- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a nebyl to moc hezký pohled. Počítám,že nás mohla dělit cesta tak 1 kilometru, od nehody. Když jsme jeli, zarazili nás střepy přes celou silnici a až později jsme viděli u krajnice sešrotovaného favorita a v něm lidi nejevící známky života. Teprve tam nám došlo co se stalo, auta před náma totiž najednou začala zastavovat a viděli jsme vyskakovat lidi.Velké díky těmto lidem, že takto zareagovali, naše pomoc by v tu chvíli asi nebyla nic platná, věděli jsme, že je o ně vě větším houfu už postaráno. Také mi přišlo, že všem to v tu chvilku nějak dlouho trvalo i co se týká záchrané služby, a nemluvím o hasičích. Možná mi jen ty minuty přišly tak strašně dlouhé,že jsem si neuvědomila,že seto vlastně odehrálo hodně rychle a ten čas pak byl delší O to horší zklamání pro mě bylo, že jsem na internetu zjistila,že umřeli.
Prosime pokud nekdo videl, jak se nehoda stala - odkud ktery vuz jel apod., prihlaste se vysetrovateli - 974 877 320 nebo 774 801 551, aby mohla byt nehoda radne vysetrena. Velice dekujeme za pomoc!
Sice nějaký kamion bude mít trošku víc deformačních zón, než motorka, ale to není důvod nejezdit na motorce ani porušovat pravidla.
Lze pochybovat o tom, jak se nehoda stala - řidič favoritu začne předjíždět bez použití zrcátka nebo rovnou vybrzdí (celkem častý jev). Nebo řidič vozidla vzadu jede tak, že nevidí na svojí zábrzdnou dráhu a není vidět v zrcátku(míň časté, ale na R se stát může)
Tak nevim, zahynuli dva starší lidé, do kterých to nějaký střelec podle videa dost ostře napral zezadu a zdejší diskutéři řeší, že taková auta nemají na silnici co dělat a důchodci jako řidiči vlastně také ne.
Ano staří řidiči a jejich auta jsou většinou pomalí a někdy nás možná zdržují. Ale ta pomalost plyne z opatrnosti, takže je málokdy vidíte jako viníka nějaké nehody. Neměl by se místo zákazu starých aut nějak řešit zákaz řízení arogantních agresivních psychopatů nerespektujících základní pravidla?!
Jinak podle dalších zdrojů řidič džípa přehlédl odbočujícího favorita....
Tak v zásadě máte pravdu nicméně nehoda se stala tak že favorit to poslal v 50ce do levého pruhu a Pajero už nedokázala dobrzdit na tak krátkou vzdálenost. Můžeme se jen domnívat co vedlo starší řidičku k tomuto manévru
a lepi se na zadni naraznik, aby mohli ev. predjet. Po asi tak 10 predjizenich dojedou tak maximalne o 5 minut drive do cile.
Ale k pochopeni tohoto jednoducheho problemu jim asi neco chybi....
No jo no. Neumi ridit a kupuji si slaba auta. Pak vznika tenhle vyborny jev.
ten favorit v místě předních sedaček moc sešrotovaně nevypadá... To nebyli připoutáni? V každém případě další tragédie...
Buďte rádi.
Ale před 13 lety se mi stal takový případ u Českého Brodu kdy v létě při cestě do Prahy mi z vedlejší nedala přednost škoda 120, měl jsem před sebou volno cca 1km stalo se to na rovném dlouhém úseku uto čekalo nějakých 20 s na vedlejší a rozjel se mi do cetsy nějakých 30m předemnou. jel jsem povolených 90km/h a jediné co dědu zachránilo bylo že jsem řízení strhl do pole a auto skončilo v kukuřici cestou jsem vzal malý strome a dopravní značku. Měl jsem štěstí že za mnou jelo hasičské auto a vše viděli a dědu dohonili a zastavili. Nikomu se naštěstí nic nestalo ale stát se to o půlvteřiny později tak jsem je v tom autu zabil.
(1) Rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit zejména svým schopnostem, vlastnostem vozidla a nákladu, předpokládanému stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, její kategorii a třídě, povětrnostním podmínkám a jiným okolnostem, které je možno předvídat; smí jet jen takovou rychlostí, aby byl schopen zastavit vozidlo na vzdálenost, na kterou má rozhled.
...vybili preventivně, aby se jim nemotali v cestě. Oni takové problémy mít nebudou, protože nemají potomky ani nebudou mít důchody, příslušný humanitární komisař je pošle na eutánázii a na autostrádách bude volno.
zacal bych vyraznym pritvrzenim technickych kontrol a to nejen co se tyka nejakych svetylek a dalsik kravin, ale samotne technicke podstaty vozidel, kde je jasne ze tyto strepy nemaji zadnou tuhost ci pasivni prvky bezpecnosti uz diky dobe kdy vunikly navic podporeno notnou korozi a opotrebenim. Takova vozidla uz davno nemaji na silnici co delat.
Vážení pologramoti z iDnesu, nic nepište, když neumíte česky (slovo terénní se píše se dvěma n), mám už plné zuby vašich článků plných chyb.
O autorce - cituji: "Studuje obor Žurnalistika na Fakultě sociálních věd UK. Do redakce iDNESu nastoupila jako externistka v říjnu 2010."
Škola, která přijme i takové studenty, by měla přijít o akreditaci. Doufám, že školu děvče nedostuduje.
jinak receno, ukoncit veskere penezovody z verejneho do vysokeho skolstvi, at si to vybrou ve skolnem ci od sponzoru jednotlivych fakult. On si trh protridi, zda takove skoly jako humanitni, maji potrebnou kvalitu a uplatneni na trhu prace.