- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
drahy by vydelaly ...treba Tanvaldska jizda smrti...
jednou je to málo aby se to začalo řešit, podruhý to už stojí za pozornost :)
Ono jednou mesicne tam nechat profrcet vlak bez brzdeni, to uz vyzaduje poradny bordel. Druha moznost je, ze strojvedouci CD jsou opravdu takovi lemplove.
V úseku a směru Kořenov - Tanvald je povolená rychlost jen 30 km/h
A po lednové události jen 20 km/h. To už se tu psalo. Ovšem pokud vlak nebrzdí, tak se nejspíš omezením řídit nebude.
Kdysi měl můj tchán strojvedoucí poučil o tom, že jako cestující mohu s klidným svědomím a beztrestně použít rychlobrzdu, pokud vlak nezastaví v nějaké stanici kde zastavit měl.
Celkem bych to doporučil i oněm cestujícím kteří jezdí na trase v Harrachově. Ono se klidně může něco stát strojvedoucímu a nikdo to neví - takže rychlobrzda je při podobném problému určitě řešení ...
To rozhodně není. Pokud vlak nebrzdí, tak to rychlobrzda nezachrání. A tady to vypadá na jiný problém, způsobený mrazem.
ve Švýcarsku na Rhétské dráze se jezdí se stejným sklonem a bez problémů.
Jestli to nebude tim, ze tam nejezdi CD ale RhB.
Tentokrát šlo pouze o motorový vůz, konkrétně 843.004. S minulým ujetím je společné počasí - v obou případech sněžilo.
Že se to stane dvakrát u jednoho typu (u jednoho stroje ano nebo ne?), nabízí otázku, co má s brzdami - je to technicky OK, nebo je něco se servisem? Spíš to druhé, tenhle stroj tu nejezdí první zimu, že, a v Jizerkách asi také není pod nulou poprvé..... a že by byl blbec strojvůdce? Nedávají si snad majzla, aby se to neopakovalo?
...nekontrolovaně se "svezla" i obsluha...asi mašinfíra usnul, nebo doháněl zpoždění