- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Paní Plecháčková má moji podporu. Projekt úpravy přednádraží se mi nelíbí. Nádraží je dominanta Pardubic a i když není v ideálním stavu, nezdá se mi vhodné ho zakrývat řadou podivných žampionů. Zelená plocha také třeba není úplně udržovaná, přesto se mi zdá lepší než betonová nebo dlážděná plocha, která po čase také nebude žádná krása, popatlaná od žvýkaček, cigaretových nedopalků a odpadků, přístřešky polepené cáry papíru a letáky. Když jedu kolem nádraží na kole do práce nebo jdu pěšky, je pro mě příjemnější alespoň ta trocha zeleně.
Silnice za lihovarem možná odvede dopravu - ale kam? Do Polabin? To přece není žádoucí. Měla by smysl, kdyby dál pokračovala na Přelouč, Chrudim či Hradec, většina aut podle mě jede těmi směry. A cena? Švýcarské fondy ji přece neuhradí, zbytek zaplatíme z rozpočtu města, a bůhví kolik to bude, když většina projektů obvykle nakonec stojí víc, než se plánovalo. Když už utrácet peníze, jistě by se našlo x míst ve městě, které je potřebují daleko víc.
v létě byl super.....a ty hrůzy jako zastřešení zastávek? Kdo vymejšlí takový hrůzy? A proč parkoviště místo autobusáku? parkovat se dá v Albertu dole...
Jen takový postoj, jaký projevila paní Plecháčková, má šanci na úspěch. Zažil jsem to při jednání s městem v Chrudimi. Pod štítkem diskuse dochází k direktivnímu řešení problémů města kdy občan nemá nejmenší šanci a jakékoli připomínky či námitky jsou smeteny ze stolu. Jediné, co město řeší jsou petice, to musí, jinak ho nezajímá nic. Tímto svým postojem ale tlačí lidi, aby se při jednání s městem chovali stejně arogantně. Paní Plecháčková, držím vám palce, vytrvejte.
Mluví se o přednádraží, méně však o přílepcích. 1. přílepek - nová komunikace za lihovarem. Smysl pan Bílek nezdůvodnil, a já při studiu materiálů zjistil jedinné - tunel na švýcary. 2. přílepek - rekonstrukce křižovatky u autobusového nádraží. Dnes provoz řízen semafory a pro svou polohu vysoké využití ze strany chodců. Nové řešení představuje pro chodce zhoršení stávajícího stavu - prodloužení čekacích dob. Prostor přednádraží byl vybudován společně s nádražní halou. Tento architektonický celek byl roky pro Pardubice chloubou. Dnes je pro nás dědictvím ze kterého jednotlivé části bez rozmyslu odkrojíme. Je sice pravda, že světovým trendem je propojení dopravních systémů. Zde se však nikdo nezabýval studiem dopravní obslužnosti, počty autobusů a časovými takty přistavovaných vozidel. V tomto projektu je jedinná starost odpovědných - vlastní kapsa.
Závěrem musím poděkovat ing. Zdeňce Plecháčkové za odvahu a čas stávený nad projektem.
...........Bože ta "Inženýrka" Zdeňka Plecháčková jedna zelená. Tak ať se nám konečně ukáže v plné své kráse ze zákulisí , hrdinka. Už se těším na setkání, někde, třeba na Perštyňáku nebo lépe na nádraží. Snad nám to tam všem vysvětlí. A budeme mluvit konkrétně. Doufám, že se zúčastní všichbi diskutující. To jsou takové jen kecálci nebo se mýlím ??
To přiblížování autobusového a vlakového nádraží v Pardubicích se mi snad zdá. Pěšky je to cca 300 metrů, pro staříka o francouzských holích asi 20 minut chůze.
Tak ono je fakt, ze ten autobusak potrebuje rekonstrukci jako sul...
Nemuzu si pomoci,ale neco mi to pripomina... budujme, budujme,budujme, beton kam se podivas.
Je mi smutno z argumentu, prece se autem musim dostat co nejblize ke vchodu, abych nemusel svoje kramy vlacet daleko. Kdo cestuje vlakem, autobusem s tolika zavazadly, ze je neni schopen obslouzit vlastnimi silami?Je soucasna vzdalenost mezi obema nadrazimi opravdu pesky neprekonatelna?Myslim, ze mnohem prijemnejsi je cekat na autobus,MHD,nebo prestup ve stinu stromu, nez na dlazbe pod betonovym destnikem.
stačí makrolonovej tunel a pojízdnej chodník,jako v letištních halách v cizině......
Daleko výhodnější by pro betonové a asfaltové lobby mohlo být přestěhování vlakového nádraží blíž ke stávajícímu autobusovému.
Vlaková trať na Českou Třebovou by pak mohla vést přes pěší zónu na třídě Míru. To by ji oživilo a zlepšilo by to dopravní obslužnost. Navrhuji novou vlakovou zastávku před pekařstvím pana Hrubého. Ani k Lejhancům či k Bajerovi nebude od ní daleko.
Obávám se, že jinak hrozí třídě Míru vylidnění a nezájem lidí.
.................protože je to absolutní blbost. Inteligente !!!!!!!!!!!!!!!!!!
či o zájmu občanů nedá mluvit. Podstatná je korupce, propojení politiků s firmami. Korupčnické aféry přerůstají hranice regionu - známý soudruh Váňa (čSSd), kakaový Kraus (rodilý pardubák, teď naštěstí škodí jinde..) a bezpočet dalších.
jedním je to, že městské aglomerace mají snahu budovat integrované dopravní systémy, k tomu ale potřebujete pokud možno jeden dopravní terminál. Ano, autobusák je asi 5 minut od ČD, ale přes frekventovanou silnici. Jistě, co by za to dali v Olomouci(vzdálenost 2km) nebo v Brně(1km). Ale pokud je možnost vlakové a busové nádraží spojit, tak proč jí nevyužít? Druhým aspektem je architektonická podoba, tam bude platit, co člověk, to názor. Ale pro vlastní přesun autobusáku jednoznačně ano.
ale už je čas na to, aby tihle ekologové amatéři konečně byli zakázáni a likvidování jako škodná. Ničemu nerozumí, vzdělání nemají, ale chytří jsou jak rádio. Většinou se chtějí jen zviditelnit protože jinak by si jich nikdo nevšiml. Že škodí, to je v jejich malosti vůbec nenapadne.
Kolik silnic a dálnic mohlo být hotových nebýt jejich přihlouplých žalob, připomínek a zdržení staveb.
bohužel pravda je ta, že úředníci jsou nekompetentí resp. úplatní nebo .... Podívejte se na paní Ing. Plecháčkovou z Pardubic. Ona nekritizuje Tyršáky, park Na Špici a kácení stromů. Jako "zelená" se postaví proti všemu. Škoda státních peněz za studenty podobného formátu.