Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chlapec nepřežil pád ze schodů. Otec ho dřív bil latí, zjistila policie

Kriminalisté z Liberecka obvinili 26letého nevlastního otce tříletého hocha. Ten v listopadu v Turnově nahlásil smrt syna s tím, že spadl ze schodů. Policie zjistila, že chlapce týral. Viní ho také z usmrcení z nedbalosti, protože strmé schody dostatečně nezajistil. Na hocha navíc spadl při pádu bratr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

karelka3

Mě tyhle sadisti, co mučej malé děti

dovedou vytočit k nepříčetnosti!!! U mě by dejchal možná tři minuty a eště blbě! Takového prcka utrápit k smrti, ne, to bych vyřešil rychle!;-€

+1/0
17.2.2012 20:52

oldfashioned Kokodák v2

u Přibyla žádná diskuze, tady ano???

8-oRv

0/0
17.2.2012 15:29

Kocour-mikes

Tada by snad pomohlo, jen uplatnění "práva útrpného"

;-€;-ORv

0/0
17.2.2012 12:44

akazu

Matka za vlastního syna nezodpovídá?

Ale jeho nevlastní otec určitě ano.

Zkrátka banánistán.

0/0
17.2.2012 12:27

Leinad

Re: Matka za vlastního syna nezodpovídá?

Nevlastní otec mlátil a používal násilí.

Ale souhlasím, za usmrcení (nezajištění schodů) by měli sedět oba. R^

0/0
17.2.2012 12:39

Sprintujici.stonozka.4

Re: Matka za vlastního syna nezodpovídá?

a matka malinko víc, to ona surovce přivedla domů a nezakročila

+1/0
17.2.2012 13:19

inkognito79

Re: Matka za vlastního syna nezodpovídá?

rozhodující je, kdo byl v době neštěstí s dítětem, tedy měl za něj zodpovědnost

0/0
17.2.2012 16:53

Anubis1913

Max 8 let??

Tak v Brně dostal kluk za postřelení dvou bezdomáčů kteří ho napadli 12,5 roku a tomuhle zmetkovi hrozí "až" 8 let.. Banánystán hadra.. ;-€

+1/0
17.2.2012 12:07

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Max 8 let??

Jiste - a rodice ditete ktere jim spadne ze stromu aspon 20 let R^

0/0
17.2.2012 14:23

44anubis44

Při dnešní emancipaci

A co matka?Proč by měl být za nedbalost potrestán jen otec - notabene nevlastní? Není za stav schodiště odpovědná i matka?

+2/0
17.2.2012 12:01

ducatofil

Re: Při dnešní emancipaci

Ne, není. Vymohli jste si takové zákony jen vy sami, hoši. Ženy si feminimus nevymyslely.Tak sklízejte, co jste si sami  zasili.

0/0
17.2.2012 12:13

neobycejny obcan

Re: Při dnešní emancipaci

Ženy si feminimus nevymyslely... To určitě nemyslíte vážně, stále se ukazuje, že ženská hnutí moc chlapů nepřineslo... Nechat se týrat a pak ještě zmetkovi dělat alibi, to je čistě ženský přístup! Rv

+1/0
17.2.2012 12:19

bembinka

Re: Při dnešní emancipaci

Hlavně nechápu, že nezasáhla, když ten chlap ty kluky mlátil - musela to přece vědět!

0/0
17.2.2012 12:14

Bezi

Re: Při dnešní emancipaci

když ještě ten den na FB informovala přátele, že má mrtvého syna, tak asi prima matka... a na dotaz, zda by se nechtěla stavit u kamarádky... no nevím, jak bude nálada... lepší nevědět..

+3/0
17.2.2012 12:22

bembinka

Re: Při dnešní emancipaci

tak tento Váš příspěvek jsem četla s pusou otevřenou dokořán.... To snad ne!!! 8-o8-o

0/0
17.2.2012 12:27

Guarana12

Re: Při dnešní emancipaci

Nadbalost se ovšem řadí až za zabití a za týrání.

0/0
17.2.2012 13:15

Achille Volfoni

přivázat na náměstí....

....darovat 200 ran bičem no a pak to nechat na lidech....jestli si kopnou,bouchnou nebo po něm šlehnout dlažku

0/0
17.2.2012 11:41

IARK - Králíček Chlupíček

Re: přivázat na náměstí....

Co ho rovnou upalit, takhle se to prece driv delalo, ne?

0/0
17.2.2012 11:43

Sprintujici.stonozka.4

Re: přivázat na náměstí....

to hrozně smrdí

0/0
17.2.2012 11:45

44anubis44

Re: přivázat na náměstí....

A co matka?Proč by měl být za nedbalost potrestán jen otec - notabene nevlastní? Není za stav schodiště odpovědná i matka?

+2/0
17.2.2012 11:54

Pavel1978

Mlatit latí?

Když on mlátil 3letého kluka latí, tak jeho by měli mlátit ocelovou tyčí;-O!!!!

+1/0
17.2.2012 11:36

Pavel1978

Mlácení latí?

3letého kluka mlátit latí? Už za to by měl jít do kriminálu Sraaaaaač zbabělej!!!!

0/0
17.2.2012 11:33

Pavel1978

Mlácení latí?

0/0
17.2.2012 11:31

hermína

chudák chlapeček

tak krátký život a ještě celou dobu bití a týrání;-(

+2/0
17.2.2012 11:15

IARK - Králíček Chlupíček

Re: chudák chlapeček

Celou dobu? Nevim z clanku to pomalu vypada jako kdyby za tyrani povazovali ikdyz dostane na zadek, ta lat je trochu extrem, ale ja taky treba dostal vareckou, mel jsem modrinu ci podlitinu, ale proboha nikdy jsem si nemyslel ani nikdo z okoli, ze bych byl tyran. Samozrejme na to asi odpovi znalci, ale zase bych to nevidel tak cerne jako vy. Dneska lidi povazujou za tyrani pomalu uz i vychovny pohlavek :-/

0/0
17.2.2012 11:20

jizerman

Re: chudák chlapeček

Ja ti nevim, jestli je adekvatni na trilete dite vytahnout lat a mlatit ho s ni. To asi neni,ne?:-P

0/0
17.2.2012 11:25

doktor_bota

Re: chudák chlapeček

Jde o rozměry, já mám třeba laťkovou kytkostěnu, z jejíchž komponent by bez újmy na zdraví přežila můj zběsilý útok patrně i sněhová pusinka.

0/0
17.2.2012 11:32

jizerman

Re: chudák chlapeček

a to bude dozajiste tento pripad,ze??? Nechapu, jak ho muzete hajit.:-(

0/0
17.2.2012 11:33

IARK - Králíček Chlupíček

Re: chudák chlapeček

Ale my ho nehajime - jen se nepridavame k vasemu honu na carodejnice - proto pisu, ze by to meli odhalit odbornici, ale kdyz na diteti najdou nejnovejsima metodama jednu podlitinu a modrinu, tak ho proboha nezavru za tyrani, ne? Jak rikam - vareckou jsem dostal bezne - nektere late nebudou od varecky daleko.

0/0
17.2.2012 11:42

CortaCircuito

Re: chudák chlapeček

Navíc teda - pokud už je nutné sáhnout k fyzickému trestu - je lepší použít nějakou věc (a to ne proto, abyste si neotloukli ruku).

.

Dítě pak tu věc chápe jako symbol pro bolest, kterou přináší. Ve většině případů stačí, aby věcí dostalo jednou (aby si propojilo věc s bolestí) - a pak už reaguje na pouhou demonstraci nástroje (nebo dokonce pouhou zmínku o nástroji).

.

Ruku na srdce ... vzpomeňte si jaký byl přístup, k nějaké té ráně, když jste byli malí... a pak se zeptejte rodičů nebo ještě lépe prarodičů na rákosku a důtky.

0/0
17.2.2012 11:48

IARK - Králíček Chlupíček

Re: chudák chlapeček

To je fakt - "maminko, podej mi remen ze skrine"

0/0
17.2.2012 12:03

neobycejny obcan

Re: chudák chlapeček

Máte stejný názor na výchovu dítěte, jako před desítkami let. Naštěstí existuje dětská psychologie a na krásných případech zjistíte, že mnohdy z takto trestaného dítěte vyroste submisivní bytost se sklony k vlastnímu sebepoškozování. Dítě nepotřebuje tolik omílanou lásku, ale hlavně pocit bezpečí!!! Mlácení dítěte je hnus, na který není možno nahlížet, jako na sociálně pozitivní výchovu...

0/0
17.2.2012 12:25

CortaCircuito

Re: chudák chlapeček

Výchova cukrem a cukrem nikdy nefungovala, nefunguje a fungovat nebude. Strach (mimo jiné z bolesti) je přirozený pocit a přirozená motivace.

.

Krom toho si pleteš submisivní bytost s vychovanou bytostí - člověk vychovaný metodou cukr a cukr má daleko menší zábrany... protože mu chybí právě ten respekt.... protože podle jeho zkušenosti to nejhorší co mu hrozí je, že nedostane ten svůj "cukr".

+2/0
17.2.2012 12:57

IARK - Králíček Chlupíček

Re: chudák chlapeček

blbost. cukr a bic - to co rikas je uboha utopie, ktera je videt v anglii, kde si frackove delaji co chteji a nikdo je nezvlada, takovy clovek je jiste psychicky v poradku.

0/0
17.2.2012 14:26

IARK - Králíček Chlupíček

Re: chudák chlapeček

Proto taky pisi ve svem prispevku, ze lat je jiz trochu extrem, ale jak byla velka, zda to zase neni nafoukle a nebyla to nejaka latka, jak moc velky je tam rozdil treba mezi vareckou. Navic dle clanku nejnovejsima metodama nasli nejakou modrinu a podlitinu, takze asi nebyl tyran denodene, ze? Tohle mi pripada trochu jako hon na carodejnice - samozrejme proto pisu, ze na to musi prijit experti, ale zase kdyz dam diteti na zadek vareckou, tak me snad proboha nezavrou za tyrani, ne?

0/0
17.2.2012 11:40

hermína

Re: chudák chlapeček

zpochybňovat závěry znalců opatřených vědecky ověřenýma metodama mi nepřijde na místě. Zejména pokud se jedná o malé dítě, které zemřelo. Trochu to z článku zní, že otci jen nebylo možné prokázat vinu na pádu ze schodů - co třeba výpověď druhého dítěte, kterou psycholog považuje za věrohodnou, ale u soudu ji nelze použít?

Bít dítě do modřin je velmi nepřiměřené. Požádejte někoho, manželku, kamaráda, aby vám přes kalhoty udělal modřinu vařečkou. Zjistíte, že je zapotřebí velmi silný úder doprovázený velkou bolestí. A teď si představte, že takovou věc zažívá malé dítě, které by od rodičů krom výchovy, klidně přísné, mělo cítit bezpečí a ochranu. Plácnutí či naplácání při běhání ke schodům je v pořádku. Ale rozdíl je jasný.

0/0
17.2.2012 14:13

Karel Infeld Prácheňský, osobně

Re: chudák chlapeček

Ty jsi sociopat, ke všemu máš protinázor.

0/0
17.2.2012 14:41

(@)

Těžká diskuse, ve věci je patrně rozpor...

Ten <..pííp..>  zjevně ty kluky ze schodů shodil, ale nemůžou mu to zatím dokázat (doufám, že dokážou), tak na to přišijí nedbalost spolu s dalšími indikacemi. !!

Své děti nadále nechávám chodit  samostatně po schodech a vy, co tady hlásáte, že je mám mít 24 hodin pod dozorem, si to běžte hodit. ;-D

+5/0
17.2.2012 11:15

Leinad

Re: Těžká diskuse, ve věci je patrně rozpor...

Taky záleží po jakejch schodech a v jakym věku. :-P

Tříletýcho bych na moc strmecjch schodech nenecal.

0/0
17.2.2012 12:43

rui

Spadl ze schodů

sám od sebe a na něj ještě starší bráška? Už jen za to týrání by tomu idiotovi měli v první řadě urvat koule naživo... A v druhé řadě... no možná ještě před ní by se najednou zjistilo, že ten nešťastný nebyl nešťastným pádem !!!

+3/0
17.2.2012 10:15

TREPAC

Re: Spadl ze schodů

Tento zlý člověk by měl být odsouzen řádným soudek k úřední kastraci, a pokud by po vykonání kázeňského trestu byl nadále nebezpečný lidem, tak by se musel podrobit léčbě na psychiatrické klinice po dobu 10 let...

0/0
17.2.2012 11:12

Mrhamotý Krdlebný Kňukvulín v2.2

No nevim,

schody doma mám, dítě (to starší) je dvouleté, a nemám pocit, že kdyby chtěl, dělala by mu šprušlová zábrana nějakou větší potíž. A zamykací dveře až ke stropu jsou technicky nerealizovatelné. Takže mi přijde dost uhozené, že v případě že by se nedejbože něco takového stalo bych byl ještě popotahován za nedbalost...

+4/0
17.2.2012 9:58

IARK - Králíček Chlupíček

Re: No nevim,

Presne to pisu - to vi kazdy kdo ma doma a shody - netusim jak bych mel 3 letemu diteti zabranit ve vstupu na schody - maximalne tak retez.

+3/0
17.2.2012 10:03

IARK - Králíček Chlupíček

Re: No nevim,

*dite a schody

0/0
17.2.2012 10:05

nms

Re: No nevim,

údajně to byli příkré schody a ty by zabezpečené být měli

0/0
17.2.2012 10:35

IARK - Králíček Chlupíček

Re: No nevim,

Proc? My jsme doma meli take prikre schody - a nikdy jsme zadny zabezpeceni nemeli - navic pokud mu jsou 3 roky, tak po nich jiz chodit davno umel - dle toho, ze na nej spadl bratr, tak to vypada, ze spis blbly. jinak muzes mi rict jak technicky vypada takova neprekonatelna zabrana pro 3lete dite?

0/0
17.2.2012 11:09

neobycejny obcan

Re: No nevim,

Tak fajn, pojďme zkoušet co dítě vydrží. Jako rodič jsem já ten, který se musí snažit předvídat, protože bych měl mít dostatek úsudku, co může vést ke zranění s fatálním důsledkem. Pokud by se mi to stalo doma, raději si to hodím, protože kdo své dítě miluje, těžko bude žít spokojeně další léta!

0/0
17.2.2012 12:32

řehoř z řep

Re: No nevim,

No pokud máš jedno, tak si to možná můžeš hodit. Ale pokud máš další, dvě, tři,... tak si to hodit nemůžeš. Říkejme tomu třeba zodpovědnost.

0/0
17.2.2012 16:59

pettyo

Re: No nevim,

Dvouleté dítě hlavně musí být pod dozorem. Ta zábrana tam je jen pro to aby to děcko zdržela do doby než k němu dojde dospělý přes místnost. Tj. např. 15 sekund. Rozhodně není od toho aby to děcko mohlo být o samotě.

+3/0
17.2.2012 10:31

bembinka

Re: No nevim,

souhlas... R^R^

0/0
17.2.2012 11:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.