- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To, že pro naše malé děti jsou reklamy vlastně takové minipohádky, jsme si už bohužel zvykli. Ale co nás odrovnalo, byl chlapeček, který vezme nůž a docela brutálně rozbodá (i když jen) narozeninový dort. Ve vysílacím čase, kdy se dívají i děti. A ještě s provokativním vzkazem jako "nepouštějte dětem násilí".
Milá televize, srdečně vám děkujeme, naše tříletá holčička z toho má docela zamotanou hlavičku. Horory dětem nepouštíme, ale jak se bránit tomuhle, to nevím. Snad jen TV vůbec nezapínat...
Poskytují akorát recept jak co nejdráž koupit nějaký pofidérní prostředek proti neduhům s co nejpochybnějším efektem.
Ale hlavně: Kapitalizmus je založen na maximalizaci zisků za jakoukoliv cenu, tedy co nejvíce oškubat zákazníka. Proto žádným reklamám nevěřím kromě krátkodobých akcí na potraviny, kde mám přehled o stadardních cenách a mohu tak srovnat efekt slev.
Jinak na reklamy zásadně nekoukám, pokud se objeví ve sledovaném filmu, tak přepnu na hudební kanál. A mám už docela vyvinutý cit kdy přepnout zpět.
Na léky je to úplný hyenismus, dříve to byly dokonce léky na recept - žádejte u svého lékaře (to už jim zatrhli).
Ale jinak je to jako by dělali reklamu - kupte si zdraví, zdraví v krabičce pěkně zabalené - jako na jarmarku.
...před každým videem na iDnes. A nejde to hned přeskočit. Než trpět nějakou pitomou reklamu, to se na to video raději vůbec nepodívám.
Stačí najít to video tam odkud ho sem kradou. Většinou z Youtube.
reklama může být fajn, ale ne 5x ta samá za jeden pořad. Chtějí nám ten produkt vtlouct do hlavy za každou cenu, až člověk začne danou firmu nenávidět. Proto se raději koukám na upirátěné seriály z USA a VB, mohu si je stopnout kdy chci a na jak dlouho chci.
Tím opakováním u mě docílí pouze toho, že se vnucovanému zboží obloukem vyhnu a nikdy to nekupuju.
Pan farář uvidí bilbord, na kterém je kříž, na kříži visí Ježíš a nad tím je nápis: NAŠE HŘEBÍKY UDRŽÍ VŠE!
Pan farář se zarazí a rozhodne se, že to tak nenechá. Jde za majitelem železářství a povídá mu, že ten nápis tak nemůže být, že to uráží jeho víru a vyznání. Majitel ho vyslechne a povídá:
- Víte co pane faráři, jděte na faru a dělejte si svoje věci. My to zatím dáme do pořádku.
Pan farář jde tedy domů a na druhý den se jede schválně podívat, jak to dopadlo. Tam je na bilbordu prázdný kříž, pod křížem se v blátě válí Ježíš a nad tím je nápis: S NAŠIMI HŘEBÍKY BY SE TO NESTALO!
Popravdě čekám jen na chvilku , kdy je možné reklamu na internetu vykřížkovat nebo přeskočit. V mém okolí neznám človíčka, který by se choval jinak.
To jsme to dopracovali, že stříká krev až na koberec nikomu nevadí, ale reklama na půjčku nebo ženské nohy jsou problémem.
nebo jí odvézt k soudu, protože lže :)
Ja - je to bezva vynalez, kdy si muzes dojit na zachod ci udelat cas