Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Bosně identifikovali mrtvoly z jezera, byly to muslimské oběti války

Experti v Bosně identifikovali 162 obětí války z let 1992-1995, jejichž ostatky ležely na dně jezera Perućac. Technici je objevili v roce 2010 při vypouštění jezera kvůli jeho vyčištění. Většina obětí byli Muslimové, potvrdil nyní bosenský institut pro pohřešované osoby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nekalý Živel

Zase musulmanská propaganda !

Muslimové začnou válku a když jim někdo oddělá kombatanty tak řvou ! Ale že srbům vraždili ženy a děti to už neřeknou ! Kdyby se tak srbové chovali taky tak neřeknu ani popel, ale nechovali !!

0/0
10.2.2012 22:16

Sharpe

Re: Zase musulmanská propaganda !

Srbove udelali kravinu, ze vrazdili pred svedky ze zapadu. Kdyby jim to jen trochu myslelo, mohli tu likvidaci provest v ustrani

0/0
11.2.2012 3:01

Bomben auf Christen

...

Hlavně, když zavládne shoda. Třeba přísudku s podmětem.

0/0
10.2.2012 20:18

Hail Eris

srbske zlociny v jugoslavii

se plne vyrovnaji tem nemeckym v druhe svetove valce

hnusRv

+2/0
10.2.2012 11:47

pitivier

Re: srbske zlociny v jugoslavii

Srbské vesnice v okolí Srebrenice byly přepadávány oddíly Nasera Oriče a Srbové byli vyvražďováni. Odhaduje se 3000 obětí v letech 1992-1995. Poté následovala bezpečnostní operace proti Srebrenici odkud byly evakuovány ženy a děti srbskou stranou zatímco hrdinní vojáci BiH prchali protože bojovat proti ozbrojeným mužům není taková frajeřina jako vraždit neozbrojené ženy. Oficiálně se mluví o 8 tisících zvrařděných mužů BiH mez 15-65 lety. Pokud však spočítáte počet obyvatel Srebrenice před válkou a po válce pak čísla výrazně nesedí. Jsou doloženy případy kdy muslimové zabili desetiletého Srba protože hájil svého psa. Tolik k válečným zločinům Srbů a nevinným obětem muslimů. Pokud čtete pouze oficiální zprávy pak máte jednostranné vidění, Ve skutečnosti probíhaly zvěrstva na obou stranách.

+4/0
10.2.2012 12:07

Hail Eris

Re: srbske zlociny v jugoslavii

válku vyvolali Srbové

ostatní je jen oprávněná reakce, asi jako odsun němců, který sám o sobě také není košer

0/0
10.2.2012 12:33

Paglia Orba

Re: srbske zlociny v jugoslavii

důkaz ????

0/0
10.2.2012 12:34

pitivier

Re: srbske zlociny v jugoslavii

Prostí bosenští civilsté v roce 1992 a 1993 - dva roky před útokem na Srebrenici. Naser Oric při přátelské návštěvě Kravice.

http://www.youtube.com/watch?v=OtfDi6nb4H8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=EH8vEtfP_ww&feature=related

+3/0
10.2.2012 13:21

81honza

Re: srbske zlociny v jugoslavii

je vidět, že se řídíš jen pravdoláskařskou propagandou propagovanou ve velkém humanitárním bombardérem vaškem veškrnou

+1/0
10.2.2012 14:28

Paglia Orba

Re: srbske zlociny v jugoslavii

Navíc bylo toto vraždění Srbského obyvatelstva bandou N.Oriče v okolí Srebrenice pod kontrolou Kanadských vojáků, kteří ani nehli prstem. Byla to demilitarizovaná zona, kde neměla být žádná vojenská jednotka a přesto jim nevadilo, že každý den shořela jedna vesnice. Když se pak zformovala Srbská armáda, tak se muslimská armáda N. Oriče zbaběle poschovávala mezi civilní obyvatelstvo, právě ve Srebrenici a okolí.

Mladič to pak vzal šmahem a všechny je postřílel. Uvádí se, že těch povražděných bylo 8000, ale ve Srebrenici a okolí po válce chybělo pouze 2400 muslimů !!!!8-o

Takže zbytek musela být armáda N.Oriče, která tak 3 roky beztrestně loupila, vraždila a vypalovala vesnice. ;-€

+3/0
10.2.2012 12:33

pk08

Re: srbske zlociny v jugoslavii

bože toto se nedá číst-srbové měli veškeré zbraně z bývalé jugoslávie,regulérní armádu-srbové tuto válku vyvolali hraním na nacionalisticko notu a vyvolávání nenávisti z dob války-zbytek akce reakce.nic víc nic míň.Ještě,že Američani vletěli,jinak by se tam řezali všichni ze všema.

http://www.youtube.com/watch?v=7L5Qm-qRjqg

+1/0
10.2.2012 12:42

Paglia Orba

Re: srbske zlociny v jugoslavii

pán si plete pojem a průjem. 8-o

V roce 1991 žádná Srbská armáda neexistovala, tudíž mohla těžko rozpoutat válku. ;-)

+1/0
10.2.2012 13:06

Glock Mark XXIII

Re: srbske zlociny v jugoslavii

existovala federální armáda - v roce 1980 bylo 65% důstojníků srbské národnosti, po odchodu Slovinců a Chorvatů z federace ještě více. Prezident byl Srb, předseda vlády Srb.

0/0
10.2.2012 13:39

Paglia Orba

Re: srbske zlociny v jugoslavii

No a co ??? 8-o

Těch zbývajících 35% jich střílelo do vzduchu, stejně jako vojáci Hilerovského Německa za 2 světové, kteří se narodili na území budoucí NDR  ??? 8-o

Byla to Jugoslávská armáda, stejně jako máme dnes Českou armádu - nikoli Moravskou, Slezkou, Českou, Romskou........!!

+2/0
10.2.2012 13:45

81honza

Re: srbske zlociny v jugoslavii

nezapomínej na muslimské a chorvatské zločiny, ti totiž měli na co navázat, páč za druhé světové ochotně spolupracovali s němci

0/0
10.2.2012 12:08

Sharpe

Re: srbske zlociny v jugoslavii

Takze chorvati nejsou bratri slovane ?

0/0
11.2.2012 3:03

Paglia Orba

Re: srbske zlociny v jugoslavii

Ne, to nejsou. Chorvati jsou nacisté nejhrubšího zrna. Jejich brutalita a neúcta k lidskému životu zaskočila i pravověrné příslušníky SS. Hnutí Ustaša se snad dá přirovnat jen k hnutí Pol Pota. Stačí si na netu zadat USTAŠA.

0/0
11.2.2012 8:25

81honza

Re: srbske zlociny v jugoslavii

a to nějak mění to, že ustašovci se chovali k srbům hůř než němci?

0/0
11.2.2012 12:51

tajny agent

Jsem zvedav ja staty EU vyresi jejich muslimske spoluobcany

Zatim se jim to vylozene nedari, nebo problemy vylozene iignoruji. Islam je podle mne v podstate nacizmus stredovekeho razeni a jeho velkym pritelem je kapitalizmus co hlasa neexistenci spolecnosti.

+2/0
10.2.2012 9:21

quadro

Re: Jsem zvedav ja staty EU vyresi jejich muslimske spoluobcany

a neprijde ti trapny tohle to psat u tohohle clanku?

0/0
10.2.2012 11:06

inosh

Re: Jsem zvedav ja staty EU vyresi jejich muslimske spoluobcany

Proc? Vzdyt ma s tim islamem pravdu

+2/0
10.2.2012 11:15

tajny agent

Re: Jsem zvedav ja staty EU vyresi jejich muslimske spoluobcany

Neprijde. Nechci aby ani takoveto clanky ac jakkoliv pravdive co by jen trochu snizili skutecnou hrozbu islamu, pro Evropu. Budem tady oplakavat obeti a mezi tim muslimove vrazdi stovky, tisice lidi v cele Evrope. Viz. "vrazdy ze cti", vrazdy politiku, teroristicke utoky, byti nemuslimu kvuli tomu ze ji sunku a pod.

+2/0
10.2.2012 11:50

pk08

Re: Jsem zvedav ja staty EU vyresi jejich muslimske spoluobcany

hloupý agente a co s tím mají společné ty děti,ženy v jezeře??Jo a jinak ještě,že tam Američani vletěli i bez posrané Evropy-řezali by se dodnes

0/0
10.2.2012 11:37

tajny agent

Re: Jsem zvedav ja staty EU vyresi jejich muslimske spoluobcany

barenakedislam.com

0/0
10.2.2012 11:52

pitivier

Re: Jsem zvedav ja staty EU vyresi jejich muslimske spoluobcany

Za poslední půlrok padlo v ulicích Malmö více Švédů než na misi v Afghánistánu.

V dánském Odense začalo etnické "čištění". Dánové, kteří neplatí džízju - otrockou daň pro místní mešitu jsou systematicky přepadávání ve svých domech.

USA varuje své turisty aby v noci nevycházeli v Oslo a už vůbec ne osamoceně. Z 208 znásilnění jich 208 spáchali "neetničtí Norové". V ČR schvalují muslimové vraždění Židů.

Německé soudy začínají zavádět šaríu v případě v případě muslimů. Ve Velké Británii je šaría zavedena v případě sporů muslimů.

Ve velkých západních městech fungují "No go zóny" do kterých nesmí policie, hasiči a záchranná služba pez povolení místního imáma. I britský ministerský předseda má zákaz.

+3/0
10.2.2012 11:45

legadema

Re: Jsem zvedav ja staty EU vyresi jejich muslimske spoluobcany

kecy, kecy, takhle se šíří rasová nenávist a trochu mi to připomíná články v německých novinách let 30tých a více:-/

0/0
10.2.2012 12:07

81honza

Re: Jsem zvedav ja staty EU vyresi jejich muslimske spoluobcany

srovnávat lživou nacistickou propagandou s pravdivým popisem událostí je dost velký úlet i na pravodláskařské hlupáky, nemyslíš?

0/0
10.2.2012 12:10

81honza

Re: Jsem zvedav ja staty EU vyresi jejich muslimske spoluobcany

a ještě zkus vysvětlit, odkdy je islám rasa?

0/0
10.2.2012 12:12

Já rád játra

Re: Jsem zvedav ja staty EU vyresi jejich muslimske spoluobcany

Dansko ani Svedsko nejsou zas tak daleko. Muzete se sam zajet podivat a poptat se domorodcu na jejich kazdodenni zkusenosti.

Jeste blize je Berlin-Neukolln. Pokud se trefite do mistnich nepokoju ziskate zazitek na cely zivot a navic prestanete placat tyhle blbosti. R^

0/0
10.2.2012 18:38

jerrys22

Re: Jsem zvedav ja staty EU vyresi jejich muslimske spoluobcany

A víte co? Tahle Evropa si to zaslouží. Pokud jsme na tohle všechno přistoupili, tak musíme zaniknout. A nebude to tak dloho trvat.

0/0
10.2.2012 12:19

Plác

S čím se ty vzorky DNA porovnávají?

Nebo je snad náboženské přesvědčení v genech přímo uloženo?

+2/0
10.2.2012 9:17

Aesculap

Re: S čím se ty vzorky DNA porovnávají?

Třeba s přeživšími příbuznými...

Ale ono pomocí různých markerů se dá i celkem dobře určit příslušnost k určité etnické skupině.

0/0
10.2.2012 10:15

Gemars Moše Dajan

Re: S čím se ty vzorky DNA porovnávají?

Ano, člověk v bosně oblečenej jak muslim. raz dva poznatelnej. I dlouho po smrti.

0/0
10.2.2012 11:26

81honza

Re: S čím se ty vzorky DNA porovnávají?

ty jsi vtipálek. bosenští muslimové v sobě mají dna srbů i chorvatů, tak jak poznáš, že zrovna tahle mrtvola byl muslim?

0/0
10.2.2012 12:11

Pierre de Croissant

Re: S čím se ty vzorky DNA porovnávají?

Individuálně podle předků.

Do muslimské rodiny se přeci nemůže narodit nemuslim.

Jinak smozřejmě žádný gen muslimství není.

0/0
10.2.2012 13:25

81honza

Re: S čím se ty vzorky DNA porovnávají?

muslim není národnost, jsou to bosňáci, kteří ohnuli hřbet před turkem a přejali jeho víru (něco jako albánci, ale ti jimi zůstali). obyvatelé v bosně jsou hodně promíchaní, takže v sobě mají geny srbů, chorvatů i bosňáků

0/0
10.2.2012 14:27

stagger

EVROPA

nechápu, kde se bere v evropě tohle sociální a politické inženýrství, které vždy skončilo krveprolitím.....Ono celé to multikulti šílenství neskončí jinak. Vybudovat národní státy, které jsou ochotné mezi sebou jednat či spolupracovat stálo letité úsilí a hory mrtvol. Jistě žili a přežívali i cizinci, ale sakra dodržovali normy a zákony dané země, dneska jsou migranti přitáhlí pouze drancovat sociální systém chráněný a občané kteří ho tvoří jsou utlačovaní... Kdypak to praskne ??

+3/0
10.2.2012 9:05

Gemars Moše Dajan

Re: EVROPA

Ste si doteď nevšiml, že bílý svobodný člověk je určen k vyhynutí?

+1/0
10.2.2012 11:28

legadema

Re: EVROPA

dělejte bílé děti ;-D

0/0
10.2.2012 12:08

D.E.S.

divné ...

před tím se mluvilo o desetitisících, kteří v jezeře budou .. tak ne no ...  ;-)

+2/0
10.2.2012 8:56

Tomásek

Geno

Genocida ve Rwandě a další v Africe byly mnohem horší.

+1/0
10.2.2012 8:43

honza.f

Re: Geno

Ale to je pro nás trochu víc z ruky. Tohle je za humny.

0/0
10.2.2012 8:53

nenovak

Srby jsou snad jak ti pravoslavní tak

ti muslimové (bohužel).

0/0
10.2.2012 8:23

CeleronD

Re: Srby jsou snad jak ti pravoslavní tak

Tak toto je zcela nejlepší příspěvek dnešního dne.

+2/0
10.2.2012 8:35

Monastus

Re: Srby jsou snad jak ti pravoslavní tak

Také jsem to nepochopil ...

0/0
10.2.2012 8:40

yossal

Re: Srby jsou snad jak ti pravoslavní tak

Autor chtěl nejspíš říct, že "muslimové" není národnost, ale příslušnost k víře, tudíž je nesmysl rozdělovat na Muslimy a Srby a psát to s velkým M.

+1/0
10.2.2012 8:52

Monastus

Re: Srby jsou snad jak ti pravoslavní tak

R^ O.K.

0/0
10.2.2012 9:11

Tomásek

Re: Srby jsou snad jak ti pravoslavní tak

Nauč se česky a potom tu něco dávej.

0/0
10.2.2012 8:40

honza.f

Re: Srby jsou snad jak ti pravoslavní tak

Ono je to ok, pokud "srby" je v 7. pádu.

0/0
10.2.2012 8:54

D.E.S.

Re: Srby jsou snad jak ti pravoslavní tak

ona tvoje věta, "pak tu něco dávej" taky ledascos vysvětluje .. ;-D

0/0
10.2.2012 8:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.