- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nedělá jim takový problém informaci najít, ale pochopit, případně zasadit do kontextu.
a nedejboze po nich chtit, stourat se v pricinach, ci uvazovat o dusledcich, dohledanych informaci
On ten pristup "moderni pristup" typu "umet to nemusite, to si najdete" ma sve mouchy.
Napr. tu ze kdyz neznam zakladni fakta a navic neumim logicky myslet tak se tezko formuluje ten dotaz na vyhledavani a jeste hure se mezi vysledky odlisuje podstatne od nepodstatneho, smysluplne od blabolu ...
Ale jen tak dal ... Válka je mír; Svoboda je otroctví; Nevědomost je síla
Náš kluk ja na PC jako doma, kdyby mohl, je tam 12 hodin denně
Vyhledávat informace umí, základní věci také a kdykoliv si s něčím nevím rady,jako třeba formátování obrázků a vkládání fotek do prezentací, přijde a problém vyřeší.
Je v 6 třídě a počítače měli hned od první třídy. I když teď na gymplu počítače nemají, prý až v 8 třídě.
Což mě trochu zaráží, myslela jsem, že na druhém stupni jsou počítače všude. Za ty dva roky pozapomene to, co se naučil na prvním stupni.
Zapomene a co. To si nedělá úkoly na počítači. Toto stačí na udržení vědomostí. Pokud denně kouká na internet hraje dny tak to opravdu nestačí. Stačí podpora tvorby úkolů a cvičení na PC ze strany školy a zcela sám příjde na věci jak co udělat v oblasti formátování textu a celkového vzhledu stránky i bez nějakého předmětu. Stačí to vzít formou zkouška pokus omyl a způsob jak co udělat. Ono když jsem viděl ve škole to jak to tam učí systematicky podle brožury moc mě to nepotěšilo mnohdy neřeknou že to jde více způsoby např jen za pomocí klávesových zkratek.
když je to ta škola neučí. Kluk měl na ZŠ vyuku informatiky takovou, že až do 8. ročníku nedělali nic jiného, než se učili psát všemi 10
protože je to nemá kdo naučit. Podle mě je to podobné jako výuka angličtiny na začátku 90. let (učitelka o tři lekce dál než žáci).
nejen že neuměj nic ale už si to neuměj ani najit to je konečná
důležitá je hlavně schopnost aplikace, nikoliv teoretické znalosti.
No jo, to je sice fakt, ale ale schopnost aplikace bez teoretických znalostí ( alespoň minimálních ) je vám k ničemu.
Nedavno jsem mluvil s mym fyzikarem z gymplu, byl uplne zoufalej, ze tretaci neumi ani zakladni operace v excelu, zato facebook ovladaj vsichni... Nas ucili s excelem uz na zakladce, byt jen scitat, odcitat atd nebo nakreslit graf...
abych řekl pravdu, tak já teď studuju VŠ a taky s excelem neumim, sice nám o tom na ZŠ a SŠ něco říkali, ale nikdy jsem ho v praxi nevyužil.
základních škol umět word a excel. V 90 letech se nám na základce o tom ani nezdálo.
Kdyz neco neni, tezko se to muze ucit:) Mam taky rikat, ze v osmdesatych letech jsme taky nemeli mobily, a zili jsme??:)) Tomu se rika vyvoj, vite:)
jsme měli informatiku až na střední. A doted jsem word a excel nikdy nepoužil.
a já se na střední učil v informatice blbosti (opisování textů v T602...) a M.office používám každý týden v práci ...
ta ilustracni holcicka evidentne skajpuje s nejakym pedofilem