Diskuze

Kosatky u soudu neuspěly, ústavní zákaz otroctví se na ně nevztahuje

Neobvyklý proces, ve kterém by žalující stranu představovala pětice kosatek, se konat nebude. Soudce v americkém San Diegu odmítl tvrzení ochránců zvířat, že zábavní park SeaWorld zotročuje kosatky a porušuje tak 13. dodatek americké ústavy o zákazu otroctví.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

antimultivitamin

10. 2. 2012 20:42
Nevztahuje se na nelidské bytosti?

No v USA má občanství hodně nelidských bytostí. A taže ty mohou být zotročeny? Ale nevím, kdo by chtěl za otroka Busche. :-)

0 0
možnosti

Eizo

9. 2. 2012 16:27
škoda

těšil jsem se čím by to pokračovalo...

0 0
možnosti

syn truhláře

9. 2. 2012 13:54
To mně spadl kámen ze srdce!

Chci totiž naučit kočku, yby chytala myši.

2 0
možnosti

Kočka14

9. 2. 2012 15:04
Re: To mně spadl kámen ze srdce!

:-)R^

0 0
možnosti

brekebrekke

9. 2. 2012 13:32
amici se nudi, koukam

;-)

0 0
možnosti

Tunaq

9. 2. 2012 13:59
Re: amici se nudi, koukam

Kozatky u soudu neuspěly......

0 0
možnosti

Tunaq

9. 2. 2012 13:17
Napadení člověka kosatkou

Bude podle těch animálních aktivistů souzena kosatka, pokud napadne člověka? A co při napadení jiné kosatky? A co jeleni? Půjdou sedět za výtržnictví a rušení klidu v lese?

0 0
možnosti

špekovatec

9. 2. 2012 13:18
Re: Napadení člověka kosatkou

Ona je souzena. Stejně jako jiné zvíře při napadení člověka je souzeno po tisíciletí. Prostě je utraceno, mnohdy snědeno.

1 0
možnosti

Duce Mia Luce risorto dodici

9. 2. 2012 13:11
Pár zajímavostí

Zakladatelka PETA, Ingrid Newkirk, se ve svých 22 letech nechala dobrovolně sterilizovat. Podle ní je na této planetě mnoho ubohých a trpících dětí a zvířat a tak by bylo sobecké mít vlastní děti.;-D PETA také spolupracuje s různými ekoteroristickými organizacemi jako "Animal Liberation Front", které třeba vypouštějí slepice a jiná zvířata z velkochovů, protože si myslí, že je tím "osvobodí", a majitelům tak způsobují škody. Tyhle extremistické organizace včetně PETA jsou nebezpečné a měly by se co nejúčinněji potírat.

8 0
možnosti

špekovatec

9. 2. 2012 13:14
Re: Pár zajímavostí

Nevím co je na tom k smíchu? Mnoho lidí se nechalo a nechává sterilizovat a mnoho lidí se potomků vzdá skrze obyčejnou antikoncepci. Nevidím na tom nic vtipného, je to každého osobní rozhodnutí.

0 0
možnosti

baron z hor

9. 2. 2012 13:10
Alespoň tím donutili pár lidí přemýšlet.

Nejsem vůbec zastánce těchto organizací, ale není nic špatného si přiznat, že například jatka jsou masové zabíjení živočichů. Přirovnání k holocaustu skoro sedí. Nesedí pouze v tom, že zabíjí jeden druh stejného kvůli přesvědčení nebo jiným flekům na srsti, ale v širší rovině to sedí. Jde o to si to pouzepřiznat a s tím já problém nemám.

Pak mě ale fascinuje myšlenka nadřazenosti lidského pokolení. Lidský jedinec není pro planetu a její systém nikterak důležitejší než třeba zajíc. Z tohoto pohledu jsme si rovni a ani jeden není víc než druhý. Pak by měl mát i stejná práva a opravdu je nedobrovolné zavírání zvířet přeneseně otroctví. Opět jde jen o hrdost si to přiznat.

Ano chránímě zvířata v rezervacích a také je normální je chovat pro maso. Jak jinak se také živit, a to tyhle organizace nechtějí pochopit. Na druhou stranu nechtějí lidé pochopit, že je stejně normální chovat lidi třeba na maso nebo na pokusy. Není na tom nic špatného stejně jako na chovu prasat třeba.Jen si to přiznat.

0 0
možnosti

Mysel

9. 2. 2012 13:15
Re: Alespoň tím donutili pár lidí přemýšlet.

Pak neni divu, ze vznikaji ekofasisticke sekty..

1 0
možnosti

špekovatec

9. 2. 2012 12:59
PETA má pravdu

Jde samozřejmě o otroctví.

0 0
možnosti

Tunaq

9. 2. 2012 13:58
Re: PETA má pravdu

a sice o otroctví ducha

0 0
možnosti

avg

9. 2. 2012 12:49
Splést si člověka a kosatku už chce velkou dávku drog.

;-O;-O

0 0
možnosti

ducatofil

9. 2. 2012 12:54
Re: Splést si člověka a kosatku už chce velkou dávku drog.

Proč, stačí být "ochránce" - pro ty to nepředstavuje problém.

0 0
možnosti

schima

9. 2. 2012 12:46
PETA

Souhlasím, že mají v určitém směru pravdu. Ale já neznám podmínky těchto živočichů v oněch zábavních parcích (předpokládám, že valné nebudou z několika fotografií co jsou k nalezení po internetu). Nutit divoké zvíře dělat nacvičené kousky pro pobavení hrstky návštěvníků je minimálně nemorální. Zoologické zahrady vynechávám záměrně, jelikož z příkladu třeba u nás jako je Dvůr Králové a ta Pražská, jsou zde podmínky co nejvíce přizpůsobovány prostředí ve kterých obvykle žijí a nemusí dělat skopčiny pro pobavení diváků. Tudíž nesouhlasím s tím, aby tito tvorové se stali "cirkusáky"

0 0
možnosti

překladatel do reality

9. 2. 2012 12:59
Re: PETA

Nemorální a nezákonné jsou dvě zcela rozdílné věci a tito blábolilové chtěli "dokázat", že je to nezákonné - na základě nesprávného výkladu zákona.

0 0
možnosti