentům chacha 10% instituciovaným věřícím křesťanistům©Já to nevěřím zase já...

Papa Raci cítí České MILIJARDY zdaleka a jak už někde uvedl lidovecký had Kalousek, tlustý prelát naloží MILIJÓNY do kufru, pytle a poletí do Vatikánu. A budou tam lítat tak dlouho, dokud bude co odvážet - vyvážet...

Je také třeba uvést na pravou míru, že při SCRab©Já bylo v Česku sečteno 10% deset chacha procent křesťanistiky©Já instituciovaných a je třeba od celkového počtu sečtených odečíst Moravany, Slováky, Poláky, Ukrajince, Rusáky, ... i Romové jsou podle FŠEHO dobří katolícisti©Já a teprve potom bude znám skoro přesný počet církevnisticky©Já instituciovaných Čechů.

0/0
20.2.2012 1:15

wildchild

Re: A co ? Máme dalšího podpapeže©Já. Kdo ho bude platit?

"Máme dalšího...". Kdo? Vždyť ty nikoho dalšího nemáš, tak to se do toho montuješ? ;-D

+3/0
20.2.2012 1:39

yyyjj

A co ? Máme dalšího podpapeže©Já. Kdo ho bude platit?

Protože mne baví lidé jako Vy. 10% desetiprocentní. Se 150%  ambicí do FŠEHO kecat.

Protože bude zcela zbytečně pro mne placen i z DPH mnou odvedené.....

Opravdu nikoho dalšího nemám, silní pro svou víru prostředníky a našeptávače nepotřebují.

Vlastně mám. Jen okolo 90% lidí z Česka.

0/0
20.2.2012 14:50

EvitaPeron

Re: A co ? Máme dalšího podpapeže©Já. Kdo ho bude platit?

co to plkáš, katolíků je podle matrik asi 50% , nějaký státní "sčítání" dělaný fízláckým ČSÚ pod vedením komouše Fischera je naproto irelevantní, páč 5 milionů lidí jim rubriku "náboženské vyznání vůbec nevyplnilo. Reaguješ naprosto primitivně ;-€;-ORv

+1/0
20.2.2012 19:55

yyyjj

A co ? Máme dalšího podpapeže©Já. Kdo ho bude platit?

Co je psáno .....

Nevěřím, že věřící, třeba jako já, nenapsal, že je věřící (nezamněňovat jako Papa Raci a náš nový podpapež©Já víru s nějakým -ismem) ..... Nevěřím, že instituciovaní křesťanisté©Já, zatajili svůj křesťanismus©Já, nebo sektu. Nezapřeš...! Nejspíš ani nevíte, že "Nezapřeš....". Zapřením křesťanismu©Já a svojí sekty, přestává být křesťanista©Já křesťanistou©Já i kdyby mu šlo o bytí a život. A o takové zásadní věci už mu dávno nejde.... Obzvlášť, když se k moci dostalo tolik PravicovýchKřesťanistických(Katolícistských)Extrémistů©Já. Nejznámější jsou, cumbajšpíl, různí Brejvíci, zatím bez "moci", ale se zbraní šířící jedinou (která sekta) víru .... 

Ti z matrik jsou nejspíš PokřtěníKomunističtíKapitalisté©Já .....

A Papa Raci cítí prachy na dálku.... A lidoveckej had Kalousek už v projevu či čo představil, skoro cituji :  "tlustého preláta z Česka, který s pytlem peněz na rameni lítá pravidelně od nás do Vatikánu"....

0/0
21.2.2012 0:49

EvitaPeron

Re: A co ? Máme dalšího podpapeže©Já. Kdo ho bude platit?

tak na to DPH pozor, bernák si tě už ohlídá;-D

0/0
20.2.2012 20:12

yyyjj

A co ? Máme dalšího podpapeže©Já. Kdo ho bude platit?

Nebo v dani z nemovitostí...

0/0
21.2.2012 0:51

EvitaPeron

Cristianofobní rudá klaka opět perli : Zberánek, Suska...

a spol. 24 hodin denně blábolí nesmysly a zvrací na diskusích. RvRv

Jeho Eminencí blahopřeji.Ad multos Annos !R^V

+3/0
19.2.2012 20:24

CeleronD

Re: Cristianofobní rudá klaka opět perli : Zberánek, Suska...

a já se připojuju s přáním dobrého trávení. Konec konců, je to pro Jeho eminenci nejdůležitější duševní hodnota.

0/0
19.2.2012 21:11

ptakPB

Re: Cristianofobní rudá klaka opět perli : Zberánek, Suska...

Ano to je velice nutné, prtože při jejich věčném obžérství z toho může být veliký problém

+1/0
20.2.2012 0:16

Suska

Re: Cristianofobní rudá klaka opět perli : Zberánek, Suska...

Jak jen to je s tim zametanim si nejdrive pred vlastnim prahem?...

(a s tou krestanskou laaaskou, skromnosti a pokorou?)

0/0
19.2.2012 22:36

celim

Re: Cristianofobní rudá klaka opět perli : Zberánek, Suska...

No Vaše příspěvky byly vždy plné militantního ateismu stavícím na znalostech získaných studiem literatury z přednášek proticírkevní propagandy KSČ!Rv

+4/0
19.2.2012 23:01

Suska

Re: Cristianofobní rudá klaka opět perli : Zberánek, Suska...

jediné, čím se mě KSC dotkla je to, že totalne zruinovala moji rodinu.

Vy tu davate KSC jako odstrasujici pripad a hajite cirkve. Ja spolecne s krestanama, demokratama i fasistama souhlasim v tom, ze komunismus je nebezpecna ideologie. Spolecne s demokratama, komunistama a nekteryma krestanama souhlasim, ze fasismus je nebezpecna ideologie. A spolecne s komunistama, mnohyma demokratama a par fasitama souhlasim, ze krestanstvi je nebezpecna ideologie. Protoze vsechny tri stavi na nezpochybnitelnem uctivani autority, utopickych slibech, strachu a slepe poslusnosti.

Jiste jste si vsiml, ze komunisti a krestane jsou mnohem vetsi nepratele nez fasisti a krestane (viz Brievig, i WW2 - tam cirkev prakticky onemnela a 96% nemcu byli krestane), nebo fasisti a komunisti.

Vy jste si totiz jeste asi neuvedomil, ze komunismus a krestanstvi jsou konkurencni ideologie. Hlasaji rovnost, ale praktikuji pravy opak.

+5/0
20.2.2012 0:06

Vlad IV

Re: Cristianofobní rudá klaka opět perli : Zberánek, Suska...

Poslyš,Susko já už nějakou dobu sleduji tvé výlevy a pořád se mi něco nezdá......

Mě ta tvá verbální senkrubna nějak páchne česnekem!

Ty jsi Žid, viď.....? :-)

+1/0
20.2.2012 1:47

Suska

Re: Cristianofobní rudá klaka opět perli : Zberánek, Suska...

Mily Adolfe Brievigu, to ze jsi krestansky fundamentalista, fasista, antisemita a xenofob uz jsem si vsiml, ale dekuji, za krasnou prezentaci toho, ze tyto psychopatologicke poruchy se slucuji.

(jako prumerny cech jsem 30% slovan, 30% german, 30% kelt, 8% zid a 2% vsechno ostatni)

0/0
20.2.2012 9:27

EvitaPeron

Re: Cristianofobní rudá klaka opět perli : Zberánek, Suska...

takže trefa, vid...;-DRv Suško

0/0
20.2.2012 20:11

Suska

Re: Cristianofobní rudá klaka opět perli : Zberánek, Suska...

vy jste fakt dementni. Slozeni puvodu, ktery jsem popsal je z genetickeho hlediska standard dnesniho cecha. Cili pokud i vy jste prumerna ceska, tak to odpovida i vam.

Kdybych byl zid, tak bych na to byl snad jeste hrdejsi, nez na to, ze jsem cech. A rozhodne bych se tim netaji. Mezi lidmi, kteri se hlasi k zidovskemu puvodu (a nebo i jimu geneticky jsou), je zcela disproporcionalni mnozstvi skvelych vedcu, umelcu, lekaru a humanistu, kterych si nesmirne vazim. Az me mrzi, ze vam tu nemohu rick, ze jsem cesky zid abych tu skutecnou a potencionalni hrdost mohl spojit v jednu.

PS: Mimochodem Noe, Abraham, Mojzis a Jezis byli zide.

0/0
20.2.2012 23:16

ptakPB

Re: Cristianofobní rudá klaka opět perli : Zberánek, Suska...

nechtěj po katolících něco, co zásadně nedodržují

+1/0
20.2.2012 0:49

zberanek

Re: Cristianofobní rudá klaka opět perli : Zberánek, Suska...

Neurážejte, s rudými nemám nic společného, a to stejné chci i od černých. Nemám tyto dvě ideologie v lásce, protože dupou po individualitách. Chovám se k vám slušně, to také vyžaduji od vás. Nesouhlasím z bezprávím a církevní restituce jsou pošlapání lidí, žijících v Česku.

0/0
20.2.2012 6:41

EvitaPeron

Re: Cristianofobní rudá klaka opět perli : Zberánek, Suska...

pošlapáním práv rudých darebákůRv;-D;-D

0/0
20.2.2012 20:09

Pavel Brno po smazání

Zdravím všechny

pokřtěné a nesmrtelné spoluobčany. Já to štěstí neměl - víra je prý dar a mně ho nikdo nedal.  Ale stejně radši umřu jako chlap v pravdě, než v milosrdné lži jako vyděšená babka. :-)

+6/0
19.2.2012 15:19

Vrah

Re: Zdravím všechny

Možná umřete jako vyděšený chlap, až tu pravdu poznáte.

+5/0
19.2.2012 15:35

zberanek

Re: Zdravím všechny

Nedej Bože, aby ještě před smrtí potkal Vraha. ;-D;-D

+3/0
19.2.2012 15:37

ditrinoroo

Re: Zdravím všechny

Poněkud morbidní nick pro někoho, kdo vyznává Desatero a propaguje křesťanství, ale nekritizuji.;-)

Aby bylo jasné, i já jako ateista uznávám, že kdybychom se podle Desatera řídili, bylo by na světě líp.

+1/0
19.2.2012 15:54

Vrah

Re: Zdravím všechny

Věřit v jednoho Boha budeš… kdyby se ateista řídil podle tohoto přikázání, asi by to nebyl ateista. ;-)

  

Nick jsem si zvolil bez hlubšího přemýšlení jako jistou provokaci, ale nehledal jsem v tom žádný hlubší smysl. Když ovšem vidím, jak na něj někteří reagují – zejména ti, kteří ho považují za „argument“… Jeden, co o sobě říkal, že je MUDr, jen z toho, že jsem Vrah, mi diagnostikoval (na dálku, přes internet, zjevně měl křišťálovou kouli) psychopatii – což sice není poučné, ale zábavné bezesporu.

+5/0
19.2.2012 16:03

ditrinoroo

Re: Zdravím všechny

V tom prvním přikázání, to jste mě opravdu chytil. Právě slova "V jednoho Boha věřiti budeš" mi dělají největší potíže, protože by mně, být katolíkem, omezovaly v objektivním pohledu na jiné církve, které si také jako katolící myslí, že jejich církev je ze všech církví ta "nejcírkvovatější" - řečeno s K.H.Borovským.

Vyznávám zásadu, že každý si má věřit v co chce, pokud to v co věří někoho neohrožuje (jakkoliv) a pokud svoji víru někomu nevnucuje.;-)

+1/0
19.2.2012 16:53

Vrah

Re: Zdravím všechny

Ale on není „katolický Bůh“ nebo „evangelický Bůh“. Jestliže vyznáváme Boha, který je stvořitelem a svrchovaným Pánem světa, vesmíru…, pak může být jen jeden. To, v čem se jednotlivé církve, ale hlavně náboženství (křesťanství, islám…), je JAKÝ ten Bůh je a co po nás chce.

  

Taky nemám rád vnucování. Problém je, že někteří lidé považují za vnucování i to, co vnucování není.

+3/0
19.2.2012 17:19

ditrinoroo

Re: Zdravím všechny

Jistě, ale vykládejte tohle bigotním katolíkům nebo militantním islamistům, to je těžké.

Kromě toho se domnívám, že církve a náboženská uskupení jakéhokoliv druhu mají toho či onoho boha (nebo bohy v polyteistickém systému) pouze jako pracovní nástroj k získavání vlivu a některé i moci a bohatství.

+1/0
19.2.2012 17:52

Vrah

Re: Zdravím všechny

Církve mají jako pracovní nástroj… teď ještě co je to církev. Církev je společenství věřících. I já jsem církev.

+1/0
19.2.2012 17:58

ditrinoroo

Re: Zdravím všechny

Církev je společenství věřících, zrovna tak jako každá partaj je společenství věřících (v něco- třeba v osobní zisk).

A tak jako o směřování,  postojích a vůbec o strategiia taktice  se rozhoduje v partajních sekretariátech, tak také v církvi rozhoduje úzká skupina vyvolených a žádný bezejmenný jednotlivec, byť se hrdě nazývá církví, nemá na nic vliv.

Je to trochu zjednodušeně řečeno, ale na iDnes není prostor pro nějaké hlubokomyslné úvahy, jichž ostatně nejsem ani schopen.

Stručně: Marxisté bojují ve jménu proletářů všech zemí, katolická církev ve jménu svého Boha.

+1/0
19.2.2012 18:27

Vrah

Re: Zdravím všechny

Marxisté bojují… ano, vyhlásili třídní boj, ale církve bojují? Pavel napsal do Efesu, že „nevedeme svůj boj proti lidským nepřátelům, ale proti mocnostem, silám a všemu, co ovládá tento věk tmy, proti nadzemským duchům zla.“ (Ef 6,12)

A pokud jde o rozhodování v církvi – nejsem katolík, u nás (Českobratrská církev evangelická) máme presbyterně-synodní zřízení, takže něco na způsob zastupitelské demokracie.

0/0
19.2.2012 21:19

ditrinoroo

Re: Zdravím všechny

Vaše církev je mi (ale opravdu, bez ironie) sympatická, zejména pro uplatňovanou rovnost obou pohlaví a poměrně demokratické zřízeni.:-)

0/0
19.2.2012 22:20

Vrah

Re: Zdravím všechny

Pokud jde o rovnost pohlaví – katolíci se domnívají, že žena není určená k tomu být knězem, že ji není možné vysvětit – stejně jako třeba muž nemůže rodit, i kdyby tuto „genderovou nerovnost“ hnal až do Štrasburku. Jistěže lze napadnout srovnání biologické danosti s kněžským svěcením, ale neobviňoval bych je z nějaké nerovnosti – zkrátka jsou o tom přesvědčení. Ale je to jejich vlastní problém – pochybuji, že by žena, která není katoličkou, toužila být katolickou kněžkou. A katoličkou není ani jeden z nás. Připomíná mi to otázku, proč nekatolíky tak trápí celibát katolických duchovních – je to jen a jen jejich věc, případně jejich problém.

+1/0
19.2.2012 22:55

ditrinoroo

Re: Zdravím všechny

Jistěže je to jejich vlastní problém a celibát katolických kněží mne netrápí ani jako loňský sníh. Jen mi ten stav není sypatický. Toť vše. Velmi příjemně se mi s Vámi diskutovalo a přeji Vám dobrou noc.;-)

0/0
19.2.2012 23:50

Vrah

Re: Zdravím všechny

Taky díky a dobrou. ;-)

0/0
20.2.2012 0:04

ptakPB

Re: Zdravím všechny

ano, ovšem nesmí s tímto problémem obtěžovat malé chlapce. Vím, že to bylo kdysi celkem normální, ať ve starověkém Řecku, či Římě, ale doba se přece jen změnila a něco je trestné, ovšem u katolíků se i zde hledá nějaká vyjímka

0/0
20.2.2012 0:14

Vrah

Re: Zdravím všechny

Nemyslím si, že by inkriminovaní duchovní obtěžovali malé chlapce proto, že žijí v celibátu. Děti jsou velmi často sexuálně zneužívané ve vlastních rodinách – rodiče, skautští vedoucí, učitelé tělocviku, sbormistři… obvykle nežijí v celibátu.

+1/0
20.2.2012 0:20

Vrah

Re: Zdravím všechny

Ještě k tomu vnucování – když jsem včera psal, že někdy bývá jako vnucování předkládáno něco, co s vnucováním nemá ani zbla společného, neměl jsem po ruce ukázku – a před chvilkou se mi do ruku (resp. na monitor) dostala ukázka přímo vzorová – reakce diskutéra milan166477 na blogový článek Karla Sýkory:

http://blog2.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A120220_247352_blogidnes&vlakno=52833044

+1/0
20.2.2012 14:04

ditrinoroo

Re: Zdravím všechny

Ani jsem si nemyslel, že se ještě zde v diskuzi setkáme, ale budiž. Je asi potřeba definovat, co ještě vnucování není a co už je. Zřejmě nikdo nevnucuje ke čtení "milanovi" nějaké články a Vás nikdo nenutí na jeho mínění podrážděně reagovat. Zrovna tak podle této logiky, Vám nikdo nevnucuje televizní reklamy, přerušující s tupou pravidelností nějaký zajímavý film. Nikdo Vás nenutí se na ně dívat, že? Jsou lidé, jimž to nevadí, jsou jiní, jimž se zdají opakované reklamy na prací prášky jak vnucování a obtěžování. Takže pojem "vnucování" je velmi relativní a je svobodným rozhodnutím každého, kde vidí jeho meze.

V souvislosti s církvemi (jak jsem psal včera) vidím VNUCOVÁNÍ například ( zdůrazňuji NAPŘÍKLAD) v tom, že v některých zemích, není-li člověk v té, či oné církvi, je společensky handicapován. Za vnucování považuji, navštěvují-li mě doma Svědci Jehovovi a snaží s mě přesvědčovat nebo vysvěcuje-li katolický kněz u nás  ve víceméně ateistickém státě nový fotbalový stadion. Toť vše.

0/0
20.2.2012 15:20

Vrah

Re: Zdravím všechny

To srovnání s reklamou je po mém soudu našišato – reklama zamořuje „veřejnoprávní prostor“, zatímco blog Karla Sýkory je blog Karla Sýkory. Když sleduji v televizi třeba seriál o rozmnožovacích rituálech sibiřských masožravých motýlů, považuji přerušení tohoto vysílání čímkoli (snad s výjimkou akutního zpravodajského vstupu s informací o zemětřesení, mobilizaci nebo o zrovna přišedším konci světa) za nemístné. Oproti tomu sice nesleduji v televizi věštkyně a kartářky, protože to považuji za nesmysl, který mi nic nepřináší, ale ostýchal bych se mluvit o tom, že jde o vnucování.

  

On katolický kněz vysvěcoval fotbalový stadion? Světí se snad pouze sakrální stavby a předměty (třeba zvony), ne? Ale i kdyby – pokud si ho vlastníci stadionu pozvali, pak to není vnucování ani omylem. A naopak – jestliže to provedl sám od sebe, pak překročil meze, které rozhodně překročit neměl ani omylem.

0/0
20.2.2012 15:53

ditrinoroo

Re: Zdravím všechny

S jistotou jsem očekával Vaši reakci, zejména na toho katolického kněze. Z toho důvodu jsem také slov NAPŘÍKLAD zdůraznil, protože bylo jasné, že se toho chytíte. Tak tedy ještě jednou, to bylo NAPŘÍKLAD!! A zcela v duchu křesťanských disputací jste pominul Svědky Jehovovy.

Nicméně je Vám jistě zřejmé, co jsem slovem "vnucování" myslel.

A ještě jeden poznatek jsem si ověřil. Zabředne-li někdo do diskuze se "zaníceným" (eufemisticky řečeno) křesťanem, je obtížné tuto diskuzi ukončit. Tímto to však definitivně činím. Zůstávám s pozdravem.

0/0
20.2.2012 16:45

Vrah

Re: Zdravím všechny

Taky se mějte. ;-)

0/0
20.2.2012 16:48

CeleronD

Re: Zdravím všechny

Takže STRACH je to, co ve vás udržuje víru v boha!

0/0
19.2.2012 21:52

Vrah

Re: Zdravím všechny

Jak jste na to přišel? Pavel Brno po smazání píše o tom, že nechce umřít jako „vyděšená babka“. Proč by nemohl umřít jako vyděšený chlap, když chce umřít jako chlap? Myslím si, že vůbec nemusí umřít vyděšený, ale když má pocit, že babky umírají vyděšené, je možné, že sám umře vyděšený.

+1/0
19.2.2012 22:49

zberanek

Lidé to platí, a proto se zajímají

Na této diskusi se také věřící diví a ptají proč lidé, kteří v Boha nevěří jsou tak lační struktury církve? Odpověď je jednoduchá, ti lidé to církvi všechno platí, a proto musí sledovat to, co se s jejich penězi děje. Jestli peníze nejsou využívány pro nekalé činy, atd..

+1/0
19.2.2012 14:36

Bazinga:D

Re: Lidé to platí, a proto se zajímají

Ti lidé církvi nic neplatí. Ti lidé platí státu daně. Státu, který 22 po revoluci nenašel koule se vypořádat na věcech, které nakupily a ted v době krize teprve rozhýbaly.. Celé to je především ostuda všech minulých vlád. Čili jestli někoho kritizovat, tak né církve ale stát...R^

+4/0
19.2.2012 14:39

zberanek

Re: Lidé to platí, a proto se zajímají

Nechci se přít, ale ti lidé to platí. Stát by jinak peníze neměl, kdyby lidé neplatili daně. Církve v 90-tých letech chtěly, aby stát počkal s restitucemi až na to budou církve připravené, alespoň tak to citoval tisk v té době. Dnes je jasné, jak to s tím posečkáním bylo, připravoval se veletunel na daňové poplatníky. Bohužel tato vláda zradila svoje voliče a občany. Nezbývá než aby vše pak napravil soud. Vrátit církvím jen to, na co mají nárok. Nic navíc.

+1/0
19.2.2012 14:44

Bazinga:D

Re: Lidé to platí, a proto se zajímají

Víte, lidé budou pořád brmlat. Tady je jasné, že prostě desítky církví mají nárok na navrácení majetku, který jim byl minulým režimem zabaven. Od kdy do kdy, na vše jsou jasná pravidla - obě strany se více méně dohodli na formě a na tom, jak to bude do budoucna. To je prostě jasně dané, podložené a nikdo kromě pár pisálků na diskuzích už to ani nezpochybňuje.

Lidé chtějí, aby se cirkve živily samostatně, že je nechtějí platit z daní. To já chápu a jsem jedině pro, taky nechci platit církve ze svých peněz. Kéž už by to vyrovnání proběhlo a obě strany budou spokojeny. Jenže lidem díky jejich nenávisti leží církve v žaludku, takže by jim nejraději nevraceli nic. Inu až vychcípají ještě tak 3 generace lidí poničených komunismem ve vnímání majetkových věcí, pak možná budou diskuse na idnesu vypadat jinak. Toho ale já se už asi nedožiju ;)

+1/0
19.2.2012 14:51

zberanek

Re: Lidé to platí, a proto se zajímají

Pár pisálků, troufám si říci 80 % obyvatel Česka se nelíbí současný návrh vlády o církevních restitucích. Obě strany mohou být spokojeny pouze tehdy, když je něco vyvážené, tedy pokud se církvím vrátí jen to, co mohou také zdokladovat, že jejich bylo.

0/0
19.2.2012 14:58

Mírek

Re: Lidé to platí, a proto se zajímají

..a to je právě ten kámen úrazu. Oni totiž církve nikdy nic nevlastnily, pouze spravovaly. Spravovaly majetek, který byl stále ve vlastnictví státu. To platí od dob Josefa II. Komunisté v roce 1948 pouze dokončili pozemkovou reformu, která byla vyhlášena v roce 1919.

Takže nějaká říkanka o tom, že musí být církvi vráceno to, co jí bylo komunisty ukradeno, je lživá. Ostatně o určení majetku se snaží vatikánská lobby právě těch 22 let od roku 1990. Dosud bezvýsledně, čekalo se na svazáka Nečase, který se po roce 1989 stal hluboce věřícím.

Toť vše.

0/0
19.2.2012 15:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.