Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: ODSleva, další krůček na cestě k úplnému vybrakování politiky

Vstupte do ODS. Budete mít levnější volání v síti T-Mobile, výhodněji pojistíte auto či svůj život u České pojišťovny a čekají na vás i další báječné slevy. Teď nemám na mysli výhodnější pozici pro firmy členů ODS při zadávání veřejných zakázek, to je jiná kapitola. ODS se pustila na tenký led a pro 27 tisíc členů zavede od dubna věrnostní program - spotřebitelské výhody u výše uvedených firem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zab5

A pak že k sobě ODS a KSČM nemají blízko

I když, tohoto by se neodvážili dnes asi ani KSČM. Spíše je to podobné KSČ. Kdo je straník, bude mít výhody proti těm, co jim to politicky nemyslí. Hnus, velebnosti.

0/0
14.2.2012 9:26

Micheel

Bonusy

ODS si rozdává bonusy na všech možných úrovních členské základny už 20 let. A to zcela poctivě, každému něco. To co nabízí teď, už je jen takové zobnutí.

0/0
14.2.2012 9:21

kmotrs

Tahle nějak to začínalo v Řecku

před třiceti lety to takhle začalo v Řecku. výhody pro naše členy, pak nějaká ta funkce , třináctý plat, sleva za to že je zima, příplatek za telpo. 

jen tak dál :-)

0/0
14.2.2012 9:02

zupan

Dejte sem nejnovější "rajting" ODS!

;-D

0/0
14.2.2012 7:19

silný kuřák

ODS začala tam,

kde komunisti skončili...Teď je třeba ještě systém rozpracovat a přizpůsobit ho na kapitalismus. Před oddanými straníky se otevřely netušené možnosti....

+2/0
14.2.2012 7:15

jzjm

Osobní údaje

Chybí mi tu jedna zásadní informace. O tu skvělou slevenku si každý člen bude muset nějak zažádat (za poplatek? zdarma?), nebo ji dostane přidělenou automaticky? Protože pokud některé firmy dostanou seznam lidí, kterým mají poskytovat výhody, jedná se o využití osobních údajů k jiným účelům, než ke kterým byly původně shromážděny. A to je podle mého názoru minimálně na hraně zákona.

Jako by nestačilo, že mezi politickou stranou a právnickou osobou vzniká vztah, kdy právnická osoba vlastně skrytou formou dotuje politickou stranu. Což je nejen chucpe, ale jaksi automaticky vzniká podezření na korupci (jak chce ODS jako vládní strana reagovat na jakékoli budoucí podezření ze zvýhodnění zúčastněných právnických osob?) a na obcházení zákona o financování politických stran.

0/0
14.2.2012 2:40

kmotrs

Re: Osobní údaje

Máte pravdu, ale oni se k tomu ještě hlásí. Jak můžou být veřejné zakázky čisté v jejich podání :-)

0/0
14.2.2012 8:59

nickless

Re: Osobní údaje

Nevím, co za informaci vám chybí, pokud vyděláváte více než 10 tisíc měsíčně, určitě jste podobné slevy taky dostal někde. Prostě dealeři operátorů a pojišťoven hledají různé lukrativní cílové skupiny potenciálních zákazníků, jakékoliv spolky, které jde oslovit hromadně. Spolek rozešle nabídku slevy svým členům hromadně emailem nebo dopisem, nebo ve firemním časopise, a jednotliví zájemci si pak sami zkontaktují dealera a uzavřou s ním smlouvu s výhodou. To je celé. Dealer dostává údaje jen od těch, kteří to uzavřou (ty by dostal stejně) a jen ověří, že jsou členy klubu.

Já dělal ve velké nadnárodní firmě a můžu vám říct, že takových nabídek bylo víc, dostáváte je běžně od operátorů, pojišťoven, bank ... Třeba i prodejce automobilů si udělá reklamu ve firemním magazínu a zaměstnanci dostanou slevu 10 procent na nová auta. Nevidím na tom absolutně nic špatného ani nemorálního.

0/0
14.2.2012 14:09

jentone

Nepodceňujte ODS.

Ta vždy ví, co dělá. Přichází složité období, utahování opasků pro záchranu cizí měny atd.  Lepší nebýt u vesla a nechat to vyžrat jiný. ODS se proto rozhodla prohrát volby. A začala tuto "antivolební" kampaň geniálně. Už teď má jisté, že jí její plán vyjde. Vyžere to KSČ a ČSSD.

+1/0
14.2.2012 1:01

tetek.

To je jako fakt?!

I přes ta léta mě ODS nepřestává překvapovat. No, co dodat. ;-O 8-o

0/0
14.2.2012 0:08

nickless

Re: To je jako fakt?!

A umíte aspoň vysvětlit, co na tom považujete za nemorálního, špatného nebo vůbec divného? Prostě členové nějakého spolku dostali slevu. To se děje dnes a denně u všech firem, spolků, institucí, zájmových svazů apod.

0/0
14.2.2012 14:11

Kuzma Matvejič

Hele sokolici.

Chcete, aby vase deti studovali? Vstupte do ODS.

0/0
13.2.2012 22:35

Kuzma Matvejič

Re: Hele sokolici.

I zradlo budete mit za polovic.;-D

0/0
13.2.2012 22:36

Klekih-petra

Re: Hele sokolici.

banány a maso bez fronty.Podepište nebojte se.;-)

0/0
13.2.2012 23:36

Velmi chytrý člověk

Ty výhody mohu dosáhnou neskutečných totalitních absurdit

Například jako když Komunisti před rokem 1989 lámali mého otce, aby vstoupil do strany, že jeho děti v budoucnu snadno vystudují a budou se mít dobře. Táta mu tenkrát dal asi přes hubu (tomu Komunistovi co ho lámal, paradoxně ten Komunista po 89 vstoupil do ODS a na Tátu se na ulici usmíval jakoby se nic nedělo, a oslovoval ho at volí ODS, protože je jediná demokratická a tak je to správné- trochu asi jako nakonci filmu-Bbáječný léta pod psa), naštěstí přišla díky bohu revoluce a já jsem VŠ vzdělán. Jenom si ted říkám, jestli mě podobná absurdita nepotká také. Tentokrát ze strany ODS. Budou mi říkat vstup, když vstoupíš a dáš nám hlas, dostane tvoje dítě VŠ  vzdělání zadarmo, jinak si cáluj školné. V té době bude už samozřejmě zavedené a přemrštěné školné (50 tisíc na semestr) a já budu muset podepsat, abych dostal SOC-kartu ODS a potřebnou slevu, aby mé děti mohli vystudovat

0/0
13.2.2012 22:35

Klekih-petra

Re: Ty výhody mohu dosáhnou neskutečných totalitních absurdit

zatím to je sleva na volání, každý začátek je těžký...)))

+1/0
13.2.2012 23:37

Kuzma Matvejič

Cim vice ODS,

vetsi sleva.;-)

0/0
13.2.2012 22:28

BaronOfHell

Zvýhodňování členů strany, vajíčka nejsou v obchodech...

co mi to jen začíná přípomínat? :o)

+1/0
13.2.2012 22:26

Kuzma Matvejič

Re: Zvýhodňování členů strany, vajíčka nejsou v obchodech...

Bojis se to napsat? Sokole?;-)

0/0
13.2.2012 22:29

BaronOfHell

Re: Zvýhodňování členů strany, vajíčka nejsou v obchodech...

To si piš, za pravdu se začíná zavírat. Viz případ popsaných volebních plakátů :o)

0/0
13.2.2012 22:31

Kuzma Matvejič

Re: Zvýhodňování členů strany, vajíčka nejsou v obchodech...

No napis, koho ji myslel.:-)

0/0
13.2.2012 22:32

ditrinoroo

Re: Zvýhodňování členů strany, vajíčka nejsou v obchodech...

Napíšu to za Vás, barone. Zvýhodňování členů strany mně, a nejen mně, začíná připomínat dobu kdy nám vládla ta komunistická verbež. 8-o

0/0
13.2.2012 23:24

Kuzma Matvejič

Re: Zvýhodňování členů strany, vajíčka nejsou v obchodech...

Neboj se napsat KSC.

0/0
13.2.2012 22:39

Pepíno777

A co takhle ........

A co takhle daňový bonus ODS : člen - 20.000 Kč / rok, poslanec a senátor - 100.000 Kč / rok.Nedělám si srandu,oni si začali.Nedávno jsem taky slyšel , že Bárta prý tahá podnikání do politiky - něco mi tu nesedí.

0/0
13.2.2012 22:20

Petrolin3

Prohlášení.

Dojde li ke zvýhodnění členů ODS u T-mobilu a České pojišťovny zvážím své setrvání u těchto firem.Věřím,že nás bude více,kteří budou tímto způsobem protestovat proti tomuto politickému fujtajblu.

0/0
13.2.2012 22:16

wiki5

Re: Prohlášení.

jo, mozna tak dalsi 2 nebo 3 ;-)

0/0
13.2.2012 23:09

tetek.

Re: Prohlášení.

Zajímavá myšlenka - už mě ta ČS s těma poplatkama sere. :-P

0/0
14.2.2012 0:10

nexus99

Chce se ODS chovat jako firma?

Tak ať si na sebe jako firma nejdřív vydělá a přestane sát státní cecík...

0/0
13.2.2012 22:11

Kuzma Matvejič

At zije komunisticka strana ODS.

R^

0/0
13.2.2012 22:03

nexus99

Re: At zije komunisticka strana ODS.

Ať raději zdechne..XRv

0/0
13.2.2012 22:09

Kuzma Matvejič

Re: At zije komunisticka strana ODS.

Tak proc je volis?;-D

0/0
13.2.2012 22:25

nexus99

Re: At zije komunisticka strana ODS.

Jak můžeš vědět koho volím?8-o8-o

0/0
13.2.2012 22:49

wiki5

Re: At zije komunisticka strana ODS.

on si neumi predstavit, ze by nekdo volil jinak

0/0
13.2.2012 23:11

nexus99

Re: At zije komunisticka strana ODS.

To je pěknej Kuzma..;-D;-DR^

0/0
13.2.2012 23:17

Klekih-petra

Re: At zije komunisticka strana ODS.

;-D

0/0
13.2.2012 23:38

wiki5

Re: At zije komunisticka strana ODS.

jo, Kuzma Matvejič

0/0
14.2.2012 1:22

Kuzma Matvejič

No to je fak neco.

Radej jak komunisti;-O No vlastne kdo z nich neni bejvalej komanc,nebo vrcholny funkcionar SSM.

+1/0
13.2.2012 21:57

qvido31

Úplně stejný!

Podepište příhlášku za kandidáta,máte přec děti,budou chtít jít studovat a i Vy jste ještě mladéj,perspektivní,máte před sebou kariéru a pod.No fujtajbl na entou (ps.nevím zda-li hnus,by nebyl smazán);-)

+2/0
13.2.2012 21:09

emersonskej

Vstoupit do ODS ???

Ani kdyby mi za to volání ještě platili !!!!!

+2/0
13.2.2012 20:55

Cortez

nejak mi na tom neco nesedi

Ods jako jakakoliv jina strana je dotovana statem, tedy námi, danovymi poplatniky. Tzn. ze ja coby nestranik, dotuju nejakou castkou vsechny strany (rozdil oproti soukromym firmam, na něž nedavam ani korunu), a krom toho jsem defacto znevyhodnen jeste tim ze nejsem ve strane a musim platit normalni, zavratne sumy za sluzby,energie atd... Prijde mi to tak trochu nefer. Opravdu aby to nedopadlo tak, ze bud budes ve strane, nebo po tobe nestekne ani pes. Taky mi prijde špatné i to že se banky, posty, operatori tak neeticky napakujou..udelaji si zase proste z tech stran zlaty důl.Politické strany za tyto sluzby budou platit prave penezy ktere dostavaji od statu, takze od nas. Chapu ze skupina ma vzdy vetsi slevu, ale tady tyto skupiny nejsou soukrome, jsou statni a jsou placeny nami, poplatniky, a ja nikomu takhle dotovat slevu na sluzby a energie opravdu NECHCI!!!!!!!!!!!

+1/0
13.2.2012 20:36

nickless

Re: nejak mi na tom neco nesedi

Strana dostává zákonem stanovenou odměnu za to, co dělá pro stát - za poslance, hlasy ve volbách apod. Je "soukromá", ne státní. Co si s penězi udělá, není tvlj problém, stejně jako tvého zaměstnavatele netrápí, co ty děláš s výplatou. Pokud ale máš pocit, že tu stranu nějak platíš ze svých daní, tak se divím, že tě naopak netěší, že ta strana rozumně hospodaří a snaží se využít levnějších služeb na trhu, což vede k nižším cenám pro všechny spotřebitele. Namísto toho, aby si řekla o vyšší příspěvek z těch tvých daní.

0/0
13.2.2012 21:08

opportunity

Re: nejak mi na tom neco nesedi

za to co dělá pro stát 8-o8-o8-o

+1/0
13.2.2012 22:23

kuttna

Re: nejak mi na tom neco nesedi

Nepřestoupil jste do ODS z KSČ? Tu rétoriku jako kdybych znal z mládí.

0/0
14.2.2012 13:08

nickless

Re: nejak mi na tom neco nesedi

Cože??? Myslím, že vůbec nechápete téma diskuse a nemáte ani žádný argument, tak zkoušíte univerzální útok na kohokoliv. Co má společného s komunismem systém více politických stran placených za poslance, co má s komunismem systém více dodavatelů stejné služby na trhu vzájemně si konkurujících. Prostě s mým příspěvkem nesouhlasíte, aniž byste byl schopen říci proč, tak zkusíte podlý ničím nepodložený útok.

0/0
14.2.2012 14:02

kuttna

Re: nejak mi na tom neco nesedi

Komunisté taky tvrdili, jak jsou užiteční a jak to bez nich nejde. (Podobnost s ODS čistě náhodná?)

0/0
14.2.2012 14:14

nickless

Re: nejak mi na tom neco nesedi

Úplně všechny strany tvrdí, že jsou užitečné a nejde to bez nich. To je normální jev. Není to podobnost s ODS. Já to netvrdím, takže proč mě obviňujete z nějaké komunistické minulosti?

Jinak na tom, že strany odvádějí jakousi činnost pro stát, se snad shodneme. Ta činnost může být i záporná, záleží na úhlu pohledu samozřejmě. A že strana potřebuje jakési prostředky, aby mohla postavit kandidáty, mít aspoň budovu, kde se sejdou, a aspoň psací potřeby, to se snad shodneme taky. Takže mi principiálně platba stranám za hlas ve volbách nebo za poslance nevadí. Samozřejmě se dá diskutovat o výši té platby, jestli nestačí 1/2 nebo naopak by stát neměl dávat 2násobek. Věc názoru. Na tom, že soukromý subjekt nabídne slevu soukromým lidem, členům strany, protože si tím udělá reklamu v jejich časopise/emailu apod., nevidím nic špatného ani nemorálního.

0/0
14.2.2012 14:37

Geeorgee

No comment

tohle je už vážně fraška, komedie, .... neuvěřitelné...:-/

+1/0
13.2.2012 20:30

cizinec je našinec

čím více nových členů

strany zaregistrujete na číslo svojí karty.Tím vyšší slevu budete moci čerpat.:-)

+1/0
13.2.2012 20:30

_Kryštof_

Nic špatného na tom není.

0/0
13.2.2012 20:10

_Clayman

Re: Nic špatného na tom není.

Opravdu? Je v pořádku, že jeden z velkých mobilních operátorů dává slevy členům vládnoucí strany? A bude také v pořádku, až se vláda nějak revanšuje v podobě nějaké pěkné zakázky nebo v podobě zákona znesnadňujícího vstup konkurence na trh apod.?

+3/0
13.2.2012 20:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.