- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
naše znevýhodněné (cikány) diskriminuje už samotný požadavek chodit do školy, dělat úkoly či známkování.. co zrušit povinnou školní docházku....?
Úředníci MŠ jsou krásným příkladem nekvalitního výsledku vzdělávání. Když nepochopí, že se jedná o kritiku a myslí si, že jsou chváleni...
Vězeňský psycholog to nezachrání...
A pokud bychom se toho drželi a malilinko okopírovali dobré věci z celého světa, nikdo by na nás neměl....
To víš. Česká novinář. Ale ta zpráva je OECD, ne EU. Tož tak.
které zřejmě někdo platí za to, že se snaží brojit proti plošnému testování???
EDUin brojí proti všemu, co i jen trošičku zavání náročností, měřitelností atd.
že Pepa Dobeš neumí v žádné cizí řeči ani pozdravit. Kdoví, kdo mu to z té angličtiny překládal (a jestli vůbec).
už nerozhodne to, zda studium na ní zvládá, ale jeden nezopakovatelný test na základce, na základě nějž bude člověk nadosmrti okastován. A hlavně co nejrovnější podmínky = likvidace škol pro nadané (gymnázia) i retardované (zvláštní), aby se navzájem v jedné třídě (multikulturně?) obohatili. Příště přijde povinnost všech občanů pracovat v jedné firmě v rámci rovnosti či třeba zavírání absolventů vysokých škol do romských ghett, aby se stali jejich tahouny.... poněkud bych zvracel, panstvo...
No když jsem v roce 79 dělal přijímačky na gymnázium, tak jedna dvojka už znamenala nejistotu (bylo jedno gymnázium na okrese). Nebojím se, že by dnešní testy mohly někomu uzavřít cestu ke vzdělání, na které má. Tehdejšího Bělouna, sbírku z matematiky pro ZDŠ, dnes používají některé VŠ při přijímačkách.
OECD chybí do statistik údaje a to se úředníkům nedělá!!! A ve skutečnosti - k čemu vlastně jsou?
OECD má zcela pravdu, ale tady je jiný problém, ve většině vyspělých zemí připadá přibližně na 1 učitele 12-15 dětí/žáků. U nás je to 1 učitel na cca 30 dětí. Tím pádem zavést to co chce OECD není možné. Bylo by to možné, kdyby neslučovali školy. Dalším slučováním škol přibývá ještě víc žáků na učitele. Chyba školství je hlavně v tom, že když už slučují školy, tak by spíš mělo i přibývat učitelů na těch školách. Jenže to nejde, protože když přestěhují žáky do jiné školy, tak tu školu nerozšíří o učebny a tedy je neefektivní nabírat učitele.
Pokud nezačnou nabírat učitele a rozšiřovat učebny u škol které mají mnoho žáků a k tomu naberou výrazně slabší žáky, tak vzdělání půjde rozhodně dolů.
Ty nevíš o tom že důvod slučování jde o budovy kde školy zaniknou, na žáky a učitelé kašlou