Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čechům vadí reklamy na půjčky, na násilí a vulgarity si zvykli

Vnímání reklamy se v Česku mění, shodují se mediální odborníci. Lidé jsou pozornější a více než dřív jim vadí billboardy i reklamy, které slibují rychlé půjčky. Rada pro reklamu za loňský rok řešila 53 stížností na reklamy. Rekord drží rok 2007, kdy jich bylo 78.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Plsik1

Reklama na násilí????!!!

To, že pro naše malé děti jsou reklamy vlastně takové minipohádky, jsme si už bohužel zvykli. Ale co nás odrovnalo, byl chlapeček, který vezme nůž a docela brutálně rozbodá (i když jen) narozeninový dort. Ve vysílacím čase, kdy se dívají i děti. A ještě s provokativním vzkazem jako "nepouštějte dětem násilí".

Milá televize, srdečně vám děkujeme, naše tříletá holčička z toho má docela zamotanou hlavičku. Horory dětem nepouštíme, ale jak se bránit tomuhle, to nevím. Snad jen TV vůbec nezapínat...;-(

0/0
6.3.2012 9:33

šelma6005

Největší nesmysly jsou reklamy na farmaceutické výrobky

Poskytují akorát recept jak co nejdráž koupit nějaký pofidérní prostředek proti neduhům s co nejpochybnějším efektem.

Ale hlavně: Kapitalizmus je založen na maximalizaci zisků za jakoukoliv cenu, tedy co nejvíce oškubat zákazníka. Proto žádným reklamám nevěřím kromě krátkodobých akcí na potraviny, kde mám přehled o stadardních cenách a mohu tak srovnat efekt slev.

Jinak na reklamy zásadně nekoukám, pokud se objeví ve sledovaném filmu, tak přepnu na hudební kanál. A mám už docela vyvinutý cit kdy přepnout zpět.

0/0
13.2.2012 16:56

Na západní frontě lež

Re: Největší nesmysly jsou reklamy na farmaceutické výrobky

Na léky je to úplný hyenismus, dříve to byly dokonce léky na recept - žádejte u svého lékaře (to už jim zatrhli).

Ale jinak je to jako by dělali reklamu - kupte si zdraví, zdraví v krabičce pěkně zabalené - jako na jarmarku.:-/

0/0
13.2.2012 21:09

orinka3

vadí mi

každá UŘVANÁ reklama, ať je na co chce.

+1/0
13.2.2012 14:43

El ChupaNibre

Mně tedy nejvíce pijou krev reklamy....

...před každým videem na iDnes. A nejde to hned přeskočit. Než trpět nějakou pitomou reklamu, to se na to video raději vůbec nepodívám.;-D

0/0
13.2.2012 14:17

Hapalainen

Re: Mně tedy nejvíce pijou krev reklamy....

Stačí najít to video tam odkud ho sem kradou. Většinou z Youtube.

0/0
13.2.2012 14:20

El ChupaNibre

Re: Mně tedy nejvíce pijou krev reklamy....

To jo, ale kdo se s tím má hledat - než to najdu, tak ta reklamu skončí. Mají to pěkně spočítané, prevíti. Pokud mě to opravdu hodně zajímá, tak vypnu na chvíli zvuk a tu reklamu nějak překousnu. Škoda, že s tímhle si AdBlock neporadí...

0/0
13.2.2012 14:25

Kahlan Amnell

Vadí mi opakování

reklama může být fajn, ale ne 5x ta samá za jeden pořad. Chtějí nám ten produkt vtlouct do hlavy za každou cenu, až člověk začne danou firmu nenávidět. Proto se raději koukám na upirátěné seriály z USA a VB, mohu si je stopnout kdy chci a na jak dlouho chci.

0/0
13.2.2012 14:10

Hapalainen

Re: Vadí mi opakování

Tím opakováním u mě docílí pouze toho, že se vnucovanému zboží obloukem vyhnu a nikdy to nekupuju.

0/0
13.2.2012 14:16

Kahlan Amnell

vtip

Pan farář uvidí bilbord, na kterém je kříž, na kříži visí Ježíš a nad tím je nápis: NAŠE HŘEBÍKY UDRŽÍ VŠE!

Pan farář se zarazí a rozhodne se, že to tak nenechá. Jde za majitelem železářství a povídá mu, že ten nápis tak nemůže být, že to uráží jeho víru a vyznání. Majitel ho vyslechne a povídá:

- Víte co pane faráři, jděte na faru a dělejte si svoje věci. My to zatím dáme do pořádku.

Pan farář jde tedy domů a na druhý den se jede schválně podívat, jak to dopadlo. Tam je na bilbordu prázdný kříž, pod křížem se v blátě válí Ježíš a nad tím je nápis: S NAŠIMI HŘEBÍKY BY SE TO NESTALO!

+4/0
13.2.2012 14:02

naroš

Jo jo

Popravdě čekám jen na chvilku , kdy je možné reklamu na internetu vykřížkovat nebo přeskočit. V mém okolí neznám človíčka, který by se choval jinak.

0/0
13.2.2012 13:59

Lánik

ach jo

To jsme to dopracovali, že stříká krev až na koberec nikomu nevadí, ale reklama na půjčku nebo ženské nohy jsou problémem.

+1/0
13.2.2012 13:59

Koulehranatá.

Re: ach jo

krev nestříká tak hlasitě.....;-)

0/0
13.2.2012 14:01

Kahlan Amnell

Re: ach jo

Reklama na půjčku je stejně morální jako reklama na výherní automaty. Lákají z chudých lidí peníze za účelem obohacení majitele. A kde v reklamách stříká krev? Vždyť i ta krev na vložkách je modrá. :-)

+1/0
13.2.2012 14:06

Koulehranatá.

Re: ach jo

on měl na mysli násilí ve filmech a vložky jsou pouze pro šlechtičny....;-)

0/0
13.2.2012 14:08

Jaromír Josef Vít

Televizi je nejlepší prodat,

nebo jí odvézt k soudu, protože lže :)

0/0
13.2.2012 13:58

JCage.

K cemu ze ta reklama vlastne je?

Kdo z vas ji potrebuje?

0/0
13.2.2012 13:42

IARK - Králíček Chlupíček

Re: K cemu ze ta reklama vlastne je?

Ja - je to bezva vynalez, kdy si muzes dojit na zachod ci udelat cas R^

0/0
13.2.2012 13:50

DAVIDIANUS

Re: K cemu ze ta reklama vlastne je?

V tom případě by bylo dobré na obrazovku uvést odpočítávání času ( třeba od 2:30 min. ):-)

0/0
13.2.2012 13:52

Jaromír Josef Vít

Re: K cemu ze ta reklama vlastne je?

K čemu je? Aby měla spousta vyžírek slušné výdělky na úkor nás všech.

0/0
13.2.2012 13:54

hafusak2

Re: K cemu ze ta reklama vlastne je?

Díky bohu za ně. Za tu chvíli si stihnu uvařit kafe na další kus filmu, vykouřit v kuchyni cigaretu /v pokoji si nekouřím/, skočit si na záchod a podrbat za ušima psiska, že o nich vím a ať nežárlí na televizi. :-)

0/0
13.2.2012 13:56

nafouknutá bublina

Re: K cemu ze ta reklama vlastne je?

Jenže, výjimečně je ta reklama krátká, a to především v době, kdy si jdu uvařit to kafe.

0/0
13.2.2012 13:58

jenda3

To je super, to beru... Ty se ve světě neztratíš

0/0
13.2.2012 13:02

DAVIDIANUS

V televizi jsou rozkošné tyto :

Prostata, hlen, dámské vložky, vyšetření stolice, vypadlý zub do umyvadla a inkontinence.....

0/0
13.2.2012 13:00

DAVIDIANUS

Re: V televizi jsou rozkošné tyto :

Svůj půvab mají hlavně při večeři...

+1/0
13.2.2012 13:01

nafouknutá bublina

Re: V televizi jsou rozkošné tyto :

Ano, jakmile se objeví začátek, upřeně se zadívám do talíře a zacpu si uši.

0/0
13.2.2012 13:08

Koulehranatá.

nemusím já už ho vidím....

+1/0
13.2.2012 12:22

adidoska

Re: nemusím já už ho vidím....

tak ta patří mezi ty povedené:-)R^

+4/0
13.2.2012 12:25

Koulehranatá.

Re: nemusím já už ho vidím....

ano....:-)

0/0
13.2.2012 12:26

Brloch

Re: nemusím já už ho vidím....

Povedená není, protože hodně lidí ani neví, že je to reklama na Kofolu. Lidi byli zaujatí příběhem a vůbec neregistrovali firmu, kterou to mělo propagovat. Ale patří k Vánocům, stejně jako Mrazík a Pyšná princezna.

0/0
13.2.2012 13:46

IARK - Králíček Chlupíček

Re: nemusím já už ho vidím....

8-o to by me zajimalo, kdo nevi, ze je na kofolu :-/

0/0
13.2.2012 13:51

adidoska

Re: nemusím já už ho vidím....

mě by spíš zajímalo, jestli ten tatínek to měl domluvené s hajným, nebo ten stromek šel prostě ukrást;-)

0/0
13.2.2012 14:18

mirek103

A víte co je na těch reklamách nejpikatnější?

že si je ještě v ceně těch produktech zaplatíte :-)

+1/0
13.2.2012 12:12

tuana

Re: A víte co je na těch reklamách nejpikatnější?

já ne,ze zásady nekupuju to,co je v reklamě v tv

+1/0
13.2.2012 12:17

jara bourak

Re: A víte co je na těch reklamách nejpikatnější?

to s vami musi byt opravdu zabavne nakupovani.. a jakym autem jezdite? :)

0/0
13.2.2012 12:27

alkhazali

Re: A víte co je na těch reklamách nejpikatnější?

hadraplanem

+2/0
13.2.2012 12:53

superkutil

Mě nejvíc vadí, že je reklama v TV vždy výrazně hlasitější!

Vadí mi, že vždy reklama začne řvát, tak ji vypínám. Ale jednotlivé společnosti se už domluvili na vysílacích časech a dávají reklamu vždy ve stejný čas.

+2/0
13.2.2012 12:11

nafouknutá bublina

Re: Mě nejvíc vadí, že je reklama v TV vždy výrazně hlasitější!

Ano, také jsem si všimla, že když při reklamě přepnete, tak je na jiném programu také reklama. A to nesleduji ani ČT, ani Novu či Primu, ale děje se tak i na Eurosportu.

0/0
13.2.2012 12:18

nafouknutá bublina

Re: Mě nejvíc vadí, že je reklama v TV vždy výrazně hlasitější!

A co se týče hlasitosti. Máte pravdu, ale jinak to prý nastavit nejde. Myslím, že je to nesmysl. Na Eurosportu ty reklamy až tak hlasité nejsou. Prostě, někde to jde a někde se nechce, aby to šlo.

0/0
13.2.2012 12:21

superkutil

Re: Mě nejvíc vadí, že je reklama v TV vždy výrazně hlasitější!

Je to nesmysl, kamarád dělá v České televizi a mají nařízeno reklamy zesilovat.

0/0
13.2.2012 12:23

nafouknutá bublina

Re: Mě nejvíc vadí, že je reklama v TV vždy výrazně hlasitější!

Vždyť také tvrdím, že je to nesmysl, když to jinde jde. Jen jsem měla na mysli p. Železného, když byl v Nově a tvrdil, že to nejde.

0/0
13.2.2012 12:36

Brloch

Re: Mě nejvíc vadí, že je reklama v TV vždy výrazně hlasitější!

Pan Železný byl demagog a bájný lhář.

Problém je v definici úrovně zvuku reklamy. V zákoně se píše přibližně to, že úroveň reklamy nesmí překročit úroveň hlasitosti filmu. Takže metodika nastavení úrovně reklamy je taková, že se změří nejvyšší špičky ve filmu a pak se úroveň reklam přizpůsobí tomu maximu. Aby to řvalo, tak se provede tzv. dynamická komprese zvuku v reklamě, čímž se psychoakusticky zvýší hlasitost (člověku to připadá jako děsný rámus), ale přístroje říkají, že je to v pořádku.

+1/0
13.2.2012 13:54

ODSakEda

Čechům???...

Proc ten nacionalismus??? bulvare iDNES ... Nemeli by jste psqt nezavisle a nezaujate?! Neznelo by nacionalne nzaujate a nezobecnujici spise: nekterym(!) lidem(!!!) v Cesku vadi.....?!

0/0
13.2.2012 12:05

pět v českých na stole

Re: Čechům???...

Komu patří banky, kolem kterých chodíš a komu patří tenhle portál?

0/0
13.2.2012 12:16

alkhazali

Re: Čechům???...

nemcum?

0/0
13.2.2012 12:55

ODSakEda

Re: Čechům???...

Zase nacionalisticka mluva jak iDNES ... Kdyz uz tak: vlastnikovi z Nemecka! Je lhostejna jeho narodnost treba je puvodem z Emiratu a v Nemecku ma jen bydlichte! Uz chapate jak pitomne placate naconalisticky. V Cesku je take prece jedno kdo je uzivatel mobilu a jakou ma barvu pleti dulezitejsi a to mel pisalek take napsat. ze v!!! Cesku vadi mnihym+!)lidem(!!!) reklama. Lidem!!! Uz se na to co kdo je jestli Cech nebo Nemec... vykaslite!;-€

0/0
13.2.2012 16:37

cernovlasej blondak

Náhodou taková reklama,

kde paní na představení v divadle vytáhne z kabelky dvoulitrovku aviváže je jistě pravdivá. Není moc lidí, kteří si do divadle nenosí aviváž nebo alespoň prací prášek. Já pro jistotu chodím s pětilitrovkou.

+7/0
13.2.2012 12:01

nafouknutá bublina

Re: Náhodou taková reklama,

;-D;-D;-DR^

0/0
13.2.2012 12:04

tuana

Re: Náhodou taková reklama,

to my s holkama,když máme slezinu,tak si tam vyprávíme,který se líp chodí na wc po aktývii

a kolikrát jsme byly s presidentem ;-D

+1/0
13.2.2012 12:05

Koulehranatá.

Re: Náhodou taková reklama,

my kluci to máme jinak....;-)

+1/0
13.2.2012 12:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.