Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Válečný zločinec Josef Mengele působil i v Chrastavě, odhaluje výstava

Výstava libereckého muzea mapující koncentrační tábory v Česku odhalila překvapující zjištění. Sadistický lékař z Osvětimi Josef Mengele na konci války působil i v ženském táboře v Chrastavě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tigrakrajtovita3

Nepredstavitelny sadista, psychopat a sociopat!

RvRv

+1/0
8.2.2012 13:20

furtspolu

Jak je vidět tak ....

kroniky měst a vesnic z doby okupace zkrývají ještě mnoho tajemství o zrůdné genocidě německých nacistů za 2. světové válcfe. Na toto byse měli historikové zaměžit. Hlavně toto zveřejnit aby mladá generace věděla s kým má tu čest  když se začínají Neofašišisté zase zvedat z popele. V tomto plně chápu a slova 2. prezidenta Dr Eduarda

Beneše když pronesl : Zase se ozvou a budou pokračovat ve své nacistické propagandě atd.  Měl 100% pravdu.!!.

+4/0
8.2.2012 11:21

advokat2010

Re: Jak je vidět tak ....

Beneš vyzýval veřejně ke genocidě Němců - likvidaci na etnickém principu po válce (takový projev jako měl veřejně Beneš 9.5.1945 v Brně na radnici by si Hitler nikdy nedovolil ani v soukromí).

Beneš byl československý národní socialista (=čs nacista), zrovna jako Hitler (i jejich strany se jmenovali skoro stejně Národně socialistická německá dělnická strana (=Hitler) x Československá strana národně socialistická (=Beneš)). Nacista jako nacista.

Beneš nejen že ke genocidě Němců veřejně vyzýval (a dnes by za tyto výroky  v demokratické ČR skončil v nepodmíněném trestu odnětí svobody), ale tuto následně i legalizoval svojí generální amnestií, tj. sice se podle zákona "zasloužil o stát", nicméně jako prezident 2x zradil republiku (1938, 1948), byl zbabělec, nikdy nic neriskoval, před Hitlerem uprchnul apřed komunisty kapituloval taktéž  a navíc se aktivně podílel na genocidě Němců po válce.

Dějiny ho jednou odsoudí, zbabělec a zločinec.

Masarykovi nesahá "aeroplán" Beneš ani po kotníky.

0/0
8.2.2012 12:11

waleyo

Re: Tak si ty kydy uvedeme na pravou míru...

1) Beneš tehdy v Brně řekl doslova:"...Řekli jsme si, že německý problém v republice musíme definitivně vylikvidovat. ..." - jenže on nevyzýval k fyzické likvidaci Němců, ale k vyřešení rizika opakování zabrání pohraničí národnostní menšinou tím, že německá 5. kolona bude z ČSR vysídlena do Německa a Rakouska.

2) To, že by si Hitler nedovolil v soukromí projev o likvidaci na etnickém principu je trapná lež - jaho sekretářka jich byla svědkem poměrně často.

3) Čs. národní socialisté neměli s nacisty společného vůbec nic - narozdíl od nich totiž zastávali ideu demokratické vlády a respektování práv menšin, což je na hony vzdálené ideologii nacismu, která je postavena na vůdcovském principu a rasismu.

+2/0
8.2.2012 12:56

advokat2010

Re: Tak si ty kydy uvedeme na pravou míru...

Ad 1.) Omlouvám se za špatné datum: Beneš řekl mj. "Řekli jsme si, že německý problém musíme definitivně vylikvidovat. Zde

se postupuje zcela bezohledně, ať jde o dítě či ženu, ať je člověk rudý

nebo modrý, všechno je jedno. Jsi prostě Němec a jako takový jsi míň než

pes" Edvard Beneš, Brno 12. 5. 1945. Němečtí nacisté pro to měli název konečné

řešení. Tj dodatečnému omlouvání věří jen fanatici,jak to myslel je zřejmé i z toho že zločiny nejen že nepotrestal ale legalizoval. Chápu že se cítil jako "hrdina" uražený tím jak musel zbaběle utéct. Msta na ženách a dětech.. prostě čs nácek každým coulem. Ad 2.) zdroj prosím ? Ad 3.) Jedna věc je idea, tu měli komunisti taky krásnou, avšak realizace o "aeroplána" Beneše byla víc než jasná.. i Hitler mluvil o tom, že pokud svět nechají Židé znovu spadnout do světové války skončí to likvidací židovstva v Evropě. Slova Beneše jsou takřka totožná a realizace (úměrně prostředkům a době) podobná. Beneš je pro mne zbabělec, ostuda a masový vrah.

0/0
8.2.2012 19:34

Pombocz

Demokracie a svoboda slova zde asi neplatí

Poněvadž každý komentář, který jen trochu obhajuje jeho činy (né že by s nimy sympatizoval) je nekompromisně smazán. Stejně jako komentáře v diskuzích, kde se vyskytuje slovo "cikán" apod. Myslím, že každý má právo říct svůj názor a když se to ostatním nelíbí, mohou na něj reagovat a né ho smazat!

Pane cenzore zamyslete se nad sebou než spažete i tento komentář! Děkuji

0/0
8.2.2012 10:49

waleyo

Re: Tak to je omyl!

Nepleť si demokracii a svobodu s anarchií, právem na sprostotu a absenci slušnsoti a piety vůči jeho obětem! Přečti si už konečně kodex diskutujících, ano?!

+1/0
8.2.2012 10:56

Pombocz

Re: Tak to je omyl!

Rozhodně nejsem pro anarchii!

Rozhodně s Mengelem nesympatizuji, ale pokud by ty lidi nezabil on zabili by je jiní. On je alepoň využil - vím že to zní strašně a je mi samozřejmě líto jeho obětí, ale je to tak!

Rozhodně jsem se nevyjadřoval neslušně!

0/0
8.2.2012 11:01

waleyo

Re: Tak to je omyl!

Tak si o těch jeho pokusech něco přečti! Nevím o jediném medicínském objevu, se kterým by přišel právě on - a ne že bych se nesnažil na nějaký přijít! Byl to typický pionýr slepých uliček, který se svůj nedostatek vědeckého talentu snažil nahrazovat brutální bezohledností v domění, že to bude k nějakému objevu stačit, jenže nestačilo! Pokud nedělal přímo na objednávku nějakého vědeckého ústavu (což se v Osvětimi dělo běžně), tak zkoušel naprosté nesmysly, které už i při tehdejších znalostech lékařů nemohly vyjít ani teoreticky! Například píchat dětem do očí barvivo ve snaze změnit tak barvu jejich očí mohlo napadnout ještě tak alchymistu v 17. století, ale ne příčetného lékaře v Evropě 20. století - oko není kůže a nedá se tetovat!

0/0
8.2.2012 11:07

Standa17

Re: Tak to je omyl!

Urcite se nechci yastavat Mengeleho, ale s tim tetovanim oci nemate pravdu: http://kerky.cz/zajimavosti/ocni-tetovani/

0/0
8.2.2012 11:19

waleyo

Re: Tak to je omyl!

Zajímavé... Jenže on se nesnažil barvit oční bělmo, nýbrž duhovky...

0/0
8.2.2012 11:30

sorgedoktor

Re: Tak to je omyl!

ONo tohosnad bylo trochu moc: Pokusy na dvojčatech, pak hrubé zásahy do reprodukčních orgánů.

   Kastrace jako takové  byly předmětem  velkého   soudního  sporu, popsáno v knize  Exodus.Lékař /polák/  který  tvrdil, že kastrace dělal přibližně tak že mu někdo mířil pistolí na hlavu/ musel zaplatit   soudní  výlohy.

  Spisovatel dostal pokutu pulpeny

0/0
8.2.2012 11:23

waleyo

Re: Tak to je omyl!

Pokusy na dvojčatech dělal proto, že to pro něj byl ideální "srovnávací materiál" - dvojčata jsou totiž z medicínsmkého hlediska téměř tototžní jedinci a tak pokus provedl na jednom, po jeho smrti usmertil i sourozence a pak provedl pitvu na obou, aby měl srovnání zdravého jedince a pokusného jedince...

0/0
8.2.2012 11:28

František Pohřebný

Re: Tak to je omyl!

Ano.

Pokud by důchodce nezabili manřelé Stodolovi, zabili by je jiní manželé, že?

Jsi zvrácený, styď se!Rv

0/0
8.2.2012 11:09

Pombocz

Re: Tak to je omyl!

Toto je přeci něco uplně jiného. Ti lidé v koncentráku šli buď do plynu nebo někam makat a nebo na experimenty.

0/0
8.2.2012 11:11

waleyo

Re: Tak to je omyl!

Takže jít makat a jít do plynu podle tebe vyjde nastejno? Tak proč jsi dnes místo do práce nešel do plynu?

+1/0
8.2.2012 11:14

Pombocz

Re: Tak to je omyl!

Já chci jen říct, že si rozhodně smrt zasloužil za to utrpení těch lidí na kterých "experimentoval", nicméně se alepoň snažil vytěžit z Holocaustu něco co by  něčemu bylo, i když souhlasím, že některé jeho experimenty opravdu nikam nevedly. A ti co šli makat také neměli velé štěstí, jelikož buď zemřeli na podvíživu a vyčerpání a nebo je nakonec steně zplynovali, takže si jen oddálili svou smrt. 

A raději už toho nechme;-)

0/0
8.2.2012 11:20

waleyo

Re: Tak to je omyl!

Ano nechme toho. Oběť vědě přinesly totiž oběti spíš některých jeho kolegů, než dvojčata vražděná Mengelem - viz již zmiňovaný výzkum léčby podchlazení, kiteré jim zadalo ministerstvo obrany - zajímalo je jak se léčit piloty a námořníky, kteří se vymáchali s Severním moři a Baltu...

0/0
8.2.2012 11:33

Achille Volfoni

Re: Demokracie a svoboda slova zde asi neplatí

já se k tomuto tématu vyjádřil v rámci Kodexu a přesto byl můj příspěvek bez milosti smazán....:-/

0/0
8.2.2012 11:05

waleyo

Re: Demokracie a svoboda slova zde asi neplatí

Třeba si jen myslíš, že to bylo v rámci kodexu.

0/0
8.2.2012 11:08

Achille Volfoni

Re: Demokracie a svoboda slova zde asi neplatí

Převedu to trošku na odvětví vědy a techniky.Není tajemstvím,že po válce si Američané vzali vědce,do té doby sloužící Třetí říši.Není tajemstvím,že se tito vědci,podíleli na stavbě raket,zbraní,vesmírných sond apod....A teď je otázka....můžu napsat,že to byli velmi chytří a vzdělaní lidé,kteří se podíleli na projektech,které posunuly lidskou civilizaci někam dal?Nepodporuju tím náhodou jejich "zločineckou" minulost?

0/0
8.2.2012 11:17

waleyo

Re: Demokracie a svoboda slova zde asi neplatí

Nepodporuješ, protože mi není známo že by nějakou zločineckou minulost měli. Zločincem je  pouze ten, kdo se zločinů dopouští a samotný technicjký výzkum zločinem není - samozřejmě pokud ten výzkum není prováděn tak, že při něm ke zločinům dochází, jako například, že se výsledky testují na lidech (viz tabun, sarin, soman). Zbraň také není zločinným nástrojem, dokud se ke zločinu nepoužije - a i pak za ten zločin nese odpovědnsot ten, kdo jej spáchal a ne ten, kdo vymyslel zbraň, nebo kdo ji jen vyrobil.

A ještě něco - Američané těch vědců z Německa odvezli cca 1600 - a všechny dobrovolně. Sověti jich odvezli cca 2200 a značnou část z nich proti jejich vůli - některé dokonce NKVD unesla ze západních okupačních zón...

0/0
8.2.2012 11:25

Achille Volfoni

Re: Demokracie a svoboda slova zde asi neplatí

to co Mengele prováděl lidem byly zvěrstva o tom netřeba diskutovat.Ale napadá mě,že si určitě o svých pokusech vedl podrobné záznamy.Nechce se mi věřit,že by se třeba Američané do jeho spisů a dokumentů nedívali.Jsem názoru,že i přes veškeré hrůzy,které prováděl lidem,možná nevědomky přinesl do světa medicíny určité poznatky,které třeba Američané po válce dále zkoumali a pomohly jim třeba u různých operací apod.

Pokud však Mengele své dokumenty nezlikvidoval.

0/0
8.2.2012 11:36

waleyo

Re: Demokracie a svoboda slova zde asi neplatí

Pokud vím, tak své zprávy pro objednavatele z různých institucí posílal jim a ony neměly zájem na tom, aby o nich Spojenci zjistili, že si objednávaly pokusy na lidech - své osobní záznamy samozřejmě ukryl tuším na svém venkovském sídle a nějaké věci si odvezl do Argentiny. V jeho životopise se touto otázkou samozřejmě zabývali, ale konstatovali, že nic průlomového neobjevil a jeho zjištění medicínu kupředu neposunuly.

0/0
8.2.2012 11:47

Fungy

Re: Demokracie a svoboda slova zde asi neplatí

zkrátka, diskutuješ o věcech o kterých se nediskutuje...

0/0
8.2.2012 11:31

Pombocz

Re: Demokracie a svoboda slova zde asi neplatí

A proto byla pod článkem otevřená diskuze ;-)

0/0
8.2.2012 11:37

Lory

Re: Demokracie a svoboda slova zde asi neplatí

ty jsi snad spadl z jahody? ... Jak nekdo muze, byt "jen trochu", obhajovat jeho ciny? ...

0/0
8.2.2012 11:39

advokat2010

Zajímavé je, že ve vydání knihy Továrna na smrt z roku 1946

(Kraus, Kulka) se Josef Mengele jmenuje Josef Mengerle a nejedná se o šotek.

0/0
8.2.2012 10:20

NERATHRATHA

To je ten "NÁŠ EXODUS VÁŠ EXITUS" ?

Ještě nedávno mu ČT1 opětovně dělala reklamu !

0/0
8.2.2012 10:09

třináctý vyšehradský jezdec

Re: To je ten

ne, ale ten mu možná dá vyznamenání své organizace

0/0
8.2.2012 10:11

advokat2010

Německá firma Mengele prosperuje www.mengele.de

0/0
8.2.2012 10:09

černej oes

Re: mengele pomohl lékařský vědě jako nikdo jinej

Ještě docela  jamná a kultivovaná definice.Rv

0/0
8.2.2012 10:00

Budoucí prezident 3

M engele?

to jméno znám, to je fakt

+2/0
8.2.2012 9:46

AP1

...

nekdy me prijde, ze si  sudetaci takovymi clanky testuji naladu v ceske spolecnosti a cekaji na dobu, ktera bude vhodna ke germanizaci novych uzemi. V zasade jde o penize (majetky) ale nepochybuji, ze moralni podporu od socialisticke EU v cele s Merekelem by zcela jiste ziskali

+1/0
8.2.2012 9:38

NATTER

Re: ...

Praha nemá zájem o území SLEZSKA , SUDET a zdá se ani o území Mähren.  Zdevastované  pohraničí  vysoká nezaměstnanost ve Slezsku a Morava je pro Pražáky jen osada vidláků , pakáže kterou oni musí dotovat. Po 60 letech Praha spojila dálniční sítí ,TŘETÍ největší město - ocelové srdce a to ještě v takové kvalitě , že KOZÍ STEZKA  se rovnějíší . Dál  není třeba rozebírat příkladů zrůdné centralizace PRAŽSKA po vzoru tolik nenáviděné Wídně , které se z Prahy vyčítalo právě to co Praha dělá dnes zbytku republiky. Nedivím se původním obyvatelům Slezska a zbytku Altreichu , když v roce 1938 chtěla HEIM INS REICH . Dnešním obyvatelům těchto území by opravdu bylo lépe pod křídly Říšského orla v samostatných  spolkových státech .

+1/0
8.2.2012 9:55

advokat2010

Re: ...

jo to tak dneska někoho zajímá...1,5 milionu parazitů na socdávkách, islámská hrozba a zapšklý bolševik přijde s nesmyslm typu germanizace...Rv

+2/0
8.2.2012 9:58

Primitiv Varel Frištenský

Re: ...

Ano. Sudeťáci chtějí vrátit Varnsdorf, Rumburk, Ústí nad Labem, Bílinu, Krupku, Chánov, Jirkov atd. ;-D

Klausohujeři, používáte někdy mozek?

0/0
8.2.2012 10:05

AP1

Re: ...

nekdo nepouziva, nekdo nema co ;-)

0/0
8.2.2012 10:56

advokat2010

Re: ...

jojoo to bjvaly časy,když tam ještě žili Němci... já myslím, že každý rozumný člověk by si přál, aby nyní došlo k nápravě té etnické nespravedlnosti do původního stavu ;-)

Dnes nám žádné nacistické nebezpečí nehrozí a pohraničí s svými zplundrovanými (dříve malebnými) vesnicemi  je v katastrofálním stavu.

Opravit to mohou jedině pracovití Němci, experiment s importem jiných etnik do pohraničí zjevně selhal a mohou za to bolševici. Tj. vraťme jim, co bylo ukradeno a vyděláme na tom stotisíckrát.

0/0
8.2.2012 12:38

Stephane Margelle

Jeho kolegove dosud působi

ve spitale v Marianskych Laznich!

0/0
8.2.2012 9:30

Thulle

1979

To je síla, že ho nedokázali vypátrat tak dlouho po válce mezitím, co si ohříval zadek v subtropech.

0/0
8.2.2012 9:25

Primitiv Varel Frištenský

Re: 1979

Pro většinu středoevropanů je život v subtropech očistcem. To není jako tam jet na měsíc na dovču. ;-)

0/0
8.2.2012 9:28

bk89322

Re: 1979

Mel desny stesti. Izraelci meli v planu ho vzit spolu s Eichmannem, ale Mengele se chvilku pred akci odstehoval.

0/0
8.2.2012 9:42

waleyo

Re: 1979

Ono to bylo tak, že Izraelci unesli Eichmanna a Mengele o tom byl záhy informován od společného známého - dal si dvě a dvě dohromady, kdo to asi byl a rychle se zdekoval. Izraelci pak pátrání po něm načas přerušili, protože už dopadení Eichmanna stálo jejich tajnou službu nemálo deviz - i když v měřítcích velmocí to byl pakatel (řádově tisíce dolarů) - ale stát Izrael se tehdy teprve stavěl na nohy a potřeboval každý cent. Mengele pak tomu osudu unikl ještě jenou - zcela nevědomky - v Paraguayi. Agent, který mu byl na stopě, byl na poslední chvíli zaúkolován něčím důležitějším a pak už ho v těch místech nenašel - mezitím se Mengele odstěhoval a krátce nato zemřel.

0/0
8.2.2012 9:54

KoKamil

Re: 1979

Nebyli hamižní. Lepší Eichmann v hrsti než Mengele s Eichmannem na střeše. Nechtěli ohrozit původně naplánovanou akci.

0/0
8.2.2012 10:04

KoKamil

Re: 1979

Nejen v subtropech. Po válce se vrátil do Německa, kde dělal managera ve farmaceutické společnosti. Pak dostla echo, že po něm jdou lovci nacistů, tak zase zmizel do Jižní Ameriky.

0/0
8.2.2012 10:07

Hnev lidu

Škoda že nedopadl podobně jako esesák Jochen Peiper

ten kupodivu po válce unikl trestu smrti z moci úřední, tak se musel postarat o spravedlnost hněv prostého lidu. Peiper žil po válce ve Francii a byl v sedmdesátých letech ve svém domě dopaden skupinou mstitelů a po mučení (oddělení končetin) upálen a usmrcen...Jochen Peiper měl na svědomí mj. vraždění zajatců během ofenzivy v Ardenách.

+1/0
8.2.2012 8:49

sektor 115

Re: Škoda že nedopadl podobně jako esesák Jochen Peiper

Uhořel v domě, kde jej, coby starce, napadla skupina "hrdinů", předtím se však bránil střelbou....."historiku"

Jinak " pojem prostého hněv lidu"  je jako z Pyšné princezny;-D

+1/0
8.2.2012 8:56

weneto

Re: Škoda že nedopadl podobně jako esesák Jochen Peiper

Byla to sice ubohost zvlášť na starci a tak dlouho po válce, ale na druhou stranu nebudu brečet nad příslušníkem SS.

+1/0
8.2.2012 9:16

Eizo

Re: Škoda že nedopadl podobně jako esesák Jochen Peiper

SS se se starcem ataky nemazala...

+3/0
8.2.2012 9:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.