Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Krajská zdravotní vymáhala poplatky po pacientech, kteří nic nedlužili

Společnost Krajská zdravotní, která sdružuje pět největších nemocnic v Ústeckém kraji, omylem vymáhala nezaplacené regulační poplatky po lidech, kteří jí nic nedlužili. Za svou chybu zaplatí zřejmě několik pracovníků ztrátou zaměstnání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lovec ModroSupu Zločasných

Ty poplatky je diverzní dílo agentů komunistů

a "muslimských ideologických centrál" co chtějí zdiskreditovat naše skvělé kapitalistické zdravotnictví Rv

0/0
16.2.2012 10:02

levy

Poplatky?

Jake poplatky? Rika se, ze se mame dnes lepe, tak proc se maji vubec nejake poplatky platit? Pred sametkou se zadne poplatky neplatily. :-P

+1/0
16.2.2012 8:30

Libor76

Jak dokazují návštěvu lékaře?

Tomuhle nerozumím. Na základě čeho nemocnice tvrdí, že jsem něco neuhradil? Nikdy jsem nic nepodepsal (teda kromě souhlasů se zákrokem) a i to by šlo asi zpochybnit. Takže bych prostě nařknul nemocnici, že si na mně honí body, a že jsem tam tedy prostě nebyl.

Opravdu si nepamatuju, kdy a kde jsem něco platil a abych schovával malinké ústřižky - no jsem debil?

Navíc třeba u Milosrdných v Brně, kde jsem teď chodil na rehabilitaci, dostanete malinký ústřižek s nápisem 30 Kč, a to je všechno. Není tam datum, nic. Nic to nedokládá :-(

+2/0
16.2.2012 8:21

tetek.

Banky Vás zase okrádají celou dobu o inflaci.

Proč nikco nepřispívá taky mě? ;-€

To je hroznej hnůj tenhle svět, chtělo by to zlepšit. :-P

0/0
16.2.2012 2:24

zupan

Tady je zcela zřejmě vidět, čemu poplatky slouží.

;-D

+2/0
15.2.2012 22:18

chudy lekar

Re: Tady je zcela zřejmě vidět, čemu poplatky slouží.

A LOK ti to říkal a dokola opakoval. A ty jsi nevěřil :-P

0/0
15.2.2012 23:24

Děčíňák

Paragon na 30Kč po 3. letech ?

Dopis vyděračské firmy jsem dostal v pondělí, ještě večer jsem se od vymahačů dověděl, že jde o nedoplatek dvou regulačních poplatků z ledna 2009! Je to sice už dlouho, přesto jsem přesvědčen, že nedlužim nic. Samozřejmě jsem i tak raději zaplatil, nemám zájem lítat po soudech a bát se otevřít dveře, že tam bude exekutor :-/

Po včerejší reportáži na Primě jsem hned poslal mail s žádostí o vysvětlení, zatím bez reakce. Dnes jsem zkoušel volat do nemocnice UL. Podle paní z ústředny jsem byl už asi třístý. Ale nepomohla mi, jediný kdo o tom něco ví, je prý p.Hanzalík z ředitelství. Telefon nebral. Zkoušel jsem i další čísla, právní odd., tiskového mluvčího, a nic. Ani v článku citovaný p.Šuma nezvedal.

To abych začal uschovávat i paragony z pisoárů, co kdyby ...

+1/0
15.2.2012 21:33

petr_12345

vzácná sebekritika Radka Scherfera, předsedy představenstva

pokud jde o něj, také se přikláním k ukončení :-P

+1/0
15.2.2012 20:26

ajmi

:::::

Víte kolikrát jsem zaplatila a nedostala jsem doklad,Pokud chodíte k tomu lékaři léta,tak je vám i trapné,chtít po něm paragon.Potom budu těžko někde dokládat co jsem kde uhradila.                                                                           Neumím si ale představit kolik zbytečných peněz se bude vynakládat na řešení současné situace a kolik bude

promarněného času.

0/0
15.2.2012 19:39

Kidkid

Tak teď propustí

nějaké úředníky. Ale aby jejich vlastní úředníci včas skutečné dlužníky upozornili to je nenapadne. Na co inkasní společnost? Aby se napakovala? To si to nemocnice nemohly ošéfovat samy? Na co tam ty úředníky mají, když nezvládnou ani zaslání jednoduchého dopisu?

+3/0
15.2.2012 18:53

Hrubec

Dobrý kšeft.

Oni se omluví, ale spousta lidí, vystresovaná právními poměry tohoto Absurdistánu, zaplatila. Takže pokud by chtěli skutečně uznat svou chybu, pak musí vrátit všem již zaplacené částky. Takže i když někomu něco vrátí, ostatní vývar se hodí, že. Absurdnosti regulačních poplatků a jejich možnost zneužití se opět provalila. Dokonce Heger již ani nepoužívá název regulační, díky kterému to prošlo přes Ústavní soud. Navíc doktoři ani nemají povinnost vystavovat potvrzení a ptají se pacienta. Vystresovaný pacient těžko bude trvat na písemném dokladu. Takže další možnost jak si později přivydělat. 8-o

+3/0
15.2.2012 18:36

editus

Re: Dobrý kšeft.

Jaká je definice "vystresovaný pacient"? Není to jinak definovaný neznalý, hloupý, nevzdělaný, neznající svá práva (a povinnosti) a stydliví, že si nedokáže říct o blbej paragon, protože mu to připadá ´hloupý´, ale jen do té doby, než vstoupí do diskuze na idnes, tam už má plnou pusu toho, jak ho každý okrádá a jak on je ten největší chudáček, kterému každý ubližuje a on přeci nemá povinnost se o sebe postarat, to musejí ti ostatní, já se o nic starat nemusím, jsme snad v demokracii, ne?

Odpovím lol lol lol! Nemluvte o absurdistánu, když si nedokážete říct o svá práva, nebo o blbej paragon u doktora! A neříkejte, že když vám příjde složenka na 15.000,- že jste v červenci 2008 byl někde na dovolené a že jste nedoplatil jakousi službu, tak hned půjdete poslušně na poštu a vše zaplatíte a pak už jen budete hloupě nadávat, předpokládám, že jste dost inteligentní, abyste si nejdřív zjistil za co to skutečně platíte!

0/0
15.2.2012 21:21

Hrubec

Re: Dobrý kšeft.

Nelze než říci: Kde blb, tam nebezpečno ! Nedlužím nikomu nic, jen posuzuji celkem přirozený stav lidí. Když jste takový Jura, pak samozřejmě si o paragon řeknete. Nebo jste ještě příliš mlád a nemocí naznaje hloupě tlacháte. Nebo jste provokatér. Machr nad machry na kterého nikdo nemá. Promiňte, nejsme všichni tak dokonalí a samozřejmě se supermanovi omlouváme. Na vysvětlenou: vystresovaný pacient není ani jedno z vašich rozvedených a hloupých přirovnání. Vystresovaný je prostě duševní stav v určité krizové chvíli. A pokud se domníváte, že návštěva lékaře není spojena s určitým stresem, nechte se vyšetřit, protože jste unikát.

0/0
15.2.2012 22:58

editus

Re: Dobrý kšeft.

Děkuji za tak nadsazené přirovnání, v minulém životě jsem byl skutečně superman, jen nevím jak jste to zjistil :-)...

Pokud se o někom dá říct, že je vystresovaný, tak se to neprojevuje jen u lékaře, ale i v ostatních situacích v životě. To už ale nelze mluvit o vystresovaném pacientovi, ale o vystresované osobě..

Mladým se necítím, pravda, starým také ne. K dr. chodím, např. za poslední měsíc jsem byl u dr. nebo v nemocnici 5x (a z toho jen za včerejšek jsem dostal 2 pigára (injekce) :-) takže si nemyslím, že zas tak málo dr. nenavštěvuji..

Návštěvu dr. bych nazýval spíše nervozitou, než stresem. Pokud už někdo spojuje návštěvu dr. se stresem, jedná se už o stav, který vyžaduje jiná vyšetření a léčení, než u praktika....

Ale na začátek, opravdu je tak těžké si říct o paragon? Asi ano, jednodušší je držet ústa, když mám mluvit a pak si zanadávat na netu.

0/0
16.2.2012 8:09

Hrubec

Re: Dobrý kšeft.

Děkuji za odborný výklad pojmu stres. Dovolte mi supermuži, abych předpokládal, že většinou u lékaře je člověk pacientem. Pak bych si laskavě dovolil oponovat, ono pro opravdu nemocné musí být většinou jiné vyšetření než u praktika. Praktický lékař většinou těžší choroby, než je například chřipka, neléčí. Takže k specialistům v nemocnici, případně spec.ambulanci,  jsou odesláni pacienti-lidé se závažnějším onemocněním a proto se u nich může projevit určitá obava z dalšího vývoje a proto ten stres.  A pokud člověk-pacient má tyto obavy, většinou má jiné starosti, než třicetikorunový paragon. Proto si třeba myslím (a je to pouze můj diskuzní názor), že by měli doktoři mít povinnost vydávat paragony automaticky. A nakonec ještě jednu maličkost. Je to ohleduplný postup, když nemocnice okamžitě předá 30,-Kč dluh, který sedmdesátiletá babča zapomene zaplatit, vymahačské společnosti ? Nebylo by lepší babče zaslat napřed upomínku ? Předpokládal bych lidský přístup od organizace tohoto typu.

0/0
16.2.2012 11:02

editus

Re: Dobrý kšeft.

Aha, tak tu jednu část kdy se člověk ať už stresuje, nebo je nervózní, bych uzavřel tím, že každý jsme měli na mysli jiné případy (vy speciální např. MR a pod; a já návštěvu převážně u praktika).

Co se týče automatického podávání paragonů, mám pocit, že to povinné je, v nemocnici ale platím předem u vstupu a paragon bez problému dají a pokud zavoláte sanitku, tak poplatek neplatíte. U praktika je to jak u každého kdo si chce přivydělat bokem, když to jde a pacoš nechce paragon, tak to má přímo do své kapsy, na to si ale nelze stěžovat (když se vám to nelíbí, nestyďte se a řekněte si o paragon, klidně s výmluvou, že vám to v práci proplatí, nebo něco podobného).

S upomínkou zaslanou před vymahači, nebo exekucí souhlasím, to jsem ale nikde nepopíral.

A opět děkuji za pasování na supermuže, třeba jím opravdu jsem aniž to vím :-)

0/0
16.2.2012 11:19

Libor76

Re: Dobrý kšeft.

Věřte tomu, že když budete na pohotovosti s vysokou horečkou nebo pokousaný od psa jako moje žena, tak jste vystresovaný dost a opravdu si pak nepamatujete skoro nic, natož že byste řešil nějaký paragon. A schovávat ho 3 roky, no to si dělají srandu?

0/0
16.2.2012 8:19

editus

Re: Dobrý kšeft.

V tomto případě je to jasné, já jsem ale reagoval na příspěvek, který bral platbu obecně (u praktika), tedy nikoliv v opravdu stresové situaci na pohotovosti. Bohužel (možná tedy i naštěstí) chtějí na pohotovosti platbu předem, takže není zas velké pravděpodobnost, že nezaplatíte.

0/0
16.2.2012 8:24

Hrubec

Re: Dobrý kšeft.

Nikde jsem, vážený supermuži o návštěvě u praktika nemluvil. Pokud vím diskutujeme k problému nemocnice a praktika jste prvně zmínil vy !!

0/0
16.2.2012 11:14

editus

Re: Dobrý kšeft.

Mluvili jsem v obecné rovině o doktorech a regulačních poplatcích. A doktor je jak v nemocnici, tak jako praktik...

A říkejte mi prosím třeba ´editus´, po skoku z okna jsem zjistil, že létat (zatím) neumím.

0/0
16.2.2012 11:28

zeto

Re: Dobrý kšeft.

Naopak, právě na pohotovosti v naprosté většině případů platbu předem nevyžadují a to z toho důvodu, že návštěva pohotovosti nebývá předem plánovaná a lidé přichází tzv. z terénu.

0/0
1.3.2012 10:00

Krak

Re: Dobrý kšeft.

Jestliže byli v seznamu, tak se nejspíš nejednalo o ty, kteří platili v ordinaci. Jinak k doktoru chodím ob měsíc a že by mě to teda stresovalo si nějak nevzpomínám...

0/0
15.2.2012 23:22

igy taur

odpovědnost

Lidé by měli být odškodněni za psychické útrapy,které již mohou mít trvalé následky,protože strach z exekutorů ,kteří třeba neprávem vás vezmou útokem již dosáhl takové síly že mnozí raději zaplatí nebo spáchají sebevraždu8-o8-o

+1/0
15.2.2012 18:25

ZamrzlejPubertak

Smutná realita je, že lidi jsou v dnešní době z

exekutorsko-advokátsko-vymahačského řetězce často tak vystresovaní, že raději platí i přesto, že vědí, že žádný dluh ve skutečnosti nemají.8-o

Tohle je fakt drsné a mě by v době sametovky v roce 1989 ani ve snu nenapadlo jaký směr vývoj nakonec nabere a co za společnost si nakonec utvoříme. Tehdy jsem se do budoucna díval nadšeně a panu Havlovi jsem ty jeho hlášky o "vítězství pravdy a lásky" a o tom, jak "nejsme jako oni" opravdu věřil. Přiznám se, že kdybych tušil jakou společnost si vybudujeme v následujících dvaceti letech, tak bych místo své tehdejší účasti na demonstracích a také i ve studentské stávce snad raději šel na pivo.

+3/0
15.2.2012 18:17

Hrubec

Re: Smutná realita je, že lidi jsou v dnešní době z

Doufám, že všichni nespokojení se účastní demonstrace na náměstí Míru a to 15.března 2012 v 17 hodin, případně v tentýž čas a hodinu na Václavském náměstí v Praze. Pokud skutečně vyjdeme na náměstí, můžeme docílit, že budou zavoláni k zodpovědnosti ti, co rozkradli a zadlužili naše města i naší zemi. Doufám, že ti diskutéři zde se zúčastní všichni a řeknou to i svým známým. Jedině touto cestou možná dosáhneme toho, že většina darebáků zmizí z politiky. A když ne, tak se jim dá společně trochu pomoci. Hlavně ne tak, jak se to provedlo v osmdesátém devátém.

0/0
15.2.2012 20:21

paiementenespeces

opravdu nevim,co je dnes nebezpecnejsi,

zivot v dzungli,nebo v soucasne "civilizaci".Mam takovy dojem,ze v te civilizaci je tech predatoru nejak moc a neni kdo by je likvidoval. Jinak prvni by mel jit k lopate ten namestek Suma,ci jak se jmenuje.

0/0
15.2.2012 18:05

Lady Humussprey

Hm ?? Práce modrejch ??

+2/0
15.2.2012 18:02

petrph

a sakra

Takovej krásnej kšeft to byl,spousta lidí ze strachu z exekuce radši zaplatilo ještě podruhý plus penále a náklady inkasní firmy. A pak se asi našel nějakej vštečka co si schovává všechny složenky co kdy v životě zaplatil,ten se v tom začal vrtat, a museli to odpískat, a všechny prachy budou muset vracet.To zabolí. :-)

+2/0
15.2.2012 17:45

sidbin

exekutory to nezajima

Exekutory to zajimat nebude.......vymahat se musi, aby bylo na nove BMW. ;-O;-O

0/0
15.2.2012 17:39

seelen

To není náhoda

to jenom pár gaunerů v límečkách se chtělo zase napást!!

+3/0
15.2.2012 17:39

zeto

Re: To není náhoda

Ty máš asi jednoduchý život, když všechno tak dobře víš a všemu rozumíš. Víš kolika způsoby lze u nich poplatky zaplatit? U nás třeba v automatu, sms, hotově v pokladně, hotově v ambulanci, hotově na recepci kliniky, převodem a směnkou. A víš, jak se jim dostává info o zaplacení do účetnictví z těch různých možností uhrazení? Víš prd a stačí jedna malá softwarová chyba nebo nedomyšlení jedné eventuality v algoritmu a problém je na světě. Ale hlavně, že ty máš jasno.:-/

0/0
15.2.2012 17:53

mfric

Re: To není náhoda

Hlavně, že má jasno Petr Benda s Jyrkou.Rv

0/0
15.2.2012 18:01

zeto

Re: To není náhoda

KZ je dítě bývalého hejtmana Šulce.

0/0
15.2.2012 18:25

zupan

Ty měli jasno akorát když byli v rauši!

;-D

0/0
15.2.2012 22:23

Hnev lidu

Re: To není náhoda

Co tím jako kurňa chceš říct ?! Že někomu pošle softwarová chyba do baráku exekutora ? S tím ať jdou do záchodu.

+1/0
15.2.2012 18:03

zeto

Re: To není náhoda

Ježiši inkasní agentura nemá s exekutorem nic společného!

0/0
15.2.2012 18:29

Robert de Rainault

Re: To není náhoda

Za všechno můžou ajťáci. Je vidět, že Krajská zdravotní zaměstnává ty nejlepší z nejlepších a ne ty, kteří mají někde tlačenku a jejichž jediná kvalifikace je, že 15 let mastili RPG hry a započítali si to ve svých 25 letech v životopise do praxe .;-D

+2/0
15.2.2012 18:08

zeto

Re: To není náhoda

Očividně nevíš, o čem mluvíš. Docela bych chtěl vidět, co jsi mimo blbejch keců napsal ty.

0/0
15.2.2012 18:23

zupan

A co ty? Že tě to tak žere!

;-D

0/0
15.2.2012 22:22

zeto

Re: A co ty? Že tě to tak žere!

No já se tím živím, takže fakt docela dost. A právě pro zdravotnictví, takže vím, o čem mluvím.:-P

0/0
15.2.2012 23:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.