Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kontroly českých aut v Německu neskončí, policisté jen obléknou uniformy

Auta s českými registračními značkami budou v Německu i nadále pod zvýšeným dohledem tamních policistů a celníků, kteří tím bojují proti pašerákům pervitinu. Všechny hlídky by ale nově měly být v policejních vozech a uniformách. Oznámil to ministr vnitra Jan Kubice po schůzce se svým německým protějškem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jumpman

Od vstupu do Schengenu

me kontrovali jednou. Jezdim kazdy tyden. Za medialni halo pro ty, co nevytahnou paty.

+1/0
14.2.2012 10:22

Věra Pohlová Jr.

Re: Od vstupu do Schengenu

Nápodobně. Já jezdím každý měsíc a kontrola ještě ani jedna... že by stačilo dodržovat dopravní předpisy?

+1/0
14.2.2012 11:06

wlazta

Kontroly v Ňemecku

Třikrát mi v Německu kontrolovali a vždy konali jen svou práci z toho jednou z hodně přimhouřenýma očima,takže z nich nedělejte takový bubáky,myslím, že kdo má vše celkem o.k. a chová se normálně tak může být v klidu a to že dělaj kontroly je normální,alespoň si ti v Česku nedotknutelní ochutnaj,že před nimi za hranicemi nepadnou na pr.zadek,stejně ty stížnosti v diskuzi jsou z 99.9% od nich.A ještě by takovíto měli popojet dál (Dánsko,Švédsko,Norsko)aby ochutnali jak se řeší slušně a nekomromisně přestupky.Tam by měla naše Poliz hledat inspiraci.

+1/0
14.2.2012 9:40

Antonín, topič

Šaškárna.

Snažení bavorských policajtů pouze stíží transfer zboží = zvýší cenu, jinak se bavorské fetky svého zboží tak jako tak dočkají. Chytří gangsteři navíc nemají problém používat vozy s německou RZ...

0/0
14.2.2012 8:15

kladivar3

Policejni vozy a uniformy? zbozny prani Kubiceho.

to si Nemci rovnou na caru muzou postavit velkou ceduli s napisem " Heute wird kontrolliert" Ucinek stejny jak kdyz se za carou bude motat pul dne policejni auto s uniformama.  V dobe mobilu je tohle nesmysl.

0/0
14.2.2012 7:56

sent

A to je správné-

-pokud bude možné v Čechistánu bez problémů legalizovat evidentně kradene auto a na STK bez problémů budou prochazet,včetně vraků at kontroluji.

0/0
14.2.2012 7:20

odkud_a_kam_jdeme?

Neberte to osobne.

Stejne jdou po polskych, madarskych a obcanech jinych postsoc. zemi. :-)

0/0
13.2.2012 23:18

kladivar3

Re: Neberte to osobne.

zajet si nekdy na Nemecko-Holandskou hranici. To co se deje na Cesko-Nemecky je jen slabej odvar

0/0
14.2.2012 7:57

Norman

Máme podobné kontroly

Hlavně když se nám líbí nahrávání německých sexuálních turistů, jejich šikanování a předávání nahrávek s oslovováním "společnic" do místa bydliště. A na tom se naše policie domluvila s jejich, přitom oni tu chtějí peníze nechat a ne je ukrást. Náš stát také říká, že takové turisty nechce. Celý život měli v příhraničí klid a teď se tam přiřítíme my, s tím naším nemožným chováním. Nechtějí mít džungli jako je u nás.

+1/0
13.2.2012 22:00

Mitchell

Jaký problém?

V Německu mě stavěli jenom jednou (pravda je, že zase tak často tam nejedu). U nás mě občas hlídka zastaví kvůli běžné kontrole. NIKDY jsem neměl s policajtem problém. Stačí jenom chovat se slušně a nebýt arogantní. Když si tady čtu některé příspěvky, tak bych řekl, že to jsou přesně ty typy, co jdou v Reichu při kontrole do trenek.

0/0
13.2.2012 21:34

bowrider1

Kontroly Cz občanů

Jezdím 2 x týdně přes Rozvadov do Německa, zpět mne většinou kontrolují, protože vezu auto na převozním čísle....když mám všechno v pořádku, nikdy jsem nezažil nekorektní chování. Dovedu si ale představit namachrovanýho majitele český firmy v konkursu v Audině Q7 na leasing brejlema od čongů kopie RayBan, co vyvádí jak šílenec, že si ho dovolili zastavit...pak jde jasně do trenek a potřebuje to jako sůl :-)

0/0
13.2.2012 21:27

sent

Re: Kontroly Cz občanů

-a ještě v tmavych sklech ne aute.Jo pan polizei neni chudak bez paravomoci jeko v CZ.

0/0
14.2.2012 7:22

laembert

pokaždé...

...když přejíždím německé hranice a vidím na obvyklých místech německé policejní hlídky mám dobrý pocit, vím totiž že z našeho bordelu vjíždím do skutečné civilizace kde se dbá na bezpečnost občanů a policisté řádně vykonávají své povinosti a nejsou lidem k smíchu jako jejich čeští imitátoři R^

+4/0
13.2.2012 21:01

Amarize

Re: pokaždé...

Souhlas. Jezdím po nemeckých dálnicích uz pres 40 let. Nestaveli me dosud ani jednou !!! Dodrzuji rychlost

a hlavne se na nikoho nelepím, protoze to je v Nemecku krome prestoupení rychlosti ten nejtrestanejsí prestupek.

0/0
13.2.2012 23:00

Antonín, topič

Re: pokaždé...

Jistě. Jména nejspokojenějších jsou v Pinkasově synagoze.

0/0
14.2.2012 8:18

Deliveres

Když jsem ještě jezdil do NDR

tak jsme jeli od Cínovce do Drážďan a před Drážďanami na kopci je hřbitov a k tomuto hřbitovu je doprava odbočka. Velmi často na této odbočce stáli Němečtí policisté a kontrolovali auta. A protože to byla pro policisty pěkná schovka, tak to jistě využívají i dnes. Pokud si Němci myslí, že budou České řidiče šikanovat, tak by měl Kubice okamžitě zavést pro Německé řidiče u nás totéž. Také několikrát během cesty zastavit a nechat vysvléknout do trenýrek, jak to Němci někdy dělají.

0/0
13.2.2012 20:41

kladivar3

Re: Když jsem ještě jezdil do NDR

bez si lecit mindraky k mamince a neobtezuj tady :-P

0/0
14.2.2012 8:01

obluda.xxxl

To toho českej Honzík s německým Honzíkem

moc nedomluvil;-D

0/0
13.2.2012 20:28

obluda.xxxl

Zase uznejte, že je fajn,

že už nám tady nepobíhá gestapo, SD a další německé policejní složky. Prostě už jsme dál, v dalším levelu...:-/

+3/0
13.2.2012 20:26

kiwi007

ma posledni zkusenost

cesta Dunkirque-Karlovy Vary - 2 kontroly. Prvni 200 m pred byvalym celnistem v Pomezi a druha u Sokolova. Ale nic spatneho kluci nedelali.

0/0
13.2.2012 20:23

Gift

Tak tohle je hlína

http://zpravy.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A120105_104348_olomouc-zpravy_sot&razeni=tip

0/0
13.2.2012 20:20

LiborAxel

Mno

taky si přidám...

To že se z Čech ve velkém vyváží pervitin do Evropy a dál to víme všichni,to že spousta Českých řidičů vyváží i Český způsob řízení do EU to taky víme.Čemu se divíme?Tomu že Německý policista není není zvědavý na aroganci a výmluvy?Ve Francii existuje zvláštní jednotka policie,na název si nevzpomenu,ti mají rozšířené pravomoci a několikrát jsem se s nimi setkal a ti reagují na jakýkoliv odpor,nesouhlas,neuposlechnutí velmi razantně.Na druhou stranu po kontrole jsou milí,poděkují a omluví se za zdržení.Německá policie je v porovnání s nimi ještě hodně tolerantní.Jako profesionál jezdím po Evropě od roku 93,jak s kamionem tak i s osobním vozem a za celou dobu nebyl problém.Pozoruji posun jiným směrem,zatím co prvních několik let jsme na západ jezdili s respektem dnes si mnoho lidí myslí že s vyšší životní úrovní a zlatými kartami mohou chovat v EU tak jak jsou zvyklí v našem ....stánu.A teď mě kamenujte...

+1/0
13.2.2012 20:01

milan166473

Re: Mno

Proč kamenujte.Celá Evropa ví jaký je to tady zlodějský a gangsterský stát.Tak si prostě dávají na nás pozor:-)[>-]

+2/0
13.2.2012 20:06

LiborAxel

Re: Mno

Protože předpokládám že budu označen jako germanovlezdo.. a pod.Dnes jsem to viděl na vlastní oči,skupinka mladých kluků sedla na hranicích u pumpy do tří BMW a vyrazila směr západ,vysmátí ukazovali všem že na to mají a já za nimi.Po 300 metrech hranice,policie a plácačka stop-proč?Předepsaná rychlost 80km,já projel oni asi o něco euro lehčí taky,asi, už jsem je nepotkal-možná si svým vysmátým rozevlátým způsobem vykoledovali důkladnou kontrolu.Tohle vidím každý týden...

0/0
13.2.2012 20:42

mpes3

Re: Mno

nevím jak moc se mezi němci pohybuješ, ale je jich spoooousta, co nesnáší řidiče BMW a mercedesu. zrovna nedávno jsem měl s jedním takovým debatu a ten to shrnul v podstatě pravdivě - chovají se tak, jako by jim levý pruh na dálnici patřil.

+1/0
13.2.2012 20:50

LiborAxel

Re: Mno

Mám srarouše M5 bez viditelných úprav.Myslím že měli spíš na paletě takové ty hodně vysoké pány z firem a pod.Taky jsem to zažil,panáky se sedmou a jako řidič je nějaký bývalý závodník,oni je rádi najímají a policie je nemá ráda.

0/0
13.2.2012 21:14

LiborAxel

Re: Mno

Ještě to doplním,nejde jen o Čechy.Dlouhá léta pořádala Německá policie zátahy na Poláky,pendlery co jezdívali z Polska do práce v Německu.Pátek odpoledne se dálnice v Německu měnily na závodní dráhu směr Polsko a v neděli v noci nebo ráno se totéž opakovalo.Každý týden několik let než je to policie naučila.Neomezená rychlost kterou jsou pověstné dálnice v Německu to dávno neplatí.Úseky s neomezenou rychlostí většinou přežívají právě v tom zlém Bavorsku co šikanuje řidiče z Čech.A to je další problém,někteří si to vykládají po svém,to neznamená nebezpečné předjíždění,blokování pruhu,nedodržování bezpečné vzdálenosti a pod.

0/0
13.2.2012 21:04

panna z medvěda

mám nouhau - postavit je na hraniční přechody

no oni už se němci jako policisti rodí - pozorovat, upozorňovat, vědět co se má a co se nemá, obzvláště nekriticky u těch druhých. s udáváním nemají problém, přestože jste v právu vy ale oni najdou chybu, ale udat vás za zády to ne, to by je připravilo o uspokojení.

ale pozor. jenom polovina němců. ta druhá půlka je zase úplně v pohodě a s tak perfektními povahovými vlastnostmi, které byste u mě a nás těžko hledali.

zlé jazyky (např. izer) tvrdí, že ta první půlka je vedlejší produkt u našich sousedů preferovaného, nechráněného an álního styku

+1/0
13.2.2012 19:43

milan166473

Re: mám nouhau - postavit je na hraniční přechody

Ve skutečnosti jste mínil čechy že?Ne němce:-)[>-]

+1/0
13.2.2012 20:07

El ChupaNibre

Jel jsem do Němec 3x, kontrolovali mě 2x...

.... vždy si se zájmem prohlédli sbírku mých použitých, špinavých hadrů a když zjistili, že mluvím německy, tak mě nechali jet ;-D

0/0
13.2.2012 19:39

p555

Re: Jel jsem do Němec 3x, kontrolovali mě 2x...

clovece vy muste byt magnet... jezdim do nemecka a prez nemecko nekolikrat rocne a kontrolu jsem  zazil jednou - jeste pred Schengenem na hranici v Hrensku (ex vychodonemecki celnici)

0/0
14.2.2012 9:57

Gift

Zeď Nářků

Tady je to jak u Zdi Nářků v Izraeli. ;-(

Zkuste se postavit na nějaku frekventovano křižovatku v Praze a počítat, kolik aut za hodinu vjede do silnice na červenou.

Zkuste udělat totéž v Mnichově.

Porovnejte výsledky.

Potom vám snad dojde, proč po nás Germáni jdou. ;-€

+2/0
13.2.2012 19:37

Stephane Margelle

Re: Zeď Nářků

Staci se take projet 100km po dalnici v risi a 100km po D1 a secist tupe hlavy, ktere se lepi na kufr a problikavaji...;-D. Kdyz uz se nekdo v risi najde, tak je to vzdy pritroublej cechacek...

+2/0
13.2.2012 19:42

Bolek100

Re: Zeď Nářků

Souhlas R^.

0/0
13.2.2012 19:54

mpes3

Re: Zeď Nářků

tak jestli si myslíš, že po nás germáni na hranicích jdou právě proto, že jezdíme na červenou na křižovatkách ....

0/0
13.2.2012 19:46

Gift

Re: Zeď Nářků

No nebudou si to tahat až do vnitrozemí. Čím dříve takovýmu troubovi připomenou, že tady už platí zákon a ne známosti, tím lépe.

0/0
13.2.2012 19:50

Stephane Margelle

Nemci si zkratka nenechaji delat na silnicich bordel!!!!!!!!

A predevsim jejich kontroly maji aspon smysl. U nas se umi svestky vozit jen v Passatech nebo merit rychlost za bukem!! Prinos bezpecnosti nula. Kdyz me stavi nemecky policajt, jedna se o preventivni kontrolu, kdy zkontroluje doklady, VIN auta apod. a popreje stastnou cestu. Zalezitost 2min. Touto kontrolou lze zjistit kradena auta, hledane osoby atd. Nasi kdyz nekoho zastavi, tak chudaka v nejakym krapu, kterymu se to rozjelo po vetru v obci na 55kmh a hned ho vosoli. Ale grazlove typu Trpisovsky a jini, kteri maji z policajtů jen srandu si jezdi jak chteji. Dale si myslim, ze spoustu ridiců trapi kradeze aut, Prazaci by mohli vypravet. Co s tim nase policie dela? Provadi napr. v noci kontroly nebo zatahy na vrakoviste? Ne, meri rychlost a sikanuji ridice...

+3/0
13.2.2012 19:23

mpes3

Re: Nemci si zkratka nenechaji delat na silnicich bordel!!!!!!!!

tak moje zkušenost je taková, že v nejmenované vesnici si postavili za vesnicí továrnu, ke které jezdí samozřejmě zaměstnanci auty. Po rovné, tři kilometry dlouhé silnici. Na konci té rovinky, kde se má jet 50 (ano, je to pořád v obci) stojí německé švestky docela často. A vybírají a vybírají.

0/0
13.2.2012 19:47

Stephane Margelle

Re: Nemci si zkratka nenechaji delat na silnicich bordel!!!!!!!!

Tak take si asi potrpi na takove manyry. Ale co jezdim do nemecka, tak za rychlost me brali jednou...s kolegou jsme nejak prokecali na dalnici stovku a ja ho prokulil 150kmh, hned me odchytili, na miste veresili a ja jim musel poslat 180€. Vzhledem k tomu, ze mi namerily na stovce o 53 vic, tak byli tak laskavi a resili to jako prekroceni o 49kmh, coz je v jine cenove kategorii:-). Rval jsem si vlasy i oboci, ale u nas, bo nemam kmotrovskou znacku ani zname v politice, bych odevzdal papiry a mel bych to podstatne drazsi. Ale jinak opravdu jen namatkove kontroly...

0/0
13.2.2012 19:53

mpes3

Re: Nemci si zkratka nenechaji delat na silnicich bordel!!!!!!!!

já jenom aby se tady nepovažovali policajti v Germánii za polobohy. Jsou to stejní dacani jak v ČR.

0/0
13.2.2012 20:49

Kilimanjaro

disciplina, vy kluci pitomi, musi bejt,

jinak byste lezli po stromech, to se vi;-D

0/0
13.2.2012 19:15

Teletabis

Drogy ne jen záminka

pokud by to tak bylo, budou si pro ně jezdit sami. Dávají najevo svou nadřazenost. 8-o

+4/0
13.2.2012 19:11

bez vysvětlení - smazán

Re: Drogy ne jen záminka

Němci ještě nikdy žádného Čecha s drogou v autě nechytli, tudíž je to pouze záminka, aby se Němec realizoval.

0/0
13.2.2012 19:15

Stephane Margelle

Re: Drogy ne jen záminka

Ale tupych ceskych ridiců, kteri nedodrzuji vzdalenost, rychlost atd. uz par odchytili. Kdyz jedu v risi a potkam nejake prase, tak je to bud cech nebo polak. Holt cesi si mysli, ze policajti jsou jen pro srandu, ale v risi to tak neni. Je treba si zvykat. Pro ne jsme stale tupej balkanskej narod.

0/0
13.2.2012 19:27

bez vysvětlení - smazán

Re: Drogy ne jen záminka

Tak o tom samozřejmě není pochyb.

0/0
13.2.2012 19:33

kiwi007

Re: Drogy ne jen záminka

Mam pocit, ze kdyz se nekde objevi pernik, tak ani nemusis zkoumat dlouho, odkud se vzal.

0/0
13.2.2012 20:33

Gift

Zámést si před vlastním prahem, o to tu jde

Řada řidičů by si asi měla zamést před vlatním prahem. Ve světě (a v Rajchu obzlášť) neplatí naše "kmotrovské" značky, tmavá skla, diskuze o přestupcích, výmluvy na to, že jsem policajta neviděl a nebo gesta typu Kalouskova jednička. To všechno se dá beztrestně uděla tady, protože zde jsou pro většinu zbohatlíků policajti skutečně jen pro smích, ale venku s tím tvrdě narazíte a čím více budete diskutovat, tím to je horší. Jenže od té doby, co už nejsou na silnici patrné hranice tak někteří řidiči holt zapomenou. Když vidí Němci džungli na našich silnicích, (Trpišovský & spol.) není čemu se divit, že se na nás zaměřují.

Je zajímavé, že pokud jde o Poláky, Ukrajince nebo Rumuny, rádi bychom je také trestali hodně přísně. Takže, to, co jsou pro nás "Účka", to jsem pro Němce my. Snažme se to změnit tím, že budeme jezdit jako lidé a ne tím, budeme dělat ublížené a politici, místo toho, aby nám připoměli, jakou máme řidičskou pověst v Evropě se nás ještě zastávali.

+11/0
13.2.2012 19:04

zabili black_jacka, parchanti

Re: Zámést si před vlastním prahem, o to tu jde

zamet si pred vlastnim laskave a tyhle blaboly si nech do zrcadla.....

+2/0
13.2.2012 19:07

Gift

Re: Zámést si před vlastním prahem, o to tu jde

A jé, protekční hlupáček se ozval. Tak pocak vám skopci provedli? Řekli, že váš tatínek (velkej podnikatel nebo dokonce boss v politice) je nezajímá a dali vám 200 Eur flastr? ;-D

No, postřelená se vždy a rychle ozve.

+3/0
13.2.2012 19:17

zabili black_jacka, parchanti

Re: Zámést si před vlastním prahem, o to tu jde

tehle prispevek si nech taktez do zrcadla.....

a bud rad, ze je toto anonymni diskuse, jedna narazka me dost nastvala.... davej si v zivote bacha, s tvyma nazorama bys mohl nekde dostat gift po cuni.....

0/0
13.2.2012 19:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.