Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pátý Němec, jehož ostatky našli na Budínce, byl zemědělec Franz Rippl

Policisté v Německu doručili pátému pozůstalému zprávu, která potvrzuje identifikaci oběti údajného poválečného násilí na louce Budínka u Dobronína. Anton Rippl, který žije ve městě Berching v Bavorsku, se dověděl zprávu o osudu strýce Franze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kocourek25

Dál ,už nic nového v státě ......

Jihlavském ? Mrzne , mrzne a tím pátrání odloženo ? Přijde jaro přijde.......

0/0
17.2.2012 15:46

Udajna svoboda slova999

Soudruzi, kydanim spiny na SS a podobne slozky

tezko omluvite vrazdu obycejneho zemedelce. Kolektivni vina se na tyto lidi nevztahuje, obzvlaste kdyz uz bylo po valce. Je na case si priznat, ze se zbabeli Cesi(ne vsichni samozrejme) chovali hur nez zver a vylevali si zlost na obycejnych lidech, protoze k tem neobycejnym se nedostali a ti mohli zavcas utect do pryc. Vrazdu neomluvi zadnej Protektorat..

0/0
13.2.2012 14:32

furtspolu

Re: Soudruzi, kydanim spiny na SS a podobne slozky

Ubožáku.  K Henleinovi si přidej obrázek K.H.Franka. Ein Reich ein Führer ; Hei in Reich. Znáš tyto hesla ? Ne tak Ti je tu přidávám k oživení paměti co řvali Tví předkové když s Tebou ještě Tvůj táta čural po plotech.Rv

0/0
13.2.2012 15:38

sent

Re: Soudruzi, kydanim spiny na SS a podobne slozky

Ano,meine Volksgenosen.Maj pravdu,Vašnosto.Obyčejnej zemědělec z obyčejné vzorove vesnice SS Dobrenz.

0/0
13.2.2012 15:47

Udajna svoboda slova999

Re: Soudruzi, kydanim spiny na SS a podobne slozky

Jasne, tihle delali zemedelstvi pouze pro SS, nebo sudetaky, zejo..R^;-D

0/0
13.2.2012 15:52

furtspolu

Ještě jedna myšlenka mě napadá....

Jistě není náhoda , že publicita podobných témat tohodle novináře  se ocitá na tomhle deníku. Není náhodou v majetku takovýchto potomků bývalých sudeťáků ? Ta podobnost je asi náhodná. Čistě jen teoretická otázka.

0/0
13.2.2012 12:54

axel125

Vyrovnani s Nemci

Dokud se s Nemci (ceskymi) nevyrovnate, nebudete miti pokoje.!!

Vyrovnani znamena uprimnou omluvu a vraceni majetku tem Nemcum, kteri by se rozhodli vratit do ceskych zemi.!!!!

0/0
13.2.2012 12:15

furtspolu

Re: Vyrovnani s Nemci

Myslím si , že na úrovni států byla tato věc již dávno uzavřena a z úst představitelů došlo také k vzájemným omluvám. Tak co tu ( pane axel125) kalíte vodu a rozdýcháváte pomalu nenávist . Pane cenzore to není Vaše práce?   ;-O

0/0
13.2.2012 12:58

sent

Re: Vyrovnani s Nemci

Fuhrer macht frei,aus Tchechoslowakei!Doma si daj do rámečku Henleina,ozdobde čerstvymi květy,a běžte někam do Sudet se zdviženou pravici,a řevem Heil Henlein vymlatit poštovni uřad nebo přepadnout policejni stanici.Nezapomente na bile podkolenky.

0/0
13.2.2012 14:05

furtspolu

K doplnění pane "sent " ....

Opoměl jste ještě  Hitlerjugent. V raném mládí jsem žil poblíž tzv. "Německého ostrůvku" a rovněž blízsko kasáren kde byli umístněni k výcviku oddíly Hitlerjugend . Většina těchto hochů pocházela z německých rodin

ze Severní Moravy- ze Sudet. Odtud byly vyhnány české rodiny, které podle místních Němců neskýtaly záruku

lojálnosti k Říši. Nadřazenost těchto hochů k českému obyvatelstvu byla citelně znát . Tito hodní hošánci" potom při ústupu ( před frontou) páchali takové zločiny , které by je měli zavést před soudy. (  u V. Mezeříčí  atd. ) Tihle

" hodní chlapci" se dostali do Americké zóny a klidně si dožili svůj život jako slušní občané BRD. Možná , že i tito

dnen "slušní " občané platí pana novináře " behula" , který za Jidášský groš zde rozdmýchává starou historickou událost.  To je také dlvod proč jsem to tu napsal.Rv

0/0
13.2.2012 11:38

sent

Re: K doplnění pane

Ano máte pravdu.Hitlerjugend byl taky pěkny spolek.Běžny trest za nezvednuti pravice při pochodu těchto hošánků,byla pro chodce pěkná nakládačka.Jeden z těchto hodnych hochů je i současny papež.Neni divu.Vatikán vydatně pomáhal při utěku něm.zločinců do na jih Ameriky.Argentina atd.Diky rozpadu koalice sposta přislušniků gestapa a SS dožila v Německu v penzionech pobirajicich slušny důchod.A nikdy se nedostali ani před soud.Kdyby měli Němci odčinit všechna zvěrstva a škody jimi napachané,nestačilo by na to ani tisic let.

0/0
13.2.2012 11:53

behul

Re: K doplnění pane

Jenom na upřesnění, německé zločiny nikdo neomlouvá a nebagatelizuje, kdybyste pozorněji četl, tak byste si všimnul, že jsem je v předcházejících příspěvcích nazval zvěrstvy. To ale neznamená, že nebudme mluvit o zvěrstvech, která páchala i druhá strana. !!

0/0
13.2.2012 14:26

sent

Re: K doplnění pane

-jen k doplněni,Krvavy slunovrat-Jihlava tušim 1929,archiv ČRo 2,a to ještě nebyl Hitler u moci.

0/0
13.2.2012 11:57

behul

Re: K doplnění pane

Nejsem novinář a nejsem za své názory nikým placen, jsem svobodným občanem svobodného státu, který má právo se vyjadřovat ke všemu, co uzná za vhodné, stejně tak jako vy.;-D

0/0
13.2.2012 14:22

kocourek25

Re: K doplnění pane

Pane " behul" když se tak vyjadřujete a zastáváte se jich tak zkuste jít tam bydlet a uvidíte jak se k Vám budou chovat i dnes. O tom by Vám mohl vyprávět bohužel již zesnulý Karel Kryl. Nečetl jste to náhodou jak se k němu choval v Bavorsku úředník - bývalý gestapák , když se tam byl přihlašovat ? Myslím , že by ste brzy vystřízlivěl a přehodnotil na ně svůj názor a  postoj.;-ORv

0/0
13.2.2012 18:27

behul

Re: K doplnění pane

Náhodou jsem to slyšel Karla Kryla vyprávět v jakéksi rozhlasovém příspěvku, zrovna tak jsem ho ale slyšel vyprávět, jak si pobyt v Mnichově pochvaloval a jak chválil své německé sousedy a spolupracovníky. Karel Kryl narazil tak jako já (a zcela jistě i vy) v konkrétním případě na blbce, kterých je po úřadech nejenom v Německu, ale i v Čechách celá řada. V Německu trvale nežiju, ale velice často tam pobývám, mezi Němci (dokonce i sudetskými) mám celou řadu přátel a mám s Nemci prakticky jenom pozitivní zkušenosti. Německé zločiny neobhajuji, ale odsuzuji, zrovna tak ale odsuzuji poválečné zločiny českých Revolučních gard a samozvaných vykonavatelů spravedlnosti. Dokážu pochopit určitou zahořklost  na obou stranách, ale chybí mi větší míra vstřícnosti z české strany.

+1/0
13.2.2012 19:58

sent

Před řáděnim RG-

-řádili v Sudetech ordneři,henleinovci,školeni přislušniky SS a SD z řiše.V podstatě od nástupu Hitlera až do podzimu 38.Utoky na četniky,finance vojáky i poštovni uřady byly běžné,A dšlali to pravě sudetšti Němci.Žadna anonymni masa.Franz Sepp,obuvnik,Heinrich Kukucska,obchodni přiruči,Alfred Henke,hostinsky atd,atd.

0/0
13.2.2012 7:46

behul

Re: Před řáděnim RG-

Velice správně jste to popsal, sudetoněmecké oddíly útočily koncem třicátých let na československé státní instituce,  nikoliv (bohužel až na některé vyjímky) na civilní obyvatelstvo. Jejich počínání neschvaluji, jsem odpůrcem jakéhokoliv násilí, ale chápu ho, pro ně to byl boj proti českým okupantům. Nikdo by nic nenamítal, kdyby tito lidé byli za své činy řádně souzeni. Také dokážu pochopit ozbrojená odboj československých občanů proti ozbrojeným složkám německé okupační moci, také na to měli českoslovenští občané morální právo. Těžko ale dovedu pochopit masové vyhánění veškerého obyvatelstva a jeho masové vraždění po válce, navíc podporované československými státními orgány a prezentované jako spravedlivou odplatu. Co ale už nedokážu vůbec pochopit, je neustálé omlouvání a zamlčování těchto zločinů.

0/0
13.2.2012 8:45

sent

Re: Před řáděnim RG-

-je tady ještě jeden aspkt.Henlein a spol si mysleli,že po rozbiti ČSR jim prostor Čechy a Morava pusti a oni budou neomezeni vladci.Leč se tak nestalo.Hitler potřeboval klid aby průmyslové zavody pracovaly pro blaho řiše.Naopak těmto kamarádům ze Sudet poslal povoláváky na frontu.Dalši věc byla činnost sudetaků ve službách gestapa a jim podřizenych složek.Pracovali jako provokatéři,infiltrovali se do odbojových sití a diky znalostem češtiny a prostředi se stali neocenitelnimi pomocniky gestapa.Viz.Sladek Zločinecká organizace gestapo,nebo Ve znameni smrtihlava.Když se bližil konec války,mysleli si ,že Sudety obsadi Rusové na jejich činnost před r.38 vyšumi do ztracena.Takže byli celkem v klidu.Posiloval je taky názor Beneše,již v exilu,že po válce přenecha uzemi Sudet Němcům.Stupnovana krutost Němců v porobenych zemich,i valečné zločiny všech složek armády pak vedly k definitivnimu odsouzeni Němců jako celku.Do lidi nestřilel Hitler ani goering.Byli to konkretni lidi.

0/0
13.2.2012 11:03

axel125

Re: Před řáděnim RG-

Meli cesti Nemci pravo bojovat za nezavislost a samostatnosr  nebo ne? CHYBA BYLA V ROCE 1918, vzniknutim

podidvneho statniho utvaru jmenem CSR!!![>-]Rv

0/0
14.2.2012 11:01

sent

Re: Před řáděnim RG-

Po rozpadu YU jsem dlouho žil na uzemi SLO.Nikdy jsem nepovažoval za nutnost odtrhnuti mista,kde jsem žil a připojeni k Česku.Ani jsem neopovrhoval  starousedliky.Tak jak to dělali Němci s ostatnimi narody monarchie.Rozuměj německy mluvici.Ani jsem neprotestoval proti osamostatněni SLO.

0/0
14.2.2012 11:56

sent

Re: Před řáděnim RG-

Velkym štěstim pro Německo byl rozpad koalice po válce.Existoval plan na kompletni demontáž průmyslu.Vše bylo naplánováno tak,aby Němci nebyli shopni vyrobit jedinou pušku,jediny tank letadlo.Veškery dovoz průmyslového zboži by podlehal přisne kontrole spojenců.Němci by mohli leda obdělavat zem mx vyrabět motyky a hrábě.Současti bylo i nasazeni zajatců v napadenych zemich na renovci toho,co sami rozbili.Po rozpadu to však uskutečnili pouze Rusove.

0/0
13.2.2012 11:14

hafusak2

Re: Před řáděnim RG-

1.) Nájemník v cizím domě si na majitele nemá nárok vyskakovat, jinak bude vystěhován.

2.) Zákon akce a reakce platí nejen ve fyzice.

3.) Podle současných hledisek se u ordnerů jednalo o jasný terorismus, navíc podporovaný cizí mocností.

4.) Žádná jiná menšina v žádném jiném státě neměla tolik práv jako ta německá u nás.

0/0
13.2.2012 12:30

sent

Re: Před řáděnim RG-

Pouze se jim vyplnilo ono heslo ,že chtěji domů do řiše a vůdče,osvobod nás od Československa.A maji štěsti,že se s nimi nenaložilo tak,jak chtěli naložit po vitězné se všemi Slovany.

0/0
13.2.2012 13:19

behul

Re: Před řáděnim RG-

1.) Nejednalo se o nájemníka, ale o spolumajitele

2.) Souhlasím, ze strany sudetských němců se jednalo o reakce  na události z let 1918 a 1919

3.) Souhlas

4) Sliboval Masaryk Švýcarsko, tam se Italové nacítí jako menšina, takže nesouhlas

0/0
13.2.2012 14:18

kocourek25

Vyzývám badatele aby....

probádaly  vesnické kroniky z tehdejší doby a pojmenovaly všechny ty "  Nácky"  jak se chovaly za Protektorátu ať už jednou provždy těmto přívržencům-sudeťáků zavřou huby.Rv;-O

0/0
12.2.2012 11:09

behul

Re: Vyzývám badatele aby....

Kocourku, kocourku, nauč se alespoň česky, když chceš šířit své nenávistné myšlenky. ;-D Jinak samozřejmě souhlasím s tím, že historii je nutné probádat, nejen tu válečnou. ale i tu předválečnou a poválečnou.

0/0
12.2.2012 14:22

furtspolu

Re: Vyzývám badatele aby....

behulku , víšm co jmě můžeš ?  Domysli sim to. ;-ORv

0/0
12.2.2012 17:16

behul

Re: Vyzývám badatele aby....

To zřejmě tady píše nějaký vzdělaný český intelektuál.;-D

0/0
12.2.2012 18:19

jedenactikilovakoule

Re: Vyzývám badatele aby....

asi se mu bloklo m..

0/0
12.2.2012 18:33

denny2606

Pro osvěžení paměti našim německým přátelům

šestimilióntým židem, jehož ostatky vylétly komínem protentokrát v Osvětimi,  byl zemědělec Franz Goldstein.

+1/0
11.2.2012 21:59

Kocour Mikeš a jeho Nácíček

Re: Pro osvěžení paměti našim německým přátelům

Neuvádej tady čísla, které se nedají nijak věrohodně doložit.

0/0
12.2.2012 10:14

petr_12345

ale dají

Pro začátek mohl by sis přečíst knihu "Smrt je mým řemeslem" od Roberta Merleho.  Není to faktografie, ale fakta která uvádí jsou skutečná. autor podrobně studoval i zápisy z Norimberského procesu

0/0
12.2.2012 16:15

denny2606

Re: Pro osvěžení paměti našim německým přátelům

A povězte, co si představujete pod takovým pojmem "věrohodně"?:-P

0/0
13.2.2012 14:12

hovnival-

no jo

jenze ted uz je pozde to vysetrovat  a popravit vrahy

0/0
11.2.2012 18:39

kocourek25

Pro osvěžení paměti - dokončení

Bylo by to pošlapání odkazu našeho 1.  presidenta ČSR T.G. Masaryka a jeho spoluzakladatele  M.R. Štefanika. Vedlo by to k zániku obou našich národů.

Nezapomeňte , že mé dekrety se týkají i potrestání vlastizrádců a že mají trvalou platnost a potrestejte všechny

vlastizrádce, ať je to kdokoliv a v  kterékoliv době.

Dr. Edvard Beneš, Prha , kvšten 1947

  P.S.: Jak viděl tento politik do budoucnosti.  Čest jeho památce. Škoda , že už se takoví nerodí.

0/0
11.2.2012 17:50

ptakPB

Re: Pro osvěžení paměti - dokončení

nepotřeboval vidět do budoucnosti, znal holubičí povahu tohot národa, stejně tak jako věděl, že pro peníze a vlstní prospěch nechá klidně zabít vlastní rodiče, či sourozence a proto to pouze konstatoval.

0/0
11.2.2012 18:32

behul

Re: Pro osvěžení paměti - dokončení

Krásně citujete toho válečného zločince. Zajímávé je, že považuje Němce za vlastizrádce. V roce 1918 se považovalo  německy mluvící obyvatelstvo občany Rakouska, přišli ale vlastizrádci v čele se štváčem Masarykem, lhářem Benešem a rusofilem Kramářem, vyhlásili si vlastní stát pro Čechy, okupovali oblasti osídlené německy mluvícím obyvatelstvem a popřeli jeho právo na sebeurčení. Pak se divilli, že se toto obyvatelstvo přiklonilo k Hitlerovi, o kterém si myslelo, že ho osvobodí od české okupace. Beneš pak toto obyvatelstvo vyhnal ze své vlasti, jejich území nenávratně zdevastoval a Čechy zaprodal Stalinovi.!!

+2/0
11.2.2012 20:08

karelka3

Re: Pro osvěžení paměti - dokončení

takže je na čase další odsun, viď behule. R^

0/0
11.2.2012 22:01

behul

Re: Pro osvěžení paměti - dokončení

Když někdo vyžene někoho z domova, neříká se tomu odsun, ale vyhnání. A jediným, kdo o tom mluví jste vy. S nastalou situací se bohužel dnes nedá už nic dělat. Možná by bylo dobré, dělat to samé, co se dělá v Německu, kdy Němci ukazují svým dětet koncentrační tábory, aby ukázali zvěrstva nacionálně socialistického  režimu a aby podobná situace už nemohla nastat. V Čechách se ukazují pouze zvěrstva Němců, před vlastními se zavírají oči nebo se je Češi snaží  omlouvat. Zločin ale zůstává zločinem a zvěrstvo zvěrstvem. Němci už to pochopili, Čeči zatím ještě ne.

0/0
12.2.2012 8:31

ptakPB

Re: Pro osvěžení paměti - dokončení

OVŠEM JEŠTĚ DOPLŇ, JAK SEM NĚMCI PŘIŠLI, na to jsi nějak zapomněl. Ono to, že někde žiješ, ještě neznamená, že o tom můžeš plně a sám rozhodovat

0/0
11.2.2012 22:22

behul

Re: Pro osvěžení paměti - dokončení

Nezapomněl, to ví přeci každý, za období kolonizace ve 12. stol. na pozvání českých panovníků, aby osídlili do té doby neobydlené oblasti. Tehdy bylo území i jeho obyvatelé fakticky majetkem pahovníka, takže nikoho netrápilo, jak kdo mluví. Se vznikem  občanské společnosti (19. stol) získali lidé nejenom základní občanská a pol. práva, ale začali se také identifikovat národnostně a za hlavní znak národa začali podle Herderových myšlenek považovat jazyk. Tak ustoupila do té doby běžná identifikace náboženská a zemská. Kdyby lidé nemohli rozhodovat o místě kde žijí, nikdy by nnemohlo vzniknout Československo. To, že si Češi vyhlásili vlastní stá není problém, problém je, že do něj zahrnuli proti své vůli obyvatelstvo, které stím nesouhlasilo. To se ukázalo jako problém hned, proto se všichni snažili z pod české okupace dostat, Němci, Poláci, Maďaři a konec konců i podvedení  Slováci. Jediná část bývalé ČSR, která se k ní připojila dobrovolně, byla Podkarpatská Rus.

0/0
12.2.2012 8:18

kocourek25

Re: Pro osvěžení paměti - dokončení

behule, behule, zatím  váleční zločinci byli odsouzeni v Norimberku. Pletete si to fešáčku-nacíčku. Pan Dr. Beneš to přesně popsal a Vy tam zapadáte jak kolečko do stroje. Kdo Vás platí? Sudeťáci , To je vidno z Vašich příspěvků. Pokud pocházíte ze smíšené rodiny tak Vás také měli poslat v odsunu tam kam směřujete a nekalte tu vody. Vy , který obhajujeten zločiny nácků - tak se tam dobrovolně odstěhujte. Tu pro Vás " pšenka " nepokvete. Na to vezmite jed. Rv

+1/0
12.2.2012 11:05

behul

Re: Pro osvěžení paměti - dokončení

Tak ještě jednou pro vás, Kocourku. Zřejmě jste si díky svém minimální čtenářské gramotnosti nevšiml, že nacistické zločiny ve svých příspěvcích neobhajuji, ale odsuzuji. A k tomu Norimberku. Tam byla odsouzena pouze hrstka nacistických zločinců (a musí říct, že po zásluze), válečné zločiný vítězů se bohužel většinou nesoudí, přestože jsou také páchány. Beneš, člověk, který má na svědomí 3 miliony lidí bez domova, více než 200 tisíc lidských životů a totální likvidaci celé vyspělé kultury, jednoznačně válečným zločincem je. A své rady ohledně mého vystěhování si nechte pro sebe a starejte se raději o to, abyste nepřekračoval zákony České republiky, vaše poznámky o původu by mohly být žalovatelné. Přeji příjemný den. A ještě něco, zopakujte si český pravopis.

+1/0
12.2.2012 16:40

karelka3

Re: Pro osvěžení paměti - dokončení

Dojč, táhni už pryč, a neotravuj vzduch!

0/0
12.2.2012 17:04

behul

Re: Pro osvěžení paměti - dokončení

To je zajímavé, že v Čechách se vždycky najde někdo, kdo nemůže slyšet pravdu a pak reaguje jako primitiv. Zřejmě nemá žádné argumenty.;-D

0/0
12.2.2012 18:16

kocourek25

Re: Pro osvěžení paměti - dokončení

Když se ohánite pane "behul "  zákony ČR bylo by záhodno aby se Vaší finannční otázkou začal zabývat Finanční úřad . Možná , že by je zajímalo jak přiznáváte ke zdanění ty fin "dary " od  Sudetských spolků z BRD pro které se tu hrabete v mkinulosti a zbytečně nasíráte české lidi.  Nebude se Vám nadmíru svírat svěrač ?     Nota bene: Není tu v českých zemích jediná vesnice , o městech ani nemluvě kde by si měli ti Vaši " krajané " v BRD kleknout a omluvit se za zločiny zde spáchané jejich tatíky..   To jim při další návštěvě Mnichova pěkně tlumočte. Už mě unavuje další konverzace s Vámi.

A co se týče moji češtiny tak o tu nemějte péči. Když jsem to psal tak jsem byl tak rozčilený nad Vašimi výroky ......že jsem se plně nekontroloval a ani jsem to po sobě nečetl. Rv

0/0
14.2.2012 11:51

kocourek25

Pro osvěžení paměti : President Beneš r.1947

Vážení spoluobčané  .   V nedávné době jsem podpsal hist.významné dokumenty pro naši ČSR , tj.dekrety pres.

ČSR  Tyto dokumenty nám dávají naději ,že se již nebudou opakovat tragické události let 1938-39.

Vědom si neblahých zkušeností našeho národa , zejména z 2 svět. války, zanechávám Vám odkaz, ve kterém Vás varuji před možnými pozdějšími požadavky na znovu osídlení našeho pohraničí sudetskými Němci,kteří byli po právu,na základě mých dekretů z naší republiky odsunuti.Může se stát , že mé dekrety , vydané z rozhodnutí vítězných mocností 2.svět. války, budou postupem času prohlašovány za neplatné.Může se stát,tak jako v minulosti ,že se najdou "tak zv. čeští vlastenci ", kteří se budou sudetským Němcům za jejich odsun omlouvat a že budou nakloněni otázce jejich návratu. Nenechte se oklamat a návrat nedopusťte.Hitlerové odcházejí, avšak snaha o ovládnutí Evropy Německem zůstává.Mohou se najít vlastizrádci ,kteří budou usilovat i o odtržení Slovenska od ČR.    Pokračování.

+2/0
11.2.2012 17:43

nahoda

Kdyby???

Nemohu napsat jak žili němci v pohraničí před válkou!! A ty co jsem poznal potom si určitě stěžovat nemohli

 snad jen že nemohli jezdit na návštěvu do NSR. Pracovali na šachtě v chemičce ve sklárnách v jiných profesích

 jsem je nepotkal. Co se dělo po skončení války nebylo správné kdo nezažil válku a její útrapení to nemůže posoudit!!! PRAVDU neřekne ani jedna strana žádný neřekne můj táta byl u gestapa nebo velel popravčí četě!!!!

 Nebo můj byl v STB tlouk vězně nebo je střílel!!!!

0/0
11.2.2012 17:16

thorough2

Počet vyvražděných českých rodin

z doby války taky nemusí být konečný.

+1/0
11.2.2012 16:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.