- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nespadnutí závor není důvod k tomu, aby vlak začal nouzově brzdit? Na přejezdu není nouzové tlačítko k zastavení?
Rychlík by to třeba nestihl, ale třeba by menší rychlost byla pro náraz lepší, než když brzdit začne až strojvedoucí(pokud zrovna vidí, není mlha a není to parní lokomotiva bez výhledu).
Tento přejezd je bez závor jen s výstražnými světly . Jinak na této trati je i přejezd se závorami , které se spouští a zvedají ručně , což je asi rarita .
V Ohazenicích není žádný železniční přejezd a už vůbec tam není trať z Turnova do Příšovic. V nehodě došlo nejspíš na přejezdu v Přepeřích (50°35'16.775"N, 15°6'50.707"E)
pojištovací podvod, řekne, že mu zamrzl vzduch, nafta atd.Pojištovna na to skočí.
No tak ti nevím. Pokud by do něj vrazil dvouvagónový orchestrion s hmotností lehce přes 40 tun, tak dost pochybuji, že by vznikla totální škoda na kamiónu, který může mít skoro stejnou hmotnost. Kdyby chtěl mít jistotu, tak to postaví před vlak OKD.